NB deel 16
zaterdag 20 november 2010 om 11:37
quote:zonnestraaltje71 schreef op 20 november 2010 @ 09:38:
Goedemorgen!
Vanmorgen om 7 uur al wakker en om 8 uur nog even bed ingedoken.
Ik heb een vreselijk ziekerig winterhoofd...wat doe ik daaraan?
Wat kut! Beterschap, poppie!
Naomii, hoe is het afgelopen met die msn knul? Of ligt je nu momenteel bovenop hem?
Goedemorgen!
Vanmorgen om 7 uur al wakker en om 8 uur nog even bed ingedoken.
Ik heb een vreselijk ziekerig winterhoofd...wat doe ik daaraan?
Wat kut! Beterschap, poppie!
Naomii, hoe is het afgelopen met die msn knul? Of ligt je nu momenteel bovenop hem?
I am surrounded by morons
zaterdag 20 november 2010 om 11:45
zaterdag 20 november 2010 om 11:55
quote:Naomii schreef op 20 november 2010 @ 11:31:
Goedemorgen
Zon, ik was van plan weer op mijn tong te bijten maar na jouw opmerking post ik het toch maar wel ..... we zijn vannacht uit de onderhandeling gekomen op msn ik heb hem opgehaald en hij is blijven slapen. Aangezien dat slapen begon om ca 7:30 uur duik ik er nu nog een paar uurtjes in
Frankz, ik had geen wilde plannen voor dit weekend ... en jij?
je ' had' geen wilde plannen en ging om half acht slapen..
you slut..
Goedemorgen
Zon, ik was van plan weer op mijn tong te bijten maar na jouw opmerking post ik het toch maar wel ..... we zijn vannacht uit de onderhandeling gekomen op msn ik heb hem opgehaald en hij is blijven slapen. Aangezien dat slapen begon om ca 7:30 uur duik ik er nu nog een paar uurtjes in
Frankz, ik had geen wilde plannen voor dit weekend ... en jij?
je ' had' geen wilde plannen en ging om half acht slapen..
you slut..
zaterdag 20 november 2010 om 12:21
zaterdag 20 november 2010 om 12:32