Beffen na klaarkomen van man? Cleanup

25-07-2010 22:32 245 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn fantasie (overigens een paar keer mogen doen) is om een vrouw te beffen, maar pas nadat ik in haar ben klaargekomen. Het resultaat lijkt me duidelijk.

Voor veel mannen waarschijnlijk een turnoff, maar er zijn hele websites over te vinden. Wat vinden jullie ervan om te doen of te ondergaan?
Deze is veel beter!
dan zijn we het eens!

Maar even mbt dit topic.. wat vind jij ervan Cake?
Als een man dat heel geil vindt om te doen, straalt hij dat als het goed is uit, wat het voor mij weer geil maakt. Dus wat mij betreft prima hoor!
nice.... bij mij werkt het zelfs zo dat ik weer keihard word als ik dit doe en dan ook meteen weer door kan gaan... ideale combi...
Dat is vrij ideaal ja... Haha!
haha ja voor alle aanwezige partijen heerlijk!
Begin net aan een pistoletje ham met brie uit de oven en toen moest ik ineens aan dit topic denken, gek he....

ja dat is gek
quote:Clytemnestra schreef op 25 juli 2010 @ 22:39:

Hahhaha, ja, vind t wel opwindend. Vind ook dat mannen niet zo zeikerig moeten doen over hun eigen sperma.

Ik heb geen enkel probleem met mijn eigen sperma. Mijn vrouw ook niet, gelukkig, maar die heeft weer wel problemen met haar "kwakje" als we na het beffen willen zoenen...

Shepherd
*
@rooss4: tip al uitgevoerd?
Ben nog geen man tegengekomen die eigen smurrie oplikt.

zou wel praktisch zijn; kan je het nog even "afmaken". Als eerder kom, dan ben ik toch snel uitgewipt.
Praktisch is ook wel eens voorbij gekomen. Snap het maar praktisch en sex is voor mij niet perse een logische combi.

Wel het idee dat het toch wel een gedachte is die vrouwen zou kunnen opwinden (en dat ook doet) of okay vinden. Een keiharde "Nee" ben ik niet echt veel tegengekomen op dit topic. Ik weet voldoende bedankt voor al jullie reacties.
Geen probleem mee! Als de persoon in kwestie daar gelukkig van word prima toch!
Niet uit praktisch oogpunt, maar puur vanwege het geile eraan... ben niet vies van mijn eigen sperma en vind de aanblik van een volgespoten en lekkend kutje ontzettend geil, plus... heerlijk als naspel... als diegene waarmee ik op dat moment sex heb mij klaarpijpt, ben ik ook niet te beroerd met haar te tongzoenen met mijn warme zaad nog in haar mond...
Holy shit, dit is wel iets.... Ik hoef echt niet klaar te komen in de mond van mijn vrouw. Maar 'in the heat of' zou ik hier misschien niet voor bedanken... Vind beffen echt te gek om te doen. Kweetniet, ik heb er nog nooit over nagedacht.
lekker hoor al die verhaaltjes, krijg er nu al weer zin in en het was vanochtend 8 uur toen ik het nog deed. mmmmm
Wat vocht meer of minder, tis allemaal lekker op zo;n moment. Ik heb er niet zoveel moeite mee.
Geen probleem om dat te doen. Mijn vrouwtje heeft het al gevraagd en ze vond het wel aangenaam.
"up" voor makeuplover 85

Topic "spermaslikken als man"
Lijkt me geen probleem, maar mijn bunny's wil na het pijpen (zelfs zonder klaarkomen) al niet meer zoenen en beffen doet ie ook niet... Vind ie maar niks....

Hoe langer ik hier op het forum lees hoe meer ontevreden ik word met mijn seksleven.... Ben ik nou zo veeleisend of forummen hier nou zo veel seks-ondernemende mensen?
@missterry

Niet beffen en niet zoenen na het pijpen.....jeetje.....

Ik vind dat je echt niet "veeleisend" bent hoor. Ik ken eerlijk gezegd geen mannen die het niet lekker vinden om te beffen.

Maar waarom vind hij dat dan maar niks?
quote:efenem schreef op 05 december 2010 @ 15:02:

@missterry

Niet beffen en niet zoenen na het pijpen.....jeetje.....

Ik vind dat je echt niet "veeleisend" bent hoor. Ik ken eerlijk gezegd geen mannen die het niet lekker vinden om te beffen.

Maar waarom vind hij dat dan maar niks?

Ik denk dat jij niet veeleisend bent, maar wel jammer dat dat je thuissituatie is.

Hem wel eens gevraagd wat zijn ideeën zijn bij pijpen, beffen en zoenen (in welke volgorde dan ook)?
Neigt een beetje naar homo-achtig gedrag
Mijn eerste vriendje wilde ook niet beffen. Als ik hem pijpte zei hij getver, is dat niet vies.....

Misschien is dat hem wel

En voor TO; Lekker! Een beetje vies kan heel lekker zijn......

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven