NB deel 16

15-11-2010 23:28 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Blablabla

I am surrounded by morons
Ja, gaat allemaal wel lekker Al hoop ik ook dat ik dat dinsdag na de presentatie nog kan zeggen

Wat fijn dat de medicatie aanslaat. Dan is de eerste stap gezet. Hoop dat je snel het slapen ook weer hebt zoals je het wil hebben.
grappig.. lees net dat er een mensa meeting is hier in 't dorp... apart.. is meestal in de grotere steden enzo.. ga er eens even kijken.. spreek jullie later wel..
Nee, niet stappen. Had zowel vrijdag als zaterdag vrienden/familie te logeren.
Komt je presentatie op YouTube, Zwuppie?

Ik mag toch hopen van niet zeg!
Hm grumble, grumble, zou het graag gezien hebben.

Veel plezier, Boogie.
Haha, ik kom wel uitgebreid verslag doen. Is dat ook goed?
Natuurlijk is dat ook goed en je gaat zeker weten een smashing presentatie geven!
Kga even wat doen, tot laters!
Gaat goed met jou Zwup.

Boog, kom je daar wel binnen dan of ben je al lid?

Au, fijne dag.

Ik weet nog niet wat ik met oud en nieuw ga doen. Ben uitgenodigd ergens, maar vind dat te ver weg en ik wil de stad niet uit. Eigenlijk heb ik geen zin om iets te doen. Wil lekker thuis blijven, beetje tv kijken en oliebollen eten en champagne drinken.
Cum non tum age
Misschien moet ik het ding maar aankleden met smileys

Ik ga ook aan de slag! Tot later!
Dan doe je dat toch lekker No Of moet je verplicht op pad?
Heb weer tijd voor een online leven

*zwaait*

Iemand zei overigens dat mijn hele leven online bestaat Dat was wel heel erg.....
LS:.. Jouw leven bestaat toch niet alleen uit online?.. Je doet meer dan genoeg buiten internet om hoor!.. Wat een onzin..

Heb jij al plannen voor Oud en Nieuw trouwens?
Zwup:.. hoe staat het met de presentatie?.. is ie al af?.. .. moeten wij proef publiek spelen?..
Noa:. ja, ben al lid.. Maar jij bent dus ook al uitgenodigd voor een oud en nieuw feestje?.. Heb de indruk dat de meeste mensen al onder de pannen zijn met o&n.. zal hier dus ook wel een rustig thuis avondje worden, vermoed ik..
quote:Aubrey schreef op 21 november 2010 @ 07:37:

Engel, je bent de enige echte nachtbraker die over ons waakt. Kom je wel een beetje aan slapen toe?heel de dag geslapen,heb echt in coma gelegen
quote:Naomii schreef op 21 november 2010 @ 12:39:

Klinkt bijna gezellig dat hardlopen van jullie! Ik heb alleen echt veel te weinig training om mee te doen, ik trek alleen mijn hardloopschoenen aan bij opdringerige scharrels , dus ik ga mee voor de mentale steun!

ik sluit mij aan bij je naomii,die mentale steun dan he!

mijn conditie is goed,heel goed dus mischien neem ik me racefiets mee naar NY
Hey engel! .. hoe is 't vandaag met je?.. nog steeds k*t ?
quote:EarthlyMatters schreef op 21 november 2010 @ 14:52:

Net even Jackson Five geluisterd. Blijft heerlijke muziek.

Goed, ik ga douchen en zo even socializen. Heb stiekem toch nog wel iets van een "sociaal leven".

Fijne dag nog! Tot vanavond laat!godzijdank ik ging al twijfelen EM maar je heb ook een RL
gaat iets beter boog,de hele dag geslapen ,ik krijg zo een broodje shoarma van engelman en dan lekker badderen en terug me bed in en filmpje doen.

*pijnklachten staan in de negeerstand*
Engeltje!

Eet smakelijk voor zo! Lekker dat je zo lang hebt geslapen.

Ik heb mijn voorstel net ter correctie naar paps verstuurd. Dus ik ben er bijna Nu nog die presentatie, maar misschien laat ik dat even tot morgen wachten. Zal wel even zien. Voorlopig heb ik ook nog niks van beide groepsgenoten ontvangen en ik ga toch echt niet nummer 1 zijn die het gaat sturen. Of is dat stom?
Heel goed, engel!.. slapen is volgens mij altijd goed.. Overigens een goed idee hoor, broodje shoarma.. krijg spontaan trek..
Zwup, nee dat snap ik wel.. hebben jullie van te voren werk verdeeld?.. Je kan een mailtje sturen met "ik heb mijn werk bijna klaar.. jullie ook?"..
mijn eerste broodje zit er al in de tweede komt eraan

hey zwupje!!

het is niet stom om het als niet als 1 ste te willen sturen maar aan de andere kant,ach.............

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven