NB deel 16

15-11-2010 23:28 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Blablabla

I am surrounded by morons
quote:Frankz schreef op 21 november 2010 @ 20:48:

[...]

wanneer gaan we samenwonen zwup? is efficient, goedkoop en goed voor t milieu enzo.. Wat mij betreft mag je intrekken hoor. Je zult alleen wel het grootste gedeelte van je spullen thuis moeten laten....alle kastruimte is al besproken hier
Dat heb ik hier ook Zwup, zo'n ventilatiesysteem. Zet eigenlijk alleen 's ochtends de verwarming aan voor in de badkamer en wanneer ik thuis kom uit de kou. Woonkamer is op het zuiden en is altijd aangenaam van temperatuur. Slaapkamer en badkamer zijn op het noorden en daar is het aanmerkelijk koeler.
Geen verwarming aan? Ben ik even blij dat ik niet bij jullie op de bank zit... Ik geef het op voor vanavond. Ik ga een kruik maken en mijn bed in. Wekker gaat toch al om 5.15u.

Fijne avond nog en slaap lekker voor straks!
I am surrounded by morons
Zwup hier ook super goed geïsoleerd modern huis.
Weltrusten Twissie, lekker slapen!
Het is hier ook nooit koud, maar ik ben een enorme koukleum.
Cum non tum age
Slaap lekker Twis !
@Zwup

Heb je al je laarzen?

Slaap lekker Twister en droom fijn!!
quote:Twisted schreef op 21 november 2010 @ 20:50:

Geen verwarming aan? Ben ik even blij dat ik niet bij jullie op de bank zit... Ik geef het op voor vanavond. Ik ga een kruik maken en mijn bed in. Wekker gaat toch al om 5.15u.

Fijne avond nog en slaap lekker voor straks! Twis, het is hier 21.5 graden....bovendien heb je een fleecedeken van 150 bij 240 tot je beschikken, samen met een heerlijk kopje thee.
quote:Lovestar schreef op 21 november 2010 @ 20:54:

@Zwup

Heb je al je laarzen?

Slaap lekker Twister en droom fijn!! Ja
quote:Zwuppeliennn schreef op 21 november 2010 @ 20:49:

[...]

Wat mij betreft mag je intrekken hoor. Je zult alleen wel het grootste gedeelte van je spullen thuis moeten laten....alle kastruimte is al besproken hier oh da's geen probleem hoor..neem genoegen met een fleecedeken en n kopje thee..
quote:Zwuppeliennn schreef op 21 november 2010 @ 20:56:

[...]

Ja Jaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!! Leuk!!!!
Gezllig Zwup, dan heb je aan Frankz meteen een leuk model om je nagellakjes op uit te proberen.
slaap lekker twissie...
quote:Frankz schreef op 21 november 2010 @ 20:57:

[...]

oh da's geen probleem hoor..neem genoegen met een fleecedeken en n kopje thee.. Wanneer kan ik je verwachten Frankie ?
quote:Aubrey schreef op 21 november 2010 @ 20:59:

Gezllig Zwup, dan heb je aan Frankz meteen een leuk model om je nagellakjes op uit te proberen. Oeh, dat is een goed idee Au
quote:Aubrey schreef op 21 november 2010 @ 20:59:

Gezllig Zwup, dan heb je aan Frankz meteen een leuk model om je nagellakjes op uit te proberen. daar heb ik geen tijd voor helaas..ik ben te druk met koekjes, cake en taart bakken..
*Jaloezie-alert!!!!!!*

Ik heb een beker Haagendasz ijs voor met net de smaak Caramel biscuit&speculaas (speculoos-ijs)
quote:Zwuppeliennn schreef op 21 november 2010 @ 20:59:

[...]

Wanneer kan ik je verwachten Frankie ?wanneer ben ik welkom zwupje?
quote:Lovestar schreef op 21 november 2010 @ 21:01:

*Jaloezie-alert!!!!!!*

Ik heb een beker Haagendasz ijs voor met net de smaak Caramel biscuit&speculaas (speculoos-ijs) Ja? En? dus?
quote:Frankz schreef op 21 november 2010 @ 21:01:

[...]

wanneer ben ik welkom zwupje?

Hoe snel kan je hier zijn?

Doe je dan trouwens ook de was, maak je de badkamer schoon en ook even de keuken?
Je bakt toch geen koekjes met je voeten, Frankz. It works two ways, jij hebt dan een prachtige jonge vrouw aan je voeten en Zwups kan haar skills perfectioneren.
quote:Frankz schreef op 21 november 2010 @ 21:02:

[...]

Ja? En? dus? Niks
quote:Zwuppeliennn schreef op 21 november 2010 @ 21:02:

[...]

Hoe snel kan je hier zijn?

Doe je dan trouwens ook de was, maak je de badkamer schoon en ook even de keuken? de was en strijk prima, keuken ook, badkamer mag je zelluf doen, dan ben ik de taart aan t afwerken met kersen en slagroom...
quote:Aubrey schreef op 21 november 2010 @ 21:04:

Je bakt toch geen koekjes met je voeten, Frankz. It works two ways, jij hebt dan een prachtige jonge vrouw aan je voeten en Zwups kan haar skills perfectioneren.

*visualiseert zwup op haar knieen terwijl ik in de keuken sta*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven