NB deel 16
maandag 22 november 2010 om 11:24
maandag 22 november 2010 om 11:27
maandag 22 november 2010 om 11:58
Grrrrrrr......Dat meen je niet hé??? Je zou zeggen/hopen nu het werk eenmaal verdeeld is, dat iedereen gewoon zijn ding moet doen en als het kan op tijd en goed.
Maar blijkbaar loopt het niet zo soepel dus (nooit gelopen overigens....)
Hmm, ik weet niet op wie hij lijkt.....Hij lijkt vast wel op een bekende ster. Maar ja, wie dan
Maar blijkbaar loopt het niet zo soepel dus (nooit gelopen overigens....)
Hmm, ik weet niet op wie hij lijkt.....Hij lijkt vast wel op een bekende ster. Maar ja, wie dan
maandag 22 november 2010 om 12:01
maandag 22 november 2010 om 12:17
Whahaha
Vooruit dan. Hij heeft kort, donkerbruin haar. Kleur ogen: ik denk bruin of blauw(ig). Hij heeft aan: donkergroen trui met een lichtblauwe bloes. Verder zie ik hem niet echt goed....
Heb ik al gezegd dat ie lekker is???
Weet je, gewoon laten zwemmen die hap. Maar ze hebben dus weer allerlei excuses voor het niet (goed) gedane werk.....Ik zou er gefrustreerd en geïrriteerd van raken
Vooruit dan. Hij heeft kort, donkerbruin haar. Kleur ogen: ik denk bruin of blauw(ig). Hij heeft aan: donkergroen trui met een lichtblauwe bloes. Verder zie ik hem niet echt goed....
Heb ik al gezegd dat ie lekker is???
Weet je, gewoon laten zwemmen die hap. Maar ze hebben dus weer allerlei excuses voor het niet (goed) gedane werk.....Ik zou er gefrustreerd en geïrriteerd van raken
maandag 22 november 2010 om 12:24
quote:Philein schreef op 22 november 2010 @ 12:22:
Goedemorgen!
Zwup, wat een gezeik met jouw werkgroepje inderdaad zeg. Zou er onderhand ook niet goed van worden.
LS, heb je ook een camera functie op je telefoon
Ik moet de deur weer uit, dag!
Oeh, ja...we willen een foto! *brljant phillie *
Fijne dag!
Goedemorgen!
Zwup, wat een gezeik met jouw werkgroepje inderdaad zeg. Zou er onderhand ook niet goed van worden.
LS, heb je ook een camera functie op je telefoon
Ik moet de deur weer uit, dag!
Oeh, ja...we willen een foto! *brljant phillie *
Fijne dag!