Good Luck

14-10-2010 17:42 2669 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bridges waarom denk je aan mij bij Linus? Ik vind het best stom.
Hoeraa, 2 prachtige zwarte fotolijstjes!!! Kan ik mooi foto's van Aatje in doen en dan mag ze ook op de fotomuur in de gang hangen

Daaaank u Sinterklaaaaasje!

Zetten we tzt de gedichten op Hyves? Als iedereen weet wie wie heeft.

Ik gok zo aan de stempel te zien dat Mamax mij had
Haha Amalia, als enige al de kadootjes uitgepakt

Wij zijn net naar Ikea geweest want we moesten nog een lamp voor Mr J zijn kamer. Nou, dat was echt een strak plan zeg, wat een baggerweer! Gelukkig hebben we all wheater banden.
Stressed is just desserts spelled backwards
Ik had ze ook al zo lang in huis.

Gezellig Ikea! Ik krijg trouwens maandag mijn winterbanden, hoera! Maar dan gaat het weer dooien

Trouwens vandaag weer een flink pak gevallen hier.
Whahahahaha volgens mij kon Amaal het vorig jaar ook al niet houden

Allemaal aan de Sint-viering vanavond?
Ja, net thuis, was leuk! Morgen weer.

Jammer Star, dat je er niet door kunt. Waar moest je henen?

Mal, je hebt lekker over een blunder van me heen gelezen, doe je goed! En nu niet teruglezen hoor!

Bridges, denk maar aan mij bij Linus, ik vind het super!

Leuk Amalia, de lijstjes. Vier jij het morgen met je ouders?

Fijn dat je een broek hebt!

Oh Enka.. die taart! Vonden ze 'm mooi en lekker?
Nee morgen met gezin en zwager en schoonzusje. Net gedichten gemaakt maar de laptop slaat op slot vw verkeerd wachtwoord en nu kan ik ze dus niet printen

Ben ik het opnieuw aan het doen, shit zeg. Nou, ik ben moe, ga naar bed. Morgen nog maar eens kijken of ik er wat uit kan persen. Stom zeg.
Goeiemorgen. Zo de sinterklaas zit er voor ons weer op. Gisteravond bij mn ouders met zusje en haar zoontje. Was supergezellig. Zwarte piet klopte alleen wel hard op het raam. De kinderen zaten bijna tegen het plafond!

Ze zijn echt goed verwend en wilde om 21.30 nog niet naar bed.

Maar nu kreeg ik een mailtje van schoonmoeder dat sinterklaas een zak cadeautjes bij hun had achtergelaten. En ze komen dus zo langs. Arghh... Nog meer cadeautjes!

Dus ik ga nu snel aankleden, ik lig nog op bed met mn telefoon

Vanmiddag lees ik wel even bij en of ik dan ook eindelijk mn cadeautje mag open maken van de viva sint.
Wij hebben vanochtend sinterklaas gevierd en een hele dikke voor mijn vivasint. Prachtig gedicht en een heel mooi boek over taartjes maken en een kinderbakset van mijn toch-nog favoriete hema. Ik vermoed een dubbeltrek met mijn vivasint.
Amalia, sterkte met weer dichten, ik heb dat ook eens gehad, erg klote.

Naatie, wat een attente sint daar! Veel plezier. Een hele zak klinkt veelbelovend!

Star, vervelend van de verjaardag! Heb je al sint gevierd?

Hel, welkom back! Goede reis gehad?
Kon je het traceren op basis van stempel Jinny?
Compu, wat een gaaf cadeau heb je in gedachten voor CG! Wow, mijn jongste komt wel eens kappen bij haar .
quote:Maleficent schreef op 05 december 2010 @ 10:00:

Kon je het traceren op basis van stempel Jinny?

Stiekem wel ja. Ik vermoedde gelijk dat het via jouw familie was gegaan. En toen zag ik vanichtend het prachtig vormgegeven gedicht waar ik kippenvel van kreeg en toen wist ik het zeker!

Wat grappig dat we een dubbeltrek hebben!
Ik zal het gedicht voor Mal op de groep plaatsen.
Haha, ik dacht je nog voor de gek te kunnen houden. Mislukt dus!

Ik heb de kadootjes gisteravond laat uitgepakt, en VivaSint J had voor mij ook een mooi gedicht en leuke kado's! Chocola (is al op ) een lingeriebon en een Rituals handset. Lekker!

Ik had weinig inspiratie voor mezelf, gelukkig wist de Sint nog wel wat leuks voor me
Ik kon die chocolade niet vinden, en ik weet dat deze erg goed is, het smaakte dus
Ja, die was echt heel lekker!
quote:Jinny schreef op 05 december 2010 @ 09:57:

Wij hebben vanochtend sinterklaas gevierd en een hele dikke voor mijn vivasint. Prachtig gedicht en een heel mooi boek over taartjes maken en een kinderbakset van mijn toch-nog favoriete hema. Ik vermoed een dubbeltrek met mijn vivasint.

Ik ook

Ik heb een hastikke leuk mini ovenpotjes kookboekje (ik zit al de hele ochtend te zoeken naar een webwinkel voor die dingen) en 2 pollepels van ons aller Hema.

En een veer in de billen gedicht. Daaaanku Sinterklaasje!!!!!!!

Mogge meisjes.

Laptop nog stuk dus even op die van man maar die is ook wakker dus zal hem zo wel claimen
Suus, Le Creuset heeft kleine potjes, erg cute.
Haha veer in billen gedicht! En dubbeltrek! Humor.

Jin, is hij ook gek van haren kammen enzo?

Vandaag deel 2 hier. Wie ook?

Is schoonzusje leuk, Amalia?
Suze, wat grappig, jij ook een dubbeltrek!

Compu, veel plezier met deel 2. Kammen niet zo, wel staarten en vlechten maken en vooral wapperen! Ik vermoed eigenlijk dezelfde vliegfetish als Jinnyvent bij hem. Hij laat werkelijk alles wapperen en vliegen.

Mal, wat fijn dat het gesmaakt heeft. Ik stond echt enorm in dubio.
Haha, die arme Mr J was helemaal van slag toen alle cadeautjes op waren. Hij ging gewoon zoeken of er nog meer lagen

Maar hij was goed de hulpsint aan het uithangen, hij deelde netjes alle cadeautjes uit aan de juiste mensen en hielp ook nog mee inpakken daarna echt lief.

Hij is goed verwend.
Ach wat leuk Mal! Wat heeft hij allemaal gekregen van de sint?
Hier ook twee vervelende mormels. Wel blij met dingen, Ceetje is net klaar met een strijkkralenkunstwerk en ligt met haar Barbie (ja Barbie ja ) en Monchichi in bed

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven