Een mooie herfstdag: deel V

18-11-2010 19:46 1904 berichten
Alle reacties Link kopieren
Langzaam maken de meiden zich op voor de feestdagen die komen gaan. Maar voor de echte decemberdrukte aanbreekt genieten wij nog van een mooie herfstdag!

NaamUitgerekendNieuwsFedeApril 2011 Yeah, Fede weet wat het wordt! ChristinaMei 2011 Christina weet bij zeker wat het wordt!WishJuni 2011 Lieke Juli 2011 25 februari 20-wekenechoJuniperJuli 2011 24 januari verloskundigeElisaAugustus 2011 5 januari echo en 6 januari intake EarthAugustus 2011 30 december intake en 12 januari echo FlowerAugustus 2011 13 januari echo 21 januari intake NaamGestopt?Decision DayWachtweek?NieuwsSha wil even uit de lijst qua berekeningenElmie wil even uit de lijst qua berekeningenSpooky wil even uit de lijst qua berekeningen (Lees je nog mee?) IBGI Gerbera Kristin Kimmie 14 01 Miekie Aan het klussen in het nieuwe huis!
THanks, Do! Het is een kwestie van veel onthouden, dat kun je niet voor mij doen vrees ik. Thanks Wish! Het is inderdaad een lastig examen :( Trouwens, snel = leuk!!!!!! Foto?

Vind het grappig, heb sinds die ovutesten een " speciale band" met je, denk elke keer bij het testen aan jou. Weirdo! ;)

Do 2e surprise moet een eierdoosje worden met daarin gehaakte "japanse amigurumi-eieren". Onder 1 ei zit dan een cadeautje. Zl even googlen...

En als ik echt op dreef ben krijg mijn zus er ook nog eentje:

Volgens mij was dat Fede DO die had een commode laten zien.

Hoi trouwens

Sha, ik voelde mij eisprong ook altijd, maar heb het altijd aan dezelfde kant gevoeld, rechts. Da's ook gek toch? Misschien doet de andere het wel niet ofzo. Wel grappig dat ze bij jou elkaar mooi afwisselen. Kan best hoor, maar hoeft helemaal niet.

Weet niet meer wie het vroeg, maar na de 3 testen van begin vorige week geen nieuwe testen meer gedaan. Heeft totaal geen zin denk ik. Ben nog steeds niet ongesteld ofzo, heb best wat zwangerschapsverschijnselen die echt niet bij menstruatie horen. En mocht het intern toch al mis gegaan zijn zou er nog steeds HCG in mijn urine zitten dus dat zegt niets. Braaf afwachten tot eind december dus voor meer bewijs

Wish, leuk hoor dat je al spulletjes hebt. Ik ga er echt mee wachten tot na de echo.

Heb zelf vandaag helemaal niets meer in mijn buik gevoeld. Ook wel fijn, want dan ben je er minder alert op. Wel nog steeds zeer grote (met blauwe aders versierde) en extreem pijnlijke borsten. Was heel leuk net toen ik na het douchen met een trekkertje de douche droogmaakt

Heb 's avonds ook een echt opgezette buik. Schijnen de darmen te zijn die plaats maken voor de baarmoeder.

Juno is steeds trotser en vertelde gisteren dat zijn collega's (aantal vrouwen) het over baby's hadden en hij zich met moeite kon bedwingen om iets te vertellen. Zeker toen zijn baas ook eerder deze week liet weten dat zijn vrouw zwanger is.

Heb trouwens weer een jaarcontract gekregen. Bedrijfspolicy. Had het ook wel verwacht, maar baal toch wel. Zeker omdat ik weet dat ik er waarschijnlijk volgend jaar een derde er niet zal zijn. Voelt wel of ik zat te liegen. Hmm...

Morgen komt mijn papa en ik ga het hem dan ook vertellen Ik denk dat hij moet huilen.

DO wat klink je lekker positief over de acupuntuur!

De rest
Schuin spaan en Zee gras planten potjes
Ahhh, die eitjes!
Jun! Niet! Wish heeft een Marktplaats advertentie laten zien! Ik weet het zeker! Fede heeft de gekochte commode laten zien, dat is waar!

Balen van je contract, maar het is weer een contract!

Pijnlijke borsten zijn ook een bewijs hoor! Ik ben zo benieuwd naar je echo!

Lief van Juno :-) Hebben jullie een afspraak wanneer jullie het anderen vertellen?

Leuk dat je het je papa gaat vertellen :-) Ben benieuwd hoe hij reageert.

Mijn moeder gisteren aan de telefoon gehad... Die klonk wat teleurgesteld toen ik zei dat ze medisch echt niets konden doen. Maar ze zei ook: we geven de hoop niet op! Ik vind het voor haar ook zo naar, had haar zo graag oma gemaakt!

Sha: wat gaaf!! Waarom eieren trouwens?

Sha: maar dan kan ik je toch overhoren? Zoals mijn mama vroeger mijn tafels en topografie?
Ja, die commode is het Draai. Alleen die staat nog hoor, even voor de spullen. Het zijn vooral rompertjes, babykleertjes, spuugdoekjes, knuffels, knuffellapjes, slabbetjes, een badjasje, een voorleesboekje etc.

Verder heb ik al 2 dozen babydoekjes, hydrofiele luiers (oftewel afdroogdoeken of doek voor in wagen of... -voor van alles en nog wat), een ledikantlakentje en aankleedhoes gekocht. (Hema had kortingsavond )

Vandaag naar behang gaan kijken, hebben iets leuks gezien:

http://www.eijffinger.nl/ ... 0di%20Colore&volgnummer=9

of http://www.eijffinger.nl/ ... di%20Colore&volgnummer=13

Weet niet of jullie de link kunnen openen.
Ah, da's waar ook ja. Helemaal vergeten.

Oeh, zo'n kortingsavond loont wel natuurlijk. Tegen die tijd ook maar in de gaten houden. waar ik wel tegenop zie zijn die grote babydumpwinkels. Dat is echt niets voor mij die hysterie.

DO, we willen alleen nog de ouders van Juno binnenkort inlichten en de rest moet wachten tot we meer zekerheid hebben.

Het is natuurlijk begrijpelijk dat jouw ouders teleurgesteld zijn. Maar ik weet wel zeker dat ze het erger vinden voor jóu dan van zichzelf hoor. En daar moet jij je al helemaal niet mee bezig houden!

Dat behang Wish! Super. Eijffinger is erg mooi. Ik heb er in huis ook het een en ander mee behangen. Wellicht de kinderkamer ook.
Wat onwijs lief Sha die eitjes en gebakjes!

*smelt*

Hihi, wat een eer dat je aan mij denkt met testen! Ik denk ook vaak aan jou, hoop dat 't snel resultaat mag geven!!!!

Klopt Draai, dat ik 't kamertje op MP had laten zien. Dat heb je goed onthouden zeg!

Zitten jullie ook expeditie Robinson te kijken? (my favorite!)

Ik vind vooral Saar een stoer wijf!
Zie je wel, Jun! Ik had gelijk! Maar ja, ik heb dan ook geen zwangerschapsdementie!! :-)

Wish, wat een zooi heb je al! :-)

Behang is leuk! Maar denk er niet meteen 'baby' bij. En eigenlijk is dat best eens leuk! Wel zou ik zelf 1 muur doen. Anders is het zo druk. Denk dat tweede mijn voorkeur heeft.
Leuk he! Ik heb ook Eijffinger behang thuis, echt zo mooi!

Zal eens wat foto's van ons huis op Hyves zetten, moet het wel even opruimen hoor, best een zooi nu

Welk behang heb jij Juni?

Wij hebben deze in de woonkamer: http://www.eijffinger.nl/ ... ectie=Bindi&volgnummer=19
Ik kijk bonje bij de buren.

Jun: jij hebt toch een Juno voor de babydumpwinkels?

Weet ook dat mijn ouders het erger voor mij vinden. Maar toch....
Mooi hoor, dat behang. Wij hebben gewoon geschilderde muren. Past ook beter bij ons, maar ik kan altijd erg blij worden van behang kijken. :-)
Oeh ja... wel één muur hoor! Veel te druk anders!

Wij hebben een grijze bank en witte meubels, rest van de muren ook wit, dus alleen de muur knalt.

Verder nog stuk behang aan andere kant van de kamer ingelijst, best leuk!

In babykamer ook maar 1 muur hoor, poehee, moet er niet aan denken om alle muren te doen. Baby word hysterisch geboren
Gelukkig Wish :-)
Ik ben gek: elke keer als er een kat op schoot/buik springt en heerlijk gaat zitten zeg ik: broed eens een ei uit! :-)
Draai wat ben je lief
Niet gek
Gek zijn is gezond :-)

Jij bent ook lief Wish! Hoe ver ben jij nu eigenlijk?
Leuk behang Wish!

Haha, draai, als ze dat eens konden die katten! Fijn een eitje uitbroeden
Onderschat mijn twee schatten niet hè! :-)
Ons behang staat er niet meer bij helaas. Wij hebben ook een grijze bank en verder witte meubels. Alleen geen witte muren hier (oh ja, toch één kleintje). Ik heb groene en grijze muren.

DO misschien kan Sha een ei voor je haken

Ik denk dat Juno ook niet blij wordt van de babydump. Hij is een kei in onlineshoppen. Maar zal toch een keer in het echt moeten gaan kijken, bv. om te voelen hoe zo'n wagen nou rijdt. Toch?
Ik vind deze zo gaaf. Moet je alleen wel een grote kamer over hebben en dat hebben we helaas niet. Oh ja, en een meidje krijgen

Hihi

Ook gaaf

wat ik ook mooi vind ik zo'n enorme pluizebloem die net weggeblazen wordt
Juniper: ja, Sha, doe dat eens voor mij! :-)

En tuurlijk moet je rijden met wagens! Maar dat hoeft toch niet in een enorme babydumpzaak?

Het bang is niet mijn smaak, komt door de beestjes erop.
Die konijntjes en bloemen vind ik wel cool!

Ik heb ooit spekjesbehang gezien, die snoepjes! Die wil ik!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven