Vochtige auto
donderdag 25 november 2010 om 18:18
donderdag 25 november 2010 om 18:21
donderdag 25 november 2010 om 18:25
Ik had er bij mijn vorige auto ook last van. Bleek een gaatje te zitten in mijn bodem, waardoor water naar binnen spatte
In de winter kon ik schaatsen in de kofferbak, en moest ik aan de binnenkant krabben...
Nu heb ik een andere auto, met airco. En een garage. Wat een genot, zo 's ochtends vroeg...
In de winter kon ik schaatsen in de kofferbak, en moest ik aan de binnenkant krabben...
Nu heb ik een andere auto, met airco. En een garage. Wat een genot, zo 's ochtends vroeg...
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
donderdag 25 november 2010 om 18:41
Bij mijn vorige auto kwam er water langs de achterlichten naar binnen en daardoor lag mijn reservewiel in het water. Toen we dat hadden laten leeglopen en het plekje bij het achterlicht hadden gedicht was het over.
Nu heb ik er ook iets last van maar dan rijd ik eventjes met de ramen open en dan is het zo weg. Ventileren helpt maar zoeken naar de oorzaak nog beter!
Nu heb ik er ook iets last van maar dan rijd ik eventjes met de ramen open en dan is het zo weg. Ventileren helpt maar zoeken naar de oorzaak nog beter!
donderdag 25 november 2010 om 19:11
quote:malu3 schreef op 25 november 2010 @ 18:34:
Klopt, het komt erop neer dat alles wat goed vocht opneemt helpt, of het nou een vochtvreter, kattenbakvulling, zout of kranten is. Wel regelmatig vervangen idd.En sowieso alles regelmatig vervangen en de vochtvanger leeggieten, omdat anders de vochtigheid evengoed in je auto blijft, alleen dan in je kranten/kattenbakvulling/vochtvreter.
Klopt, het komt erop neer dat alles wat goed vocht opneemt helpt, of het nou een vochtvreter, kattenbakvulling, zout of kranten is. Wel regelmatig vervangen idd.En sowieso alles regelmatig vervangen en de vochtvanger leeggieten, omdat anders de vochtigheid evengoed in je auto blijft, alleen dan in je kranten/kattenbakvulling/vochtvreter.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje