NB deel 16

15-11-2010 23:28 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Blablabla

I am surrounded by morons
We hebben het werk inderdaad verdeeld.....maar een deel slaat terug op beide andere delen (maar is heel makkelijk zelf uit te zoeken). Daarom heb ik vrij weinig zin om mijn deel te sturen voordat ik dat dat deel wat op beide delen slaat binnen is. Dan wordt het namelijk voor 1 persoon wel erg makkelijk haar deel maken. En ik vind mezelf geen liefdadigheidsinstelling

Heerlijk engeltje. Ik heb nog ovenbroodjes van vanochtend over, dus die ga ik denk ik even in de oven doen met een beetje ham/kaas/philadelphia champignon (of zou dat heel vies zijn?)
goed zo zwupje je ben idd geen liefdadigheidsinstelling en eigenlijk wist je het antw al in je eerste post

laat die persoon maar even zweten!

je merk vanzelf of je broodjes vies geworden zijn ,maar ik hou wel van probeerseltjes dus gewoon doen!

hup smeren en die oven aan slingeren!
Anders kan ik altijd nog naar de snackbar

Je hebt gelijk Engeltje.....maar van mezelf uit ben ik over het algemeen veel te lief en te behulpzaam. Dus als ik dan zoiets bedenk, vraag ik me weleens af of dat niet een beetje te is.
ik ga me badje aan zetten,laat me gewillig insoppen door engelman en als ik hem lief aan kijk wil die me mischien ook wel afdrogen

baaiiiiii!!!!!!!!
quote:Zwuppeliennn schreef op 21 november 2010 @ 18:42:

Anders kan ik altijd nog naar de snackbar

Je hebt gelijk Engeltje.....maar van mezelf uit ben ik over het algemeen veel te lief en te behulpzaam. Dus als ik dan zoiets bedenk, vraag ik me weleens af of dat niet een beetje te is.

heel herkenbaar zwup,ik heb dat ook altijd en meestal is je eerste gevoel goed.

eet smakelijk zo van je broodjes of patatjes
Veel plezier met badderen Engeltje!
Angel:.. vergeet je je badeendje niet?

Briljante badeend Boog

Drijft die ook in jouw badje rond?
quote:boogster schreef op 21 november 2010 @ 19:00:

Angel:.. vergeet je je badeendje niet?

[afbeelding]

die zwem al!

nu ga ik echt!
Dag engeltje!
Allo allo jongens en meisjes!

Wat een dag..ben gesloopt..dat wordt geen nachtbraken voor mij vandaag...
Frankie!

Wat heb je gedaan vandaag?

Ben ik weer.....Mijn real life schrokte me even op

Nu ga ik even bijlezen vanaf het moment dat ik vandaag aan kwam waaien en lees dan verder bij vanaf het moment dat ik me afmeldde een paar dagen geleden....

Het is dat jullie het weten
quote:boogster schreef op 21 november 2010 @ 17:57:

LS:.. Jouw leven bestaat toch niet alleen uit online?.. Je doet meer dan genoeg buiten internet om hoor!.. Wat een onzin..

Heb jij al plannen voor Oud en Nieuw trouwens?Nee, tuurlijk heb ik meer een real life dan een online life Maar goed, ik vond het ook stom....Aan de andere kant, ik ben wel vaak online te vinden dus snap wel dat sommige mensen denken dat ik alleen een online leven heb

Heb jij al plannen voor Oud en Nieuw trouwens?

Shit! Ben ik vergeten je vraag te beantwoorden.....

Geen flauw idee wat ik ga doen, maar heb zin een ont-zet-ten-de gezellige thuisparty of een vet feest ergens in NL

En jij?
Goede avond allemaal !

Ik ben een cake aan het bakken. Enfin heb het hele zaakje in de oven gezet en kijk nog eens naar de houdbaarheidsdatum op het pakje van de cake-mix. Wat schetst mijn verbazing dat de datum Tenminste houdbaar tot: 07-08-2010 was.
Het is tenminste houdbaar tot...dus het zal wel goed zijn Mogen wij ook een stukje?
Ha zwupseflups!

Een vriendin van ms frankz heeft haar relatie verbroken en moest van ex per direct t huis uit..dus verhuisd vandaag..

[...]

Heb jij al plannen voor Oud en Nieuw trouwens?Deze vraag was niet voor mij, maar ik kreeg vrijdagavond het aanbod om Oud en Nieuw op Sensation White in Düsseldorf te vieren. Maar ik wil Oud en Nieuw liever met mijn familie samen thuis vieren.
quote:Zwuppeliennn schreef op 21 november 2010 @ 19:41:

Het is tenminste houdbaar tot...dus het zal wel goed zijn Mogen wij ook een stukje?Tuurlijk. Over een uur is het klaar.
Ik weet nog wel een vet feestje voor je love..in de hmh, dresscode cocktail & black tie..
quote:Naomii schreef op 19 november 2010 @ 21:36:

[...] Waarschijnlijk lees ik het zo , maar toch Ik ben even een Love aan het doen vanaf gistermiddag

Wtf?? Ben ik ondertussen een begrip??! (Deja vu gevoel nu...Heb het idee dat ik dit weleens eerder gezegd heb.....)

Hoi allemaal Prettige avond!

Ik heb vandaag het informele sollicitatiegesprek gehad. Ik dacht dat het oriënterend was en had dus geen salarisgegevens ed. mee genomen ..... nou ze hebben dus haast , ik ontvang maandag een aanbod!! Ik vermoed dat we er wel uit gaan komen, daarnaast hebben ze ook al een klus voor me die nu door de directeur-eigenaren wordt ingevuld. Aangezien het bedrijf aardig gegroeid is willen ze zelf minder operationeel bezig zijn en willen ze deze klus dus graag uitbesteden aan een medewerker. De klus klinkt héél leuk, uitdagend en eng! Flink zware en brede rol ..... ik heb er zo'n zin in!!!!!!!!!!!!!!!

Klinkt goed Naoom!! Het gaat inderdaad als een tierelier!! Een goed salaris EN een uitdagende functie
quote:Sophiepapa schreef op 21 november 2010 @ 19:39:

Ik ben een cake aan het bakken. Enfin heb het hele zaakje in de oven gezet en kijk nog eens naar de houdbaarheidsdatum op het pakje van de cake-mix. Wat schetst mijn verbazing dat de datum Tenminste houdbaar tot: 07-08-2010 was.

Het zal hoogstwaarschijnlijk nog wel goed zijn hoor. Zitten altijd veel conserveringsmiddelen in.

Hoi allemaal!
quote:Frankz schreef op 21 november 2010 @ 19:42:

Ha zwupseflups!

Een vriendin van ms frankz heeft haar relatie verbroken en moest van ex per direct t huis uit..dus verhuisd vandaag.. Dat meen je niet! Wat lief dat je hebt helpen verhuizen. Heeft ze wel een goed plekje kunnen vinden?
Ik doe niks met O&N. Ik heb echt een schurfthekel aan dat opgeklopte gedoe.

Kerst vier ik alleen kerstavond met familie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven