Single parents, going strong forever!! deel 21

05-08-2009 23:24 4013 berichten

Nou meiden, zoals jullie hebben gelezen moesten we een nieuw deeltje openen...Bij deze dus!! Hopelijk weet een ieder ons weer te vinden!!

He, mijn zoon dacht dat je daar ook voor betalen moest, niet dus. Ok, nu snap ik waarom ie dan een PS3 wil hebben, haha.

Er zijn niet alleen maar agressieve spellen online hoor, ook Fifa is online te spelen en het is bij Xbox in elk geval zo, dat je ook het spel zelf eerst moet aanschaffen (of downloaden, als je zoals mijn knul een omgebouwde hebt), dus enig zicht heb je er nog wel op. Hoe dat met de PS zit weet ik eigenlijk niet..

Controle heb ik er in die zin op, dat hij Xboxed op de tv in de woonkamer, dus wanneer ik thuis ben en tv wil kijken, houd het gewoon op. Hij verhuist hem soms wel naar zijn slaapkamer, maar dat is echt heel zelden. En agressieve spellen..tjaaaa...mijn knul houdt er ook van om zombies te killen etc, maar is zelf totaal geen agressief en gewelddadig typje. Waar ben je "bang" voor? Of bang, da's misschien niet het goede woord..Ik denk dat ze wel zo verstandig zijn om fictie en realiteit uit elkaar te houden en echt niet denken dat het geweld en eventueel taalgebruik in die games normaal is.

Hij heeft wel een poosje een oorlogsspel online gespeeld, call of duty gloof ik, maar hij verloor steeds en heeft er geen lol aan op die manier, dus dat is ook wel handig, whoehaha.

Een bordspel vindt mijn knul trouwen óók geweldig, hij zet echt graag de xbox of pc uit als ik zeg zullen we een spelletje spelen..Alleen dat lezen, dat gaat um echt niet worden bij mijn vent. Zó jammer! Het moet natuurlijk sowieso niet verslavend worden, maar zolang hij ook nog andere dingen doet, zoals gezelly met mams tv kijken bijv..MSN etc. is trouwens bij mijn knul een beetje "uit". Toen ie nog op de middelbare school zat was het meer dan nu.

hello ladies,

Tjonge wat een sneeuw hier eind van de middag. Ik was nog op huisbezoek, maar heb over een stukje van 8 km ruim een half uur gedaan. Zo slecht is er hier gestrooid. Nu sneeuwt het niet meer trouwens.

Ik zou vanavond met mijn schoonzus naar een speciale koopavond van de H en M gaan, was uitgenodigd door mijn vriendin die daar werkt. shoppen met 20% korting.

Maar we hebben besloten om niet te gaan, aangezien het zo druk op de weg is...... en ik eigenlijk ook wel heerlijk zit zo bij de verwarming.

Zoonlief moet hoognodig 2 broeken hebben, maar dat komt nog wel hoor.

Jammer theetje dat de kerstmarkt in valkenburg wat tegenviel,het leek mij ook erg leuk. maar valkenburg op zich is idd een erg leuk stadje, ik ben daar ook eens een weekendje geweest.

Tja ik vind het ook een lastig dillema dat online gamen. Je komt er bijna niet onderuit, maar ja het is ook niet voor niks wetenschappelijk bewezen dat het verslavend kan zijn en dat dit schiet en oorlogsspellen een negatief effect op jongeren hebben. Mijn zoon kennende, die zal daar ook erg gevoelig voor zijn als hij er aan toe is. En waar trek je de grens idd.

Diaan wat een ellende weer rondom je moeder. Bij jullie kan ook nooit eens wat normaal gaan zeg. Ik hoop dat ze nu wel snel opknapt nu ze goed in de gaten gehouden wordt. Wel fijn dat je nog lekker met theetje en X weg geweest bent. En da's niks he al die kilometers in een paar dagen.... Ik weet er helaas alles van, heb er ook van die dagen tussen.

Bij jouw dus ook sneeuw scarlet. Ik vind het echt 1 doffe ellende weer. 40 rijden op de provinciale weg, waar je normaal 80 mag. Is toch niet normaal. Ik hoop echt dat het snel weer stopt. Dan liever flink koud en vriezen, ipv die sneeuw, ben er nu wel weer klaar mee. Ik zit toch te veel op de weg om het leuk te vinden vrees ik.
Alle reacties Link kopieren
Tsja dat is dus precies wat ik bedoel Dolphine, die negatieve effecten en zo. Maar goed we hebben nu een compromis; hij mag z'n xbox verkopen en dan 2e hands een ps3 kopen. Maarr er gaan wél restricties op en als hij zich er niet aan houdt gaan zowel die ps3 als zijn pc uit de lucht! Voor huiswerk gaat ie dan maar op mijn pc. Want zoals je zegt Scarlet, wij blijven natuurlijk wel de baas. En ook mijn zoon vind het heel gezellig om lekker samen tv te kijken en gelukkig is het ook een buitenkind want er ligt sneeuw en hoppa, muts op en handschoenen aan en hij loopt buiten! Gelukkig maar! Sowieso gaat ie in de herfst en wintermaanden natuurlijk minder naar buiten dan bij mooi weer dus dat hij dan wat meer wil gamen en zo snap ik wel. Maar helaas voor hem heeft ie een moeder die dat wel in de gaten houdt hahaha.

Tsja vrieskou en ijs vind ik ook veeel minder erg dan sneeuw. Pffff die winter van vorig jaar ligt me nog vers in het geheugen. En elke dag door die sneeuw ploegen in m'n toetje naar werk en terug vind ik echt helemaal niks. Dus met de feestdagen een flink pak en dan afgelopen met die sneeuw. Door die sneeuw kun je ook bijna niet of slecht schaatsen en das toch ook erg leuk !

Balen hè dat je nu net die korting dan niet pakt maar ja wat je zegt, moet je weer door dat weer en al die files. En als je dan net lekker warm binnen bent.

Nou meiden ik ga eens kijken of er nog wat op tv komt vanaaf en anders duik ik lekker met boek op bank.
Lucky!!!!!!

Gefeliciteerd met je verjaardag meid! Heb je een lekker weekend gehad en ben je verwend door iedereen?

Straks het kantooruitje, iedereen heeft nu al geen zin meer, haha.
Lucky gefeliciteerd!!!

Was dat nou scarlet? Een leuk uitje met kantoor en iedereen heeft nu al geen zin meer????

Ik hoop dat het dan een beetje meevalt en dat het gezellig is.

Ik had vanmiddag zorgaanbiedersmarkt. Dan kun je als jeugdzorginstelling bekend maken bij bijvoorbeeld bjz. Wij stonden er ook met een kraam. Was wel gezellig en is altijd goed voor het sociale netwerk. Was trouwens een erg lekkere lunch bij!

Net het eten achter de kiezen, straks nog even aan de afwas en dan lekker met de beentjes op de bank.
Lucky skeetie gefeliciteerd!!

Mam vandaag gehaald uit ZH..althans A want broer liet het weer afweten...ik gewerkt bij din en uit frustratie van alles zelf na mn werk naar mam gereden!!(met vriendin)..boodschaps voor haar gedaan en later thuis de verplichtingen met eten maken etc.

Kind naar sporten,ik de rest van het huishouden gedaan en bij thuiskomst van hummel fikse ruzie,allemaal frustraties rondom gezondheid van hummel...heel verhaal...kortom allebei janken...mn lief ook nog ziek..han g ik net op..(heb half uur zeker niet getyped hier)ga nu snel wat molletjes innemen heb mega koppijn en dan naar bed..morgen werken tot 21.00 uur...

Sometimes live sucks...even when roses are blooming..

Maar er zal wel weer een oplossing komen...zolang je ervoor blijft knokken...

Meiden tot gauw,had dus totaal geen tijd hier door te lezen..sorry sorry!!Denk aan jullie!!!

Liefs,Daan
HIEPERDEPIEP HOERAAAAAAAAAAAA Gefeliciteerd Lucky!!! Hoop dat je lekker bent verwend met allemaal leuke cadeautjes!

Dolphine, ik denk dat Scar bedoelt dat iedereen geen zin meer had nog te moeten werken omdat ze s'middags dat uitje hadden en daar naar uit keken.

Klinkt wel leuk ja die markt Dolphine, en nog prima lunchen ook, das helemaal goed natuurlijk, hahaha!

Scar, vertel hoe was je team-uitje?

Was het inderdaad kokkerellen? Wij hebben morgen een team-uitje ben benieuwd hoe dat gaat worden. Is een hele dag, met meerdere activiteiten. Ben dus pas sávonds laat thuis.

Daan jou net aan de foon gehad, dikke knuffel meis!

Fijne dag!

Goeiemiddag dames!

AARGHHHHHH Wat is het koud!!! Die wind is echt nie fijn en snijdt in je gezicht met fietsen...Maar nu lekker binnen, boodschappen net gedaan en de deur niet meer uit!

Haha ja Theetje, dat bedoelde ik, dat niemand meer zin had om te werken. Het was idd kokkerellen, maar gelukkig niet te lang of veel (alleen voorgerecht, carpaccio, aardappelsalade en kippensoepje met een dakje van bladerdeeg), de rest was buffete en konden we gewoon pakken. Was toch erg gezellig, het was idd humoristisch koken (nou ja, het koken op zich was niet humoristisch, whoehaha), maar erna werden we door de komische kok ge entertained, was een soort cabaret met grappige dingen over een aantal collega's (zoals over 1 vd managers: hij maakt een hoop kabaal maar zegt niet veel..hoe waar!!!) natuurlijk zijn deze dingen bedacht door de organiserende collega's, maar het werd heel leuk gedaan, eerst in de vorm van een sinterklaas, ook met meezing liedjes (inhaken en zwieren maar) tussendoor, gewoon heel melig.

Theetje, ik hoop wel dat jullie binnenactiviteiten hebben zeg!! Ben ook benieuwd wat jullie gaan doen. Is het puur ontspanning, zoals bij ons of moet er ook inhoud aan zitten? Hoewel, het ging bij ons natuurlijk ook om samenwerking. Ik was gebombadeerd tot chef van ons groepje, niks voor mij he, geef mij maar opdrachten, dan voer ik die wel uit, hihi. Heb dus die taken gedelegeerd aan mijn souschef en die deed het fantastisch, haha.

Hopelijk gaat het nu goed Daan, met je moeder weer thuis. Is ze opgeknapt, kun je dat merken? en nu je lief ziek..Dan kan het haast niet anders of jij bent de volgende...Is de lucht nu een beetje geklaard tussen Hummel en jou of...blijft echt erg moeilijk he, de situatie. Bah meid, sterkte en kracht!

Jij had dus een lekkere lunch Dolphine, mooi meegenomen! Wat voor soort mensen komen er naar zo'n markt?

Net dus shoppings gedaan, bij lidl een lekker aromatherapie pakket gekocht, met allerlei geurolietjes (allemaal wintergeuren, zaaaaalig!) en een brandertje erbij, zo schattig.

Voor vanaaf bij C1000 een kip voor in de oven gekocht, met sinaasappel en speculaaskruiden. Ik laat me helemaal verassen, geen idee hoet het zal smaken, maar leek me zo lekker! Wat wedges erbij en smullen maar..

De sneeuw vriest gewoon weg he, zonde..maar ik begrijp jullie hoor, als je veel onderweg bent met de auto is het geen pretje om lang in de file te moeten staan oid. Maar toch blijf ik stiekem hopen op bérgen sneeuw..zoals in engeland bijv..Maar zit er vooralsnog niet in, vrees ik. Het gaat dooien he..jammer!

Maar nog ffies....dan kan de boom weer op!!

Hello, hello,

Had ik je toch even helemaal verkeerd begrepen zeg scarlet.... hahaha.

Maar gelukkig was het leuk en gezellig.

Diaantje toch, het valt allemaal niet mee he. Ik hoop wel dat na deze uitbarsting de lucht tussen jou en je knul weer een beetje is opgeklaard.

Theetje, jij morgen dus teamdag. Ik hoop voor je dat het iets ontspannends en gezelligs is zeg... Pfff zo'n hele dag.

Die zorgaanbiedersmarkt is voor iedereen die gebruik maakt van jeugdzorg. Dus mensen die er in werken, mensen van bureau jeugdzorg, enz. Iedere organisatie presenteert zich, zodat je weet wat er is in de provincie utrecht. Zo zijn er 10 jeugdzorginstellingen in utrecht en het is goed om te weten welke organisatie wat bied. Omdat er veel veranderd binnen de jeugdzorg, is er elk jaar zo'n markt. Zo hadden wij als organisatie ook weer 3 nieuwe hulpvormen te presenteren.

Vandaag met zoonlief naar amsterdam geweest. Sinterklaasfeest georganiseerd door de ajax kidsclub. Het was in de heineken music hal en het was heel erg leuk. Met de echte sinterklaas van tv en zijn pieten, dus ook coole piet diego. Er kwamen nog 2 ajaxspelers, Aldeweireld en Emanuelson en de mascotte lucky. Die 2 spelers moesten ook nog een sinterklaasliedje zingen, erg comisch.

Zoonlief vond het in ieder geval helemaal geweldig. Alle kinderen kregen een tasje vol ajaxspulletjes, een vlag, een tijdschrift, een kaart met selectiefoto en handtekeningen. Kortom, het was een geslaagd middag voor mijn bink!

Vanmorgen heb ik gewerkt en morgenochtend is er een clusterbijeenkomst van het werk. Dat is voor alle ambulant werker en semi residenteel (oa dagbehandeling). Dit omdat er voor komend jaar weer veel veranderingen en bezuinigingen zijn, dus morgen gaan we horen wat dat voor ons betekend.

Ik heb me zelf vanmorgen ook een paar warme laarzen cadeau gedaan, van die lelijke, gevoerd met bond. Heb me er maar overheen gezet, maar vind warme voeten toch echt wat belangrijker, dus dan maar even geen leuk hakje , hahaha

Morgen ga ik de schaatsen voor zoonlief ophalen, dan gelijk even kijken of ze voor hem ook snowboots ofzo hebben, want dat kind heeft alleen maar sneakers, dus da's ook niet echt warm.

Morgen komt sinterklaas bij hem op school, dus het is een en al spanning hier.......
[fgcolor=#39095C]

Klinkt echt super Dolphine, dat Sinterklaasfeest..en met de échte Sint!! Morgen dus ook weer een spannende dag voor je ventje, nog eventjes, dan is alles weer "normaal", haha.

Voor jullie dus morgen eigenlijk ook best een spannende dag, denk je dat er ook mensen uit zullen moeten, ivm bezuinigingen? Bij ons is ook helemaal niet duidelijk hoe en wat het gaat worden met dit kabinet, maar dat ze niet echt blij zijn met ons is wel duidelijk, ook bij ons moet er weer veel bezuinigd worden. Groot gelijk, dat je lekker warme laarzen hebt gekocht. Pfoe, is nu echt wel even belangrijker dan looks! Zo heb ik een heerlijk warme jas, zo'n suede met capuchon met van dat teddy erin. Echt wel leuk, maar ik voel me er net zo'n michelinmannetje in, omdat ie nogal stijf van structuur is. Maar zó lekker warm! Jammer dan hoor. Voor mijn knul pas een paar sneakers gekocht, hoge, met een soort bontvoering erin. Heerlijk warm, psies op tijd!

Ik vond de kip trouwens nogal tegenvallen. De speculaassmaak was nogal overheersend, dat was jammer, want op de één of andere manier past het er niet helemaal bij. Hoewel ik wel vond dat je er aan wende naarmate je er meer van at, haha. Maar niet echt voor herhaling vatbaar dus.

Ik had trouwens voor mezelf net zo'n dekbed gekocht als laatst voor zoonlief en gisteren was ie bezorgd. Heerlijk fluffy weer en lekker warm, wat ook wel nodig is met dit weer! Brandertje en olie (heb er nu 1 getest: peperkoek, echt de geur van kruidnagel e tc.) is een groot succes, de hele woonkamer geurt ernaar.

Theetje, veel plezier morgen he!
Een hele goede avond dames,

Wat een rampzalige dag was het vandaag weer op de weg zeg... ik moest vanmorgen naar Barneveld en heb daar bijna een uur over gedaan. Ook de terugreis naar huis was een ramp, ik was blij dat ik thuis was zeg. En weer helemaal heelhuids gelukkig.

De bijeenkomst vanmorgen was verhelderend. Er moet bezuindigd worden. Nu heeft dat voor mijn team niet direct gevolgen, maar andere vormen (die nog niet structureel zijn) hebben kans om opgedoekt te worden. Nu krijgen we weer een collega terug die 2 jaar geleden een ander project ging leiden als teamleidster. Voor dat project is nu geen geld meer, dus kotm ze terug bij ons. Dit heeft gevolgen voor 2 mensen die geen vast contract hebben en die er dus per 1 februari uit moeten. En ja dat is natuurlijk zuur, al weten ze vanaf het begin dat het onzeker is of ze konden blijven, je hoopt het naturlijk altijd een beetje.

Het laatste sinterklaascadeau voor zoonlief (schaatsen) is ook binnen, dus nu die nog even inpakken. Ik moet nog 1 gedicht voor mijn vader en dan ben ik er klaar voor.

Zoonlief heeft het leuk gehad op school. Ze hadden continu rooster, dus tussen de middag ook eten op school. Ik had hem keurig een rugzakje met broodtrommel en beker gegeven, maar dat was meneer even vergeten.... Hij dacht dus dat hij geen eten bij zich had. De slimmerd, de juf zal wel gedacht hebben..... Morgen maar even laten zien dat hij wel degelijk brood bij zich had, want dat ligt nu natuurlijk nog op school.

Ja, het was en is bar slecht op de weg. Hier ook amper gestrooid of geschoven, echt belachelijk. Als vannacht al die fijne richels weer gaan opvriezen...ik houd mijn hart vast voor morgen op de fiets.

Gelukkig dat het voor jou geen directe gevolgen heeft Dolphine, je houdt toch elke x even je hart vast als je weer zulke verhalen hoort. Fijn dat je alles voor Sint ook bijna klaar hebt, nog eventjes! Vandaag kregen we op het werk een leuk zilverkleurig doosje gevuld met chocolade muizen, ihkv sint. Toch erg leuk dat we elk jaar een attentietje krijgen.

Haha, dus je mannetje dacht dat ie geen eten bij zich had..en juf maar denken, wat een ontaarde moeder!

Morgen weer mijn fijne lange dag en dan weer lekkerrrrr weekend!

Theetje, hoe was je uitje?

Hoi hoi, ff kort berichtje, was gisteren een zeer geslaagd uitje maar wel een heel lange dag. vandaag gewoon weer an die arbeit en dus was het een kort nachtje want was erg laat thuis gisteren. retedruk en zodirect naar een afspraak, morgen ook werken en dan hebben we sinterklaasavond bij schoonfam. Puur voor de kindjes hoor, wij doen verder niets. Nou dit was ff een flitsberichtje, heb jullie gelezen, hoop van de week even tijd te hebben om uitgebreider terug te komen, want schiet niet echt op zo.

Dikke kussssssss en dat jullie maar verwend mogen worden door Sinterklaas!
Good evening ladies,

En toen was het weer weekend..... Heerlijk hoor.

Ben er aan toe, gewoon lekker op het gemakkie opstaan en zo.

Morgen wel een drukke dag met sinterklaas, maar goed, is leuk voor de kids he.

verder weinig te melden, weinig gedaan vandaag, behalve het huishouden dan, maar dat is ook niet echt boeiend om over te schrijven.

Fijne avond

Haaai allemaal!

Toen ik vandaag thuis kwam werd ik blij verrast, door een brief van werk. Paar maanden geleden toch mijn beoordelingsgesprek gehad, wat zoals altijd goed was. 2 weken geleden kreeg ik de schriftelijke uitwerking daarvan en ik vond toen al dat het wel heel erg goed was, hihi. (behalve de omschrijvingen door de manager moet ie ook voor een aantal onderdelen aangeven onvoldoende, voldoende, goed of uitstekend. Ik had allemaal u'tjes! Bij elke beoordeling "zeur" ik over een eventuele beloning, omdat hij altijd zo tevreden is, maar kreeg dan steevast als antwoord dat je dan allemaal u'tjes moest scoren en dat ze dat bijna niet deden (meestal allemaal goed en dan 2 of 3 u). Nu dus wel en ik had me stiekem al een beeeetje afgevraagd of dat iets zou opleveren.

Nu zit ik jaaaaaaaren op mijn max, top vd schaal, dus wat dat betreft geen groei meer. Nu krijg ik dus, vanwege uitzon mderlijk goed presteren (pffff, beeeetje overdreven, maar het staat wel erg stoer, hihi) een uitloopperiodiek toegekend voor de duur van een jaar en dat is bruto bijna 100 euro p/m. Nog geen idee wat dat netto is, maar dus wel lekker iets meer salaris, in elk geval voor een jaar (helaas mag dit niet een vast onderdeel vh salaris worden, maar we hebben in totaal 2 uitlopen, A en B, dus wie weet). Gaaf, leuk Sintkadootje!

Verder is het nog steeds koud en hier helemaal geen sneeuw meer gevallen, helaas....

Ben nog wel benieuwd wat jullie gedaan hebben Theetje, maar je hebt het leuk gehad, laat thuis, da's meestal een goed teken, hihi.

Ha dames

En het sneeuwt nog steeds..ziet er weer mooi uit, minder om doorheen te moeten natuurlijk. Lekker dagje, wasje gedraaid, even gedanst met Kinect, heb een nieuw boek (De sneeuwman van Jo Nesbo, noorse thriller, erg spannend), heerlijk hoor, kaarsjes aan..glühweintje erbij.

Dolphine en Theetje, veel plezier met Sinterklaas!

Daan, hoe is het met je mams? Lucky, doen jullie nog iets aan Sinterklaas?

Hallo,

Wij zijn weer thuis na het grote sinterklaasgebeuren. Helaas moesten we door de sneeuw heen, omdat we het bij mijn broertje en schoonzus hebben gevierd. Kerst gaan we daar trouwens ook vieren, (hun zeggen omdat het dan voor mijn moeder makkelijker is) maar vandaag gaven ze ook te kennen het zelf wel lekker makkelijk te vinden. Ja dat snap ik, ik vier het ivm zoonlief liever bij mijn ouders, nu moeten wij steeds een stukje rijden, maar goed, het is niet anders.

Sinterklaas was een groot succes. Zoonlief is flink verwend, bijna al zijn wensen van zijn lijstje, waaronder het nieuwe uitshirt van ajax, een wk-voetbal, schaatsen en lego star wars. Ook kreeg hij een bioscoopbon en dat komt goed uit, want we willen in de kerstvakantie naar dik trom.

Ik heb nieuwe sloffen, een gietijzeren braadpan, een boek en een chocolade letter.

Wij mogen niet klagen dus.

Goh scarlet, wat een leuke meevaller zeg. Heb je het het komende jaar toch ff net iets ruimer, altijd lekkker.

En zo is alle sneeuw weer weg..Tss, dat het zo snel kan gaan!

Fijn dat sinterklaas zo'n succes was Dolphine en jij ook lekker nog verwend.

Ik heb nu helemaal de kerstkriebels, vanmiddag heeft mijn knul al alle dozen van zolder gehaald, de boom nog niet, ik wil eigenlijk eerst nog even ramen lappen etc. en dan wil ik morgen toch de boel gaan versieren. Collega van mij heeft zelfs vrij genomen morgen om te versieren, haha.

Ik ben trouwens benieuwd of er nog iets met onze verloven gaat gebeuren..Er was een medeling van het managemant uitgegaan, dat er minimaal een 50% bezetting moest zijn bij elke discipline en nu is gebleken dat dit niet bij elke groep zo is en zij zouden daar nog op terug komen. Ik heb vrij gepland, samen met een andere collega en 2 andere collega's werken, wij zijn met z'n vieren, dus da's 50%, zou je denken. Alleen werken wij, de 2 die verlof hebben, meer uren dan de 2 die werken. Maar ja zeg...dat zou betekenen dat wij nooit samen vrij kunnen hebben, wat we eigenlijk ook nooit doen, dit zou de 1e keer zijn. Ik ben dus erg benieuwd, of we er nog iets over horen. Ik weet wel zeker dat er groepen zijn, zoals bijv. de artsen, waar het totaal niet geregeld is en of zij daar dan ook op aangesproken gaan worden.

Wordt vervolgd!

Fijne zondag nog.

deze zondag zit er ook weer op. Vieze zooi van de dooi, maar zoonlief is toch lekker naar buiten geweest. Natuurlijk ook met z'n nieuwe speelgoed gespeeld en druk geweest.

Zo is het bij ons ook geregeld scarlet, we moeten minimaal 2 man bezetting per dag hebben. Nu hebben wij heel veel parttimers, die allemaal woensdag en vrijdag vrij zijn, dus die dagen kunnen we bijna geen vrij nemen, Ik heb als eerste mijn verzoek ingedient en bij ons is het zo, wie het eerst komt, wie het eerst maalt.... Dus gaat wel goed komen met die vrije dagen.

Verder was het weer een hectische dag met zoonlief, het viel niet mee vandaag, pffff
Hay meiden,

Zo druk gehad,,niet normaal..

ga jullie dinsdagaaf even bellen..kletst wat makkelijker bij..

Kuzzz,Daan
Goedemorgen dames,

voor ons toch maar geen Sinterklaas ivm het weer. We zouden naar schone zus gaan zaterdag maar met dat weer gingen we de ellende toch maar niet opzoeken. Verder alleen maar gewerkt en ohja gisteren na het werk even heerlijk in de Intratuin lopen scheumen tussen de vele leuke kerstspulletjes. Vandaag wel een dagje vrij maar vol met afspraken en dan morgen weer 4 dagen aan de bak.

Scarlet, jee zeg dàt zijn nog eens leuke brieven om te ontvangen! Wat een veer zeg! Wat zeg ik; een hele pauw!

Erg fijn toch, meer centjes!

Dolphine, lekker verwend dus door Sinterklaas en zoonlief ook.

Dat feest van de kidsclub klinkt ook wel fantastisch hoor voor die kinderen!

Niet echt eerlijk dan van je schoonzus, kun je dan volgend jaar niet eens aankaarten dat het nu hun beurt is om te rijden?

Nou ik ga maar eens onder de douche en dan naar de eerste afspraak van vandaag.

Liefs Thee

Goede avond!

Jaaa, de boom staat! Pff, was even flink doorpezen vanmiddag, maar heb het af gekregen, ook nog braaf de ramen gelapt, konijnhok verschoond.. Erg gezellig weer hoor!

(die boom dan he...niet het schone konijnenhok...whoehahaha)Wel verstandig Theetje, om gewoon lekker thuis te blijven met dat rare weer. Heb je nog wat leuks gekocht bij Intratuin? Ik zie weer zoveel leuke dingen, maar ik heb genoeg en nu sowieso geen geld om gekke dingen te doen, dus ik hou me heel erg in.

Gisteren weer wat moeite met je kleine man Dolphine? Heeft vast ook te maken met alle sinthectiek, gelukkig nu alles weer wat normaler.

Ha Daan, probeer een beetje rust te pakken he!

Morgenavond 10 minuten gesprek. Ik ben benieuwd of dat heel anders is dan op de middelbare school. Denk het niet eigenlijk. Wat ik wel heel raar vind, is dat ik sinds mijn knul weer naar school gaat er nog geen cijferlijst of rapport oid is geweest. Dat is toch wel heel erg wennen hoor. Nu is mijn knul zo dat ie altijd braaf van te voren vertelt dat ie een toets heeft en ik vraag naderhand altijd naar het cijfer en hij staat er gewoon goed voor (mocht het niet zo zijn, dan houd ie echt dingen achter en tja, daar kom ik dan morgen achter...kan het me niet voorstellen, maar je weet maar nooit he...). Op zijn middelbare school was het ook zo dat je als ouders online de cijfers kon inzien, je stond dus echt nooit voor verrassingen. Dat hebben ze hier ook niet, de verantwoordelijkheid ligt gewoon echt veel meer bij de leerling (student). Nou ja, ik ga het beleven morgen...

Helaas is zoonlief nog steeds erg dwars. Hij is in zijn koppie nu al druk met oud en nieuw en dan met name met vuurwerk. Mijn broer moest vanavond even oppassen, want ik heb even op school geholpen met de kerstversiering en ook mijn broer heeft dus strijd met hem gehad. Echt overal maakt hij momenteel een strijd van. Over dat PGB krijgen we eind januari uitsluitsel, nog even doorzetten dus, maar ik ben er zo klaar mee.........

Sacrlet, ook wel logisch dat de verantwoordelijkheid meer bij de student ligt, daar hebben ze tenslotte ook de leeftijd voor. En hij zal voor de kerstvakantie wel een cijferlijst oid krijgen.

Jij de kerstboom al staan? Ik hoop dat ik hem dit weekend neer kan zetten.

Jullie het weer dus niet getroseerd zaterdag theetje, wij wel. maar ja die kleine kinderen kun je sinterklaasviering natuurlijk niet ontzeggen.

Ik baal ook wel een beetje over de houding van mijn schoonzus, maar ik ga mijn mond maar houden, want anders heb ik het weer gedaan. heb het met sinterklaas geprobeerd (ik wilde graag op 5 december vieren, zodat ik met zoonlief 4 dec naar ajax kon), maar toen kreeg ik al gezeik van alle kanten. ik heb bij mijn moeder al aangegeven dat ik er wel een beetje van baal dat we kerst ook daar vieren, maar ook tegen mams mag ik er niet te veel over zeggen.....

Drukke dag gehad vandaag, ben al vanaf vanmorgen half 8 in de weer. Erg glad hier en daar, dus veel reistijd, maar op de grote wegen was het prima te doen, vanavond nog even op school geholpen, dus mijn broer hier meegegeten en even op gepast..

Diaan, jij ook mega druk dus.

Ik ben blij dat ik eindelijk even zit..........

Wat rot Dolphine, dat het zo strijden is met je mannetje momenteel. Ik denk dat wat jou betreft het nieuwe jaar maar zo snel mogelijk mag beginnen en dat al die feestdagen maar voorbij zouden zijn (voor de rust, bedoel ik).

Is het niet zo dat de PGB's sowieso weer beschikbaar zijn voor volgend jaar? Ik meen zoiets gelezen te hebben laatst?

Hoop toch zo dat je daar snel duidelijkheid over hebt!

Jammer, dat er niet wat meer afwisseling is qua plek waar jullie iets vieren..had toch best gekund, sint bij je broer en dan kerst weer dichter bij jou in de buurt. Of wisselen jullie dat jaarlijks af?

Oud en nieuw wel gewoon lekker thuis? of in de buurt in elk geval?

Wat een grijze dag vandaag he...spekglad zo hier en daar, ben dan echt wel blij niet de grote weg op te hoeven hoor (hoewel het op je fietsje ook niet altijd een pretje is).

Straks naar school dus. Hoop niet dat ik spectulaire dingen te horen krijg, in het negatieve dan he..haha.

Rare Viva Forum, wilde straks iets schrijven stond er alleen iets op t/m november 2009 en nu is het forum weer in orde. Ben ik nou Blond????? Ik ga eens even terug kijken...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven