Kouwe tenen!
donderdag 25 november 2010 om 21:06
Hahaha, nu word ik héééél benieuwd. Ik zit aan de rechterkant van Goes. Als jij daar ook zit wordt 't écht eng.
Je mag me ook mailen waar je zit trouwens, op marelsmarels@gmail.com.
Als je durft En het wilt vertellen waar je woont, natuurlijk.
Je mag me ook mailen waar je zit trouwens, op marelsmarels@gmail.com.
Als je durft En het wilt vertellen waar je woont, natuurlijk.
668, the neighbour of the Beast
donderdag 25 november 2010 om 21:14
Ik heb ook koude voeten.
Kan maar weinig bewegen omdat ik amper kan lopen op mijn geblesseerde pootje. Dus warm worden doe ik onder de douche. Geen elektrieke deken maar overweeg ernstig om die aan te schaffen. Zeker omdat ik de komende tijd toch weer iets wil afvallen en daar krijg ik het godsgruwelijk koud van.
Kan maar weinig bewegen omdat ik amper kan lopen op mijn geblesseerde pootje. Dus warm worden doe ik onder de douche. Geen elektrieke deken maar overweeg ernstig om die aan te schaffen. Zeker omdat ik de komende tijd toch weer iets wil afvallen en daar krijg ik het godsgruwelijk koud van.
donderdag 25 november 2010 om 21:18
quote:Marels schreef op 25 november 2010 @ 20:14:
Dus dan ga je met Snuggie én Uggs op de bank zitten? Dat is echt wel de kut voor mijn image hoor....
Neeeeee, uggs zijn lelluk!
Ik heb mijn grenzen hoor....
*ik slaap nog onder een zomerdekbed, en heb geen verwarming in mijn slaapkamer... ben ik nu warmbloedig?*
Dus dan ga je met Snuggie én Uggs op de bank zitten? Dat is echt wel de kut voor mijn image hoor....
Neeeeee, uggs zijn lelluk!
Ik heb mijn grenzen hoor....
*ik slaap nog onder een zomerdekbed, en heb geen verwarming in mijn slaapkamer... ben ik nu warmbloedig?*
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
donderdag 25 november 2010 om 23:22
Ik heb ook altijd kouwe voeten maaarrrrrrrrrrr allleen als ik in bed lig, overdag nergens last van, sterker nog, draag bijne nooit sokken maar loop wel heel dag zonder schoenen.
Heb t dus alleen in bed, das ook enige plek waar ik sokken draag...lekker sexy
Nu zag ik toevallig vandaag warme voeten crems, speciaal voor in bed, ik denk dat ik die es ga kopen, es kijken wat dat is...
Heb t dus alleen in bed, das ook enige plek waar ik sokken draag...lekker sexy
Nu zag ik toevallig vandaag warme voeten crems, speciaal voor in bed, ik denk dat ik die es ga kopen, es kijken wat dat is...