T-huis

17-06-2010 22:21 2561 berichten
Alle reacties Link kopieren

Ik heb ook nog deze

Overigens overweeg ik serieus naar een diëtist te gaan. Is dat niet grappig, in het kader van deze berichtjes?!
Whahaha! En dan maar hopen dat diëtist hier niet meeleest!

Waarom wil je naar een diëtist? Lukt afvallen met een 'gewoon' dieet niet?
Als ik er eentje gekozen heb, zal ik in het intakegesprek even checken of ze niet forumt

Het komt niet tot een 'gewoon' dieet, want mijn discipline blijkt 0,0. Het ging een tijdje geleden wel goed en toen was ik een paar kilo afgevallen, maar door slecht slapen, moe etc was de discipline weer weg en dan kom ik in het vicieuze snaai-cirkeltje (niet fijn in vel voelen, snaaien, nog slechter voelen, nog meer snaaien, etc). Dat gaat niet lekker en ik merk dat ik echt ongelukkig word als ik in de spiegel kijk, dus gisteren heb ik besloten dat ik dan ook maar écht iets moet doen om te zorgen dat het me wél gaat lukken.

Wat voor vanavond meehelpt, is dat ik me niet lekker voel, dus ik heb geen zin in chocola
O, wel herkenbaar hoor! Niet lekker in vel = snaaien. Waarom dacht je dat ik zin had ik choco? Ik ben met het weightwatchers puntentellen wel behoorlijk wat kwijt geraakt, maar intussen zit er ook weer 3 kilo aan. Die wil ik eigenlijk ook wer weghebben. Maar ja... wil nu ook niet echt lukken.
Don is ook ooit bij een diëtiste geweest. Maar zij had zelf echt enorm overgewicht, dus Don geloofde al haar mooie woorden en tips en adviezen niet zo. Na 3 keer is hij er toen mee gestopt.

Aan de andere kant zou ik ook vrij gedeprimeerd raken van een lucifersstokjesfiguur-diëtiste

Niet lekker in vel is niet leuk
Ja, maar dan zie je wél dat het werkt, toch? Ik vond het zelf altijd wel een kick geven als de weegschaal een week later écht minder gewicht aangaf. Als ik eenmaal bezig ben en -al dan niet langzaam- resultaat zie, dan kan ik wel doorgaan. Beginnen is het moeilijkst.
Klopt, als je lekker bezig bent, dan motiveert het als je merkt dat je afvalt. Dat had ik een tijdje geleden ook. Toen ging het alleen ergens mis en sinds die tijd lukt het niet en gaat het van kwaad naar erger. Ik snaai echt teveel en voel me daar dan vervolgens rot over. Ik zit gewoon lekkerder in m'n vel als ik iets minder weeg. Tijd voor actie dus.

Heb je leuke sinterklaaskadootjes voor Tony en Vito? Vinden ze 't spannend?
Ik heb deze net besteld (plaatje plakken lukt niet) Vind het zo'n leuk shirt!

http://www.meesonline.nl/artikels/detai ... RM_/chili/

Ja, de jongens hebben er ontzettend veel zin in! Vito zingt de hele dag sinterklaasliedjes, zó lief! Hij staat er ook helemaal bij te swingen en met zijn kontje te schudden. En Tony is helemaal opgelucht dat de babypiet terecht is en pakjesavond tóch doorgaat!
Goed dat je nu dan echt actie onderneemt. Maar hoe ga je op zoek naar een diëtiste? Weet je via via een goede of laat je je door de huisarts doorverwijzen? Misschien krijg je wel wat vergoed, of niet?
*overweegt naar Erwt toe te rijden vanwege Australian*

Maar goed, nog geen rijbewijs he, dus dat wordt een lange rit met het OV door de sneeuw

Tony en Vito zijn zulke lekkere snoepjes

Ik heb gelukkig zelf wel Tonyreep hier nog, dus Erwt mag lekker zelf dr Australiejun houwu.
Oh, Erwt..

Als je gaat dieetisticiren.. mag ik dan je Australian toch?

Hier ook aan het stoppen met snoepen en werkt echt, na ruim week twee kilo lichter

Vandaag werd ik wel heel erg op de proef gesteld. Accu van auto kapte ermee, Starman ging het fiksen en ik werd met kinderen in de Multivlaai geparkeerd. Nou vind ik vlaai niet te eten, maar er zit ook altijd een Leonidas bij in en laat ik dat nou wel lekker vinden
Hier ook accu kapot!
Heej, hier van de week ook kapotte accu!

Gelukkig een snelle wegenwachtmeneer met nieuwe accu!

Inad, als jij hier mijn ijs komt ophalen, mag je 'm hebben! Wel snel zijn, want hij staat voor vanavond op het menu

Goed van stoppen met snoepen Star! En inderdaad dat helpt wel goed, deed bij mij ook een hoop.

Kezz, ik heb even uitgezocht: met een verwijzing van de huisarts krijg je in ieder geval vier uren vergoed. Ik heb gegoogeld en er zijn veel dietisten in ErwtenWerkstad. Ik ga maandag dus even de huisarts bellen om een verwijzing te vragen en dan maar even op zoek naar een goede. Voor meer info even Putje, want da's nogal specifiek.
Hé, goed zeg! Ik dacht me inderdaad van toen met Don te herinneren dat je iets vergoed kreeg, maar dat is nu dus nog steeds zo! Ik ga even in het putje lezen!
Heb het gezien: Slim Plan, hoor!

Wat een gaaf t-shirt trouwens! Jammer dat er geen babymaatjes zijn
Het shirt is Tony ook nog te groot, hoor! Maar ik vond hem zó leuk en nu in de sale, dus die leg ikvastw eg voor over een tijdje. Zo heb ik ook alvast in de sale een winterjas voor hem gekocht van Claesen's, voor 45 euro. Dat zijn leuke dealtjes!
Oh, da's wel een goede deal inderdaad, leuk!

Het dooit hier. De sneeuw drupt van het vogelhuisje
Heerlijk he, die dooi? Hoop dat morgen al die witte zooi weg is!
Ja, morgen moet zooi weg zijn, want dan kan Chica op haar nieuwe fiets (gekregen van de Sint) fietsen. Hadden em eel goedkoop op MP gescoord.

We hebben het net bij Mille gevierd, was leuk. Mille en groep zijn van forum af naar besloten hyves trouwens.

Chica heeft playmobil zwembad, fiets dus, balletbarbie en Mier Little People garage, megablocks blokken, Duplo boerderij dingen.

Hoe hebben jullie het gevierd, en was het leuk?

Accuvloek hier?

Slim van plan, Erwt!
Ja wees maar blij dat je Babboe geen electrische is

Hoe is het met rijlessen eigenlijk?
Ben ook benieuwd hoe het met rijles is. Examen aangevraagd, toch? Of haal ik nu dingen door elkaar?

Hier ook leuke Sint gehad. Kindjes lekker verwend, waren helemaal blij!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven