3000+ Deel 75!
donderdag 18 november 2010 om 20:42
并且这里一个新的部分,第75。
我们进一步去与我们的地方。 gezelligheid和幽默。 严肃的笔记也来以远。 甚而情感和冲突。
它不确定,我们互相分享它。
有夫妇规则:
痛苦以遭受不比较
,在3个投稿是您成员之后,
您可能任何时侯核实,但是您不能离开。
个人笔记:
感谢您有我这里在getrokken。 我是高兴的与您
************************************************************************************
Och här numrerar en ny del, 75.
Vi går vidare med var vi var. Mycket gezelligheid och humor. Allvarligt noterar också kommen det okända. Sinnesrörelser och även konflikter.
Det bestämmer inte, oss delar det med varje annat.
Det finns en koppla ihop härskar:
Inget lida med att lida jämför,
efter 3 utnämningar har varit dig medlemmen,
dig kan verifiera ut någon tid, men du kan aldrig lämna.
Personligt notera:
Tack, att du har mig här i, getrokken. Förmiddag som I är glad med ditt
************************************************************************************
И здесь новая часть, 75.
Мы идем более далее с где мы были. Много gezelligheid и юмористика. Серьезные примечания также приходят за пределами. Взволнованности и даже конфликты.
Оно не обусловливает, мы делит его друг с другом.
Будут правила пары:
Никакое страдание с терпеть не сравнивает,
после того как 3 postings будут вами член,
вы может подтвердить вне в любое время но вы можете никогда не выходить.
Личное примечание:
Спасибо что вы имеете меня здесь в getrokken. Я радостен с вашим
zaterdag 20 november 2010 om 21:04
Wat voor kussen heb je? Ik heb zo'n voorgevormd zijligkussen van de Ikea en daar moest ik ook even aan wennen, maar het lag al snel erg lekker.
En dan heb ik (heb toch het 2 persoonsbed voor mijzelf ) ook een gewoon kussen liggen, voor al ik op mijn buik wil slapen. Dat pak ik automatisch s nachts, ben het me tenminste niet bewust.
En dan heb ik (heb toch het 2 persoonsbed voor mijzelf ) ook een gewoon kussen liggen, voor al ik op mijn buik wil slapen. Dat pak ik automatisch s nachts, ben het me tenminste niet bewust.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
zaterdag 20 november 2010 om 21:06
Het is nu wel drukker op het werk, er zijn 2 langdurig zieken dus komen ze met werk naar mij toe. Maar begin volgend jaar loopt mijn contract af, kan niet meer verlengd worden, tenzij ik bij het uitzendburo of het bedrijf in vaste dienst kom. En dat zie ik door bezuinigingen niet gebeuren.
Ben dus niet zo gemotiveerd om veel nieuwe dingen met veel enthousiasme op te pakken..
Ben dus niet zo gemotiveerd om veel nieuwe dingen met veel enthousiasme op te pakken..
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
zaterdag 20 november 2010 om 21:09
Heb je een soort 'garantie' op je heeeeeeeeeeeeeel dure kussen? Dat als het écht niet goed slaapt, je het dan om mag ruilen?
Dat doet Ikea wel met de matrassen, vind ik een heel nette service. Het oude matras gaat daarna overigens de vuilcontainer in, dat mogen/kunnen ze niet meer verkopen.
Dat doet Ikea wel met de matrassen, vind ik een heel nette service. Het oude matras gaat daarna overigens de vuilcontainer in, dat mogen/kunnen ze niet meer verkopen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
zaterdag 20 november 2010 om 21:12
Ik ga denk ik weer even op reis. Ik ga sowieso op vakantie, maar het is nog even onzeker hoe lang. Als ze bij het UZB of het bedrijf tóch iets kunnen doen om me in vaste dienst te nemen, wordt het mijn normale vakantiedagen. Als ze me geen toezegging kunnen doen, blijf ik langer weg denk ik.
En daarna wel weer via een UZB ofzo. Er is nog altijd iets op mijn pad gekomen.
En daarna wel weer via een UZB ofzo. Er is nog altijd iets op mijn pad gekomen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
zaterdag 20 november 2010 om 21:15
Eh.... ik zit te denken aan midden-amerika. Als ik wat langer weg kan, wil ik daar eerst een week of 2 mijn Spaans bijspijkeren, en dan op reis. Maar als ik 'gewoon' mijn vakantiedagen opneem, blijf ik misschien wel dichterbij. Kortom, alle opties staan nog open . Dat is weer het voordeel van single-zonder-kinderen-en-met-weinig-verplichtingen zijn!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje