* * * Bar Too Much * * * 188 * * *

12-09-2010 01:26 701 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Je hebt ook deze variant, maar die vind ik wat minder :



Alle reacties Link kopieren
Hoewel. Ze hebben allebei wel wat.



Ik ga kinderen opvoeden
Alle reacties Link kopieren
Hihi, wat staat dat er lekker ontaard om 2.36
Alle reacties Link kopieren
Middag...

Jij bent geen ontaarde moeder, ik wel......
Alle reacties Link kopieren
Wedstrijdje doen?
Alle reacties Link kopieren
Ik trap af: heb nog steeds geen idee wat we gaan eten vanavond
Alle reacties Link kopieren
Mmmmmm, da's het punt niet, daar win ik het van je!

Neh, soms, heel soms bekruipt me het onbehaagelijke gevoel dat ik iets niet goed doe qua opvoeding. Zeker als er aan de bel getrokken wordt van de andere kant......
Alle reacties Link kopieren
Ik herken het. Hier trekt alleen niemand aan de bel, het lijkt wel alsof ik de enige ben die zich er druk om maakt.
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Dat is een hele leuke bumpersticker, omdat ik geen auto heb hangt ie op de plee.



En ik herken het ook, ben ik dan de enige die zich zorgen maakt ? Mss maak ik me wel te druk ofzo...



Me muis doet gek.
Alle reacties Link kopieren
Hee Hippievrouw, ik ben vulliefd op AlaIN cLARK.
Alle reacties Link kopieren
Ha die Hoef.



Vanmorgen ben ik aangehouden. Volgens de agent had ik een stopbord 2 km daarvoor genegeerd. Rijbewijs, autopapieren, etc. Dacht echt dat ik altijd wel even stopte bij het betreffende nutteloze stopbord in die uitgestorven woonwijk. Blijkbaar niet lang genoeg. In discussie gaan, leek me een slecht plan. Heb namelijk nog steeds mijn Amerikaanse rijbewijs niet Stond ik dus tien minuten met die zwaailichten achter me een stoplicht te blokkeren tijdens de ochtendspits. Hij bleef maar weg met al m'n papieren. Komt-ie terug, krijg ik een waarschuwing.



Pfieuw.



Borrel om het te vieren
Alle reacties Link kopieren
Net bij de basisschool, Elfje kwam als een van de eersten uit school, en op hetzelfde moment komt er een politie-auto met sirenes (niet weer hè, dacht ik nog ) de stoep opgereden. Agent springt eruit en verzoekt iedereen dringend met veel gebulder en grootse armbewegingen om snel weer de school in te gaan. Kinderen, ouders, iedereen dus weer naar binnen.



Nou ja, iedereen, wij dus niet. Ga echt niet met een paniekerig zooitje in een school zitten. Bang land hoor. Ben benieuwd of ze al naar huis zijn. Kan soms uren duren zo'n geintje.
Alle reacties Link kopieren
Meid, wat maak jij toch een hoop mee.....

Weet je al, waarom die paniek was?
Alle reacties Link kopieren
Geen idee Wies, hoor het morgen wel.
Alle reacties Link kopieren
Mogge, koffie, beetje brakjes, maar o wat heb ik het mooi gehad gisteren!

Ben naar Night of the Proms geweest in Ahoy.

Wat een feest, wat een feest, geweldig!

Boy George, Grace Jones, John Fogerty, Barry Hay en John Miles....... En ook een spetter van een violist, mmmmm!



Yette, net wat Wies zegt: Je maakt zo nog eens wat mee!

Maar ja, nuchtere Hollanders he, niet bang te krijgen!



Hoefijzert, Alain Clark, daar moet je niet verliefd op worden, daar moet je heerlijk naar luisteren!
Alle reacties Link kopieren
Hip, ik kijk graag



Hoe was het met Barry?



Ik ga vandaag op dieet, voor het eerst van m'n leven, pfffffffff, ik groei echt dicht.



En Amerika is stom....
Alle reacties Link kopieren
quote:wiesje123 schreef op 23 november 2010 @ 00:17:

Meid, wat maak jij toch een hoop mee.....

Weet je al, waarom die paniek was?





Hoest met de kids?
Alle reacties Link kopieren
Ha die Hoef



De Lockdown was omdat de politie drie ontsnapte pitbulls moest vangen nadat een ervan een moeder op weg naar school had aangevallen. De beesten waren echter alledrie doorgeslagen, bleven aanvallen. Het werd een drijfjacht met heel wat gewapende agenten in het speelpark rond school. Er waren zes schoten nodig voor ze alledrie dood waren.



De moeder die ik sprak, begreep niet hoe ik weg had kunnen komen. Ze waren allemaal zo snel naar binnen geloodst. Tja. Dat had ik gezien. Kwestie van op het goede moment niet luisteren, een kind bij je hebben dat wèl luistert en heel snel de andere kant op lopen.

Blij dat ik zo heb gehandeld. Ik zou volgens haar niet naar Miniman en Dochter hebben gemogen, die nog in de auto zaten. Daar was het te gevaarlijk voor.
Alle reacties Link kopieren
Nah, ben je mooi klaar mee, met die stelletje paniekzaaiers! En hoe hadden ze dat willen oplossen met Dochter en Miniman in de auto? Lekker laten zitten en hun doodsangsten uitstaan omdat ze niet weten wat er allemaal gebeurd?

Snap wel dat het een gevaarlijke situatie was, maar kom op zeg, zo ga je toch niet met de situatie om?



Afijn, jij was lekker eigenwijs en op tijd thuis!
Alle reacties Link kopieren
quote:Hoefijzer schreef op 23 november 2010 @ 13:13:

Hip, ik kijk graag



Hoe was het met Barry?



Ik ga vandaag op dieet, voor het eerst van m'n leven, pfffffffff, ik groei echt dicht.



En Amerika is stom....





Barry was net zoals altijd heerlijk stoer om naar te kijken en te luisteren! Vanaf de eerste tot de laatste noot helemaal goed, kreeg de meute gelijk op de kop!



Enne, hebbie echt te veel kilootjes erbij? Niet echt de leukste tijd om op diëet te gaan!
Alle reacties Link kopieren
Jep Hoef, Amerika is stom en Nederland heeft Rutte en Wilders.



Ik vind het hier leuk. En een jaar is veel te kort. We zitten alweer bijna op de helft :(
Alle reacties Link kopieren
Yette, ben blij voor je dat het je bevalt daar! gelukkig maar!



Maar las ik iets van dat jullie 2 weken komen buurten?
Alle reacties Link kopieren
Oh jee, sorr

y whore Yettekettet, ik zal het nooit meer doen
Alle reacties Link kopieren
Zo, ik heb eindelijk de mega grote order de deur uit!

Pfffff, één grote rekensom en hopla! Een mega project voor de leverancier !

Had eigenlijk moeten werken, maar zoontje is ziek. Baas niet blij, was een grote partij van de plaatselijke krant met alle toeters en bellen..... Afijn, eens zien of de kleine blaag, die nu op de X-box spelletjes doet, morgen naar school kan.....
Alle reacties Link kopieren
Bijna en eindelijk dez Bar vol, nog 1 posting.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven