Zorgtoeslag.

22-11-2010 14:31 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft er iemand toevallig al zorgtoeslag gekregen deze maand?

Ik had namelijk zorgtoeslag aangevraagd, En toen kreeg ik 4 weken terug een brief, Dat ik iedere 20e van de maand zorgtoeslag zou krijgen.

Maar tot nu toe nog niks ontvangen.

ik weet dat de 20e in het weekend viel, Maar dan zou ik het toch nu wel op mijn rekening moeten hebben?

og hoe gaat het in z'n werk?

Alvast bedankt.
Ik zou nog even geduld hebben. Zorgtoeslag staat bij mij altijd pas aan het einde van de dag op mijn rekening, dit in tegenstelling tot andere bijschrijvingen. Ik weet ook niet waarom, maar zo is het nu eenmaal. En als de twintigste in het weekend valt krijg je het altijd pas na dat weekend.

Ik zou sowieso ook nog even tot morgen wachten als ik jou was.
Pfff.....is even op de site van de belastingdienst kijken te moeilijk? Of even zoeken op viva zelf?

zorgtoeslag word ingehouden?
Deze maand issie bij mij vandaag, de 22e dus gestort. Mijn bank is normaal erg langzaam, maar hets tond er vanochtend op. kan ook prima eind van de dag op je rekening staan als je andere bank hebt.
quote:Zwuppeliennn schreef op 22 november 2010 @ 14:42:

Pfff.....is even op de site van de belastingdienst kijken te moeilijk? Of even zoeken op viva zelf? [afbeelding]

zorgtoeslag word ingehouden?Haha, ik dacht hetzelfde. Was laatst ook al een topic over dat mensen niet eerst even zelf op zoek gaan op internet...
Ik dacht ook al, ik zie dubbel.

Tsja, op internet staat dat het vandaag komt, maar bij sommige banken duurt het wat langer. Zit niks anders op dan even af te wachten.
Time spent with a cat is never wasted
quote:Kwinky schreef op 22 november 2010 @ 14:53:

[...]

Haha, ik dacht hetzelfde. Was laatst ook al een topic over dat mensen niet eerst even zelf op zoek gaan op internet...

Ja,precies! (heb het topic niet gelezen, maar weet dat het bestaat)

Het lijkt trouwens wel of het de laatste tijd steeds extremere vormen aanneemt. Dat er een forum is waar je vragen kan stellen is hartstikke mooi, maar waarom in godesnaam niet eerst even zelf op zoek gaan in plaats van meteen HELLUP te schreeuwen hier
Ik had het vannacht al
'I like to have powerful enemies. Makes me feel important.'
Ik heb het ook al binnen inderdaad.

TO heeft het inmiddels ook binnen, maar is even vergeten dat het wel zo sociaal is om dat ook hier te komen melden in plaats van in het andere topic
Hier is de kindertoeslag al binnen. Andere toeslagen heb ik niet aangevraagd. Als je toeslag ingehouden wordt, krijg je een brief, en dat betekent dat je een schuld bij belastingdienst/toeslagen hebt die al betaald had moeten zijn.
Ik zie het: mosterd
Grr. Ik wil ook weer zorgtoeslag!!!
Vlindertje, geen recht meer op zorgtoeslag?
Nee. Te hoog gezamenlijk inkomen. Ook fijn.. maar het was altijd zo fijn die toeslag!
Je zou toch juist trots moeten zijn dat je het niet nodig hebt joh!
Ja, daar heb je gelijk in.
Ik ben blij dat ik het niet meer krijg: het was een gedoe elke jaar: ik heb wel er recht op en dan niet en dan wel en dan niet.... Ik werd er gek van!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven