NB deel 16
dinsdag 23 november 2010 om 20:34
Hoi Engel
Zwup heeft met goed gevolg haar presentatie gedaan en is klaar met haar werkgroepje.
Naomii wacht nog even langer op bericht over haar mogelijk nieuwe baan.
Love had college met haar hunk op afstand.
Philein heeft een nieuwe baan. Gefeliciteerd !
Disclaimer: sorry als je er niet bij staat.
Zwup heeft met goed gevolg haar presentatie gedaan en is klaar met haar werkgroepje.
Disclaimer: sorry als je er niet bij staat.
dinsdag 23 november 2010 om 20:40
Een nachtzoen? Nu al? ... Nou ja, omdat jij het bent EM
Ik ben zoooooooooooooooooooooooo BLIJ!!!!!!!!! Mijn vriend heeft een ontsteking aan zijn milt en dus geen kanker, pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff. Geen idee waar die ontsteking vandaan komt en hoe hij die niet gemerkt kan hebben maar dit is zeker beter nieuws!
Ik ben zoooooooooooooooooooooooo BLIJ!!!!!!!!! Mijn vriend heeft een ontsteking aan zijn milt en dus geen kanker, pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff. Geen idee waar die ontsteking vandaan komt en hoe hij die niet gemerkt kan hebben maar dit is zeker beter nieuws!
dinsdag 23 november 2010 om 20:47
dinsdag 23 november 2010 om 21:23
quote:Sophiepapa schreef op 23 november 2010 @ 20:34:
Hoi Engel
Disclaimer: sorry als je er niet bij staat.thanks SP voor de update
Hoi Engel
Disclaimer: sorry als je er niet bij staat.thanks SP voor de update
dinsdag 23 november 2010 om 21:24
quote:Naomii schreef op 23 november 2010 @ 20:40:
Ik ben zoooooooooooooooooooooooo BLIJ!!!!!!!!! Mijn vriend heeft een ontsteking aan zijn milt en dus geen kanker, pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff. Geen idee waar die ontsteking vandaan komt en hoe hij die niet gemerkt kan hebben maar dit is zeker beter nieuws!gelukkig !dat is goed nieuws!
Ik ben zoooooooooooooooooooooooo BLIJ!!!!!!!!! Mijn vriend heeft een ontsteking aan zijn milt en dus geen kanker, pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff. Geen idee waar die ontsteking vandaan komt en hoe hij die niet gemerkt kan hebben maar dit is zeker beter nieuws!gelukkig !dat is goed nieuws!
dinsdag 23 november 2010 om 21:26
dinsdag 23 november 2010 om 21:36
quote:boogster schreef op 23 november 2010 @ 21:28:
mannen zijn gewoon het zwakkere geslacht.. kunnen we ook niks aan doen.. is flauw om daar zo op te blijven hameren hoor.. ACH GOSSIE BOOGJE,KOM MAAR TEGEN ENGEL HAAR BOEZEM AAN EN DAN STRIJK IK JE EVEN OVER JE HAARTJES
mannen zijn gewoon het zwakkere geslacht.. kunnen we ook niks aan doen.. is flauw om daar zo op te blijven hameren hoor.. ACH GOSSIE BOOGJE,KOM MAAR TEGEN ENGEL HAAR BOEZEM AAN EN DAN STRIJK IK JE EVEN OVER JE HAARTJES
anoniem_90160 wijzigde dit bericht op 23-11-2010 21:36
Reden: shit caps lock aan
Reden: shit caps lock aan
% gewijzigd