Een mooie herfstdag: deel V

18-11-2010 19:46 1904 berichten
Alle reacties Link kopieren
Langzaam maken de meiden zich op voor de feestdagen die komen gaan. Maar voor de echte decemberdrukte aanbreekt genieten wij nog van een mooie herfstdag!

NaamUitgerekendNieuwsFedeApril 2011 Yeah, Fede weet wat het wordt! ChristinaMei 2011 Christina weet bij zeker wat het wordt!WishJuni 2011 Lieke Juli 2011 25 februari 20-wekenechoJuniperJuli 2011 24 januari verloskundigeElisaAugustus 2011 5 januari echo en 6 januari intake EarthAugustus 2011 30 december intake en 12 januari echo FlowerAugustus 2011 13 januari echo 21 januari intake NaamGestopt?Decision DayWachtweek?NieuwsSha wil even uit de lijst qua berekeningenElmie wil even uit de lijst qua berekeningenSpooky wil even uit de lijst qua berekeningen (Lees je nog mee?) IBGI Gerbera Kristin Kimmie 14 01 Miekie Aan het klussen in het nieuwe huis!
Ik hou van beestjes

Nee, ik ben dol op sprookjes en fantasywerelden. Dit past daar wel echt super bij. Maar niet in een klein kamertje helaas
Schuin spaan en Zee gras planten potjes
dan is dit wel iets voor je DO

Oeeh, dat gras-met-veld-bloemen-gehang is erg mooi. Konijntjes zijn ook erg lief.

Wat voor een budget gaat jullie zwangeren aan de babykamer en alle ander noodzakelijk spulletje uitgeven uitgeven?
Het i wel uberzoet allemaal.
Ja die konijntjes vond ik ook leuk. Ze hebben ook een leuke met een teddybeer. Super zoet.

Thanks Draai Ik ben zaterdag 13 weken.

Ik werd trouwens een paar weken terug gruwelijk uitgelachen door de mevrouw van mijn verzekering. Ik heb laatst gebeld voor het kraampakket. Dacht: als ik kinderopvang en kraamzorg zo vroeg moet regelen, dan zal dat ook wel moeten met de verzekering

Die mevrouw vroeg: hoe lang bent u zwanger? Ik: "ehh... 9 weken". Zij: wahahahahahahahahaha! Bel over 5 maanden nog maar eens! Dat kraampakket heb jij nog lang niet nodig.

Ik stamelde: "maar het is mijn eerste... weet het ook allemaal niet... nou eh... oké dag.

Stom mens.
quote:draaiorgel schreef op 25 november 2010 @ 21:28:

Het bang is niet mijn smaak, komt door de beestjes erop.Beestjes fobie?
Budget, niet over nagedacht. Maar ik wil geen dure dingen kopen als het niet nodig is. Hema is goed en leuk genoeg en in kamertjes zijn ook heel veel opties als je geen duizenden euro's uit wil geven. Vind ik echt van de zotte, voor een baby.
DO heeft al 2 beestjes. Misschien worden die jaloers?

En wat stom van die beldel zeg .

Ik weet ook allemaal niet zo goed wanneer wat moet hoor. Zit er over te denken om kraamzorg te regelen en ook een afspraak op het kdv te maken. Is dat echt al nodig, of belachelijk wish?
Juni, ben het helemaal met je eens! Hier ook een Hema-fan!
HEMA rules!
quote:Juniper_ schreef op 25 november 2010 @ 21:39:

Ik weet ook allemaal niet zo goed wanneer wat moet hoor. Zit er over te denken om kraamzorg te regelen en ook een afspraak op het kdv te maken. Is dat echt al nodig, of belachelijk wish?

Geen idee Juni, ik vind het niet belachelijk hoor! Maar voor je 't weet word je uitgelachen door zo'n beldel (wat een woord!).

Voor opvang en kraamzorg zijn wel lange wachttijden. Ik heb het vrij snel gedaan (5 en 9 weken), ook al voelde het gek.
Slaap lekker! Ben weer weg!
Welterusten, ik ga ook zo slapen!
Was even met mama aan het bellen.

Die hartjes zijn aardig, maar halen het niet bij de spekjes hoor! :-)

Wish: ik heb inderdaad een beestjesfobie. Vooral als ze zo vergroot worden geprojecteerd. Ben trouwens niet bang voor die 'lievebezen' hoor.

Stomme beldel inderdaad! Ik zou ook gebeld hebben, je weet het toch ook niet!

Jun: voor jou ook: niets is stom! Gewoon vragen, gewoon afspraak maken!

Budget: ik ben tegen alles wat 10x zo veel kost omdat er baby voor staat. Heb geen idee wat ik wel uitgeven, als het zo ver komt. Moet me er zelf prettig bij voelen. Dus het een zal ik misschien nieuw willen, en iets anders misschien niet.
Slaap lekker jullie 2!
Ik ga er ook vandoor! Fijne avond!
Even een berichtje voordat ik ga werken!

Ten eerste draai... Er is al veel geschreven door de meiden zie ik en ik kan alleen maar zeggen dat ik met je meeleef!!

Heel goed van je dat je goed voor jezelf blijft zorgen, dat is altijd goed!!

@Jun, 6 wken alweer! en wat een gave kamertjes..maaruh waar blijven de jongenskamers???

@Lieke bij jou gaat het gelukkig ook goed?

Hardstikke mooi!

@Sha, hoe voel je je?

Enige kwaaltjes na eisprong? Heb je wel een beetje hoop?

Wij zitten nu is de wachtfase tot nod...Spannend dus!!

We hebben echt ons best gedaan.. en mijn temp is gelukkig deze keer wel omhoog!!Dus de eisprong is geweest.

@Earth, geen enkele reactie meer gehad...

Wel een bod van 2000 euro van een manegehouder :S

Tja dat is wel errrug weinig en het is nou ook alweer niet zo dat hij maar naar een manege moet, omdat niemand hem wil verder....maar goed ik heb er nog steeds veel aan nu ik nog niet zwanger ben....

Ik ga maar eens kijken of ik mijn ruiten nog moet krabben...

En weer aan het werk..

Fijne dag allemaal!
Oh ja mijn collega(ma) vertelde gister dat ze hun 2e kindje verwachte...Slechts 1 maand zwanger nog maar, wel leuk hoor!

Hij weet het van onze kinderwens en volgt mijn perikelen ieder maand, wel schattig!
Oh ja Earth, voel je al iets zo voor je Nod??

Wat denk je?????
Elisa: spannend! Hopelijk gaan de dagen een beetje snel.... Je kunt zelf in elk geval nu niets meer doen. Het werk zit erop :-)

Ik ga een beetje werken vandaag. Verder weinig nieuws!

Fijne dag!!
Elisa succes met de wachtweken. Ik probeerde altijd heel nuchter en cool te doen maar dat was ik echt niet,haha. Gelukkig voor jou komen er wat drukke dagen aan. Misschien kan je je vriend verrassen met een positieve test in zijn schoen. Of zet hij zijn schoen niet meer.

Wat ik ga uitgeven aan de kinderspullen....eum zo weinig mogelijk! In principe hebben we alleen twee bedjes en nog wat kruiken nodig. De rest hebben we al of krijgen we. Maar zodra de nesteldrang zijn intrede doet ga ik vast buitensporig shoppen en klussen. Bij de eerste hebben we de kamer geschikt gemaakt voot zowel een jongen als een meisje. Als ik toen had geweten dat ik een meisje kreeg dan was het vast een uberzoete kamer geworden. Maar als ik nu naar mijn kleine meid kijk dan past dat totaal niet bij haar. Ik denk dat ik haar gelukkig maak met hondjes en auto's. Bij de tweeling gaan we een plaat tegen de muur maken waarop ik me mag uitleven (we willen nu wel weten wat het word) Die plaat kan ik dan makkelijk weer veranderen passend bij hun persoonlijkheden.

Ik weet niet meer wie het vroeg maar de babies zijn echt te klein. Het isniet dat ikkorter zwanger ben dan gedacht. Maar de gyn zij dat er nog geen reden tot ongrustheid is.

Ik ga, mijn cursor heeft een eigen leven (iemand verstand van telefoons?) Er valt zo niet echtte typen. Het beeld gaat telkens naar boven:(
Spannend Elisa, weer afwachten. Zou een leuk Sinterklaascadeautje zijn

En jongenskamers, haha, helemaal niet specifiek voor meisjes gekeken eigenlijk maar ik zie het nu ook. Misschien omdat Juno stiekem graag een meisje zou willen

Christina, volgens mij is het toch best vaak dat tweelingbaby's kleiner zijn dan normaal. Of zou dat dan nog niet in dit stadium zijn? Nou ja, als de gyn zegt dat je je niet ongerust hoeft te maken zal dat ook wel echt zo zijn.

Sorry, maar heb geen verstand van cursors die niet doen wat ze moeten doen.

Was net een beetje verdrietig, eigenlijk nog wel. Mijn ene collega, waar ik al eerder over verteld heb liet vandaag een echo zien. Ze is nu dus 11 weken zwanger

Ik ben voor haar heel blij, want ze hebben zo'n rotjaar achter de rug en zoveel onzekerheid over het zwanger worden. Maar iedereen was natuurlijk helemaal blij voor haar en ik weet nu al dat wanneer ik over een paar weken met hetzelfde nieuws kom de reacties heel anders zullen zijn. Zij is dus grofweg een maandje eerder uitgerekend dan ik. Dat wordt echt een heel groot probleem voor mijn werkgever en collega's. Er is één collega die net al in de stress schoot dat zwangere collega er volgend jaar 4 maanden niet is, en als ik er dan gedeeltelijk gelijktijdig ook niet ben...

Ik hoopte zo dat het een beetje nà elkaar zou vallen. Pff, ben gewoon even helemaal niet meer blij.
Juniper: je reactie is begrijpelijk. En heel rationeel. Maar zoals we al vaker hebben geconstateerd, de keuze voor een kind is een eigen keuze waar niemand iets mee te maken heeft! Niemand is onvervangbaar! Een werkgever kan gewoon vervanging inhuren. Natuurlijk zijn mensen ook blij voor jou straks! En als je collega's zich druk maken om extra taken of drukte, waarom vragen ze dan niet aan je baas over er goede vervanger komt? Er zou toch al iemand bij komen? Nou, binnenhalen ter vervanging, en daarna voor langere tijd aannemen.

Knuffel voor jou! Kom op!

Jij bent niet verantwoordelijk voor hoe het op je werkt loopt!!
Christina: als de verloskundige geen reden tot ongerustheid ziet, is dat er ook niet.

Goed plan van die plaat die je steeds kan aanpassen! Ik zag gisteren twee keer een kleine tweeling, in zo'n brede dubbele kinderwagen.

Wel schattig hoor!!
Juniper, EMD. Zonder je verdriet te ontkennen: zie het in perspectief! Niemand is onvervangbaar! En bedenk je goed, enige tijd geleden was je liefste wens... JUIST! Juli! En Julie zit lekker in je buik. Je werk komt goed. Echt. Het zal inderdaad schrikken zijn voor je LG, misschien zul je zelfs een botte opmerking krijgen, maar vertrouw erop, het komt goed!

Ik zie dat ik heel wat bij te lezen heb. Gisterenavond niet aan toegekomen, ik moest lesgeven. Vandaag is een dag waarop ik niet vooruit te branden ben. Moe, moe, moe... Ik heb het voor elkaar gekregen om wat belangrijke mails de deur uit te doen en wat inschrijvingen voor nieuwe klusjes weg te werken, maar verder dan dit ga ik vandaag niet komen. Heb mezelf beloofd om het weekend daarom maar vandaag en morgen te laten zijn, en zondag weer verder te gaan als ware het een maandag.

Even denken, waren er vragen aan mij? Oh ja, inderdaad. Do, ik heb gekozen voor eieren als surprise omdat eieren heel simpel en snel te maken zijn. 1 ei = 5 minuten. Half uurtje, en klaar! Bovendien wilde ik het makkelijk houden ( moest slechts een klein kettinkje verpakken) en had ik nog een eierdoos over die me op het moment dat de beslissing voor een doos eieren viel vanaf het aanrecht aan stond te gapen. Makkelijk dus!

Elisa, spannend hoor voor jou nu. Of ik klachten heb? Mwah, niets vergelijkbaar met vorige keren. Het is gewoon lekker rustig na het ont-nuvaen. Wel ben ik blij als de wachtweek voorbij is, het is best "spannend" moet ik eerlijk bekennen. Alle kansen om in de kroonluchter te belanden zijn rondom de eisprong royaal benut. Meerdere malen zelfs, ik voelde me wel een bonobo-aapje!! Dat is dan ook direct het enige waar ik me aan vasthou. Aan de rest van mijn lichaam lees ik geen informatie meer af. Mijn borsten zijn supergevoelig, maar dat kan vanalles betekenen.

Earth, we roepen allemaal "spannend!" tegen jou, maar was het niet zo dat jouw vriend weg was in jouw vruchtbare weekend? Of herinner ik het me verkeerd?

Hahahaha Juni en Do! Juni heeft zwangershapsdementie! Do heeft gelijk wat betreft die commode. Ik ben erg benieuwd naar de uitset van Wish. Laat zien!!!

Grappige behangetjes hebben jullie zeg. Zelf ben ik niet zo van de drukte. Enige uitzondering die ik zou maken is dat spul waar ook dat chinees-achtige pipstudio-servies ( met die kraanvogels) van is. Zag laatst dat het ook in roze en blauwe behangvarianten verkrijgbaar was.

Onze misschien toekomstige zoon of dochter krijgt wellicht een kamer met Aziatische tinten. Trouwens, ook een Aziatische naam! En als er niets is? Gewoon een babyblauwe of babyroze geverfde muur! En stijgerhout, net zo stoer als dat van Fede! In combinatie met blauw is het stoer, in combinatie met roze is het ook gewoon heel gaaf!

Juni, veel plezier met je vader trouwens!

Ik ben heel benieuwd hoe je het gaat aankondigen!

Chris, hoe heb jij dat overigens gedaan? En Lieke, hoe gaan jullie dat doen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven