Lp op cd branden?
zondag 21 november 2010 om 11:53
zondag 21 november 2010 om 13:12
Mijn vader wilde dat ook een keer proberen dus hadden we een pick up gekocht met USB, was toen der tijd 30 euro ofzo. Hij is er dagen mee bezig geweest want dat ding neemt het allemaal in een keer op dus dan moet je zelf nog de tracks knippen. En natuurlijk het gekraak wat een LP kan hebben zoveel mogelijk er proberen uit te halen. Heel karwei dus.
Je kunt ook gewoon in 1x opnemen dat kost minder tijd maar als je alles zoals een CD wilt hebben ben je lang bezig.
Het ding ligt nu dus alweer jaren in de doos stof te happen..
Kortom ik zou het alleen doen bij LP's die je echt niet op CD kunt vinden want het kost echt een hoop tijd en je blijft altijd horen dat het van een LP is tenzij je die nooit hebt gedraaid en dus bijna niet kraakt.
Je kunt ook gewoon in 1x opnemen dat kost minder tijd maar als je alles zoals een CD wilt hebben ben je lang bezig.
Het ding ligt nu dus alweer jaren in de doos stof te happen..
Kortom ik zou het alleen doen bij LP's die je echt niet op CD kunt vinden want het kost echt een hoop tijd en je blijft altijd horen dat het van een LP is tenzij je die nooit hebt gedraaid en dus bijna niet kraakt.