Borstvoeding in het openbaar?
maandag 22 november 2010 om 22:49
maandag 22 november 2010 om 22:53
Ik vind dat je overal je baby moet kunnen voeden. De grens ligt bij hoe je dit doet: loop je te paraderen met ontbloot bovenlijf, dan vind ik het te ver gaan. Zoek iig een rustig hoekje op en gebruik een sjaal of doek. Een kind van een jaar of ouder hoeft ook niet per se, die honger kun je ook met ander dingen stillen en de voedingsmomenten kun je tenslotte plannen, daar is het kind dan groot genoeg voor.
maandag 22 november 2010 om 22:56
Ik heb het puur over het voeden en niet over een tietenparade. Iemand die een tietenparade wil geven, heeft daar geen hongerige baby voor nodig, die loopt gewoon met haar bumbers te zwieren.
@ stukje cake: Ik zal die zoekfuntie eens proberen... ben nog niet zo lang actief hier, maar vind het wel interessant.
@ stukje cake: Ik zal die zoekfuntie eens proberen... ben nog niet zo lang actief hier, maar vind het wel interessant.
maandag 22 november 2010 om 22:58
maandag 22 november 2010 om 23:01
quote:Oermama schreef op 22 november 2010 @ 22:57:
By the way... ik kreeg nogal eens reacties van dat het ranzig was of dat ik maar moest wachten tot we weer thuis waren.Dat kwamen mensen jou even vertellen als je aan het voeden was? Echt nog nooit meegemaakt. Er zullen misschien wel eens mensen zijn die het denken (als ze al doorhebben dat ik voed - ook zonder "uddercover -jawel, die bestaat- kan voeden best subtiel), maar er heeft nog nooit iemand het in z'n hoofd gehaald het ook te zeggen.
By the way... ik kreeg nogal eens reacties van dat het ranzig was of dat ik maar moest wachten tot we weer thuis waren.Dat kwamen mensen jou even vertellen als je aan het voeden was? Echt nog nooit meegemaakt. Er zullen misschien wel eens mensen zijn die het denken (als ze al doorhebben dat ik voed - ook zonder "uddercover -jawel, die bestaat- kan voeden best subtiel), maar er heeft nog nooit iemand het in z'n hoofd gehaald het ook te zeggen.
maandag 22 november 2010 om 23:05
ik kreeg die reactie niet op het moment dat ik aan het voeden was, het openbaarste dat ik gevoed heb, is op de achterbank van onze geparkeerde auto. Maar die opmerkingen kreeg ik wel van mensen die wisten dat ik borstvoeding gaf op een ander moment dan dat ik zelf zat te voeden. Mijn man werd ook niet zo vrolijk van het idee dat ik zat te voeden in het openbaar. De auto vond ie nog net kunnen.
maandag 22 november 2010 om 23:29
De eerste keer dat ik BritBaby in het openbaar voedde, was hij 6 weken ofzo. Ik zat in een hoekje van La Place en een oudere dame kwam helemaal vertederd vragen of ze even mocht komen bewonderen.
Nou hoef ik er geen toeschouwers en ik ga ook niet uitgebreid zitten flashen met m'n lolo's, maar voeden in het openbaar doe ik zeker wel!
Mijn meest onopvallende voeding: Baby in draagdoek, op een vol balkon in de trein. Je moet er ff handig in worden, maar ik weet zeker dat niemand het opgevallen is .
Nou hoef ik er geen toeschouwers en ik ga ook niet uitgebreid zitten flashen met m'n lolo's, maar voeden in het openbaar doe ik zeker wel!
Mijn meest onopvallende voeding: Baby in draagdoek, op een vol balkon in de trein. Je moet er ff handig in worden, maar ik weet zeker dat niemand het opgevallen is .
maandag 22 november 2010 om 23:33
quote:Saaar schreef op 22 november 2010 @ 23:18:
Tegen, gatverdamme!! Dat doe je toch niet! Je bent toch geen koe!
Net zo smerig als luiers verwisselen in het openbaar!
hahaha, ik vind het verschil tussen melk en poep wel heel erg groot. Poep is afval en verspreid een ranzige geur, melk is voedsel en dat ruikt verder niemand.
Ben je dan sowieso tegen borstvoeding?
Tegen, gatverdamme!! Dat doe je toch niet! Je bent toch geen koe!
Net zo smerig als luiers verwisselen in het openbaar!
hahaha, ik vind het verschil tussen melk en poep wel heel erg groot. Poep is afval en verspreid een ranzige geur, melk is voedsel en dat ruikt verder niemand.
Ben je dan sowieso tegen borstvoeding?