Good Luck

14-10-2010 17:42 2669 berichten
Alle reacties Link kopieren
U heeft mail
Ik vind die laatste van jako.be wel erg leuk trouwens. erg leuk voor kinderen.

Goedemorgen!
Goedemorgen!
quote:Maleficent schreef op 29 november 2010 @ 08:38:

Ik had toch geschreven dat Mr J zo huilerig was dit weekend? Nu hoorden we net van de buschauffeur dat hij al meerdere keren en ook afgelopen vrijdag steeds in het gezicht geslagen wordt door een ouder jongetje bij hem uit de klas. De buschauffeur had de laatste keer keihard ingegrepen, want die vind het zo sneu. Mr J doet niks terug natuurlijk die laat zich slaan. Dus ik heb net meteen de school gebeld en die gaan zo met de buschauffeur praten over wat ze heeft gezien. En dan horen we terug wat ze eraan gaan doen. Het gebeurt alleen bij de busjes als de juffen er niet meer bij zijn.

Gatver, ik ben er helemaal naar van, daar ben je dan steeds zo bang voor, want Mr J kan ons niet vertellen dat zulke dingen gebeuren. We stonden net allebei te janken Waarschijnlijk hartstikke mosterd, maar hebben ze hier geen protocol voor?! Ik vind het heel vreemd dat het al meerdere keren gebeurt voor er ingegrepen wordt!
Wat is het allejezus verschrikkelijk vreselijk koud buiten zeg!

Jin, ik ben het met de spreien eens met Amalia. Ik vond die eerste van Jako niet zo mooi, die tweede kon ik niet openen. Die van Amalia vond ik dan weer wel leuk.

Mal, heb je juf nog gesproken? Wel goed dat ze uiteindelijk wel ingegrepen hebben, maar ik vind het heel raar dat ze dat niet aan jullie verteld hebben.

Lastig dat Malman nog niet erg meewerkt met het behang. Mijn vent heeft me inmiddels min of meer carte blanche gegeven. Of ik moet met roze bloemetjesbehang aankomen, denk dat hij dan z'n veto recht laat spreken Het klinkt wel super dat fotobehang wat je zelf wilt maken.

Amaal, lekker dat de zolder bijna klaar is! Ik ben erg benieuwd! Ik vind het Dinobehang ook erg leuk, hoewel ik normaal niet zo van het groen ben. Volgens mij is het legergroen toch? Leuk met limegroene en witte accessoires.

Juud, nog gefeliciteerd!

Hel, jij staat na mijn bevriezingsuitstapje naar school bij mij ook in de negeer

Zo, hier druk geweest. De laatste paar dagen heeft hier het huis op z'n kop gestaan, er moest beneden geschilderd worden. Plafond is klaar, er moeten nog 2 muren.

Jongste is eindelijk zindelijk Alleen poepen is af en toe nog lastig.

Voor de kavel zijn we ingeloot Gisteren gesprek gehad met aannemer en dat ziet er veelbelovend uit.
quote:amalia schreef op 30 november 2010 @ 21:44:

8 kilo, tjee ik heb een Starbaby hoor. Echt een schrielkippie. Over 2 weken mag ze weer, ben benieuwd. Zal 7 kilo zijn schat ik, ze is dan een half jaar.

Ben ik net terug uit the Big Apple

Brr, hou koud zou het daar zijn? Chillfactor -30 ofzo???

7040 was Eetje met 29 weken
Ha ha ha Star, nou dat is wel echt een skrieltje! Ik weet het niet hoor, ik gok het zo bij A.

Oei jij denkt in weken, hmm, hoeveel weken is A nu? 5,5 mnd. Dat is toch ook zo'n 25 weken? Zoiets ja.

Mooi Mamax, je kan je motto weer veranderen als je het weer eens bent met me

Dino behang is in the house. Nou nog opplakken. Dat doe ik als de schilder weer pleitos is.

Vloer is er ook, die moeten we nog even ophalen.

Shit zeg, denk ik op tijd te zijn bij Scapino voor een mooie skibroek voor B, ben ik te vroeg! Noujaaaa.

Lekker allemaal wollen dingen voor A besteld, 2 rompers en 2 maillots, Heerlijk. En voor de jongens ook 2 shirts met lange mouwen. Ik ben winterproof.

Voor de kinderen dan he...
Brrr, wat is het koud he! Ben nog een beetje aan het bijkomen van gisteren, zware dag vond ik het.

Jinny, hoop dat het allemaal goed gaat met jongste

Gefeliciteerd Mamax! Goed nieuws!

Amalia, leuk dat Dino-behang . Gaat L nu op zolder slapen?

Star, ik moest wel lachen om je knappe HAIO
Stressed is just desserts spelled backwards
Mal. Was het een mooi afscheid?

Ik hoop ook dat het goed gaat met Jongste, las het net op de groep.

Ik heb bij de Hema een skibroek gehaald voor Maxi. Mini kan die van Maxi van vorig jaar aan. Meteen ook snowboots meegenomen, die van mij zijn er klaar voor!

Hier trouwens nog eentje die klaar is voor de Vivasint. Heb net het hele zwikkie op de bus gedaan.
Ja, het was mooi, maar ik vond het erg pittig.

Vanmorgen weer bij VK geweest, mooie lage bloeddruk en lekker druk kindje met een mooie hartslag.
quote:amalia schreef op 01 december 2010 @ 12:16:

Ha ha ha Star, nou dat is wel echt een skrieltje! Ik weet het niet hoor, ik gok het zo bij A.

Oei jij denkt in weken, hmm, hoeveel weken is A nu? 5,5 mnd. Dat is toch ook zo'n 25 weken? Zoiets ja.

Lekker allemaal wollen dingen voor A besteld, 2 rompers en 2 maillots, Heerlijk. En voor de jongens ook 2 shirts met lange mouwen. Ik ben winterproof.

Voor de kinderen dan he...

Ik denk niet in weken hoor, maar het CB-boekje wel

Waar heb je die wollen dingen gekocht?
Hai!

Wat een kou! Brrr... Gelukkig werd oudste gebracht en gehaald door opa vanwege zieke jongste. Hoefde ik er alleen uit voor boodschappen!

Ik had een viva sint die keurig op tijd was!!! Wanneer gaan we open maken? Hij ligt nog keurig dicht te wachten...

Mamax, wat fijn dat jullie ingeloot zijn! Dus jullie kunnen daarmee verder? Fijn! En fijn dat je nu luierloos bent!

Star: haha, helemaal overdonderd! Ziet er leuk uit voor de beelddenkers onder ons, Star, stotterend met rode boei...

Jin: good luck vandaag!!!!!!! Hopelijk brengt het goede tijden!

W.b.t. cadeau... Zaterdag kregen we webshop ineens te pakken. Tsja hij had het druk. Vervolgens niets gehoord. Vandaag kreeg ik mail dat de baan uitverkocht was. Zucht. Sukkel. Kreeg nu ander alternatief voor iets goedkoper. Ik heb gebeld. Gaat morgen met garantiepost op de post dus dat is mooi. Maar ik koop er nooit meer!
Fijn Mal dat alles goed was bij de VK! voor gister.
quote:amalia schreef op 01 december 2010 @ 12:16:

Shit zeg, denk ik op tijd te zijn bij Scapino voor een mooie skibroek voor B, ben ik te vroeg! Noujaaaa.

Te vroeg?!? Hier is alles al uitverkocht...
Jinster kan je link van lootjes ff mailen?!? Kwijtttttt en ik moet lijstje nog bekijken
Mal: wil je er meer over vertellen? Of op de groep misschien? Hoe is het met je schoonvader?
Mal
Goh Suus was je er ook weer

Hier ook alles al uitverkocht en mijn drogerT heeft vlekken in witte skijas van Ceetje gemaakt . Moeder heeft net bij V&D nog wat redelijks gescoord volgens mij.

Jongste is een kamizake, lach me rot om dat geklim van dat mormeltje. Gaat op haar loopwagen (die muiswagen van Bam) staan enzo. Net zat ze op opbergbak met wielen en vond uit dat als ze heel hard heen en weer bewoog, dat het ding dan vooruit ging

Ceetje had vandaag Sint op school. Dramatisch wel. Kind kreeg pepernoot in oog gemikt (door Bokkelul Piet ) en dikke tranen. Arme grietje vindt het al zo spannend, dus was een lekker begin wel.
quote:Suze02 schreef op 01 december 2010 @ 13:03:

Jinster kan je link van lootjes ff mailen?!? Kwijtttttt en ik moet lijstje nog bekijken last minute Sint
Last minute Sint
quote:Maleficent schreef op 01 december 2010 @ 13:14:

[...]

last minute Sint

Yep

Maar mijn pakje is binnen dus das mooi, ghe ghe ghe.
quote:Star schreef op 01 december 2010 @ 13:12:

Goh Suus was je er ook weer

Hier wel

Bokkelul Piet is een sukkel.

Eetje is er dus net zo een als Meetje. Ik zal vanavond eens een filmpje draaien. Kind klimt op de bank, gaat staan en laat zich vervolgens vallen. Benieuwd wanneer het voor de eerste keer mis gaat
Heb je ook al open gemaakt Suus?
quote:Suze02 schreef op 01 december 2010 @ 13:18:

[...]

Hier wel

Bokkelul Piet is een sukkel.

Eetje is er dus net zo een als Meetje. Ik zal vanavond eens een filmpje draaien. Kind klimt op de bank, gaat staan en laat zich vervolgens vallen. Benieuwd wanneer het voor de eerste keer mis gaat Ook zo'n geweldig vertrouwen in pa en moe dus dat die wel ingrijpen als het echt mis dreigt te gaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven