Mode & Beauty alle pijlers

Lush!

17-10-2010 22:39 999 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het vorige topic is vol, dus hier gaan we verder.

Vertel hier wat je van Lush gebruikt en wat je favorieten zijn

Deel 1
quote:Janna_ schreef op 22 november 2010 @ 16:24:

[...]

Volgens mij is het daar goedkoper dan in NL. Ze hebben ook een site, dus misschien kun je eens vergelijken?

Echt waar??

Oh...ik kijk net even op de site, maar volgens mij is het niet goedkoper. Shit, hadden we toch naar Londen moeten gaan...
Ik weet het niet, maar ik dacht dan mensen 't ook wel eens daar gingen kopen of bestellen, van het Lush forum bedoel ik. Maar ik zit daar niet op, dus misschien dat iemand anders het weet?
quote:groenoogje1962 schreef op 22 november 2010 @ 19:04:

Even een vraagje van een beginnende lusher. Wat is skinny dip buttercream? Wat is little M Sunshine? Is Fairy tail scrub voor het hele lichaam?

Kan je die niet vinden via lush.nl ? En dan via het zoekschermpje?

Ik ken wel sugar plum fairy, die is voor je hele lichaam. De rest ken ik ook niet...
Heeft iemand wel eens die colour suplements gebruikt?

En zo ja, is het wat?
quote:groenoogje1962 schreef op 22 november 2010 @ 19:04:

Even een vraagje van een beginnende lusher. Wat is skinny dip buttercream? Wat is little M Sunshine? Is Fairy tail scrub voor het hele lichaam?

Fairy tail scrub is voor het lichaam (niet gezicht).

Een buttercream gebruik je onder de douche, als bescherming voor de huid.

LMS ken ik niet.
quote:StabiloBoss schreef op 24 november 2010 @ 15:08:

Heeft iemand wel eens die colour suplements gebruikt?

En zo ja, is het wat?Nee, ik niet. Ben er ook wel benieuwd naar.
Ik wil graag een bestelling doen bij de UK store na de kerst maar hebben ze dan nog snowcake?

Ik ben verslaafd aan snowcake en MOET het hebben :D
Ah know`t, tha shunt
Welke zeep is romig? Ik vind Demon in the dark heerlijk ruiken maar deze is totaal niet romig.

Thxs Ikbenanoniem voor je antwoord.
Ik vind de zepen sowieso niet zo romig, maar er zullen vast romigere (is dat een woord?) zepen zijn dan anderen. I should coco en Milkybar zijn volgens mij ook wel meer romig.

Zelf heb ik een voorkeur voor de jellies en Very Cherry gaf de geweldige tip om de bubbelbars (voor in bad) in een puf te kruimelen. Dat is ook erg lekker en schuimend romig om je mee te wassen! (en voordelig, want je hebt maar een stukje nodig per douchebeurt)
Die colour supplements lijken me hetzelfde wat ik al jaren gebruik. En dat werkt perfect. Vooral bij de bleekscheetjes onder ons.
Ik ben op zoek naar een soort langwerpig soort dienblad met een soort roostertje erop om mijn zeepjes op uit te stallen. Iemand tips?

@ Ikbenanoniem----------------> Ik ga eens een jellie proberen.
Ik ken de meeste jellies.

Woosh = heel fris, lekker om wakker te worden

Sweetie pie = zoet en een beetje fris (lekkere warme geur)

The joy of jelly = nogal een zware bloemachtige geur (vond hem minder lekker)

Iced wine = erg lekker, fris en fruitig maar ook warm (kerstartikel, dus die is alleen deze periode verkrijgbaar)
quote:groenoogje1962 schreef op 25 november 2010 @ 11:50:

Die colour supplements lijken me hetzelfde wat ik al jaren gebruik. En dat werkt perfect. Vooral bij de bleekscheetjes onder ons.

Bedankt!

Dan ga ik dat maar eens aanschaffen denk ik.

Ben op het moment wit met een blauwe weerschijn.

Het soort huidskleur waar moeders zich zorgen om maken (Kind, wat zie je er slecht uit.).
quote:groenoogje1962 schreef op 25 november 2010 @ 11:52:

Ik ben op zoek naar een soort langwerpig soort dienblad met een soort roostertje erop om mijn zeepjes op uit te stallen. Iemand tips?

Geen idee, maar ben vandaag voor het eerst van m'n leven bij een Action binnen geweest.

En heb bijna het gevoel, als zij het niet hebben, vergeet het dan maar.
Ja wat een troeppies he? Ben net even naar de Xenos geweest en heb leuke schaaltjes gekocht, weliswaar geen roostertje maar kon ze niet weerstaan.
quote:StabiloBoss schreef op 25 november 2010 @ 14:34:

[...]

Ben op het moment wit met een blauwe weerschijn. heb je nog wel een polsslag?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:Very Cherry schreef op 25 november 2010 @ 15:05:

[...]

heb je nog wel een polsslag?

Zelden. Is dat slecht?

hmmm...

Misschien moet ik eens op de Gezondheidpijler gaan kijken. Maar daar kom ik liever niet. Altijd bang dat ze gaan zeggen dat ik de dokter moet bellen.

Ik smeer liever een kleurtje over de lijkwade.
quote:groenoogje1962 schreef op 25 november 2010 @ 14:56:

Ja wat een troeppies he? Ben net even naar de Xenos geweest en heb leuke schaaltjes gekocht, weliswaar geen roostertje maar kon ze niet weerstaan.Ik heb met een priem een paar gaten onder in m'n Lush-blikjes geslagen. Zeepjes gaan er makkelijker uit en ik kan ze nu in een open lush-blikje laten drogen, voor de deksel er op gaat.
Een paar gaten in je Lush blikje? Ow hemel, da's zonde! Wel een oplossing natuurlijk maar ik heb die blikjes niet. Ik vind het wel leuk om de zeepjes als eyecatcher neer te zetten, bovendien ruikt het altijd heerlijk in de badkamer.

De Action doorspitten kost veel tijd want tussen alle spullen die je nog niet eens gratis zou willen hebben staan waarachtig soms hele leuke dingen voor weinig.
Nee, da's niet zonde.

Het is een verbetering.

Bovendien heb ik ze gratis gekregen. Dat maakt de stap om er een priem in te jassen toch kleiner.
Morgen ga ik naar Bremen en dus ook naar Lush! Ik wil voor mijn moeder, schoonmoeder en zus een kerstkadootje kopen daar...ik ben ook eigenlijk gewoon te goed voor deze wereld hè? Ik bedoel...krijg het maar eens kado!

Ik laat jullie zondag of maandag weten wat de schadebuit is...
Ow leuk!!!!! Veel plezier in Bremen hatseklats!
Snotverdorie, nou wacht ik toch al (op twee dagen na) twee weken op mijn Lush bestelling uit de UK. Is dat normaal? Zo kun je toch geen fatsoenlijke verslaving in stand houden?
Dat is wel lang 2 weken, misschien extra drukte ivm de komende feestdagen? Hoe zit dat eigenlijk met bestellen in de UK, kost het betalen ook extra geld, ivm buitenlandoverboeking? En wat zijn de verzendkosten?
Betalen kost geen extra geld, en verzemdkosten zijn rond de 6 euro, meen ik me te herinneren (pakketkosten).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven