Single parents, going strong forever!! deel 21

05-08-2009 23:24 4013 berichten

Nou meiden, zoals jullie hebben gelezen moesten we een nieuw deeltje openen...Bij deze dus!! Hopelijk weet een ieder ons weer te vinden!!

Nee, da's echt niet leuk meer voor ze he Dolphine. Hopen dat de club zo verstandig is en ook aan de kids denkt en niet alleen maar aan het prestige. Als er straks kinderen zijn die van voetbal af gaan omdat de lol er zo af is hebben ze er ook niets aan. Ja, het lijkt echt wel door die tonijn te zijn gekomen zeg, jammer! Gelukkig dat je weer in orde voelt nu.

Blehh ja, huishouden..sterkte, haha.

Hier ook een beetje, was, strijk, maar verder niet te veel.

Er staat weer een hectische werkweek voor de deur, dus..

fijne zondag!

Nou dames, hier is de werkweek weer enigsinds anders begonnen dan gepland.

Toen ik zoonlief gisteren ging ophalen bij zijn vader, is hij daar van de trap gevallen. Eerlijk gezged, er staat daar boven aan de trap zo'n hek en daar hing hij aan en toen hij los liet kukelde hij dus een aantal treden naar beneden.

Gevolg, ik zit met een kind thuis dat amper kan lopen, want verschikkelijke pijn aan de ribben. Straks een afspraak bij de huisarts, hij wil toch uitsluiten dat er een rib gebroken is. Maar goed het jochie kan zo niet naar school natuurlijk, ik hoop dat ze hem ook iets van pijnstilling ofzo gaan geven.

Ben vanmorgen al druk geweest met telefoneren, huisarts (duurde een half uur), school, mijn werk, tandarts (waar hij eigenlijk vandaag heen moest). pfffff afwachten maar, ik hou jullie verder op de hoogte.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

jemig Dolphine! Goh ik hoop dat het mee gaat vallen zeg! Arme knul! Maar waarom is zijn vader niet direct even naar de eerste hulp gegaan??? Nou ja, jij hebt er weer je handen vol aan, wat enorm vervelend joh! Ben heel benieuwd wat de arts er van gaat vinden. Sterkte ermee.

Liefs Thee
Tja theetje, het probleem met dit soort blesures is, dat ze er eigenlijk niks aan kunnen doen, behalve pijnstilling. We moeten dus afwachten en als donderdagochtend de pijn nog zo hevig is maken ze een foto. Dan doen ze nog niks, maar als ze een breuk of scheurtje zien weten we in ieder geval dat het allemaal nog veel langer gaat duren.

Gelukkig mag hij gewoon paracetemol of ibubrufan, en daar kanpt hij wel een beetje van op.

Och Dolphientje...dat kan er ook nog wel bij he!!

Arm jochie (al was het natuurlijk niet zo slim wat ie deed...), ik weet hoe zeer het doet!! Dat gaat nog wel even duren, ben ik bang...Gebeurde het toen jij er al was? Gevolg is natuurlijk ook dat ie niet zijn energie kwijt kan, omdat hij niet uit de voeten kan..Veel sterkte meid!

Daan, vandaag de grote dag...hoe is het gegaan??

Gelukkig was er 1 collega terug, pff, dat voelt gelijk al heel anders. Sowieso het gevoel er niet meer alleen voor te staan.

Maar aan de achterstand nog niet veel kunnen doen, omdat er weer een systeem niet beschikbaar was...gék word je ervan!!

Met paracetemol ging het vanmiddag best redelijk met zoonlief. We hebben een spelletje kunnen doen, dus hij hoefde niet meer de hele tijd te liggen. Natuurlijk moet hij rustig aan doen, hoesten doet hem erg pijn, zo ook diep zuchten.

Morgenochtend ga ik met hem naar de cardioloog en dan gaat hij het 's middags op school proberen voor een halve dag. Woensdag ook een halve dag en dan zien we donderdag wel verder.

Fijn scarlet dat er in ieder geval weer 1 collega terug is.maar je had toch niet echt verwacht dat je de achterstand zou inlopen he, binnen een dag?

Diaan hoe ist met je moeder gegaan vandaag? hou je ons op de hoogte?
hay lieverds,

even snel een uodate voordat ik helemaal gesloopt naar mnbed ga.

de operatie is voor zover gelukt,al was het allemaal kantje boord...

de chirurg deelde mee dat het niet veel langer had moeten duren...dan had het goed mis gegaan..

wat problemen met litteken weefsel gehad van haar baarmoeder en stok operatie van 30jr gelee..had veel littekenweefsel gegeven dus meoizaam konden ze inhaar buik aan de slag...

hen haar 2x gezien vandaag de 1e keer lag ze nog aan de beademing en vanaaf kon ik haar lekker even kussen (deed ik vanmiddag ook hoor)en zeggen dat ze mn bikkel is!!

ze ligt nog aan allerlei toeters en bellen en misschien mag ze morgen van de IC af.Eerst even afwachten want de kans op lekkage is groot en dan moet ze als de sodemieter weer onder het mes wat ik niet hoop uiteraard!!

Duik nu snel mn mandje in want om half7 gaat de wekker,kan om 7 uur bellen naar de IC.

Dan om 11 uur weer in Zhuis en smiddags even bij din werken voor de centjes...

sávonds ga ik weer dan naar haar toe.

dolphie,heel veel sterkte met je knul,arm schaap...heeft HIJ weer hoor!!!

Lieverds,tot gauw!

Hallo!

Fijn Daan, vooralsnog positief nieuws dus..Hoe was het vandaag? Is ze idd van de IC af? En alles goed verder?

Hoe is het vandaag met je mannetje Dolphine? Hoe was het bij de cardioloog? Is het gelukt op school vanmiddag? Ik vond het meest pijnlijke het weer in beweging komen als je een poos had stilgelegen of gezeten, zoals opstaan uit bed of vd bank bijv. Ik kan me nu al haast niet meer voorstellen hoe dat voelde, maar weet nog wel dat ik dat héél voorzichtig en langzaam deed, hihi. (khoop maar dat ik dit jaar niet weer zo onderuit ga zeg, deze winter!!)

Theetje, jij morgen naar het ziekenhuis toch? Sterkte meid, hopelijk valt het een beetje mee.

Andere collega was ook weer terug vandaag, hoeraaa, dus flink wat werk verzet met zijn allen. En nee Dolphine, ik had niet de illusie dat de achterstand in 1x weg zou zijn hoor! Maar dat je dan weer niet je werk kunt doen omdat er een computersysteem niet beschikbaar is, dat is zo superfrustrerend! Vandaag ook weer ellende met allerhande systemen, gewoon niet te geloven dat dat niet beter kan.

We hebben inmiddels besloten om vrijdag met de trein naar Groningen te gaan. Is ook het meest handige denk ik, de meesten (we gaan met zijn 8en) gaan gelijk uit kantoor en wij zitten aan het station en in Groningen moeten we ook weer bij het station zijn eerst (en de binnenstad is daar dicht bij het station). De mazzel is dat Blokker nu een actie heeft met treinkaartjes, met zijn 2en voor 30 euro het hele land door, dus dan kunnen we voor 15 euro pp heen en weer naar Groningen. Dat valt erg mee, normaal is een retourtje 30 euro. Het wordt vast erg gezellig. Lekkere dok gaat helaas niet mee, want tja, hij hoort niet bij het clubje waar we mee op stap gaan. We gaan dus met een clubje collega's en een ex collega op bezoek bij een ándere ex collega die nu nog wel bij ons, maar dan in Groningen werkt (woonde daar sowieso altijd al). Altijd dikke pret als deze club bij elkaar is (zelfde club als op dat feestje van mijn dok wat ik laatst had).

Hoe was het weer bij jullie vandaag? Hier zo prachtig geweest de hele dag, ik hoorde verhalen over dikke mist, kan het me haast niet voorstellen!

Dikke mist niet voorstellen, Scar? Het was vanochtend vroeg echt super mistig én ik moest krabben!! En nu is het weer mistig nog erger dan vanochtend en zoooo koud! Zal morgenochtend wel weer krabben worden ben ik bang. Moest echt zoeken naar die krabber , had er heel niet op gerekend.

Fijn zo'n actie van de blokker, dat scheelt een hoop centen zeg! En erg leuk natuurlijk zo'n uitstapje! Wat gaan jullie eigenlijk doen? Lekker eten en stappen of zo? Volgens mij had je dat al een keer iets van verteld, maar ja hier ook zo'n zeef, hahaha.

Dolphine, al met al viel het op zich dus wel mee met je manneke, ik bedoel er is niet iets nog vervelender uitgekomen. Poeh zo sneu, je kan daar zó lang last van hebben! Hoe was het bij de cardioloog en hoe is het op school gegaan met hem? Hoop dat een beetje mee viel voor 'm! En slaapt hij wel goed met die pijn? En jij dan dus ook of niet natuurlijk?

Daan fijn om te horen dat je moeder de operatie op zich goed heeft doorstaan! Hoe ging het vandaag met haar? En trek jij het nog een beetje wijfie? We bellen van de week wel even.

Hier een knul die erg dwars is en enorm last heeft van puberitus. Erg irritant wel. Verder niet veel te melden. Morgen naar zhuis inderdaad. Ben ik wel wat gespannen voor. Oh ja en ik heb me voor een aantal uren weer " beter" gemeld dus die uren draai ik gewoon weer mee.

Nou meiden fijne aaf!
Het was een bewogen dagje voor ons. Vanmorgen eerst naar de cardioloog geweest. Daar kreeg hij een 10 met een griffel. De vergroting van zijn linker hartkamer is er nog wel, maar die is ten opzichte van vorig jaar nier gegroeid. Ook moet zijn hart wel iets harder pompen om door de vernauwing te komen, maar ook dit is binnen de grenzen. We hoeven ons dus geen zorgen te maken. Volgend jaar weer.

Vanmiddag is hij naar school geweest. Hij heeft veel pijn, maar met paracetemol gaat het redelijk. En idd scarlet het opstaan van bed of bank doet hem zeer. Hij mag natuurlijk niet sporten en dat is ook een straf voor hem. Maar over het algemeen gaat het redelijk. Gelukkig het slapen ook. Ik geef hem een paracetemol voor het slapen gaan en hij trekt tot nu toe de hele nacht door.

Vanavond had ik nog een 10 minuten gesprek op school. Dat was ook positief, Hij zit met alles lekker op niveau. Zijn juf zei ook nog dat je in de klas niet merkt dat hij een kind met ADHD is. Als je het niet weet merk je het niet. Hij is wat laks en wil zijn werk snel afraffelen, maar dan laten ze het hem overdoen als het te slordig is. Ik mag momenteel niet klagen dus over mijn mannetje.

Diaan, hoe ging het vandaag met je moeder? Is ze van de IC af?

Theetje, voor jou morgen dus een spannende dag. Sterkte ermee. Ook met je knul, irritant he dat eigenwijze....

Scarlet, gezellig hoor met z'n allen met de trein naar groningen. En goed te betalen ook op deze manier, dus wordt vast erg gezellig.

Good afternoon

De boodschapjes weer binnen, wasmachine draait, ff zitten, hihi.

Idioot he Theetje, zo'n verschil qua weer. Hier dus echt geen mist, 's avonds ook niet. Nu wel wat sombertjes, maar gelukkig droog. Als we de voorspellingen mogen geloven gaat het weer een barre winter worden he! Nou, kom maar op!! En nu dan nu es een dik pak sneeuw met kerst! Sterkte met je knul, heerlijk, dat dwarse..pffff. Hoe was het in het ziekenhuis?

We gaan idd ergens eten, eerst 's middags ergens de kroeg in ofzo. Stappen zal verder wel niet wat worden, moeten weer met trein terug natuurlijk. Wat wel weer supersuperlief is..De artsen hebben met elkaar besloten dat zij de kosten voor het eten voor hun rekening nemen..Wauw, echt geweldig! Dus wij ladies gaan echt verwend worden vrijdag, haha.Mijn vloerdok ging de kaartjes regelen (ik ga er vanuit dat ik die wel gewoon moet betalen hoor, whoehaha), dus errug prettig geregeld allemaal!

Wat een goed nieuws allemaal Dolphine, over je knulletje! Erg fijn, dat hij verder geen problemen van zijn hartkwaaltje heeft. En dat het op school ook zo lekker gaat is natuurlijk óók hartstikke fijn. Hoe gaat het nu tussen jullie tweetjes? Ook wat rustiger, hoop ik voor jou?

Hier is het gisteren de hele dag mistig geweest. Echt geen zonnetje te zien, dus de mist heeft niet kunnen optrekken.

Vandaag wel donker weer, maar gelukkig droog de hele dag.

Hier thuis gaat het met ups en downs scarlet. Hij slaapt gelukkig weer iets beter. Hij heeft natuurlijk zijn buien waarin hij erg boos kan worden, maar toch is hij ook wel weer wat rustiger, gelukkig.

Hai!

Gelukkig Dolphine, dat ie ook weer wat beter slaapt. Want dat betekent dan natuurlijk ook dat jij daardoor beter slaapt.

Daan, hoe is het met je moeder?

Hier weer een drukke dag achter de rug, gelukkig is het weer bijna weekend. En morgen op stap natuurlijk, gezellig.

Verder is de pc hier nu echt overleden, hij doet helemaal niets meer, gaat niet eens meer aan. Volgens mijn knul is het iets met de voeding, dus dat maar proberen te vervangen en hopen dat het dan weer lukt..Voor hem extra zuur, want mijn dingen kan ik wel doen op de laptop, maar gamen kan daar gewoon niet op, dus ff afzien voor hem, hihi.

Morgen zullen jullie mij hier niet zien denk ik, dus tot zaterdag dan maar!

Oh scarlet gezellig hoor morgen. Veel plezier meid. Ga je meteen vanuit je werk?

Ik heb vandaag voor het eerst weer een hele dag gewerkt en zoonlief heeft voor het eerst een hele dag op school gezeten. Het is toch verbazingwekkend hoe snel kinderen opknappen. Ik merk bijna niets meer aan hem. Af en toe geeft hij pijn aan bij onverwachte bewegingen. Verder doet hij er bijna alles weer mee.

Ik had vandaag weer een herhalingscursus BHV. Had ik weinig zin in, maar het zit er weer op voor een jaar. En je steekt er toch altijd iets van op.

Verder weinig te melden hier. Druk met de sinterklaastijd natuurlijk. Zoonlief mocht gisteren zijn schoen zetten. Hij heeft nu weer een mooie nieuwe etui voor school, hij was er erg blij mee.

Diaan hoe is het met je moeder? Gaat alles een beetje via planning?
hay lieverds,

lees jullie verhalen even niet...sorry..

ging vandaag niet goed met mam en kon op de valreep naar haar toe na mn werk zonder te eten...was niet anders..mn broer liet het weer afweten...dus heb ik alles maat uit de kast getrokken om naar haartoe te komen en achteraf niet zo maar...

ze heeft heel veel pijn en is zich bewust waar ze nu in zit enhet ergste is ,ik moet morgen tot 8 uur werken en dr vriendin zou eerst komen op bezoek maar kan ook niet heeft geenvervoer..

broer lief vind werk ook belangerijker...en ik sta inmnhempie

helemaal kapot van werken en op en neer 50km heen en weer terug va zondag...vandaag dan 1x pd en de andere dagen 2x pd heen en weer...

mam zit er zo doorheen en heeft zo gehuild...moest mn tong afbijten...ook blauwe kring om dr mond..ik de verpleging als een speer erbij geroepen(dit duid op zuurstof gebrek/hartklachten)

morgen vind broer ook werk belangrijker,terwijl ik zelfs gisteren vrij heb genomen ..najah..whats new

volgeboekt op mn werk..kortom...leg mij maar id krib van Jesus al zou ik nooit met mn mams willen ruilen,...

kan wel janken...gaat mn lieffie morgen naar haar toe op zn vrije dag eer hij naar mij toe komt na mn werk...de schat kon het ook niet verdragen dat ze dan nu dat het zo moeilijk heeft niemand komt...

al had ik ter plekke anders mij ziekgemeld hoor...de pokke voor iedereen!!

Vraag mij wel af wie haar gaat halen als ze naar huis mag evt volgende week...zal wel weer op mij neerkomen...broer heeft klaarblijkelijk andere prioriteiten..!!!!

kga als een speer mn bed in...telefoontjes gehad...was gedaan ,vaatwasser geleegd,vuilnisbak verschoond...tjah...ook

dat is voor de slaaf...zoon lief geloofd het ook allemaal maar....

heb ik weer even mazzel!!!op naar de volgende sloop dag en zaterdag zal niet anders zijn...werken,dan naar mams toe en dan......misschien even een avondje rust op de bank bij mn lief thuis...als het met mam wat beter gaat....

Kuzzz meiden sorry dat ik nu alleen even over mijzelf schrijf..maak het wel goed...

Bye,kuzzz
Diaantje, je staat er weer helemaal alleen voor he. Sorry dat ik het zeg maar wat een zak hooi is die broer van je zeg. Alsof jij al niet genoeg belast bent zonder deze extra zorgen voor je mams erbij.

Ik hoop dat het wat beter met haar gaat inmiddels? En met jou?

Heel veel sterkte in ieder geval.

Hier was er ook weer de nodige hectiek, verzorgt door zoonlief. Lekker dwars, vervelend en brutaal. Vanmiddag met niveau lezen op school ging het ook niet lekker met hem. Hij mocht dus niet spelen van mij, nou drama werd het vanmiddag.

Net mijn ex maar gebeld, want nog niks gehoord over het weekend. meneer heeft weer geen vervoer kunnen regelen. Ik heb hem duidelijk gemaakt dat ik er klaar mee ben om steeds mijn plannen moet wijzigen omdat hij niks kan regelen. Het enige antwoord wat ik dan krijg is: Ik weet het ook niet.... GRRRRR. nou ik weet het ook niet meer en je regelt het maar, want het is jouw probleem en niet mijn probleem. Nu kan ik morgenochtend dus zoonlief weg gaan brengen en morgen met de avond weer die kant op voor het voetbal. En daar heb ik flink de pest over in.

Zo dat is er uit, sorry hoor, maar af en toe word ik gek van die man...... Ik weet het niet, hij durft ook nog te beweren dat hij er niks aan kan doen... Nou ik heb nieuws voor je, ik kan er al helemaal niks aan doen, ik heb jou niet in deze problemen gemanoufreerd, dat heeft ie toch echt zelf gedaan en nu ben ik degene die er last van heeft en daar heb ik dus geen zin in!

Goeiemorgen!

Tjeez zeg meiden, het gaat niet echt lekker allemaal he!

Daan, wát een eikel zeg, je broer..Je wíst het natuurlijk al, maar blijft denk ik toch hopen op betere tijden (omdat je je ook gewoon niet kunt voorstellen dat iemand zo harteloos kan zijn), waardeloos gewoon. En wat een lieverd is A. toch, dat hij dan je mam gaat bezoek, echt een schat.

Gaat het nu wat beter met haar? Het is ook beter te verdragen, denk ik, als het gewoon redelijk goed met haar zou zijn en er een duidelijke stijgende lijn in zat. Nu is het dubbel op..

Heel veel sterkte lieverd en probeer thuis de boel een beetje de boel te laten..het hóeft niet tiptop en spik en span te zijn. Probeer de weinige momenten die je vrij hebt daar ook een beetje van te profiteren. Jaja, makkelijk gezegd...ik weet het!!

Ooo Dolphine, en van die ex van je word je óók helemaal gestoord! Lekker makkelijk ja, te zeggen dat hij het ook niet weet. Je zit gewoon in een spagaat: als je je mannetje niet brengt, leg je jezelf vast voor de weekenden + dat het voor je knul natuurlijk niet leuk is, aan de andere kant is het voor zijn vader ook wel makkelijk op deze manier..Wat te doen??

En je ventje ook weer dwars, misschien de onrust voor de naderende sinterklaas? Maar al met al doodvermoeiend allemaal. Jij ook sterkte!

Gisteren op stap geweest en het was weer hartstikke gezellig.

We zijn idd vanuit kantoor vertrokken, met de trein van 15.15.

Onze ex collega kwam ons halen van het station en toen gelijk de stad is. Wat is Groningen toch een supergezellige stad zeg. En al helemaal in kerstsfeer, veel lichtjes, zó leuk!

Ergens gaan zitten om wat te drinken en natuurlijk vreselijk veel te kletsen, lachen etc. Hij had gereserveerd bij een bistro'tje, daar later heen gewandeld. Echt heerlijk gegeten en lekker geouwehoerd. Om 23.15 waren we weer hier op station en toen op de fiets naar huis. Super geslaagde dag!

Gelijk een lunchafspraak gemaakt bij de ene ex collega voor 15 dec. hihi, gewoon hier hoor, met dezelfde club (komt die ex collega uit Groningen dus hier voor naartoe) en 24 april (dat duurt dan nog wel ff) BBQen..

En het heeft mij geen cent gekost...Echt alles, dus ook de treinkaartjes, is voor ons betaald. Dat is toch echt te gek he...

Even met mijn andere collegaatje overleggen hoe wij de doks gaan bedanken! Nu wat in huis a/d gang, saaie dag hier, grijs en kil, wel lekker om in huis te rommelen, straks de kaarsjes aan..heerlijk, weekend!

Theetje, hoe is het met je?

Fijn scarlet dat je zo'n leuke dag gehad hebt. Kun je weer even op teren dan he. Groningen is best leuk ja, maar wel een tering end weg zeg.....

Ik zat vanmorgen om 9:15 in de auto om zoonlief weg te brengen. Het was druk op de weg rond utrecht zeg... Er rijden natuurlijk geen treinen en in de jaarbeurs is de margriet winterfair (daar ga ik maandag met mijn mams heen). Alle toeritten naar de jaarbeurs stonden vast, en daardoor natuurlijk ook de snelwegen. Dit was zo toen ik er vanmorgen vroeg langs kwam en een paar uur later nog steeds dus.

Ik heb ex natuurlijk wel aangesproken, Het gaat mij met name om het feit dat hij niet overlegd. Ik heb hem gisterenavond gebeld om te horen dat ik zoonlief moest brengen. En hij gaat er vanuit dat ik mijn schema wel omgooi. Als hij nou zelf een paar dagen eerder eens belt om me te vragen of ik hem eventueel kan brengen, dat hij hem op zondag terug brengt, dat vind ik al een heel ander verhaal. Maar nee hoor meneer gaat er maar vanuit dat ik me aanpas en daar heb ik een beetje de balen van.

Maar goed hij is bij zijn vader, ik lekker de middag aan mezelf en vanavond samen met mijn broer naar amsterdam voor ajax -psv. Dan wordt zoonlief morgenavond weer thuis gebracht, dus morgen ook lekker de dag aan mezelf.

Theetje, hoe was het in het ziekenhuis? Toch geen slecht nieuws gehad he?
Nee, nee, nee, op zich geen slecht nieuws hoor! Ik knal het wel ff op de mail! Mijn muis had kuren, zo'n draadloos ding, al heel lang eigenlijk en van de week gaf ie de geest en nu heeft X vandaag een muis met een ouderwets snoertje voor me gehaald, dus geen gedonder meer met die muis!

Verder ben ik heel wat meer uren gaan werken en dat hakt er behoorlijk in, ben erg moe steeds. En omdat ik altijd al zo snel vermoeid ben komt het erg binnen zeg maar. Maar goed nu nog twee dagen werken en dan een lange dag voor me werk naar een of andere uithoek ivm fusie. dan een rust dagje, nog een dagje werken en dan kan ik heerlijk gaan bijkomen. Volgend weekend gaan we een weekendje weg, naar een kerstmarkt. Heb er echt zo'n zin in!!

Lieve Daan heb van de week je lief even gebeld, maakte me beetje zorgen om je. Ik ben echt zo trots op je hoe je het allemaal maar weer doet !! En die broer van je is gewoon een lapzwans. Ik weet het het is erg moeilijk maar probeer het even naast je neer te leggen, die energie is hij niet waard en heb jij des te meer nodig. Heel dikke kus !!

Pffffff, zo vermoeiend ook weer die ex van je hè Dolphine, lekker makkelijk om dan maar te roepen dat hij het ook niet weet. Ja én? Alsof jij het maar weer voor meneer moet oplossen. Je doet het voor je knulletje natuurlijk, maar zou toch wel erg lekker zijn om tegen 'm te zeggen dat ie het maar lekker bekijkt. Wat leuk zeg die winterfair! Ik vergeet het eigenlijk elk jaar en steeds neem ik me voor om ook eens te gaan. Ik hoor altijd zulke leuke berichten daarover. Nou ja nu heb ik een weekendje in het verschiet, misschien volgend jaar dan maar.

Scar,Wat ontzettend leuk zeg en erg lief van jullie dokters om die hele dag te betalen!! En supergezellig natuurlijk! Is al kerstkado op zich! Ook leuk dat jullie direct voor volgende keren hebben afgesproken! Is die ex collega van het mannelijk soort? Eentje waar perpectief in zit zeg maar, hihihi.

Nou ik ga even een mailtje aan jullie maken. Straks nog even bankhangen en dan weer op tijd mijn bedje in.

Hai meissies

Wat een stralend weertje he! Maar KOUD vlgs mij.

Zit met een half oog voetbal te kijken, maar nog geen doelpunten, wel spannend.

Ik kan me voorstellen dat het er wel ff inhakt ja Theetje, die extra uren. Hoe zijn je nachten momenteel? Slaap je weer een beetje beter? Ooo heerlijk, kerstmarkt! Zou het niet super zijn als er dan wat sneeuw zou liggen? Voor het extra kerstgevoel, zeg maar? Ga je samen met je mannetje, lekker romantisch?

Ja gezellig Dolphine, die Winterfair. Veel plezier morgen! Geen doelpunten gisteren he, bij Ajax, Zonde. Je mannetje wordt dus gelukkig wel thuis gebracht vandaag?

Haha Theetje, die ex collega is idd van het manlijke soort en er zou eventueel een soort van perspectief in zitten, is single, maar nee...op die manier zie ik hem niet. Hij is leuk, erg grappig (zo'n type die sterke/leuke verhalen vertelt over wat ie meemaakt en dan zelf al erg aan het lachen is, heel aanstekelijk), maar vindt het altijd erg lastig en moeilijk om over zichzelf te praten. Probeert het dan met een grapje af te doen en snel van onderwerp te veranderen. Maar het is een lieverd en erg prettig gezelschap. HIj is mijn drinkmaatje als we op stap zijn, we delen vaak een fles droge witte wijn, hihi.

*wát een wedstrijd zeg...zoveel kansen al voor de fc maar die rótbal gaat er gewoon niet in!!!*

Straks nog de strijk, het zondagse ritueel..

Hmmm Scarlet, ter plaatse sneeuw zou super leuk én extra kersterig zijn ja, maar om dat hele stuk ernaar toe met sneeuw te rijden zie ik eerlijk gezegd niet zo zitten.

Wij zouden met Daan en d'r lief en nog een ander stel gaan. Maar dat zei Daan al toen we bij jou waren dat ivm het haar moeder het erg onzeker is of ze nog mee kunnen. Dat andere stelletje hoorde dat de oppas die ze hadden geregeld niet door kon gaan dus zij hebben het hotelletje geannuleerd en gaan met hun kindje in een huisje. Tsja sommige dingen zijn nu eenmaal niet te voorzien.Dus ik hoop voor Daan, dat in eerste instantie haar mams natuurlijk heel wat beter is maar dat daardoor ze ook nog meekunnen. We gaan het wel beleven, het wordt hoe dan ook heus een leuk weekend!

Gets zeg jij een beetje aan de strijk vandaag, blèèègh. Ik strijk bijna niets, alleen bepaalde dingetjes die echt, echt niet kunnen zonder de strijkbout er eerst over heen te halen, maar het liefst zo min mogelijk, haha.

Hmmm eigenlijk klink je best positief over die collega... en als hè, als je hem nu eens wél zo gaat bekijken, gewoon even met een andere blik, zou er dan ook echt helemaal niks in zitten???

Ik sprak trouwens nog een buurman van jou vandaag! Erg grappig, ter ondersteuning loopt hij soms mee bij ons (ook andere collega's van hem) en hij vertelde dat hij uit jouw woonplaats komt. Dus ik vertellen dat ik daar paar weken terug geweest ben, etc. etc. Blijkt hij achter jou te wonen. Hij kijkt zeg maar vanuit zijn woning op jouw blok. Wereld is weer klein.

Jij nog heerlijk kunnen genieten van je kindvrije weekendje Dolphine?

Fijne dag
goedemiddag lieve meiden,

eindelijk ben ik er ook weer, heb alles doorgelezen en lees een hoop shit, maar gelukkig ook wel leuke dingen.

sorry dat ik niets heb laten horen verder. maar hier gewoon ook wat perikelen waardoor ik op een of andere manier de fut niet had en heb. nogal wat troubles in relatieland en dat hakt er toch wel in. heb ik zo geen zin in. been there done that, anyway, jullie kenne het msgien wel.

en veel geklust natuurlijk. huissie is heel mooi aan t worden. was het wel al, maar nog mooier hihi.

ik blijf gewoon lekker meelezen en af en toe mee schrijven hoor. want ik vind dat veel te leuk, en leef ook altijd met jullie mee en hoop zeker de volgende meeting er bij te zijn.

maar dan weten jullie dat ik jullie niet vergeten ben en me toch wel stiekem op de hoogte houdt hahaha.

dikke kusssss
en natuurlijk sterkte allemaal he meisjes!!!
Ik ben lekker aan het genieten van mijn kindvrije weekend theetje. In die zin dat ik me al een hele dag op de bank heb genesteld en bijna mijn boek uit heb! Ook ik moet eigenlijk aan de strijk,maar ik doe het vandaag lekker niet. Morgen weer een dag.

En ja zoonlief wordt thuisgebracht, dus ik hoef ook de deur niet meer uit.

Oh zo leuk theetje een kerstmarkt. Heerlijk vind ik dat. Maar morgen naar de winterfair vind ik ook erg gezellig, lekker een dagje met mijn mamsje op stap.

Gisterenavond nog zo iets raars mee gemaakt.

We zijn na het voetballen nog even de kroeg ingeweest hier in het dorp. En daar kwam ik R (jullie weten wel, mijn laatste ex) tegen. Hij heeft me vanaf het moment dat hij binnen kwam totaal genegeerd. Zo raar... geen hallo, geen blik van herkenning, helemaal niks. En daar heb ik een relatie mee gehad. Ik kan daar niet zo goed bij met mijn hoofd. Maar goed als hij het zo wil kan hij het zo krijgen hoor.

Nou moe Dolphine, wat gek??

Of hij is er nog helemaal niet klaar mee en weet niet hoe hij er anders mee moet dealen? Het klinkt wel erg onvolwassen zeg, wat jammer. En jij lekker bijna je boek uit, heerlijk he, zo lekker lezen.

Ha die Lucky, daar ben je weer! Fijn, dat je huis zo mooi wordt, in elk geval een heerlijke plek die helemaal naar je zin is en waar je lekker tot rust kunt komen. Wel kl*te van de relatienarigheid, sterkte daarmee meid.

Oh ja Theetje, Limburg toch? Zou fijn zijn, als Daan mee zou kunnen, want dat zou idd tevens betekenen dat het goed gaat met haar moeder. En wat funny zeg, die achterbuurman!! Echt een kleine wereld ja!

Hihi, in een ver verleden heb ik wel eens gedacht iets meer te voelen voor die collega, toen we nog bij elkaar op kantoor zaten, maar die gevoelens hebben zich nooit verder ontwikkeld.

Hij is ook het type van de eeuwige vrijgezel, heb tenminste nooit gehoord of gemerkt dat ie een relatie heeft.

Heeft je mannetje zich vermaakt bij zijn vader Dolphine? en niet weer van die rare streken uitgehaald? hihi

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven