Good Luck

14-10-2010 17:42 2669 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat een geweldig lijstje, moet je bewaren!
quote:Jinny schreef op 20 november 2010 @ 12:19:

Mamax, het is de trein van playmobil geworden (geloof dat jij het vroeg). Heb hem gisteren via internet binnen gekregen, fijn! Krijgt hij met kerst (moeten we wel vieren met cadeaus he, is het allerbelangrijkste kinderfeest hier).

Ben benieuwd naar de trein! Hier allebei de feesten altijd uitgebreid. Met schoonfamilie vieren we Sinterklaas en met familie Kerst. Leuk toch?!

Hoe vond Oudste de handenarbeid? Of kom ik dat verderop nog tegen?
Ontzettend knap Star
quote:enka schreef op 20 november 2010 @ 13:17:

Mamax, spannend zeg van die kavel. Ik duim mee voor jullie hoor. Volgens mij was het vorig jaar toch ook rond deze tijd?Wat goed dat je dat nog weet! Was inderdaad vorig jaar ook in november.
Kleine aap is weer terug van het kinderfeestje.

Jarige vond Juul zijn Scheetzak het leukste kadootje
Mamax, handenarbeid vond hij geweldig. Hij heeft heel fanatiek gezaagd en geverfd, zo leuk. Het is een hele leuke kerststal geworden, echt een pronkstukje. Zo leuk kan ik ze niet kopen . Komt er dan ook echt een kerstman bij jullie?
quote:Jinny schreef op 21 november 2010 @ 20:03:

Wat een geweldig lijstje, moet je bewaren!Dat soort dingen bewaar ik inderdaad, maar er gaat ook een boel de prullenbak in hoor, anders moet ik een papiercontainer huren voor over een jaar
Bam, leuk die scheetzak! Ik vind de clownsneuzen ook zo leuk, zijn die van Lobbes? Wat hebben ze gedaan op het feest (zoek inspiratie ).
quote:Jinny schreef op 21 november 2010 @ 20:10:

Mamax, handenarbeid vond hij geweldig. Hij heeft heel fanatiek gezaagd en geverfd, zo leuk. Het is een hele leuke kerststal geworden, echt een pronkstukje. Zo leuk kan ik ze niet kopen . Komt er dan ook echt een kerstman bij jullie?

Wat leuk Jinny. Een zelfgefreubelde kerstal is natuurlijk helemaal geweldig.

Als ik zaag hoor in combi met kind, dan zie ik al afgezaagde vingers enzo pfff .
quote:Jinny schreef op 21 november 2010 @ 20:11:

Bam, leuk die scheetzak! Ik vind de clownsneuzen ook zo leuk, zijn die van Lobbes? Wat hebben ze gedaan op het feest (zoek inspiratie ).

Naar de film. Niks voor jouw oudste dus, of ze moeten uitleg krijgen bij de lichtknopjes

Ik zit ineens te denken. Hier in Nederland bestaat de ontdekhoek, waar je ook kinderfeestjes kunt vieren, is zoiets niet bij jullie?
Whahahahahaha die scheetzak toch, leuk hoor.

Wat hadden ze gedaan op het feestje?

Kerstal gefrobeld, dat is leuk! Ik ga dinsdag op school helpen met knutselen.
ontdekhoek
Clownsneuzen, gaat Juul trakteren op school .

Lobbes idd
Naar de film met een stel 4/5/6 jarigen? Die durven
Bam, van die lichtknoppen (gegarandeerd feest mislukt haha). Hij roept nu dat hij stoplichtenmaker wordt later, nooit van gehoord maar ze zullen er wellicht zijn . Er is hier ook wel zoiets als een ontdekhoek, maar dat is voor iets oudere kinderen en over twee jaar denk ik leuk. Het wordt denk ik schatzoeken in de overdekte speeltuin (vast het meest originele kinderfeest ever ).
quote:bambino schreef op 21 november 2010 @ 20:15:

Clownsneuzen, gaat Juul trakteren op school .

Lobbes iddJa, dat vond ik erg leuk! Misschien iets voor jongste, ik zoek nog wat voor hem. Gaaf hoor!
Bam, heb je die van plastic met touwtje of die van schuim? (is bezig goed idee te jatten )
quote:Jinny schreef op 21 november 2010 @ 20:20:

Bam, heb je die van plastic met touwtje of die van schuim? (is bezig goed idee te jatten )

Van schuim, da's lekker zacht voor de neusjes ( ik heb overigens nog niks hoor, maar die ga ik bestellen... moet alles nog in een vat gieten)

Enne Jin.. Ze zijn er ook met licht , de neuzen
quote:Jinny schreef op 21 november 2010 @ 20:17:

Bam, van die lichtknoppen (gegarandeerd feest mislukt haha). Hij roept nu dat hij stoplichtenmaker wordt later, nooit van gehoord maar ze zullen er wellicht zijn . Er is hier ook wel zoiets als een ontdekhoek, maar dat is voor iets oudere kinderen en over twee jaar denk ik leuk. Het wordt denk ik schatzoeken in de overdekte speeltuin (vast het meest originele kinderfeest ever ).

Nou, als hij nu al een zaag ter hand neemt, dan denk ik echt dat het iets voor hem is, maar er gaan natuurlijk nog andere kinderen mee.

Schatzoeken is superleuk hoor.

ze hebben bij lobbes, een schatkist en piratenmunten ( en schepjes zullen ze erook wel hebben )
quote:Jinny schreef op 21 november 2010 @ 20:18:

[...]

Ja, dat vond ik erg leuk! Misschien iets voor jongste, ik zoek nog wat voor hem. Gaaf hoor!

Ze hebben ook pruiken met lang haar, hahahahahaha

ohh ik vind mezelf zo grappig ;)

Is zeker hartstikke leuk, ik ga er nog iets van eten/snoep bij bedenken.. cupcakes clowns denk ik.
Goeieavond,

Sorry dat ik hier zo weinig kom.( ik had ook eigenlijk niet mee moeten doen met sinterklaas,is niet helemaal eerlijk dat ik dan hier niet mee kom schrijven )

Suze ik had je nog gemaild, maar ik krijg het steeds terug. Wil jij mij even mailen dan?

Juul en Ceetje allebei een feestje gehad dit weekend? Leuk!

Jinny, jongste helemaal into het verkleden? Met lange haren pruik? Hihi.. klinkt erg leuk.

Amalia, lekker uit eten geweest! Daar ben ik ook weer eens aan toe, denk ik

Star, leuk knutselen op school! Jij doet wel veel op school, zoals ik wel eens voorbij zie komen.

Enka, dinsdag gips eraf.Daar zal T wel blij van worden. En jij ook, waarschijnlijk.

Mal, was het nog wel leuk dan, als de rest van de film pas in juli verder gaat? Of heb je het boek gelezen?

Ik ben niet zo van Harry Potter.

Voor Suze, hoewel de jurk niet doorging:

http://www.yoox.com/item.asp?cod10=44264198
Bam, wanneer ben jij dan hier? Ik zie jou toch niet meer in het weekend om die uiltjes over te dragen ofzo? Of rij jij langs mijn huis ofzo?
Ooooooooo die laarsjes!!!!
wat bedoel je precies, Amalia?

Wij komen elk weekend bij jullie in de buurt ivm zwemmen. Het is dus een kleine moeite ze even in je tuin te werpen.. Moet ik ze alleen niet vergeten.....

En je hoeft niet thuis te blijven hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven