Good Luck

14-10-2010 17:42 2669 berichten
Alle reacties Link kopieren
haha, de verkeerde letter dubbel gebruikt . Niks mis met een dak-appel toch? schimmel wordt verwend .
Ghe ghe, vertypen moet je niet doen rond Sinterklaas

Studiedag leuk, vanmorgen naar opa, vanmiddag naar HEMA waar ze een schoentje konden knutselen.
Mamax, wat fijn dat de kat weer wat eet!

Star, drukke dag gehad dus? Hoe is het met opa?

Bridge, wat balen van die zwemlessen. Heeft de juf ook geen idee hoe het anders zou kunnen?

Compu, wat grappig dat de assistentie CG ging omkopen
Stressed is just desserts spelled backwards
Haiiii

Zo hier ook een drukke dag, volgens mij ben ik liever aan het werk

Juul ook studiedag vandaag!

Vanochten logopedie, vanmiddag naar klaas, daarna boodschappenlijst gemaakt en boodschappen gedaan, want Juul ging zelf koken...

En nu............. nu ben ik uitgeteld!
De uitgebreide test is verspreid over 3x hoorde ik dusvanochtend... lekker bijtijds....

Juul deed heel goed mee en bleef ook consequent beukenootjes zeggen ipv pepernootjes . Hij moest het 10x nazeggen en na 1x goed gezegd te hebben, viel hij weer terug in het beukenootjes verhaal.. Ik zat in het wachthok, maar kon alles horen. Het was zo grappig dat met die pepernoten. En zij maar steeds de zin veranderen dat er toch pepernoten in voorkwam en juul had echt zoiets van, is het nu nog niet genoeg hahaha ik weet nu wel wat beukenootjes zijn ...proest...

Nou goed volgende week meer dus...
Juul dus gekookt vanavond, een echte kok hoor.

Hij had aardappelkoekjes, wortel en doperwtjes en een vleesspies met abrikozen gemaakt...

Hij wilde volgende week wel weer, maar dan aardappelkoekjes met kaas en niet met ui
We hadden vanmiddag een voorstelling van Sinterklaas.

Hij had wel een behoorlijke nepbaard vond ik,

maar goed heb er geen kind over gehoord. Juul zei wel: Mama, Sinterklaas heeft wel een andere stem dan de vorige keer..... sta je dan..... ik zeg zo te horen is Sinterklaas heel verkouden.. Juul: Nou ik weet het niet hoor....
Zei ze verder nog iets Bam?

Hahahahahaha die Juul, had hij echt alles zelf gekookt?

Mal, Opa gaat goed, hij was blij met bezoek
Zit je op de praatstoel Bam ? Leuk dat Juul gekookt heeft! Wat knap! Klinkt heel lekker!

Star, fijn dat de studiedag leuk was, leuk zó´n dagje!
quote:Star schreef op 24 november 2010 @ 18:24:

Zei ze verder nog iets Bam?

Hahahahahaha die Juul, had hij echt alles zelf gekookt?

Wat hij zelf kan, heeft hij zelf gedaan. met vuur ben ik wat huiverig, dus hij mag dan wel wat omdraaien enzo, maar de rest doe ik.

Er ging ook nog een potje zout over het vlees heen, hahahaha

Deksel schoot eraf, toen hij het vlees ging kruiden..

Ohh mama dat is niet goed he, dat is niet handig van Juultje

Mal, Opa gaat goed, hij was blij met bezoek
Ze vond dat hij goed luisterde, en goed deed wat hij vroeg. Verder zei ze weinig. na de test dan geeft ze de uitslag, ze wil het eerst afwachten!
quote:Jinny schreef op 24 november 2010 @ 18:33:

Zit je op de praatstoel Bam ? Leuk dat Juul gekookt heeft! Wat knap! Klinkt heel lekker!

Star, fijn dat de studiedag leuk was, leuk zó´n dagje!Ik heb werkontwijkend gedrag Jinny, nmag dat ook?
Ja hoor, dat mag ook Bam! Vind je het spannend van de uitslag? Erg lollig van die pepernoot!
Zo zielig. Jongste moest bloed laten prikken voor de operatie van volgende week. Kinderarts had geprikt en dat was een klein drama. Liet de assistente een buisje bloed vallen, moest het schaap nog een keer! Gisteren kno-arts gesproken en morgen naar de anesthesist. Het wordt nu heel echt . Ik zal zo blij zijn als het achter de rug is, ventje krijgt nauwelijks lucht, hoest de hele dag, zelfs de juf zei vandaag dat ze blij zou zijn als hij geopereerd is.
Wat leuk Bam zo'n klein kokkie in huis!

Aaaaaah dat is sneu Jin, arm ventje!
quote:Jinny schreef op 24 november 2010 @ 19:51:

Ja hoor, dat mag ook Bam! Vind je het spannend van de uitslag? Erg lollig van die pepernoot!Nee hoor, het is zoals het is. Komt tijd komt raad.
Wat sneu Jinny voor de kleine man. Wanneer wordt hij geopereerd?
Wat een klunzige mensen hier; dakkapelman die zich verrekend, buisje bloed laten vallen van zielig kind Niet leuk allemaal.

Moest dan wel weer erg lachen om het dak-appel praatje en het paard

Knap van Cg!!! Joehoeoe!!

En hoera voor de poes kat van Mamax!!!

Net zoiets schattigs hier: we zaten het Sintjournaal te kijken en ik had vanmiddag met L boodschappen gedaan en een zak pepernoten gekocht. Dus L zegt opeens: mss zit in onze zak ook wel een sleutel (jullie volgen het ook of moet ik het uitleggen?).

Ik zei dat ik even een koektrommel ging zoeken om de zak in te legen na het eten, en dat hij maar eerst even moest racen met papa (xbox).

Goed, mijn moeder was er en die maakte snel een sneetje in de zak, ik zocht een onduidelijk sleuteltje, door het sneetje, plakbandje erop en klaar.

Oooooh dat gezicht toen hij de sleutel vond!!!! Wow, te gaaf

En nu is de precisiePiet hier geweest en heeft precies de L en de B gestrooid en de sleutel meegenomen.

Geweldig

Toch best grappig dat journaal
Amalia, wat leuk van die sleutel! Geweldig! Wij volgen ook het journaal, zo gezellig!

Bam, volgende week woensdag. Ik hoor morgen hopelijk hoe laat.
quote:amalia schreef op 24 november 2010 @ 21:54:

Wat een klunzige mensen hier; dakkapelman die zich verrekend, buisje bloed laten vallen van zielig kind Niet leuk allemaal.

Moest dan wel weer erg lachen om het dak-appel praatje en het paard

Knap van Cg!!! Joehoeoe!!

En hoera voor de poes kat van Mamax!!!

Net zoiets schattigs hier: we zaten het Sintjournaal te kijken en ik had vanmiddag met L boodschappen gedaan en een zak pepernoten gekocht. Dus L zegt opeens: mss zit in onze zak ook wel een sleutel (jullie volgen het ook of moet ik het uitleggen?).

Ik zei dat ik even een koektrommel ging zoeken om de zak in te legen na het eten, en dat hij maar eerst even moest racen met papa (xbox).

Goed, mijn moeder was er en die maakte snel een sneetje in de zak, ik zocht een onduidelijk sleuteltje, door het sneetje, plakbandje erop en klaar.

Oooooh dat gezicht toen hij de sleutel vond!!!! Wow, te gaaf

En nu is de precisiePiet hier geweest en heeft precies de L en de B gestrooid en de sleutel meegenomen.

Geweldig

Toch best grappig dat journaal

Hahahaha heel grappig dat Journaal.

Hier zat de sleutel in de schoen, en gisteren heeft de preciesiepiet hier gestrooid
quote:Jinny schreef op 24 november 2010 @ 21:59:

Amalia, wat leuk van die sleutel! Geweldig! Wij volgen ook het journaal, zo gezellig!

Bam, volgende week woensdag. Ik hoor morgen hopelijk hoe laat.Spannend
Die Juul is slim met die stem van Sint .
Hier ook een sleutel vandaag. Schitterend he, wat kunnen die kinderen dan blij zijn!

Jin: ach arme jongste... Sneu hoor! Beseft hij het?
Hallo dames

Sinds gisteren weer een gipsloos mannetje. Gisterochtend moesten we naar het ZH, eerst gips eraf, eerst niets aan de hand totdat T die man en DE machine zag, drama. T had iets heel anders in zijn hoofd, hij wilde het gips laten zitten en weer naar huis. Pf, was wel even moeilijk . Echt krijsen, die man zijn arm vast en gips open maken en ik zijn hoofd en andere arm... Toen foto’s laten maken en naar de chirurg, dat ging gelukkig allemaal prima. Over 2 weken weer terugkomen voor controle. Die man wist alleen even te vertellen dat hij even geen contactsporten mocht doen (???) Ik zei nog “nou hij is 4 en op school spelen ze ook...”Zegt hij “nou ja u moet het wel in de gaten houden”

Tuurlijk, ik bind T wel de komende 2 weken vast.

Daarna als verrassing naar het Sinterklaashuis geweest, zo schattig toen we uiteindelijk bij de Sint waren vroeg hij aan mij of dat de echte of de hulpsint was, de echte zei ik. Stond T daar met zijn gips in zijn hand en een tekening en hij heeft geen woord gezegd tegen die goede man alleen maar met zijn hoofd geknikt. Staan we buiten vraag ik of hij het spannend vond, zegt hij "Nee echt niet"

En vanmorgen was de rommelpiet in hun klas geweest, dus een zootje en hij had al hun schoenen verstopt die ze dus weer na een speurtocht door school terug hebben gevonden samen met een kadootje.
Mamax, wat fijn dat poes weer eet. Morgen horen jullie het toch van de loting? Mijn duimen draaien.

Bam , wat leuk zeg dat koken, nou jij bent al verder dan mij hoor met het aandurven van het kookgebeuren. En wat leuk de peperbeukenoten. Maar 3x, is best veel.

Suus, voor jullie knappe kop! Is ze echt zelf ook veel met "leren" bezig of gaat het echt spelenderwijs?

Jinny, spannend zeg volgende week de operatie, hopelijk voelt hij zich dan gelijk een stuk beter.

Bridges, goed bezig jij met de kids, studie en aanverwanten. En wat een mega.... van een timmerman. Volgens mij is "meten is weten" toch echt zo'n uitspraak van timmermannen. Gelukkig bij jullie nog geen gat in het dak.

Compu, voor CG, doet ze goed zo in de onderhandelmodus, zou ik ook mijn kaken stijf op elkaar houden

Hel, fijn zo'n gesprek op school. En dat Maatje en vriend zich daar in kunnen vinden. Moet je nog veel regelen voor de reis?

Juud, hoe gaat het eigenlijk met de allergie van Sjimmie?

Naatie, fijn dat het beter gaat met T, geeft hij dat zelf ook aan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven