Leesclub Arnhem
woensdag 29 september 2010 om 16:46
Zijn er dames die het leuk lijkt om een leesclub te beginnen in Arnhem?
Ik lees erg graag en het lijkt me leuk om mijn hobby te delen met anderen.
Ik weet nog niet precies hoe ik het aan zou willen pakken, maar mijn idee was om zo om de 6 weken op een doordeweekse avond af te spreken in een leuk café in Centrum Arnhem. Onder het genot van een kopje thee/koffie of een wijntje bespreken we dan het boek wat we gelezen hebben. Elke keer kiezen we een nieuw boek en een nieuwe datum voor de volgende leesclub-avond.
Het soort boeken waar ik aan dacht: (semi-)literair werk op gebied van romans/thrillers. (Bijvoorbeeld 'Mijn naam is Sarah' of De millenium-triologie. Geen chick-lit, kasteelromans of vakantie-thrillers).
Hoe we de boeken zouden bespreken weet ik nog niet, wie er goede ideeën heeft, laat het maar weten!
Ik lees erg graag en het lijkt me leuk om mijn hobby te delen met anderen.
Ik weet nog niet precies hoe ik het aan zou willen pakken, maar mijn idee was om zo om de 6 weken op een doordeweekse avond af te spreken in een leuk café in Centrum Arnhem. Onder het genot van een kopje thee/koffie of een wijntje bespreken we dan het boek wat we gelezen hebben. Elke keer kiezen we een nieuw boek en een nieuwe datum voor de volgende leesclub-avond.
Het soort boeken waar ik aan dacht: (semi-)literair werk op gebied van romans/thrillers. (Bijvoorbeeld 'Mijn naam is Sarah' of De millenium-triologie. Geen chick-lit, kasteelromans of vakantie-thrillers).
Hoe we de boeken zouden bespreken weet ik nog niet, wie er goede ideeën heeft, laat het maar weten!
vrijdag 1 oktober 2010 om 15:30
Hoezee, dan zijn we al met twee!
EssentialBliss, wil je me een mailtje sturen op aslaats AT gmail punt com?
Maar wat meer mensen zou wel leuk zijn. Zijn er nog andere gegadigden? Ook de omgeving van Arnhem is natuurlijk welkom... (of iedereen die bereid is om om de 1,5 maand naar Arnhem te reizen...)
Wie mee wil doen, mail me!
EssentialBliss, wil je me een mailtje sturen op aslaats AT gmail punt com?
Maar wat meer mensen zou wel leuk zijn. Zijn er nog andere gegadigden? Ook de omgeving van Arnhem is natuurlijk welkom... (of iedereen die bereid is om om de 1,5 maand naar Arnhem te reizen...)
Wie mee wil doen, mail me!
woensdag 13 oktober 2010 om 09:57
woensdag 13 oktober 2010 om 10:44
woensdag 13 oktober 2010 om 20:21
ja dat kan! Heb een mailadres voor dit forum: vivaforum87@hotmail.com Leuk !
donderdag 14 oktober 2010 om 13:38
donderdag 14 oktober 2010 om 13:44
vrijdag 15 oktober 2010 om 13:05
Nouk wil je mij mailen op c.dijkmiddag@upcmail.nl
maandag 13 december 2010 om 23:02