Leesclub Arnhem

29-09-2010 16:46 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zijn er dames die het leuk lijkt om een leesclub te beginnen in Arnhem?

Ik lees erg graag en het lijkt me leuk om mijn hobby te delen met anderen.

Ik weet nog niet precies hoe ik het aan zou willen pakken, maar mijn idee was om zo om de 6 weken op een doordeweekse avond af te spreken in een leuk café in Centrum Arnhem. Onder het genot van een kopje thee/koffie of een wijntje bespreken we dan het boek wat we gelezen hebben. Elke keer kiezen we een nieuw boek en een nieuwe datum voor de volgende leesclub-avond.

Het soort boeken waar ik aan dacht: (semi-)literair werk op gebied van romans/thrillers. (Bijvoorbeeld 'Mijn naam is Sarah' of De millenium-triologie. Geen chick-lit, kasteelromans of vakantie-thrillers).

Hoe we de boeken zouden bespreken weet ik nog niet, wie er goede ideeën heeft, laat het maar weten!
Leuk idee, Nouk! Ik zou wel mee willen doen.
I choose happy!
Hoezee, dan zijn we al met twee!

EssentialBliss, wil je me een mailtje sturen op aslaats AT gmail punt com?

Maar wat meer mensen zou wel leuk zijn. Zijn er nog andere gegadigden? Ook de omgeving van Arnhem is natuurlijk welkom... (of iedereen die bereid is om om de 1,5 maand naar Arnhem te reizen...)

Wie mee wil doen, mail me!
*schop*

Nog andere lezers in en om Arnhem?

Mocht het idee wel, maar de insteek je niet aanspreken, laat het weten, alles in bespreekbaar!
Yes, hier een ander lezeres!

Heb je al iets afgesproken?

Ik hoor het wel...
@Tolu: Ik heb inmiddels aanbod gekregen om mee te doen met een bestaand clubje. Daar kan evt. nog iemand zich aansluiten. Als je interesse hebt, mail dan even (adres staat in berichtje van 1-10)
Veel plezier, Nouk. Ik was dit topic even kwijt:)
I choose happy!
klinkt goed! Ik ben benieuwd, is er nog een plekje vrij?
hallo!!

In Nijmegen heb ik een boekenclubje Mocht je dat niet te ver reizen vinden, kun je je altijd aansluiten bij ons.

Bijeenkomsten vinden over het algemeen op de dinsdag plaats (1x per 4 weken ongeveer) .. Iedere keer bij iemand anders thuis.
he hoi,

Bedankt voor je uitnodiging! Nijmegen is geen probleem om naar toe te komen en jullie zijn natuurlijk ook welkom in Arnhem! Graag zou ik me aansluiten en een keer langskomen. Laat maar weten waar en wanneer. Je kan me bereiken op mn mail nannamee at live punt nl,

groetjes
He hallo...ik kom uit Nijmegen en ik wil me heel graag aansluiten.....ik mail je wel even.
Sweetcandy......ik wil graag bij een leesclub....ik kom uit Nijmegen, kan ik je mailen?
ja dat kan! Heb een mailadres voor dit forum: vivaforum87@hotmail.com Leuk !
Hoi dames, gaat de leesclub in Arnhem nog door? Daar zou ik me wel bij aan willen sluiten. Lijkt me leuk!
Hey iedereen,

Aangezien er toch nog meer reacties zijn dan ik verwacht had, lijkt het me slim en leuk om toch een eiegn clubje op te starten. Ik ga nu even kijken of ik jullie e-mailadressen kan verzamelen en kan e-mailen. Zoniet, dan meld ik dat hier wel even :-)
Hmm, toch nadelig dat je eerst vriendjes moet worden met iedereen.

Eens even kijken: Willen de mensen die me nog niet gemaild hadden me alsnog mailen? Zie berichtje van 1-10!

Als we in ieder geval 4 mensen bij elkaar kunnen krijgen lijkt me dat een leuk begin voor een leesclubje, nietwaar?
Ik heb in ieder geval al e-mail van drie dames :-) Genoeg dus om van start te gaan. Wie wil, kan nog mee doen!
*schop*
Hoi hoi,

@Nouk82: ik heb je net een mail gestuurd! Leuk initiatief!

Mik
Nouk wil je mij mailen op c.dijkmiddag@upcmail.nl
Nouk, ik hoop dat je mijn berichtje hebt ontvangen. Was mijn eerste bericht via Viva. Als het goed is heb je dus mijn mailadres ook.
I choose happy!
Hey daar,

Ik heb alle namen verzameld en een mailtje rond gestuurd! Hopelijk kunnen we snel wat afspreken :-)

Groetjes,

Nouk
Dag Nouk,

Ik zou ook wel aan willen haken... Kan dat nog?

Groeten, Karin
Ja, dat kan, maar dan moet je wel even e-mailen. Ik heb geen mogelijkheid om contact met je op te nemen nu.

We zijn al een boek aan het lezen en hebben afgesproken om di 4 januari weer samen te komen, je kunt nog aanhaken :-)
Hoi Nouk,

Mooi, aardig van je! Maar.... Inmiddels heb ik ook al een clubje vriendinnen bij elkaar... Met 7 starten we een leesclub. Ben benieuwd.

Dank voor je reactie! Lees ze! En als het met mijn clubje niet lukt, laat ik het je weten! Wat lezen jullie eigenlijk?

Groetjes, Karin

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven