Good Luck

14-10-2010 17:42 2669 berichten
quote:bridges6 schreef op 02 december 2010 @ 15:24:

[...]

Deden alle artsen (incl. HAIO) dat maar hè Star! Ik kwam hem gister tegen in de super, stuurde Bam nog een smsje dat het nergens op sloeg want dat ik mijn kop rood voelde worden.
Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 02 december 2010 @ 15:48:

[...]

Ik kwam hem gister tegen in de super, stuurde Bam nog een smsje dat het nergens op sloeg want dat ik mijn kop rood voelde worden.Hahaha

Star heeft een MacDreamy
Stressed is just desserts spelled backwards
van de arts van Star! Mijn anti-hork is een homo-verdenking, dus daar heb ik niks aan .

heb viva-sint binnen! .

Bridges, fijn dat het iets beter gaat, maar wat sneu dat ze zo snipverkouden is.

Mamax, ontstoken oog klinkt niet fijn. Met wattenstaafje en gekookt water inderdaad, helpt!
Homo-verdenking. Gaat op mijn lijste mooie woorden
Een homo-verdenking, geweldig!

Zow, maar McDreamy woont in de buurt dus. Of doe jij toevallig al de hele week rond lunchtijd boodschappen in de super naast de praktijk?

Jee Jin, je hebt beroerde momenten achter de rug met jongste. Wat sneu voor hem. En dan nog zo dapper!

Benieuwd of er ook een pakje van vivasint voor mij klaar ligt zaterdag. Wanneer gaan we dan open maken? Ik land om half 7 's morgens op schiphol.
quote:Star schreef op 02 december 2010 @ 17:14:

Homo-verdenking. Gaat op mijn lijste mooie woorden Haha, en ik had niet eens door dat het een mooi woord was .
Hel, word je opgehaald door digibeet en dochter? Is de reis helemaal naar tevredenheid verlopen?
Zo, mijn pakje is ook weg. Geen zwaar teleurgestelde lady dus. Oke, last minute maar mooi wel op tijd...

Jin, gosje wat een pakket voor jongste gisteren en wat super stoer dat hij zo stoer is!

Hellus goeie reis!
Over schaamte momenten gesproken. Ik heb een hele, hele, hele erge: ik heb dus vannacht gedroomd dat ik stond te zoenen met Jeroen vd Boom. Je-f***ing-roen vd Boom off al griezels... Dat geloof je toch niet?!?! Ga ik eens vreemd is het met die lelijkerd....

Mijn meneer hoeft zich dus duidelijk geen zorgen te maken.

Maar goed, andere droom was dat de steen uit mijn ring viel dus toen dacht ik er weer aan dat ik hem even voor de jaarlijkse check moet sturen.

Al met al een boeiende nacht dus.

Nog opgefleurd door een bezoek van Jeetje om 04.00 uur die kwam melden dat ze heerlijk geslapen had. Fijn schatje. Nog maar even verder dutten dan he liefje? Oke mama, maar mag ik dan bij jou? Tuurlijk. Jammer dat het dekbed te klein is. Brrrrrrrr kouhouhouddddd.
Jeroen v/d Boom! Nou, grijp je kans hè!

(moet toegeven dat ik die droom ook eens heb gehad, maar dan met Waylon. Vond ik op dat moment niet eens geheel verkeerd...)

Hel: ah morgen vliegen, zaterdag terug dus. En dan het film-herenigingsmoment op Schiphol. Leuk!

Homo-verdenking. Mooi!
quote:Star schreef op 02 december 2010 @ 15:48:

[...]

Ik kwam hem gister tegen in de super, stuurde Bam nog een smsje dat het nergens op sloeg want dat ik mijn kop rood voelde worden.Ik zei nog dat ze dr doos open moest doen
ohh mensen, ik moet een gedicht maken voor mijn schoonvader...

zucht steun, kreun pfff
Jeroen van de boom , niet verkeerd hoor

Zeg mijn VivaSint is van Suze, want hier nog niets in huize Amalia

Ik ben de hele dag al naar van een stukje uit de krant over kindermisbruik. Ik weet ook niet waarom ik dat lees, lijkt wel alsof dat moet. Maar dan geven ze te veel details en nu ligt dat dus echt als een klomp in mijn maag . Zal verder niets opschrijven maar misschien ben ik het nu even een beetje kwijt door het hier te vertellen.

Star, ha ha zie al lopen met je rooie boei! Komt omdat je het hier hebt gepost. ha ha ha. Muts.
quote:bambino schreef op 02 december 2010 @ 20:38:

ohh mensen, ik moet een gedicht maken voor mijn schoonvader...

zucht steun, kreun pfff

De Sint die moest deze keer wel echt hard denken

Wat hij je zou schenken

Een man zo wijs als jij

Wat kan daar nog bij?

Oke, oke, een Porsche of Ferrari doet het natuurlijk altijd lekker

Helaas voor jou ligt Sint niet aan de geldmasjien-stekker

Het moest wel wat worden dat handig en leuk was

Geen sokken, portemonnee of das

Zo, de eerste 4 hebbie binnen

Oehoehoe Star, een lekker wijf met een Marliesje op rtl 4, joepie!
ha gaan we weer alles op rijm schrijven? Gezellig, ouwe wijven.

Overigens een onwijs goeie en best dure skibroek gescoord, maar nu kan Beetje ook buiten spelen zoals het bij kinderen hoort.
Tut, tut, tut Amaal, Enka was ook nog bezig heur.

En hartelijk senks voor het niet delen van de details want hier nog een weekdier!

Alles goed met joe? Hij gaat lekker he? Mooi man! Nog lol van de zak?
Mooi dat B nu ook een broek heeft! Hier pak van Scapino voor kleinste mokkel en een 2e handsje van de rommelmarkt voor Jeetje (want ik moet nog maar zien of ze hem aan trekt dus daar investeer ik dus echt niet in.
Niks mis mee toch met een tweedehandse als hij goed is.

Iedereen al kaar met inkopen doen voor de klaas, behlave amalia?
Als er iemand nog een houten keuken zoekt, dan staat die van juul te koop, te bezichtigen op marktplaat...
Amaal, hier is de Sint ook nog niet geweest en ik ben gisteren nog naar de brievenbus gesjeesd.

Suze fantastisch Jeroen van de Boom dat was echt een geweldige droom. En je dochter om 4 uur koud in bed is ook geen pret.

Bam, Juul is echt een schat en die gesprekjes lees ik met smart

Star, haha ik zie je al staan en met klotsende oksel weer henen gaan.

Jullie zien het, ik zit in de fantastische rijmelarij modus
Wij zijn helemaal inkoop klaar, zoveel hoefden we niet dus dat scheelde een hoop.

Speelt hij er niet meer mee Bam?
[quote]enka schreef op 02 december 2010 @ 21:19:

Wij zijn helemaal inkoop klaar, zoveel hoefden we niet dus dat scheelde een hoop.

Speelt hij er niet meer mee Bam?[/quotzucht.. heel verhaal, maar komt we op neer dat ik me heb laat paaien door meneer...

Zijn oude was stuk, maar Juul wilde perse een nieuwe, en hij was zo verdrietig, dat ik overstag ging. Man zei al doe het nou niet, want daar speelt hij niet meer mee. maar Juul bleef verdrietig, en toen mocht hij kiezen tussen een keuken (omdat ik een nieuwe beloofd had) of een houten werkbank., in de hoop dat hij die werkbank zou kiezen... niet dus.. Je raad het al, hij staat er 3 maanden en er is geen minuut mee gespeeld :(

en nu heb ik besloten dat hij gewoon weg gaat, want is gewoon zonde van zo,n mooie keuken. en plaats gaat maken voor een houten winkel, die sinterklaas schenkt.

Ben er dus wel een beetje ziek van, maar goed is ook eigen schuld dikke bult.. hij weet zijn moesje precies om zijn vinger te winden
Juul krijgt best veel...., maar goed ben al wel een hele poos klaar.

Moet alleen dadelijk nog een hoop zooi in pakken voor volwassenen

T excuses me krijgt de Lego trein toch of was dat nu voor zijn verjaardag?

en wat krijgt L?
Voor de kinderen klaar hoor, maar mijn schoonzusje en zwager komen hier en daar wil ik toch ook nog een kleinigheidje voor. Vandaar.

En ik heb voor mijn ouders een Hemabon gekocht (sorry Jin) omdat ze gaan verhuizen en die wil ik met een dichie erbij op de post doen.
Haha nee T (naam....) krijgt juist niet de lego trein, die wil hij alleen heeeeeeel graag. Maar wijd oen met familie altijd een beetje rustig aan met de Sint en we vinden hem nog wat te klein daarvoor (staat op de planning voor verjaardag 2012 haha).

Hij krijgt de Lego advent kalender en de letterdoos en een kruising voor de houten trein en een spel voor ons allemaal en dan nog iets van oma, opa en oma, schoonzus 1 +aanhang, schoonzus 2+aanhang en mans werk. En L krijgt een boerderij vloerkleed van ons en een kassa van Fisher Price en dan nog van alles van iedereen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven