Het nieuwe schoon huis topic!
maandag 1 november 2010 om 15:38
Hoi Dames,
Er was een tijdje terug een leuk actief topic over het schoonmaken van je huis, waarin forummers elkaar stimuleerden om te gaan schoonmaken, opruimen.
Nu is het tijd voor mij om de rommel weer te gaan ruimen! Ik zoek medeforummers die net als ik een stok achter de deur willen om die ellendige vaat weg te werken, de was te strijken, de ramen te lappen, etc...
Mij lijkt het leuk als je een lijstje maakt met wat je wil doen vandaag of deze week en laat weten hoe ver je bent gekomen, wat je weerhield van je klusjes, wat helpt en wat. .... etc etc.
Groetjes MDF
ps. Amygdala doe je weer mee?
Er was een tijdje terug een leuk actief topic over het schoonmaken van je huis, waarin forummers elkaar stimuleerden om te gaan schoonmaken, opruimen.
Nu is het tijd voor mij om de rommel weer te gaan ruimen! Ik zoek medeforummers die net als ik een stok achter de deur willen om die ellendige vaat weg te werken, de was te strijken, de ramen te lappen, etc...
Mij lijkt het leuk als je een lijstje maakt met wat je wil doen vandaag of deze week en laat weten hoe ver je bent gekomen, wat je weerhield van je klusjes, wat helpt en wat. .... etc etc.
Groetjes MDF
ps. Amygdala doe je weer mee?
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!
maandag 29 november 2010 om 10:49
Voel me ook lui, terwijl dat best meevalt... Kwam namelijk een leuke vacature tegen en ben dus gelijk mijn huis uitgerend om te kijken wat het UWV erover te zeggen had (je kunt tegenwoordig niet meer bellen schijnbaar...). Dus nu zit ik op de bank met een knoopje in mijn buik (word teruggebeld door het uitzendbureau die m had uitgezet bij het UWV)
Dus buiten het duimen voor MDF, duim ik ook voor mezelf (en jullie mogen gezellig meedoen )
Dus buiten het duimen voor MDF, duim ik ook voor mezelf (en jullie mogen gezellig meedoen )
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
maandag 29 november 2010 om 11:29
@ Hasse: Oh spannend zeg! Met dan knoopje kom je nergens anders meer aan toe zeker Zou ik wel hebben.
Ok, dubbel duimen vandaag. Succes beiden!
Hier kom ik de gekste dingen tegen. Heb besloten van een aantal dingen maar gewoon foto's te maken als herinnering en ze daarna weg te mieteren, naar de kringloop te brengen of op Marktplaats te zetten.
Als je huis is opgeruimd is je hoofd ook opgeruimd. Ofzo iets.
Ok, dubbel duimen vandaag. Succes beiden!
Hier kom ik de gekste dingen tegen. Heb besloten van een aantal dingen maar gewoon foto's te maken als herinnering en ze daarna weg te mieteren, naar de kringloop te brengen of op Marktplaats te zetten.
Als je huis is opgeruimd is je hoofd ook opgeruimd. Ofzo iets.
maandag 29 november 2010 om 11:48
Goedemorgen,
ja, het is nog ochtend...
Ik heb al mijn huis opgeruimd!! (de ergste rommel verplaatst dus). Ook de boodschappen zijn gedaan!
Nu is het wachten tot mijn gast komt. Zouden samen lunchen. Daarna mag ik voor het gesprek!! Lief dat jullie allemaal duimen!!
@ Duha, ik duim ook voor jou hoor! Vind je het leuk dat je al weet dat het een meisje is? Ik zou dat nl niet vooraf willen weten van anderen (van mezelf al helemaal niet tzt).
Nou ik ga er weer als een speer vandoor! Even de laatste dingen checken enzo!
Liefs MDF
ps gesprek duurt de hele middag!! Maar zal me vanavond wel weer laten horen!
ja, het is nog ochtend...
Ik heb al mijn huis opgeruimd!! (de ergste rommel verplaatst dus). Ook de boodschappen zijn gedaan!
Nu is het wachten tot mijn gast komt. Zouden samen lunchen. Daarna mag ik voor het gesprek!! Lief dat jullie allemaal duimen!!
@ Duha, ik duim ook voor jou hoor! Vind je het leuk dat je al weet dat het een meisje is? Ik zou dat nl niet vooraf willen weten van anderen (van mezelf al helemaal niet tzt).
Nou ik ga er weer als een speer vandoor! Even de laatste dingen checken enzo!
Liefs MDF
ps gesprek duurt de hele middag!! Maar zal me vanavond wel weer laten horen!
maandag 29 november 2010 om 16:23
@ Wizziwik: wat een goed plan om alles een plekje te geven en eens grondig op te ruimen! Ik ben een half jaar geleden verhuisd en de eerste tijd was alles zo heerlijk opgeruimd! Alles had een plekje en was goed geordend. Langzaam maar zeker merk ik dat er weer een beetje chaos ontstaat dus misschien volg ik je voorbeeld een dezer dagen wel. Is het allemaal gelukt?
@ Jet: Wow! Wat een enorme activiteit en dat al zo vroeg! Hoe laat ben je wel niet opgestaan? Knap hoor! Heb je het vol kunnen houden de rest van de dag?
@ Steph: Lukt het een beetje met de takken? Dat zijn echt klusjes waar je mij niet aan krijgt. Dan liever het hele huis soppen dan in de tuin rommelen hahah zeker met dit weer!
@MDF: zelf zou ik het nooit willen weten hoor! Toen ons zoontje geboren werd was het dan ook een complete verrassing. Alhoewel, we hadden 50% kans naturlijk he
Maar goed, mijn zusje en ik zijn nogal verschillend en zij wilde het wel weten. Vind ik ook prima hoor!
Vanmorgen heb ik dus de weekboodschappen gedaan. Ik geloof dat ik niet de enige was die dacht slim te zijn op maandagochtend met de boodschappen; wat was het druk!!!! Vanmiddag heb ik mijn computer opgeruimd hihihih. Ben er eens goed voor gaan zitten en heb mijn foto's van de camera geordend op externe harddisk en verder mijn mailbox uitgemest. Wat een werk! Ben er bijna klaar mee dus zometeen lekker koken en dan is de dag wat mij betreft wel weer klaar. Keukentje poets ik vanavond nog wel even en ik zeg ook nog een was aan En misschien tot slot nog kraamvisite he.... spannend hoor!
@ Jet: Wow! Wat een enorme activiteit en dat al zo vroeg! Hoe laat ben je wel niet opgestaan? Knap hoor! Heb je het vol kunnen houden de rest van de dag?
@ Steph: Lukt het een beetje met de takken? Dat zijn echt klusjes waar je mij niet aan krijgt. Dan liever het hele huis soppen dan in de tuin rommelen hahah zeker met dit weer!
@MDF: zelf zou ik het nooit willen weten hoor! Toen ons zoontje geboren werd was het dan ook een complete verrassing. Alhoewel, we hadden 50% kans naturlijk he
Vanmorgen heb ik dus de weekboodschappen gedaan. Ik geloof dat ik niet de enige was die dacht slim te zijn op maandagochtend met de boodschappen; wat was het druk!!!! Vanmiddag heb ik mijn computer opgeruimd hihihih. Ben er eens goed voor gaan zitten en heb mijn foto's van de camera geordend op externe harddisk en verder mijn mailbox uitgemest. Wat een werk! Ben er bijna klaar mee dus zometeen lekker koken en dan is de dag wat mij betreft wel weer klaar. Keukentje poets ik vanavond nog wel even en ik zeg ook nog een was aan En misschien tot slot nog kraamvisite he.... spannend hoor!
maandag 29 november 2010 om 16:41
maandag 29 november 2010 om 17:17
duha ik zit weer hoor.
vanmiddag naar de dierenarts geweest, boodschappen gedaan in vier verschillende winkel en een bakkie gaan bij mams.
Nu weer thuis en ga de bank niet meer af.
Alleen straks effe koken.
en vanavond lezen hoe MDF gevaren is met haar gesprek.
Morgen heb ik toekomst gesprek op mijn werk.
Ik werk op een callcenter van de sociale dienst en omdat ik veel problemen heb met mijn rug moeten ze wat anders gaan zoeken.
Ik heb het gesprek met de bedrijfsarts, iemand van personeelszaken, mijn chef en de baas er boven.
Nou spannend hoor.
Nu maar even rust nemen voordat ik langzaam doordraai.
Vandaag contact moet hebben met de IZA en met HI nou dan weet je het wel.
gr iedereen weer en tot later....
vanmiddag naar de dierenarts geweest, boodschappen gedaan in vier verschillende winkel en een bakkie gaan bij mams.
Nu weer thuis en ga de bank niet meer af.
Alleen straks effe koken.
en vanavond lezen hoe MDF gevaren is met haar gesprek.
Morgen heb ik toekomst gesprek op mijn werk.
Ik werk op een callcenter van de sociale dienst en omdat ik veel problemen heb met mijn rug moeten ze wat anders gaan zoeken.
Ik heb het gesprek met de bedrijfsarts, iemand van personeelszaken, mijn chef en de baas er boven.
Nou spannend hoor.
Nu maar even rust nemen voordat ik langzaam doordraai.
Vandaag contact moet hebben met de IZA en met HI nou dan weet je het wel.
gr iedereen weer en tot later....
maandag 29 november 2010 om 19:46
Hallo poetsend Nederland (en België?)!!
Hier is MDF dan! Dank voor alle duimers!!
Vandaag had ik een soort van assesment waarbij ik verschillende testen moest afleggen. Als je alle testen voldoende afgerond had, kreeg je een gesprek met het uitzendbureau. Dat was me dus gelukt!!
Woensdag heb ik een informatiebijeenkomst bij het bedrijf zelf en donderdag het eigenlijke sollicitatiegesprek bij het bedrijf. Zelf heb ik er een enorm goed gevoel over en heb ik er nog meer zin in gekregen dan ik al had.
Al voor het assesment en gesprek reed ik in de sneeuw. Na deze middag werd ik op nog meer sneeuw getracteerd. Ik moest een 20 tal km's afleggen. Dit grapje heeft me meer dan een uur gekost. Op de snelweg reed men nog geen 50 km/uur. Gelukkig had ik manlief al ingeseind dat ik net vertrokken was en dat hij alvast wat voorbereidingen voor het eten kon treffen. Hierdoor hoefde ik bij thuiskomst nog erg weinig te doen en heb heerlijk gegeten!
Nu een rustig avondje, lekker achter de pc hangen en relaxen!
Liefs MDF
Hier is MDF dan! Dank voor alle duimers!!
Vandaag had ik een soort van assesment waarbij ik verschillende testen moest afleggen. Als je alle testen voldoende afgerond had, kreeg je een gesprek met het uitzendbureau. Dat was me dus gelukt!!
Woensdag heb ik een informatiebijeenkomst bij het bedrijf zelf en donderdag het eigenlijke sollicitatiegesprek bij het bedrijf. Zelf heb ik er een enorm goed gevoel over en heb ik er nog meer zin in gekregen dan ik al had.
Al voor het assesment en gesprek reed ik in de sneeuw. Na deze middag werd ik op nog meer sneeuw getracteerd. Ik moest een 20 tal km's afleggen. Dit grapje heeft me meer dan een uur gekost. Op de snelweg reed men nog geen 50 km/uur. Gelukkig had ik manlief al ingeseind dat ik net vertrokken was en dat hij alvast wat voorbereidingen voor het eten kon treffen. Hierdoor hoefde ik bij thuiskomst nog erg weinig te doen en heb heerlijk gegeten!
Nu een rustig avondje, lekker achter de pc hangen en relaxen!
Liefs MDF
maandag 29 november 2010 om 20:02
Whihuuu MDF, dat is goed om te horen! Wat voor een baan is het? Klinkt nogal omslachtige procedure.. is het iets heel bijzonders?
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
maandag 29 november 2010 om 20:14
@duha: nou, de woonkamer is gotendeels klaar! Maar het hele huis doen is niet gelukt. Heb de slag wel te pakken dus ga denk ik wel door deze week! Bij jou al nieuws?
@MDF: tjee wat een procedure zeg! Je zult wel een slopende dag hebben gehad. Fijn dat het eten al bijna klaar was.
@Hasse: nog nieuws?
@Jet: succes morgen met je gesprek!
@MDF: tjee wat een procedure zeg! Je zult wel een slopende dag hebben gehad. Fijn dat het eten al bijna klaar was.
@Hasse: nog nieuws?
@Jet: succes morgen met je gesprek!
maandag 29 november 2010 om 20:30
Morgen een gesprekje met Start, daarna word ik voorgesteld (als ik me niet aanstel als een idioot bij het gesprek bij Start) en dan is het afwachten...
maandag 29 november 2010 om 20:43
@ Hasse, leuk dat je morgen naar Start mag! Ik ga duimen voor je!
Wbt de sollicitatie. ik denk niet dat het een hele bijzondere baan is. Het is wel bij een groot bedrijf en ik krijg er best wel wat verantwoordelijkheden. Ben erg benieuwd naar de rest van de week! Duimen jullie donderdagmiddag weer voor me?
Wbt de sollicitatie. ik denk niet dat het een hele bijzondere baan is. Het is wel bij een groot bedrijf en ik krijg er best wel wat verantwoordelijkheden. Ben erg benieuwd naar de rest van de week! Duimen jullie donderdagmiddag weer voor me?
maandag 29 november 2010 om 20:59
Tuurlijk duim ik weer rustig verder voor je MDF! Donderdag zit ik weer met mijn duimen in de aanslag!
maandag 29 november 2010 om 21:12
nou MDF ik vindt het niet erg om weg te gaan hoor.
Deze baan is nooit mijn eigen keuze geweest.
Ik zat op een andere locatie en deed ik ook de klantenservice erbij en dat was hartstikke leuk.
Leuke mensen leuke locatie enzo.
En ineens bedachte dat ze dat het handig om het callcenter te verhuizen en dat ik alleen nog maar 32 uur achter de telefoon mag zitten.
Als ik dat niet wilde kon ik gaan wieberen.
Zo leuk joh een gemeente baan.
Daarom ga ik in januari de opleiding voor pedicure doen in Rotterdam en ik blijf even wel werken waar ik nu zit voor de centen en als ik kan ga ik weg.
Dank allen voor de steun he en MDF ik ga weer voor alles duimen wat er gebeurt bij jou.
Blijft leuk dit contact met jullie allemaal zeg...
Fijn avond allemaal en kijk uit met het weer als je nog buiten moet.
Hier in de buurt van Delft blijft de sneeuw liggen.
Deze baan is nooit mijn eigen keuze geweest.
Ik zat op een andere locatie en deed ik ook de klantenservice erbij en dat was hartstikke leuk.
Leuke mensen leuke locatie enzo.
En ineens bedachte dat ze dat het handig om het callcenter te verhuizen en dat ik alleen nog maar 32 uur achter de telefoon mag zitten.
Als ik dat niet wilde kon ik gaan wieberen.
Zo leuk joh een gemeente baan.
Daarom ga ik in januari de opleiding voor pedicure doen in Rotterdam en ik blijf even wel werken waar ik nu zit voor de centen en als ik kan ga ik weg.
Dank allen voor de steun he en MDF ik ga weer voor alles duimen wat er gebeurt bij jou.
Blijft leuk dit contact met jullie allemaal zeg...
Fijn avond allemaal en kijk uit met het weer als je nog buiten moet.
Hier in de buurt van Delft blijft de sneeuw liggen.
maandag 29 november 2010 om 21:17
Hier in het oosten blijft de sneeuw ook goed liggen, maar t is niet heul veel of zo... Een centimetertje gok ik.. anderhalf kan ook... En daar is dan bijna 900 km file voor.... *grote oogjes*
maandag 29 november 2010 om 21:26
Hier in het zuiden des lands (Brabant) ligt al wel een cm of 4 a 5. Hier is het glibberen en glijden! Had vandaag terug echt 50 minuten langer nodig om thuis te komen dan normaal (normaal 30 minuten, nu 80) !! En op de snelweg werd er niet harder dan 50 gereden.
Sneeuw blijft al sinds begin van de middag liggen. Ben benieuwd hoe dat dit gaat ontwikkelen!
@ Jet, hoe dan ook; ik ga gewoon voor je duimen!
Sneeuw blijft al sinds begin van de middag liggen. Ben benieuwd hoe dat dit gaat ontwikkelen!
@ Jet, hoe dan ook; ik ga gewoon voor je duimen!
maandag 29 november 2010 om 22:27
dinsdag 30 november 2010 om 08:34
Goedemorgen ladies,
Even de updates van gisteravond bij gelezen. Iedereen veel succes!
Vandaag op het programma:
- wassen
- vaatwasser
- kookplaat, aanrecht en gootsteen
- waterkoker ontkalken (van binnen en van buiten)
- grote opruiming woonkamer afmaken (nog steeds mee bezig)
- grote opruiming slaapkamer (zal wel niet meer lukken vandaag)
- toilet
- werken
Vandaag worden er al stoelen gehaald die ik op Marktplaats had gezet, dus dat ruimt lekker op.
Verder heb ik het voornemen om het hele huis voor 1 januari opgeruimd te hebben. Met een frisse start 2011 in!
Wie doet er mee met
De Grote December Opruiming?
Even de updates van gisteravond bij gelezen. Iedereen veel succes!
Vandaag op het programma:
- wassen
- vaatwasser
- kookplaat, aanrecht en gootsteen
- waterkoker ontkalken (van binnen en van buiten)
- grote opruiming woonkamer afmaken (nog steeds mee bezig)
- grote opruiming slaapkamer (zal wel niet meer lukken vandaag)
- toilet
- werken
Vandaag worden er al stoelen gehaald die ik op Marktplaats had gezet, dus dat ruimt lekker op.
Verder heb ik het voornemen om het hele huis voor 1 januari opgeruimd te hebben. Met een frisse start 2011 in!
Wie doet er mee met
De Grote December Opruiming?
dinsdag 30 november 2010 om 08:56
@Wizziwik: ik heb de Decemberopruiming al achter de rug, dus was het een Novemberopruiming...
Mijn plannen voor vandaag:
- Afwassen
- Wasje draaien/ophangen
- Was opruimen
- Kamer stoffen
- Kamer zuigen
- Naar Start voor gesprek
- Kattenbakken uitscheppen
Mijn plannen voor vandaag:
- Afwassen
- Wasje draaien/ophangen
- Was opruimen
- Kamer stoffen
- Kamer zuigen
- Naar Start voor gesprek
- Kattenbakken uitscheppen
dinsdag 30 november 2010 om 11:54
@ Wiz, leuk dat je zo de smaak te pakken hebt! Fijn dat je stoelen vandaag al opgehaald worden! Hopelijk heb ik geen tijd voor de grote decemberopruiming, want ik hoop dan echt aan het werk te zijn. Momenteel is alles redelijk op orden. Gisteren een goede race door het huis gedaan.
@ Hasse, goed bezig met je lijstje! Hoever ben je nu?
Vandaag doe ik even een dagje bijna niks. Ben niet helemaal lekker en had te weinig geslapen vannacht. Gelukkig vanmorgen nog wel even geslapen toen man naar zijn werk was gegaan.
Liefs MDF
@ Hasse, goed bezig met je lijstje! Hoever ben je nu?
Vandaag doe ik even een dagje bijna niks. Ben niet helemaal lekker en had te weinig geslapen vannacht. Gelukkig vanmorgen nog wel even geslapen toen man naar zijn werk was gegaan.
Liefs MDF
dinsdag 30 november 2010 om 11:57