Mode & Beauty alle pijlers

Haar afknippen?

21-11-2010 20:35 177 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zouden jullie je haar afknippen terwijl je weet dat je vriend en fam. het niet leuk vinden en lang mooie vinden?

Wie heeft er trouwens nog leuke foto's van topkapsels, zowel lang als kort?

:D
quote:Groll schreef op 21 november 2010 @ 21:40:

[afbeelding]Leuk kapsel!
quote:Pink_lips schreef op 21 november 2010 @ 21:30:

[...]

Ik weet niet waar jij die inhammen ziet, maar misschien moet je naar het beeldscherm kijken ipv naar je man En als jij vindt dat ze inhammen heeft, dan helpt het haar niet om haar haar kort te knippen..dit is echt een heul slecht voorbeeld van lang haar, dit is geen haar het is een bosje synthetisch stro, zo dun dat je er de krant door kan lezen
quote:Pink_lips schreef op 21 november 2010 @ 21:39:

[...]

Als je goed gelezen hebt staat er 'ik vind' voor die zin. Het is dus een mening. Aardig dat je iemands mening af doet als onzin..ik vind het ook een onzinnige mening.
Tsja..daar zijn we nu nog steeds niet achter (zegt de kapper) maar hij had mij een diamantblonde tint gegeven (waar ik niet om had gevraagd! want wilde alleen mijn honingblonde uitgroei bijwerken) maar deze meneer houdt heel erg van experimenteren kwam ik laterna achter toen de verf eenmaal op mijn hoofd zat en ik het gevoel had dat alles wegfikte. Ik moest hem vertrouwen want het zou bizar mooi worden..en dat was het ook! totdat ik de keer erop de uitgroei moest bijwerken. Toen kregen we opeens de reallife versie van de cup a soup reclame. Weg haar!!! We zijn er samen goed uitgekomen, heeft mij speciale haartherapie laten volgen waarbij ze mijn haarzakjes hebben onderzocht en dmv lampentherapie zou ik weer dik, gezond haar terugkrijgen. En there it is! Het is nu ook echt supermooi! Blonderen doe ik niet meer, want zie nu na 10 jaar verven hoe mooi mijn eigen diepbruine tint is, met warme glanzende gloed. Mensen vragen welke spoeling ik gebruik, en dan voel ik me toch stiekumpjes even trots dat ik kan zeggen dat het van mezelf is ;)
quote:meds schreef op 21 november 2010 @ 21:42:

[...]

dit is echt een heul slecht voorbeeld van lang haar, dit is geen haar het is een bosje synthetisch stro, zo dun dat je er de krant door kan lezenHahahahaha! Je klinkt zo ontzettend jaloers in al je posts..
quote:borderwalk schreef op 21 november 2010 @ 21:37:

[...]

Tuurlijk wordt haar voorhoofd niet kleiner, net als dat TO's gezicht niet veranderd als ze haar haar afknipt, maar ik vind het persoonlijk geen passend kapsel bij haar voorhoofd en waarschijnlijk heeft dat ook te maken met haar leeftijd.precies een stuk korter en een pony zou haar jonger maken
quote:meds schreef op 21 november 2010 @ 21:43:

[...]

ik vind het ook een onzinnige mening.Oh ok, hoezo dan?
quote:Pink_lips schreef op 21 november 2010 @ 21:43:

[...]

Hahahahaha! Je klinkt zo ontzettend jaloers in al je posts..

knap dat je dat kan horen, heb jij geluidsforum?

Overigens valt mij op dat jij enorm in de verdediging zit, heb je zelf een bosje schaamhaar op je hoofd?
quote:meds schreef op 21 november 2010 @ 21:43:

[...]

precies een stuk korter en een pony zou haar jonger makenIk zag net een foto waar ze wel lang haar op had, maar wel met een pony en dat stond inderdaad een stuk leuker!
quote:meds schreef op 21 november 2010 @ 21:44:

[...]

knap dat je dat kan horen, heb jij geluidsforum?

Overigens valt mij op dat jij enorm in de verdediging zit, heb je zelf een bosje schaamhaar op je hoofd?LOL

wat is de functie van dit haar? Is het voor de warmte?
quote:meds schreef op 21 november 2010 @ 21:46:

[afbeelding]

wat is de functie van dit haar? Is het voor de warmte?Staat voor geen meter, helemaal met je eens!
quote:meds schreef op 21 november 2010 @ 21:46:

[afbeelding]

wat is de functie van dit haar? Is het voor de warmte?of is het ter verdoezeling van een slecht truitje?
Jeetje Ienimini, dat is echt een geluk bij een ongeluk dan! Nu ben je dus eigenlijk blijer met je haar dan je eerst was?
Thanks Pink lips!
Oh trouwens TO, de koningin van de korte kapsels vind ik Rihanna, google ff op 'Rihanna short hair' en je krijgt legio voorbeelden.

Ook dit vind ik leuk;

Hier de mooiste vrouw van het millenium, watskebeurt met het kapsel? een vonkje en ze gaat af als een Spoetnik

getver, ze heeft d'r nog confetti in zitten van vorig jaar carnaval
quote:Eva82 schreef op 21 november 2010 @ 21:48:

Oh trouwens TO, de koningin van de korte kapsels vind ik Rihanna, google ff op 'Rihanna short hair' en je krijgt legio voorbeelden.

Ook dit vind ik leuk;

[afbeelding]

[afbeelding]Ja, bij deze vind ik het leuk staan! Gave kleur trouwens die bovenste foto.
Ik vind kort haar het mooist staan bij vrouwen met een 'fijn' gezcht en een mooie kaaklijn, zoals deze:

Maar om nog wat inhoudelijker te reageren; ik zou sowieso iets niet doen omdat je familie het daar niet zo mee eens is. Daarnaast kan je het best advies vragen bij een kapper. Neem wat afbeeldingen mee van wat jij mooi vindt en vraag of het bij je zou staan.
quote:Fiorah schreef op 21 november 2010 @ 21:47:

Jeetje Ienimini, dat is echt een geluk bij een ongeluk dan! Nu ben je dus eigenlijk blijer met je haar dan je eerst was?Zeker weten! Zat ook altijd tranen met tuiten te huilen als ze er weer teveel vanaf hadden geknipt, en door het blonderen was het idd heul vlassig geworden ( van die krant van meds goeie!!) dus ik herken heel erg het gevoel wat veel vrouwen hebben dat ze vasthouden aan lang haar. Als ik foto's van mezelf terugzie denk ik bij mezelf..tjeeezus, ben IK die aangeschroeide golden retriever
Klontje, goed advies!

En zoek een hele goede kapper uit, want een slecht geknipt kort model...
quote:meds schreef op 21 november 2010 @ 21:48:

Hier de mooiste vrouw van het millenium, watskebeurt met het kapsel? een vonkje en ze gaat af als een Spoetnik

[afbeelding]

(je kijkt toch wel met 1 oog naar Peter, Meds?!)
Deze vind ik dan weer minder

Maar deze juist weer heel leuk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven