De In Crowd: Bring it on!

16-11-2010 11:31 822 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goed, nu ook het Oud vs. Nieuw topic weer eens in de Bermuda Driehoek verdwenen is, ga ik dan eindelijk dat kletsgroepje maar eens opstarten waar we het daar over hadden.



Ik kan nog steeds geen tabellen maken - ben ik te cool voor - want anders was dat wel lekker ironisch geweest, forgive me, ladies.



Ik heb wel huisregels:



* Evidenza en Tuttmeteenrietje zijn verplicht erelid.

* Mensen die hier over hun katten, konijnen of ander harig ongedierte beginnen en - oh, the horror - recepten voor kattentaarten moeten bereid zijn een "tief lekker op" te incasseren of anderszins tot de enkels afgebrand te worden

* Modereren is niet nodig. Beste Angels, lezen jullie even mee? Ik herhaal, modereren is niet nodig. We zijn zelf vilein genoeg om ongewensten de tent uit te jagen.

* Als Damaris in oneliners vervalt, scrollen we om haar heen.

* Leef je uit over alles wat je dwarszit en waar je over wil discussiëren. Zodra je te oninteressant wordt hoor je het vanzelf wel.

* Op het plakken van glitterplaatjes of andere plaatjes die ik niet grappig vind staat levenslange uitsluiting van het groepje.



Bring it on!



P.S. Ja, dit is dus het kletsgroepje van het befaamde "groepje". Hoor je daar niet bij, tief dan lekker op naar de rest van het forum. Don't bother us, and we won't bother you. Toedels, lieve forumdinnetjes.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
quote:Evidenza schreef op 26 november 2010 @ 14:34:

Ik heb mijn knuffelnerd al gevonden. Alexander Klöpping. Maar go figure, ik snap zo weinig van zijn sites dat ik niet eens begrijp hoe ik met hem in contact kan komen. Want serieus, die gozer moet bij mij komen.



Of kent iemand net zo'n figuur? Die mij in 1 dag in het digitale nu brengt? Die helemaal op de hoogte is van alle nieuwe snufjes en toeters en bellen en dat ook even komt fixen?Wil je met hem zelf in contact komen? En zo ja, op welke manier? Telefonisch of via mail?
Alle reacties Link kopieren
quote:Ephemera schreef op 27 november 2010 @ 09:52:

[...]





Wil je met hem zelf in contact komen? En zo ja, op welke manier? Telefonisch of via mail?Via mail.
Alle reacties Link kopieren
quote:Evidenza schreef op 27 november 2010 @ 11:01:

[...]

Via mail.



Hij weet - logisch - zich goed af te schermen voor ongewenste mail. De enige manieren om per mail in contact met hem te komen, is via LinkedIn of Facebook.



In 1 dag een revolutie inhalen gaat je niet lukken. Ik denk ook dat als je er enig gevoel voor had gehad, dan was je al behoorlijk op de hoogte van al dat soort zaken als twitter en aanverwanten. Zo ingewikkeld is het helemaal niet. Juist niet, daarom kan iedere oetlul er iets mee Het is net zoiets als autorijden: iedereen kan het leren.



Je hebt volgens mij deze goeroe niet nodig, maar een praktische vrouw of man die je wegwijs maakt in dergelijke zaken en liefst door iemand die bovendien jouw (zaken)wereld een beetje begrijpt.
Alle reacties Link kopieren
Dit moet ik even kwijt, hoor.



Mijn zoon is nogal bang voor Sinterklaas en Zwarte Piet. Maar vanmiddag zijn we op bezoek geweest bij Sinterklaas en heb ik een Piet apart genomen om even te praten over het feit dat zoon dus nogal bang is. Anyway, Piet had hem gerustgesteld, zelfs zo erg dat hij na een half uur ineens bedacht dat hij toch terug wilde naar Sinterklaas en Zwarte Piet om te vertellen wat hij het aller-aller-allerliefst wil hebben.



Dus zoon staat met een heul klein stemmetje aan Zwarte Piet te vertellen dat hij heel graag Bey Blades wil.

Zwarte Piet: Wat? Bee -Bee?

Zoon: Neehee, Bey Blades

Zwarte Piet (geen idee waar kind het over heeft): Nou, weet je, dan moet je vanavond een briefje in je schoen doen, waarop je zet dat je het heel graag wil, anders vergeet ik het weer, en dan kom ik dat vannacht ophalen.



Dus zoon vraagt om een papiertje bij thuiskomst, zingt zijn hele Sinterklaas repertoire, zet mijn schoen voor de zekerheid ook, en nu ga ik net de cadeautjes in zijn schoen doen, vind ik een briefje:



IK WIL HT HIL GR

AAG



Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Wat super-cute, FV!



(En fijn dat ik dit nog op tijd lees, van de week ben ik vergeten kadootjes in de schoenen te doen, krijg dat nog maar eens rechtgeluld....).
Alle reacties Link kopieren
quote:MissSissy schreef op 28 november 2010 @ 00:58:

Wat super-cute, FV!



(En fijn dat ik dit nog op tijd lees, van de week ben ik vergeten kadootjes in de schoenen te doen, krijg dat nog maar eens rechtgeluld....).Hahaha! Overkwam mij ook elk jaar minimaal één keer!
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
BGB: ik kwam ermee weg door te zeggen dat Zoon ook al zijn schoen op school gezet had, en dat Sinterklaas daardoor ernstig in de war was geraakt. Trapte hij in.



Vanavond hebben de kinderen weer hun schoenen gezet, en Jongste Dochter (die niet meer gelooft) heeft een briefje aan de trap gehangen waarop staat: "Sinterklaas, wij hebben onze schoenen gezet!!!!!'. Ghe, uitgekookt ding.
Alle reacties Link kopieren
quote:fashionvictim schreef op 28 november 2010 @ 00:20:

vind ik een briefje:



IK WIL HT HIL GR

AAG



Dat soort briefjes móet je bewaren. Dat is zó leuk voor later. Ik kan daar nog van vol schieten, van dat soort briefjes van die gasten van mij. Mijn oudste en mijn jongste hadden ooit samen voor oma een brief geschreven; oudste zes bladzijden lang waarom Oma zo geweldig was ( als mama boos op me is vind jij me toch nog lief, omdat ik de warmwaterkraan open mag draaien als opa aan het douchen is ) en jongste " dit is mun irste breif " . Dat zit bij de " belangrijke " papieren van mijn ouders en die " erf " ik later weer.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:MissSissy schreef op 28 november 2010 @ 01:03:

BGB: ik kwam ermee weg door te zeggen dat Zoon ook al zijn schoen op school gezet had, en dat Sinterklaas daardoor ernstig in de war was geraakt. Trapte hij in.



.Ik gooide het op de spits
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik hou van sinterklaas. En van kindjes die net leren schrijven. MK heft elk epistel aan met LievSinterklaas, eindigt met Groetjs, MK, nogmals groetjs, Mk ook vor het paart.



ikvinnutzooolief!



Ik ben dit jaar nog geen cadeatjes vergeten, vorig jaar wel, maar toen heeft Lief dat opgelost door vlak voor z'n werk - in het holst van de nacht - nog even snel de rommelpiet uit te hangen
Alle reacties Link kopieren
quote:fashionvictim schreef op 28 november 2010 @ 00:20:

[...]

Dus zoon vraagt om een papiertje bij thuiskomst, zingt zijn hele Sinterklaas repertoire, zet mijn schoen voor de zekerheid ook, en nu ga ik net de cadeautjes in zijn schoen doen, vind ik een briefje:



IK WIL HT HIL GR

AAG



Lief!
Alle reacties Link kopieren
quote:Ephemera schreef op 27 november 2010 @ 16:54:

[...]





Hij weet - logisch - zich goed af te schermen voor ongewenste mail. De enige manieren om per mail in contact met hem te komen, is via LinkedIn of Facebook.



In 1 dag een revolutie inhalen gaat je niet lukken. Ik denk ook dat als je er enig gevoel voor had gehad, dan was je al behoorlijk op de hoogte van al dat soort zaken als twitter en aanverwanten. Zo ingewikkeld is het helemaal niet. Juist niet, daarom kan iedere oetlul er iets mee Het is net zoiets als autorijden: iedereen kan het leren.



Je hebt volgens mij deze goeroe niet nodig, maar een praktische vrouw of man die je wegwijs maakt in dergelijke zaken en liefst door iemand die bovendien jouw (zaken)wereld een beetje begrijpt.



Ergens heb je ook wel gelijk, maar had ik Alexander aan mijn zijde gehad de afgelopen twee dagen dan was ik al een stuk verder geweest. Sterker nog, dan was ik natuurlijk al lang klaar geweest en dan ook nog helemaal van nu. En dan ook nog ik nu, als je begrijpt wat ik bedoel.



Nu wordt het helemaal ik. Zonder het digitalePRmarketingnu. En op zich is het belangrijk dat het helemaal ik is in mijn werk, maar met dit medium is het net zo belangrijk dat het ook van nu is.



Maar goed, ik heb bedacht dat ik eerst zelf uitvogel wat ik kan en dan er iemand op zet die er eens naar gaat kijken wat er van gemaakt kan worden. En ik heb via via al een adres van mijn knuffelnerd gevonden
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop heel hard dat Fash weet wat een Bey Blades is.
Alle reacties Link kopieren
Hahahaha, natuurlijk weet ik dat niet. Het is vast duur. En onzinnig. Maar hij wil ht hil gr

aag.



Dus tja. Dat wordt een spoedcursus Bey Blades.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren






Niet eens zo duur. Wel onzinnig, dat wel.
Alle reacties Link kopieren
Heeeeeeeeee, ik kan een plaatje plakken! Joehoe!
Kom maar door met je glitterbeer dan. Missis
Alle reacties Link kopieren






Daar is-ie dan hoor!






Ik verveelde me, vanmiddag, en had honger, dus heb nu een shitload aan mezze gemaakt. Gevulde parika's, gevulde courgette, gevulde champs, gehakthapjes en pommes duchesse uit de oven
Alle reacties Link kopieren
Oe, lekker!
En ik had echt een shitload, en alles was zo op. Echt, woesj, weg! En daarna van die vragende oogjes of er misschien nog meer uit de oven zou komen.



Maar goed,of ik dat vaker wil maken. Ja hoor. Is werktechnisch fototechnisch ook wel handig
Alle reacties Link kopieren
En ik zag net ook al Fash haar kerstmenu voorbij komen. Ik ga eerste Kerstdag denk ik. Wanneer gaan jullie?



Fash, zoals ik al zei, wel graag thee. Maar ik doe niet moeilijk.
Alle reacties Link kopieren
Hahahaha! Je bent welkom, hoor! Ik kan heel lekker koken.
Am Yisrael Chai!
Fash, dan schuiven de Tilalia's ook aan, okee



Komen jullie vijfde kerstdag dan bij mij?
Alle reacties Link kopieren
O, gezellig, ik zie dat we after-kerstplannen aan het maken zijn. Degullie zijn ook meer dan van harte welkom in Huize Sissy, maar ik ben niet zo'n keukenprinses als Tila. Ik heb WEL een mega-size eettafel, dat dan weer wel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven