Parenclub, swingen: vragen, ervaringen etc. Deel 12

04-12-2010 19:49 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat deel 11 al ver boven de 3000 posts zit én ik niet het risico wil lopen dat we geen ervaringen meer kunnen neerzetten, heb ik de vrijheid genomen deeltje 12 te openen.

Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over parenclubs (pc) en swingen (swingen is het als stel spelen met een of meer andere stellen, wat vaak maar niet per definitie in een parenclub gebeurt. En in een parenclub hoef je niet per se te swingen maar vaak is het wel 1 op 1 vandaar 1 topic...). Dit topic is informatief bedoeld voor serieus in een pc en/of swingen geinteresseerden. Als je overweegt met een of beide thema's aan de slag te gaan kun je hier je vragen stellen en proberen degenen met ervaring op dit gebied ze zo goed mogelijk te beantwoorden. Tuurlijk kunnen ook de gevorderden hier hun ervaringen uitwisselen.

Mijn advies aan de huidige bezoekers is om vooral in het begin jullie ervaringen met diverse clubs te vertellen, maar ook de vragen te beantwoorden die veel gesteld worden.

Zo hoeft iemand die de meest voor de hand liggende vragen heeft niet een heel topic door te lezen maar kan men die in het begin makkelijk en snel terug vinden. Toevoeging: vanaf pag 9 tot en met 12 zijn een aantal posts uit deel 11 geplaatst.

Dus wat kun je verwachten in een club, wat zijn jullie ervaringen met diverse clubs, wat trek je aan, hoe maak je contact enz.

Het oude deel kunnen jullie hier lezen: Parenclub, swingen, vragen, ervaringen e.d. deel 11
Vraag even aan de engel of ze je titel willen onthoofdletteren.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Zo he, dit topic komt midden in je gezicht aan
Hihi, goed punt Himalaya.

Ik zag net ook dat het wel heel groot overkomt.

* melding is gemaakt, verder commentaar hierover dus overbodig*
Als jullie een top 5 moesten maken van swingers-sites en swingers parenclubs, wat zou het dan zijn? Ik ken alleen de fata morgana en Swingers2.nl.
Maya Goed gedaan!!!!

Wat mij betreft wordt het wel weer tijd om een keertje te gaan.
A dirty mind is a joy forever
Prachtig Maya. Al lees ik meestal alleen mee op dit topic..... Wie weet kan ik het ook nog eens gebruiken....
Wij kennen van swingerssites alleen SDC, SN, B4 en Adultmatch.

In de volgende clubs zijn we geweest Mystique (40 x of meer), Dolce Vita (keer of 15), Cupido (2x), Temptation (1x), Club Paradise (1x) en Fata Morgana (1x).
quote:Magz schreef op 04 december 2010 @ 20:01:

Als jullie een top 5 moesten maken van swingers-sites en swingers parenclubs, wat zou het dan zijn? Ik ken alleen de fata morgana en Swingers2.nl.

Ik kan er een top 4 van maken, ben tot nu toe in 4 clubs in Nederland geweest. Helaas gaat ons bezoek vanavond door het weer niet door, anders had ik morgen wel een top 5 kunnen maken.

Op dit moment:

1. Fata Morgana in Muiden

2. Party Players in Lelystad

3. Fun4Two in Moordrecht

4. ....

5. Amouret'te in Maarssen

Met swingerssites nog niet veel ervaring.

DS: Tx en is al weer een tijdje geleden, hé?

IDH: Leuk om je hier ook eens te zien. Had al het vermoeden dat jij wel een meelezer zou zijn.
Probleem is dat ik me soms zo braaf voel op dit topic. Ik loop liever in mijn blote kont dan in lingerie en heb gewoon graag lekkere (mag best heftige) seks met anderen erbij, maar het hele show-gebeuren hoeft van mij niet zo. Dat voel ik toch een beetje bij de clubs. Vandaar de twijfel, maar ik blijf meelezen natuurlijk.
Mayelf je bent geweldig! Dank je dat je het topic geopend hebt.

Ikdoehet, niemand is te braaf voor dit topic, we delen het graag met geintereseerde.

farfalla zullen een vrienndenaanvraag doen, dan kan ik je doorgeven wat ik aantrek of evt profielnamen op sdc doorgeven
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Goed gedaan Maya!! En bij deze een teken van leven! moe maar voldaan
hee nog wakker MO! Leuke avond gehad?
Ben nu nog wakker hahahha!!

We hebben een heerlijke avond/nacht gehad!! Wat kan het thuis bij iemand lekker en intiem zijn, niet te vergelijken met een PC!!! Jammer dat er stellen niet door de sneeuw durfden, maar ondanks dat geweldige avond gehad!!
Dus thuisfeestje was geslaagd, MO? Kan/wil je hier vertellen wat er dan anders aan is, vooral voor mensen als ik die de stap naar het thuisdaten nog steeds aan het uitstellen is....

IDH: dat showen vind ik juist zo leuk aan de club. Enne, er kan heel veel in de club, tenslotte loop ik onder de ringetjes of stukjes leer ook rond met een blote kont.

En jij te braaf? Waarom geloof ik dat nou niet?

Doddie: je blijft me wel een beetje helpen hier, hé?
Een thuisfeestje is heel anders dan een parenclub, vooropgesteld!

je gaat een avond anders in, niet dat wat IDH bedoelt!! showen en gezien worden. Maar toch, ik liep door de sneeuw op high heels, met Scotch als steunpilaar hahah!!

Het is lekker kletsen, elkaar ontmoeten als het ware!! beetje leren kennen, aftasten! verhalen vertellen en horen!! (kan heel erg leuk zijn!).

Dan is het anders als in een kamertje in een club! volledige tijd en aandacht voor elkaar! soms lekker chillen, hapje drankje, dvdtje enz.

Voor ons deze keer heerlijk relaxed, het klopte gewoon! Tja je moet het met elkaar maken, of het breekt dat kan ook.

Wij hebben het deze keer heerlijk gevonden!!
tuurlijk mayelf, het blijft een beetje mijn kindje en ik heb er nog steeds veel over te vertellen. (Onderwerp )
Tx, Doddie!
Weet iemand hoe vaak SDC een aanbieding heeft om levenslang lid te worden?
nee IDH, ook wij twijfelen nu!! maar nog 25 dagen om erover na te denken!! tips ???
die komt meestal einde van het jaar als aktie. Dus komende tijd in de gaten houden. je kunt ook Dave mailen van de helpdesk en er om vragen.
Is wel een interessante aanbieding, levenslang voor de prijs van 2 jaar.

Wel iets om over na te denken.
Ja we denken er idd over na maar hebben pas betaald.....

Is een beetje dubbel dus. Geen idee of we er over een half jaar nogwel op willen staan

Van de andere kant ben je dan wel gelijk van die betalingen af....
Misschien willen ze wel iets verrekenen?
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven