Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
Ooooh Lil, dat klinkt als een héérlijk weekend!!! Wauw!

Pompel en ik hebben gisteren besloten dat wij ook dringend weer een weekendje wegmoeten, zal wel maart of april worden pas ofzo... en dan wil ik naar Brussel. Hebben we eerder gedaan en dan om 1 uur al de kroeg in lekkere biertjes drinken en dan weer hand in hand zwalken, slenteren, shoppen, eten... hmmmm en veel luidruchtige sex midden op de dag.

Ha madootje, ook hier zijn we met groente begonnen (ook Leetje was vorige week (5-12) alweer een half jaar... pffff) maar ik vind dat hapjes gedoe echt helemaal nix. Zou liever fulltime borstvoeding geven tot ze met de pot mee kon eten. Wát een gedoe dat geplamuur met prakjes. En dat je ineens aan dingen moet denken enzo... nix voor mij.

Wij hadden vanmiddag een verjaardag bij vrienden met kinderen (die waar Loentje en Lientje ook altijd de logeeruitwissels hebben) was weer leuk. Gelijk afgesproken oud en nieuw daar te vieren, heb ik nu al zin in. Gaan met z'n allen daar logeren.

Verder heerlijk relaxed weekendje. Lientje heeft bij mijn zusje gelogeerd, Loentje heeft een middag bij mijn moeder geborduurd (hij had een borduursetje van Sinterklaas(moeder) gekregen en zij helpt hem nu, hij kan het erg goed en vindt het erg leuk, volgens eigen zeggen is hij nu half jongen, half meisje.. ) Verder hele huis in kerstsfeer gehuld, zoooo gezellig!! Wat is december toch een leuke maand.

Lotje is ziek aan het worden. Erg naar hoestje in combinatie met koorts, ik overweer huisarts morgen. Ik vind hoesten niet erg en koorts ook niet, maar de combinatie doet toch een ontsteking (bronchitis?) vermoeden. Wil trouwens met Leentje ook al een poos naar de huisarts omdat haar eczeem steeds erger wordt. Ik hoop dat ik in 1x met allebei terecht kan.

Oooh Bam echt hoeren en sloeren dus?? Heerlijk!!!
Ah, de afwezige dames of dames met afwezige kinders zijn er weer

Heb vanmiddag ook lief klein babietje gezien (4 weken) Lieffff..

de kinderen vonden vooral de honden erg leuk, maar baby 'wel heel schattig'

Lekker Meave, zo'n rustig middagje met Vietje

Lekker ook van de rest.

Ik schrok vanmiddag, zag ambulance in de buurt van Zoy's huis. In gedachten zag ik Iris alweer gaan, heb tijdje veel forum gecontroleerd. Daarna film gekeken (Babel, pff bijzondere film!) en net tot opluchting gezien dat Iris gewoon thuis is. Nouja, gewoon zal het daar voorlopig niet zijn.

En nu is het eigenlijk weer te laat

truste!
Later is nu
goedenmorgen!

*gaat op zoek naar een uitgebreid ontbijt*

zo, dat lijkt erop, of niet dan? Ik krijg zelfs zin in jus d'orange, en dat drink ik normaal nooit op de vroege ochtend.

Dames

prettige dag!
Later is nu
Oeeeeeeeh.. er wordt goed voor ons gezorgd! Lekkah, Dream!

Wat was jij weer vroeg vanmorgen, in je bed geplast?

Ik heb morgen een sollicitatie-gesprek!

Heel onverwachts maar lijkt me erg leuk, gaat om iets tijdelijks voor 2 halve dagen per week. Denk dat dat wel goed is voor me, even andere omgeving.

Van pliessie nog niks gehoord, had er dus beter zelf achteraan kunnen gaan. Zo maar weer bellen, zal waarschijnlijk wel weer iets horen als 'we zijn er mee bezig..' Oftewel; kan het wel shaken met die fiets. Vermoed ik zo.

Hoe bevalt het semi-alleenouderen jou, Bent?

Hier nog 2 weken.. ik tel de dagen af. En de opdrachten blijven binnenkomen maar ik doe er expres niks mee. Het is mooi geweest dit jaar, ze wachten maar een maandje.

Hoe was je etentje?

Sms van Kjong:

"Afdeling Kneuter. Een volleybal toernooi van zoon bekijken vanuit kantine in XXXX (=boerengat) met haringhappende man en slapende baby. "
En ja hoor, pliessie is er 'druk mee bezig'. Heb gevraagd of ze die fiets al terug hadden maar zo makkelijk ging dat niet. Doe ik dus ook niet meer, pliessie inschakelen bij zoiets. Als ik afspraak had gemaakt om fiets op te halen, was 't nu opgelost. Maar ja, snap ook wel dat ze eerst na willen gaan of het iets grootsschaligs is.

Heb nog wel een straatvraag.

Verbaas me zelf namelijk wel eens over alle moeite die veel mensen doen om een 2e (of volgend) kindje te krijgen. Medische molens enzo. Jarenlange stress. Ik zelf zou daar nooit aan begonnen zijn als ik al 1 kind zou hebben, dat zou dan toch al als de hoofdprijs voelen dus waarom nog meer ellende op je hals halen. Jullie?
quote:Bambi schreef op 10 december 2007 @ 09:25:

Oeeeeeeeh.. er wordt goed voor ons gezorgd! Lekkah, Dream!

Wat was jij weer vroeg vanmorgen, in je bed geplast?

[/i]

Lekker ontbijtje, Dreamer! Heb ontzettende honger, maar allemaal aften opeens , eet heel lastig (pijnlijk). Hoe het kan weet ik niet, want eet altijd onvoorstelbaar gezond (naast veel) en poets braaf paradontax en sindsdien had ik dat nooit meer maar nu opeens mond vol. Au!

Bambi, mijn moeder is een superleuke oma. Dochter heeft ze er vrolikj bij geadopteerd: hoe meer kindjes, hoe beter. Dus schuif die herten van jou er ook maar bij, vindt ze vast alleen maar leuk .

Pimepl; gewoon beetje platplamuren van wat julie 's avonds toch eten? Of zit je nog in stadium van 3 dagen worteltjes, dan 3 dagen boontjes, en zo? Gedoe ja, maar nog even en dan bikt ze gewoon zo'n beetje mee wat er staat en is dat leed ook geleden... Ik vind het wel makkelijk dat Dot gewoon alles eet en dus overal mee kan eten, wat er ook geserveerd wordt (gisteravond heel lekker Indisch gegeten bij mijn moeder, kroepoek teruggevonden tot in de romper). En ja; weekendje samen moet je echt doen (en sex overdag is zo onmogelijk in ons huidige leven en vind ik zo lekker en dat kan dan opeens weer!)

lekker dat Kjong zo aan het kneuteren is

Mims, hoe is het met jou?
O, en goed Bambi, sollicitatie! Ja, lijkt me erg prima, andere omgeving elders nuttig en zo. Leuk man! Laat je morgen weten hoe het gegaan is?

W.b. straatvraag: voor mezelf heel simpel: kinderwens was geheel en volledig bevredigd met Zoon. Ik wilde toen een kind, ik kreeg een kind: helemaal goed. Dnk dus vrij zeker te weten dat ik nooit aan medisch gedoe voor 2e zou zijn begonnen als ik dat had gewild, maar was niet spomntaan gelukt. Maar het is zo moeilijk om dat te beoordelen, zelfs voor mezelf. Ik wilde niet zwanger worden van wat Dot bleek te zijn, maar toen ik het en tijdje was, raakte ik wel erg gehecht aan dat gefrot in buik en wetenschap dat die eindeloze Liefde weer aanstaande was. Als daar iets was mis gegaan, had ik misschien wél heel graag nog een kind gekregen, en als je dat eenmaal heel sterk wilt, ben je wellicht bereid daar grenzen in te verleggen die vooraf heel onwrikbaar lijken.
Oh men, ik moet bijlezen, heb ik gisteren niet echt gedaan, weet dus niets van een straatvraag. Heb slechts gescand of alles bij iedereen een beetje okay was.....

Lief trouwens Lil, van die kleren, hartstikke leuk natuurlijk als je die een keertje komt brengen. Lief kan ook een keertje halen hoor, dan hoef je er zelf niet mee te sjouwen als je deze kant op komt!
Huh? Er staan opeens allemaal andere postings tussen. Da;s grappig...Zie de straatvraag nu opeens ook dus!
Waarschijnlijk hadden Lief en ik al niet heel heftig de medische molen laten draaien als een eerste zwangerschap niet gelukt was. Ga er dan dus maar van uit dat we dat voor een nummer twee ook niet zouden doen. Ik leef al sinds puberteit op een tweesporen-plan; een toekomst met kinderen kon ik me net zo goed voorstellen als eentje zonder. Waarschijnlijk omdat ik half verwachtte onvruchtbaar te zijn wegens zeer rare menstruatiegeschiedenis.
~laat straatvraag aan zich voorbij gaan, wegens veel open ruimte in hart~

Hier gaat het oké.

Jullie weekenden klinken heerlijk, en ook het smsje van Kjong maakt me blij. Kneuteren is goed!

Hier ook een hoesterig kind, dat even wil typen:

aenokukpapamamnatijnpapammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalleeeeeeeeeeeeeeeye3

konnnnnnnnnijmbambabbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbumbalaalaa

En inmiddels staat dit scherm al weer een hele tijd open, want tijdens dit schattige moeder-en-kind-moment steekt het kind in kwestie haar minivinger te diep in haar keel en "dat-wat-we-van-Pim-niet-mogen-noemen"-t mijn hele toetsenbord onder.

Fijn.

Nu dus schoongemaakt, al geloof ik dat ik mijn toetsenbord vanavond maar eens een grote onderhoudsbeurt ga geven.

(ben wel blij dat Toet dat toch twee van die prachtkinders op de wereld heeft gezet...zeker in geval van haar nummer twee. Niet omdat die leuker is...maar omdat we haar anders niet zouden kennen!!!)
Wat wilde ik nou toch typen?
Heeeeee, is u niet aan het werk? Ik wel, voor onze baas, thuis zelfs. Het is toch wat!

Jouw hart is zo groot, die open ruimtes vullen zich de komende jaren wel, zeker weten!

Ik moet nu nummer 2 even lunch geven en naar psz brengen. Nog net tijd om op te merken dat ik ook wel blij ben met de twee toetjes hoor, daar dan weer niet van!

Beterschap voor Mops, had ze iets verkeerds gegeten of is ze ziek en ben jij daarom thuis?
Konijn-labamba-bam; dat moet Mops zijn! Arme Mops, weer beetje bijgekomen?
Hoe is het Mops trouwens gelukt om zo het hele beeldscherm over te tiepen? Kind is nu al steengoed in buiten vaste kaders opereren.
Ik werk morgen (maandag/dinsdag is variabel). Vandaag dus nog thuis is joggingbroek, slofsokken, en houthakkershemd.

Mops is niet ziek, Mops steekt haar vinger in haar strot, en is dan verbijsterd ende geschokt als haar ontbijt op mijn toetsenbord belandt. Snuggere...

Ik kan dat trouwens niet; vinger in mijn keel steken. Heb ik wel eens geprobeert, toen ik een jaar of 17 was en me vééls te dik voelde (boulimia leek me in al mijn domheid een perfecte oplossing), maar godzijdank zijn óf mijn handen te klein, óf mijn bek te groot, want ik kan porren wat ik wil, maar mooi niet dat ik mijn maag kan legen.
Ik denk dat ze 'haaai Bambi!' wilde schrijven!

Haaaaaaaai Mops!! Ik heb je gehoord, hoor!
Hee, wat een gezelligheid hier! (onderwerp wat minder, en bedankt Mims.. )

Ik kan dat trouwens ook niet, vinger achter in keel porren. Ja, het porren lukt aardig, maar er komt niets vise versa, zeg maar. Een vriendin deed dat wel eens met teveel drank op. Leek me een uitkomst, maar zelfs stomdronken lukt het me dus niet (nog stommer en nog dronkener komt het uiteindelijk vanzelf )

Ik zag trouwens laatst dé oplossing voor wat dan ook over het toetsenbord: een flexibel toetsenbord, die ook nog waterbestendig is. Het ding rol je dus zo op, breng je naar de kraan, spoel je ff af en monteer je weer aan je comp. Draadloos was ie nog net niet en of het lekker tiept, ik weet niet, maar het leek wel handig. Alleen.. hij was blauw en ik houd niet zo van blauw.

Duurt weer lekker lang dus met fiets. Jammer.

Over straatvraag: Ik heb géén idee. Had, net als Toet, niet zoiets dat ik heel veel actie zou gaan steken in medische molen als een eerste niet gelukt was (Elvis was eigenlijk nog aan 't twijfelen ook, dus sjaa. was een beetje van 'we zien wel' en ja, we zagen haar na 10 maanden al ) Maar.... ik vind zelf één kindje heel erg allenig, dus misschien dat ik voor een 2e meer moeite gedaan zou hebben. Was wederom niet nodig, gelukkig. Wat ik dan echt niet kan snappen is zoveel moeite doen voor een derde. Maarja, zo blijft er altijd wat, natuurlijk.

Lekker Mims en Toet, dat jullie thuis kunnen werken! Dat zou ik ook echt graag willen, maarja, baliefunctie.... baas heeft het er wel eens over gehad telefoon door te schakelen naar mijn thuistelefoon en bordje op de deur: U kunt zich daar en daar melden (zover is het niet weg) maar het leek ons toch niet haalbaar Bij eventuele nieuwe baan ga ik het zéker wel opperen!

Nadeel is dan natuurlijk weer werken in de avonduren, zoals Elvis nu wel doet bij drukte. (waarbij ik dan weer niet op pc kan, blegh)

Hè, vervelend van die aften Lil.. teveel genoten van zoenen overdag?

(zou dat kunnen?)

Ik ben voor de verandering weer eens brieven aan 't invouwen en ja, dat zou ik net zo goed thuis kunnen doen, bij de tv ofzo. Is zo'n echt karweitje waar Oprah best wel bij aankan.

Of een zoetsappige film ofzo.

Spannend Bam, sollicitatie. Waarheen?

Zo

dit is mijn tussendoor forummoment

tot later

Later is nu

Leuk he?

is dus in blauw, grijs/wit en zwart.

In geel was ik er gelijk voor gegaan, denk ik
Later is nu
(en hoewel ik op m'n normale tijd zat te forummen, vanmorgen, was het inderdaad erg vroeg.. ik lag ook al om 5 voor 5 wakker ..)
Later is nu

Later is nu
Dat ga ik vandaag niet halen, Dream!

Straatvraag.... geen idee. Best moeilijk en teer onderwerp, denk ik. Op zich beetje zelfde als Toet; vanwege jarenlang geen tot erg weinig menstruatie, altijd een beetje rekening gehouden met geen kinderen kunnen krijgen. Dus twee cadeautjes gekregen .

Ha, zo'n toetsenbord is net wat voor mij; hoe vaak ik al niet mijn koffie, thee, melk enz enz over mijn toetsenbord heb gegooid! Waar ik nu op typ is dan ook alweer het derde toetsenbord bij een PC...... Erg toch?

Vinger in de keel steken heeft hier ook GEEN effect! Ik durf het trouwens ook niet zo goed, want vind wat er op volgt ook een van de ergste dingen......
Kijk, dat kan ik dan wel weer heel goed.

Maar ja, je hebt er zo weinig aan.

Ik zie het me niet echt op mijn cv zetten:

"kan heel goed vinger in d'r keel doen en kotsen opwekken"

en daarnaast doe ik het dus ook niet.

Alleen als iets echt heel verkeerd is gevallen

en ik echt zit te wachten op de lozing ervan.

Wat een vieze zaken eigenlijk

gekke Mops

hoe komen we dr op?

Sorry Pimpel!

Wat ik dan nog weer nooit heb gedaan is een toetsenbord vernaggelen.
Nee, op mijn cv zou ik het ook niet zetten, maar op het schoolplein was ik berucht vanwege mijn "niet-kunnen-opwekken".

Zo kon ik heel goed een dropveter voor driekwart doorslikken en met die laatste kwart de rest weer omhoog trekken. Man, dat trok een publiek!

Ik was een lopende horrorshow!

Leverde me veel gratis dropveters op,
Kijk Mims, zulke verhalen, dáár kan ik het dan wel weer mee opwekken

Neehoor, ik heb niet zo'n teer maagje, gelukkig. Als je dat wel hebt, moet je ook niet in een mannenomgeving gaan werken, want die vinden het leuk dat soort (en ergere) verhalen te vertellen tijdens eten enzo

Zo, de op één na laatste gewerkte maandag van dit jaar zit er bijna op

toedels
Later is nu
MIMS!!!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven