Las Barettas Otoños

06-10-2010 18:09 2537 berichten
Alle reacties Link kopieren
Poek net, toen vriendinnetje naar vorige katten vroeg:'vlekmormel was van het dak gevallen en zwartjoekel kreeg een spuitje omdat-ie dood moest gaan!'

Ik geloof dat ik eea niet helemaal helder heb uitgelegd...
Gosh Sok. Meis was vandaag ook bij een Sintgebeuren. Ye wilde steeds bij de pieten op schoot yitten. Op een gegeven moment had ye een conclusie getrokken: jep, schmink. Wit om de ogen

Las van je bijna ongeluk, Anky. Wat moet dat schrikken yijn geweest yeg. Bah.
Entschuldigung: Duitse laptop en op de plaats van de z zit de y, dus bij blind typen gaat het mis
quote:remma schreef op 27 november 2010 @ 18:32:

Entschuldigung: Duitse laptop en op de plaats van de z zit de y, dus bij blind typen gaat het mis het leest wel grappig :-)
het is ook lastig met die sint, en geschminkte pieten, om daar in te geloven

Limoen ging vandaag uit zonder ons, ze vond het erg stoer, broer van man en vriendin namen haar mee uit, naar de bios, rapunzel, en daarna pannenkoeken eten, ze werd echt helemaal in de watten gelegd, kreeg ook nog een spaanse jurk, allemaal nog voor haar verjaardag.

Wij zijn met Mandarijn naar de abseilpieten bij de kerk wezen kijken, het was stervenskoud maar Mandarijn wilde niet weg, die bleef maar staan.

Ook wel eens lekker, met maar 1 kind, wat een rust.

Fijn dat zalfjes van mannie helpen Pammie.

We moeten nog alle sintkadootjes kopen, dus misschien dat we voor Limoen maar voor een zhuzhupet gaan ofzo, ook een soort huisdier.

De rodekool was hier in ieder geval geen succes van de week. Limoen at het wel redelijk, maar Mandarijn ging er van kokhalzen, dus ik heb zelfs de 3 verplichte hapjes (want hij is 3) maar achterwege gelaten.

We gaan morgen koopzondag een poging doen voor de sintkado's, we kunnen de kinderen bij schoonmoeder stallen, en wij de stad in.

Morning!

Wat leuk dat Limoentje een uitje had met oom en tante

Remma, wanneer ben je terug in NL?

Ik was om kwart over 8 wel uitgeslapen, beetje in huis gaan rommelen, ontbijtje gemaakt. Kindjes waren lief aan het spelen. Mini helaas weer 'Volksverhuizing' en aangezien de eerste verdieping er al een paar dagen zo uit ziet omdat alles uit haar kamer moest, trek ik dat even niet zo lekker. Rommel werkt me enorm op de zenuwen. Hopelijk kunnen ze morgen meteen komen behangen en dan kunnen we haar kamer weer inrichten. Pamman heeft woensdagmiddag en donderdag vrij dus ik hoop dat hij dan de energie kan opbrengen om het af te maken (bureautje in elkaar, spiegel ophangen).

Vanmiddag hebben we een feestje en verder niets. We zitten ook allemaal in pyjama nog. Lekker.
dank voor je ontbijtje, Pam!

Ik kan me voorstellen dat je die rommel ff niet trekt, hoor: ik kan daar af en toe ook slecht tegen, terwijl ik echt niet netjes ben hopenlijk gaat het verder allemaal volgens plan.

hier ook nog een pyjama-party en ik vind het ook wel best. Sokman kreeg net een telefoontje dat hij niet - gepland- voor zijn dienst hoeft te komen. Ongepand kan natuurlijk altijd nog, maar dit is weer mooi meegenomen.

de Pieten hadden de ontbijtboel ondersteboven gezet: wat een boeven he?
Pamman heeft geen last van rommel, die vindt het allemaal 'boeijuh'

Fijn dat Sokman in ieder geval niet gepland weg hoeft. Boefjes inderdaad, die Pieten. Hier valt weinig extra troep te maken

Ik heb de kindertjes net een kaart van Sinterklaas gestuurd via Hallmark. Piet is gister vergeten hun tekeningen mee te nemen en nu moet ik ze morgen zoeken zodat ze die in hun schoen kunnen stoppen. Maar dat kan niet want ik had al stiekem aan Sint gestopt toen hij na afloop nog een borrel kwam drinken (in burger ). Dus nu krijgen ze een kaart dat Piet ze toch nog even is gaan halen.
quote:Pammie schreef op 28 november 2010 @ 12:02:

Ik heb de kindertjes net een kaart van Sinterklaas gestuurd via Hallmark. Piet is gister vergeten hun tekeningen mee te nemen en nu moet ik ze morgen zoeken zodat ze die in hun schoen kunnen stoppen. Maar dat kan niet want ik had al stiekem aan Sint gestopt toen hij na afloop nog een borrel kwam drinken (in burger ). Dus nu krijgen ze een kaart dat Piet ze toch nog even is gaan halen.
te vroeg gejuicht.. sokman moet aan het werk
Oh, da's jammer.

Ik ga maar eens aankleden. Over een uurtje ofzo moeten we weg maar verder maakt nog niemand aanstalten.
Da's balen van Sokman en werk.

Rotzooi is ook balen. Kan ik echt slecht tegen (itt vroeger, toen het me echt niet boeide).

Vanmorgen wezen zwemmen, nu dadelijk naar de ijsbaan voor feest/schaatsen/eten. Is maar goed ook, want kinderen zijn een beetje druk hier en dat kunnen ze beter buiten de deur doen dan binnen in huis.
sportief hoor, zwemmen én schaatsen. Wij hebben net een uurtje buiten gespeeld; voetballen en fietsen. Wel koud, maar lékker!

Sokman is nog wel ff zoet, begreep ik net uit zijn telefoontje; kinders kijken TV
Wij zijn ook gaan fietsen, best koud in je panty . Ging alleen niet geweldig met Mannie die alleen maar piepte dat we moesten stoppen omdat hij pijn in zijn benen had en twee keer zomaar omviel. Op de terugweg mocht hij bij mij achterop en de fiets staat in de tuin van onze vrienden.

Ik ga koken; gegrilde groenten met rijst en gehaktbrood. Even receptje zoeken.
hier staat de aubergineschotel uit de laatste Allerhande in de oven. en daarna appel-crumble.

zou Mannie met dit weer last van zijn luchtwegen kunnen hebben? tis er wel weer voor. en was het feestje leuk?
Mannie is niet eens verkouden, hij heeft gewoon de conditie van een visstick.

Hoe was de aubergineschotel?
mwoah; ik was niet enthousiast, Sokman wel. Ik vond de combi ei/aubergine/tomatensaus niet lekker. appelcrumble was wél lekker en nu puil ik uit. ben net maar even een eindje gaan lopen om eea te laten zakken, zó vol zat ik. moest toch nog oud-papier/plastic wegbrengen.

ze hoeven niet verkouden te zijn om benauwd te zijn, maar dat weet je zelf ook wel. Poek ging vandaag ook weer wat harder hoesten, maar het zou ook bijzonder zijn als ze níet iets oppikt van de virussen van Slof en ondergetekende. Ik denk dat ik met Slof morgen toch even naar de huisarts ga, want hij hoest zijn longen uit zijn lijf, is in no-time moe (2 keer een stukje rennen en hij is al buiten adem) en eet slecht (maar wel weer chippies natuurlijk ). Hij is volgens mij niet benauwd, maar goed klinkt het niet.
We zijn weer terug. Was leuk, kinderen lekker geschaatst (Sien 1.5 uur, Ot 5 min en Maby niet) en daarna lekker gegeten (stamppot-buffet). Daarna stortte Ot he-le-maal in (was ook heel begrijpelijk, aangezien hij deze week natuurlijk best behoorlijk ziek was geweest) en zijn we maar vlot naar huis gegaan. Alles ligt nu op bed, A-man is naar verjaardag buurman en ik duik er ook zo in. Ben ook aardig gesloopt na dit weekeinde.

Klinkt toch niet helemaal lekker van Slof Sokje. Misschien inderdaad goed als huisarts even naar luchtwegen luistert.

Sien wordt trouwens groot: ik en A-man werden weggestuurd als we een rondje mee wilden schaatsen. "Ga maar hoor, ik kan het wel alleen" (oftewel: ik wil met de oudere jeugd meeschaatsen en dan is het niet cool als er een ouder in de buurt is .

Remma, Wie gehst in Deutschland? Handig hè, die Duitse toetsenboorden .
Ik heb vanavond zo gezellig met Pluis zitten spelen met de duplo, of eigenlijk, ik zat erbij terwijl hij zat te spelen en hele verhalen ophing (met als hoogtepunt dat er een boef in mijn duplobed kroop, maar toen mocht ik wel in dat van hem erbij ). Zo aandoenlijk!

Sien en de oudere jeugd

Pammie, die blauwe muur, is dat nou ook de muur waar het behang overheen ging??

Aubergine en ei klinkt niet als een geweldige combi. Oh, ik heb vorige week de broccoli-spinazie-penne schotel gemaakt. Vond 'm net een beetje saai maar verder wel lekker (volgende keer gooi ik er spekjes of pijnboompitten bij), maar als je de spinazie er zoals het recept aangeeft bevroren bij doet, mag 'ie best wat langer in de oven.
Die crumble maak ik met abrikozen, cantuccini en losgeroerde creme fraiche, mmmm lekkâh!

Ik ben dol op aubergine, volgens mij lust ik jouw receptje ook wel Ik heb nog een kerrie/gehakt/sperciebonenquiche gemaakt en rodekoolstamppot.

Pamman zit te klooien, hij wil de finale van SYTYCD niet zien. Ik wel.
Klopt Mif, van die penneschotel. Volgende keer gooi ik er inderdaad ook spekjes in ofzo.

Mif, ik ga een muur die behangen moet worden natuurlijk niet schilderen. De andere 3 muren zijn geschilderd, de te behangen muur is gladgezet (want was gestuct met korreltje).
Vond het al zo raar, Pammie, maar dacht dat het misschien wel doorkijkbehang was of zo
Nou ja, Natascha ligt eruit! Wat dom zeg.
in deze schotel proef je de de aubergine niet meer, dat vond ik zo jammer. Nu gauw weer NCSI LA kwijlen kijken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven