Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Mevrouw Erwt,

Graag wil ik uw ex-medewerker Sun bedanken voor het meedenken inzake het plan van aanpak. Zie bovenstaande ideeen van haar, zeer gedreven! Kunt u dit aan haar doorgeven?

Wellicht dat u haar weer in dienst kan nemen, met dien verstande dat Mevr. S. Shine eerst met u overlegt alvorens haar ideeen te spuien.
NZV zal wel moe zijn van het schaatsen , misschien is ie wel naar bed gegaan met zijn schaatsen nog ondergebonden
moet ik morgen de schaatsen maar uittrekken met de rest van zijn kledij '''''''

ohnee zo ben ik niet *kuch*
hahaha! Vleer.....

Niets meer vernomen van hem na het schaatsen?

En je PC al opnieuw aan het installeren met XP/Vista?

En nu ga ik echt naar bed.... Truste allemaal...
Vleermuis, een beetje concealer over de korstjes en evt wat foundation daar weer over. Al ben ik niet zo'n fan van foundation. Ik heb liever die dagcrème met zo'n tintje. Helpt ook altijd goed tegen onzuiverheden. Spannend!!!

Ik denk trouwens dat je morgen zijn spieren moet masseren!
Truste Xander!

Ik zal voortaan met Prinses overleggen. Excuses voor de adviezen. Ik zal ze voor me houden en alleen op mezelf toepassen. haha.

't Gebeurt uit enthousiasme hoor.....
nou half uur later moet ie nog steeds 2%... wordt nachtwerk ... komt mooi uit zo kan ik vast beetje wennen aan de nachtdiensten die ik a.s woensdag moet beginnen.. t zijn er maar 2 maar toch ...

Mijn oom gaat steeds meer achteruit door de morfine ligt ie diep te slapen (soort coma) dus t einde is in zicht..

Mijn moeder is een stresskonijn en makt met iederen ruzie.. t zal ook wel allemaal niet mee vallen voor haar.. Oudste broer nu stervende en er is al een zus van haar en de man van die zus aan die kut kanker ziekte dood gegaan.

Moeten lief voor haar zijn , zijn we ook maar pfff sommige momenten denk ik mens ga in de schuur zitten ofzow.. (ik denk het hoor ik zeg het niet)
quote:sunshineforever schreef op 10 december 2007 @ 23:14:

Truste Xander!

Ik zal voortaan met Prinses overleggen. Excuses voor de adviezen. Ik zal ze voor me houden en alleen op mezelf toepassen. haha.

't Gebeurt uit enthousiasme hoor.....

Weet ik...hahaha! Vooruit dan maar.... ;)

Jééé, lig ik nog niet op bed....
quote:Vleermuis28 schreef op 10 december 2007 @ 23:16:

nou half uur later moet ie nog steeds 2%... wordt nachtwerk ... komt mooi uit zo kan ik vast beetje wennen aan de nachtdiensten die ik a.s woensdag moet beginnen.. t zijn er maar 2 maar toch ...

Mijn oom gaat steeds meer achteruit door de morfine ligt ie diep te slapen (soort coma) dus t einde is in zicht..

Mijn moeder is een stresskonijn en makt met iederen ruzie.. t zal ook wel allemaal niet mee vallen voor haar.. Oudste broer nu stervende en er is al een zus van haar en de man van die zus aan die kut kanker ziekte dood gegaan.

Moeten lief voor haar zijn , zijn we ook maar pfff sommige momenten denk ik mens ga in de schuur zitten ofzow.. (ik denk het hoor ik zeg het niet)Vleer, kut voor je meid! Blijf lief voor je moeder, ook al is het even zwaar...voor jullie allemaal!
Vleer, heel veel sterkte hiermee!
jaa ben ook wel lief voor mijn moeder maar ze was vandaag behoorlijk gestressed... Loopt de hele dag moeilijk te doen op haar manier.. En we houden ons express stil en dan zegt ze : Jullie zeggen niks. En zeggen we iets gewoon de dagelijkse dingen en dan zegt ze weer : Houd jullie toch eens stil ik heb verdriet ... Zijn we stil en dan ;; Jullie zeggen niks

Tsjah.... dan weten we t hier thuis ook even niet meer eerlijk gezegd..

En dus is de bom even gebarsten hier vanavond.. Misschien was dat ook gewoon even nodig.. ?!?

Aha pc is op 99% wauww nog 1% ... en dan kan ik leuk al die cijfers en letters in gaan voeren .... En ken t installeren gaan beginnen... duurt ook ehh lang.. ach kep de tijdddd

Mijn plan van aanpak voor kerst is heel simpel ... 1e kerstdag gezellig met fam eten en kadootjes ... En savonds werken .. 2e kerstdag vrij en geloof dak met dinnetje op stap ga.. Oud&Nieuw geen idee eigenlijk nog , amsterdam of drenthe... eerst die keuze maar es zien te maken...

NZV heeft niet meer gereageerd op mijn sms ... hoefde ook niet... had er ook niet veel bijzonders ingezet .. dat mijn pc was overleden en dat ik mond op mond beademing ging toepassen op dat oude wrakkie..

En dat ik hem veel schaatsplezier wenste

Ik sms/bel hem morgen ... ben benieuwd... weet al wel welke kleren ik aan ga doen dus das al 1 zorg minder . Nu maar afwachten of t door gaat

Ik vind het weer eindelijk es gezellig hier op t forum.. Ben blij met onze nieuwe aanwinsten hier...
Nou Vleer, ik wens je veel succes met je compu!

Ik ga nu slapen, mijn oogjes vallen dicht.

Weltrusten allemaal!
*Halvemaan komt op de valreep ook nog even binnenvallen*

Hier hard gewerkt, net thuis en even kunnen ontspannen met dit topic!

Morgenvroeg weer werken, dus nog heel even relaxen en dan proberen te slapen. Altijd vervelend, de wissel van late naar vroege dienst...

Las op hyves dat leuke jongen vandaag zich ziek heeft gemeld op zijn werk. Mhh misschien had ik hem toch op tijd naar huis moeten sturen

Vleer, succes met je compu en sterkte met de situatie thuis! Voor de rest een goede nachrust toegewenst. En fijn dat het hier zo gezellig is, zo komen we de kerstdagen wel door! Volgens mij ligt het uitermate single moment op 2e kerstmiddag, dus dan zetten we de kerstkransjes klaar, verwarming op stand 5, gluhwein erbij en forummen maar!!! (Of meng ik me nu ook in de bezigheden van mw. P. op de Erwt???)

Truste iedereen!
Zooo ik ben zoooo goed ... echt onwies goed gewoon.. Helemaal zelluf pc geformateerd en geinstalleerd.. En ALLES doet t gewoon .. ben barre blieduh...

Zoo nu pc opnieuw opstarten morgen maar de driver voor webcam installeren.. Ben te moe

lekker uitslapen , morgen druk daggie .. pc verder gereed maken en auto van binnen uitmesten (t lijkt echt een zwijnestal n dat blik van me)

Ga me morgen ook weer mengen in de conversatie van Drs Mw P. op de Erwt en Drs. Dhr X. Ander.

Zrs(zuster maar dan anders) Mw V. Muis gaat haar beddestee in springen
He Vleermuis, wat naar voor je en voor je familie. Moeilijk kan dat zijn, de spanning die dat bij iedereen oproept en er bij iedereen dan ook nog eens op een andere manier uit komt. Er lijkt dan soms geen manier om 'goed' te reageren, want alles levert ruzie op. Nou ja, hopelijk heeft uitbarsting de lucht doen opklaren...?

Mengen in briefwisseling tussen dhr. X. Ander en drs. P. op de Erwt is alleen meer leuk en ERG gezellig . Heb ook zojuist bij het teruglezen mogen vernemen dat onze client van mening is veranderd en de inmenging en de uitzonderlijk goede ideeen van S. Shine bijvoorbeeld waardeert

Gaap... ik ben moe. Kon niet slapen vanacht (en nee... niet omdat ik geweldige kerstplannen moest bedenken haha), had eigenlijk nu al op werk moeten zijn, maar kon m'n bed niet uitkomen en moet vandaag tot overmaat van ramp...... BOWLEN.....

Teamuitje is leuk en gezellig, collega's erg leuk... maar BOWLEN!? Ik haaatttttt die bowlingschoenen!
Peas on earth!
Prinsesje je mag ook op sokken volgens mij hoor.. Ik vind die schoenen ook walgelijk
quote:Vleermuis28 schreef op 11 december 2007 @ 13:34:

Prinsesje je mag ook op sokken volgens mij hoor.. Ik vind die schoenen ook walgelijk

Ja dat mag vaak wel. Maar dan lig je zomaar op je neus. Is namelijk wel erg glad. (Sun heeft ervaring op dat gebied en trekt dus voortaan wel oerlelijke bowlingschoenen aan).

Ik was laatst ergens bowlen (oeh wat haaat ik dat ook idd, ik moet altijd zo mijn best doen om niet laatste te worden), en daar vond ik een paar hele hippe bowlingschoenen. Die zagen er ook heel nieuw uit. Ik had ze direct uit die kast gesnapt. Iedereen jaloers op mijn coole schoenen. Helaas waren het de enige hippe schoenen. Was ik toch even helemaal de blitz (schrijf je dat zo?) op de bowlingbaan \\:-)//
Ik baal een beetje nu.

Voel me ziekjes. Buikpijn en misselijk. En manloos.

Heb geen enkel "iets" lopen. Halvemaan zal nu wel zitten te dromen over haar date. En Vleermuis is de schaatsen aan het uittrekken... Ik zit alleen... En mijn kerstkransjes zijn op!

Heb sterk de neiging mijn exen-la open te trekken. Maar dat belooft weinig goeds. Met mijn Ex (met hoofdletter) heb ik wel vaag wat sms-contact. Maar hij is mijn zwakke plek en stiekem hoop ik toch op meer bij hem. Dus hij moet maar in de la blijven.

En die date van laatst, die wil wel. Maar die wil veel meer dan ik wil. Dus dat is ook geen optie. Oudere exen wonen óf te ver weg, óf zijn bezet, óf zijn echt niet meer interessant om uit de la te halen. Grmphf....
Ah smsje van NZV.. dat hij t vanavond niet gaat redden en we ff andere keer moeten afspreken..
Ohh Vleer! Wat balen!
Nou ja.. balen .. ik wist het he .. Dat ie t misschien niet zou redden.. Maar ik weet niet wat ik teurg moet sturen.. Als ik stuur Jammer dan denk ik dat ie denkt (jaja ga ff voor hem denken ) nou die wilde te graag en als ik niets stuur vind ik ook zoo ehhh niet kunnen
Ach vleer, misschien moet je niet 'jammer' sturen, maar gewoon wanneer hij dan wel kan?

En arme Sun, kop op he! Dan nog maar gewoon even een nieuwe voorraad kerstkransjes halen. En ik loop echt niet heel de dag in de wolken hoor. Alhoewel ik vandaag te horen heb gekregen dat ik aangenomen ben bij nieuwe baan, dus dat zorgt ook wel voor een goede stemming!

Mhh en dus geen kans in een exenla. Miss, net als ik, eens rondvragen bij vrienden/ bekenden... Ik had ook zelf nooit aan leuke jongen gedacht, maar toen kwam beste vriend er dus ineens mee!

Ik ga even kokkerelen, zometeen sporten...
Vleer, nooit voor een ander denken! Je kunt namelijk niet in iemand anders zn hoofd kijken. En met dat soort acties kun je jezelf helemaal gek denken, dus stop daar nu onmiddelijk mee! (Zo, Sun moest even streng zijn). Net wat Halvemaan zegt, stuur een smsje wanneer hij wel kan. En zo erg kan het woord "jammer" toch niet zijn?? 't Is toch ook echt jammer??

Halvemaan, gefeliciteerd met je nieuwe baan! Jij hebt kerstkransjes verdiend!

Ik denk dat die kerstkransjes niet goed voor mij zijn, dus ga ze niet halen. Ben ook te misselijk om naar de winkel te gaan. En moet druk met studie bezig, maar laat me afleiden door andere dingen (o.a. het forum - zucht).

Ben trouwens ook druk bij vrienden en vriendinnen aan het melden dat ik opensta voor nieuwe mannen. En aan het vissen of ze niet wat in de aanbieding hebben. Ze zijn aan het rondneuzen (zeggen ze), maar het levert me toch nog toe nog niks op. Behalve rare sinterklaasgedichten over een wanhopige slettebakkende Sunshine (wat helemaal niet waar is).

Dus Sun gaat maar eventjes óf met studie bezig óf forummen en alvast kijken welke dvd's gehuurd gaan worden met de kerstdagen.

Maar dan toch maar eventjes mijn spaghetti klaarmaken. Komt er nog wat leuks op tv vanavond?
HalveMaan .. gefeliciteerd met je neiuwe job.. Ik heb eind vorige week ook te horen gekregen dat ik een 1jr contract heb gekregen>.. Errug blij mee ! Volgend jaar met pa naar de bank voor hypotheek e.d. VOor de kerst schiet dat toch niet echt op.

Sun .. ik denk ook niet voor hem , alleen net ff.. Ik ga idd gewoon ff smsje sturen met de vraag wanneer hij dan wel kan.

Zoo ipv Internet Explorer gebruik ik nu Opera als browser WAT EEN GODDELIJK DING zeg.. lekkerrrr snel als je IE gewend bent en FF is Opera reteeeeeeeeeeeeeeeeeee snel
Sun :

als je kerstkransjes op zijn kan je ze zelf maken :P

Kerstkransjes

Benodigheden (50 stuks):

200 g bloem

150 g boter of margarine

100 g basterdsuiker

1 eigeel

1/2 ei om te bestrijken

150 g amandelen en/of een paar lepels suiker

Meng de bloem met de boter en doe er de basterdsuiker en het eigeel bij. Rol het deeg op een met bloem bestoven tafel uit tot een lap van 1/3 cm dikte. Steek hieruit kransjes met een uitsteekvormpje. Steek uit het midden van het kransje een klein rondje. Leg de kransjes 3 cm van elkaar af op een beboterd bakblik en bestrijk ze met losgeklopt ei. Bestrooi ze met amandelen en/of suiker. Bak de koekjes 20 minuten op 180 graden Celsius.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven