NB deel 16

15-11-2010 23:28 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Blablabla



I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
quote:zonnestraaltje71 schreef op 20 november 2010 @ 09:38:

Goedemorgen!



Vanmorgen om 7 uur al wakker en om 8 uur nog even bed ingedoken.

Ik heb een vreselijk ziekerig winterhoofd...wat doe ik daaraan?



Wat kut! Beterschap, poppie!



Naomii, hoe is het afgelopen met die msn knul? Of ligt je nu momenteel bovenop hem?
I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen.
Cum non tum age
Ha laatslapers!



Was om half 7 op, na 2 uurtjes geslapen te hebben. Heb geen wilde plannen maar wel een paar afspraken en wie weet wat de avond dan nog brengt.



Zonnie, veel beterschap.
Goedemorgen! Mooie dag weer vandaag.
Ben er trouwens gelijk vandoor. Tot laters!
Alle reacties Link kopieren
Zon, beterschap. Snel uitzieken he.



Phil, goed idee van dat project. Ik ben helemaal geen schrijver. Vind het al heel wat als ik iets opschrijf in mn agenda.



Nao, goed zo.



Engel, hoe gaat het?



Frankz, bro van me.



Au, leuke plannen dus.



Voor de rest, ook een fijne dag gewenst.
Cum non tum age
Haai poppies, allemaal wakker...



Ik ben niet ziek hoor, heb alleen zo'n hoofd... maar even een zonnebankie pakken.



Naomii...jij lekker slettebakkie ding!
Alle reacties Link kopieren
quote:Naomii schreef op 20 november 2010 @ 11:31:

Goedemorgen



Zon, ik was van plan weer op mijn tong te bijten maar na jouw opmerking post ik het toch maar wel ..... we zijn vannacht uit de onderhandeling gekomen op msn ik heb hem opgehaald en hij is blijven slapen. Aangezien dat slapen begon om ca 7:30 uur duik ik er nu nog een paar uurtjes in



Frankz, ik had geen wilde plannen voor dit weekend ... en jij?



je ' had' geen wilde plannen en ging om half acht slapen..



you slut..
Alle reacties Link kopieren
Haai noa...hoe gaat t sis?



jij wilde plannen?



ik ga vandaag gamen met mn twinbro, vanavond komen mn schoonouders en morgen n vriendin an ms frankz helpen verhuizen...is dr huis uitgezet door ex..
Alle reacties Link kopieren
Frankz, geen wilde plannen hier. Jij hebt een druk weekend dus.



Ben je echt een tweeling (of hebben we het hier al eens over gehad)?
Cum non tum age
Noa, geen stapplannen?



Ik heb gisterenmiddag zo'n lekker luchtje op m'n sjaal gespoten...ik loop nu continue met die sjaal om.
Oh, Frankz, wat vervelend voor die vriendin?! Of heeft ze iets ergs gedaan?
Alle reacties Link kopieren
ik ben echt..



en nee, zij heeft niets gedaan...ik ken haar niet zo goed, maar ik geloof nooit dat zij ooit iets zou doen..
Alle reacties Link kopieren
Zon, had een afspraak, maar die gaat niet door. Komt me goed uit, want ik wil even aan de studie en sociaal doen hier.
Cum non tum age
Alle reacties Link kopieren
een of twee paaseieren noa?
Alle reacties Link kopieren
2 en 1 Frankz.
Cum non tum age
Alle reacties Link kopieren
Zon, lekker opwarmen vandaag!

Aub, veel plezier met je afspraken!

Noa, jij ook een lekker dagje hebben!

Frank, leuke dag voor de boeg, succes met alles!

Naomi, ...

Twis, haaii!

EM, goedemorgen!



Ik had een plan, die is gewijzigd. Zit nog in mijn pyama, sliep pas om 4uur .
Alle reacties Link kopieren
heb je ne leuke avond gehad dat je zo laat sliep phil? of kwam dat door t schrijven?





wel n goed plan trouwens!
Alle reacties Link kopieren
Goede middag !
Phil. Ik zit ook gewoon in mijn thuistenue. Al ben ik wel alweer bezig met mijn dingetjes.
Alle reacties Link kopieren
De schijnt hier uitbundig.
Alle reacties Link kopieren
quote:Twisted schreef op 20 november 2010 @ 11:30:

[...]



Ga je je anekdote ook met ons delen, SP? Ben erg benieuwd...

Dan word ik misschien wel heel erg herkenbaar.



Maar wil het wel delen met de Nachtbrakers op een gesloten kanaal.
Alle reacties Link kopieren
quote:Frankz schreef op 20 november 2010 @ 10:57:

goeiemorgen lieve surrogaat familie!



nog wilde plannen voor t weekend?Gasten hadden gisteren nog snode plannen, maar de meesten waaronder ik zelf zijn als goede huisvaders naar huis gegaan.
Alle reacties Link kopieren
hai EM, SP!
Alle reacties Link kopieren
Hoi SP, snap ik heel goed.

frank, ik kon gewoon niet slapen, omdat mijn kop vol zat met alles.

EM, het is zaterdag, heerlijk luieren hoor!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven