Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Erwt gezellig.. een vriendin van mij komt er ook wonen , gezellige boel wordt t dan zeker.. Dies nl zo gek als een deur..
SMS is verstuurd en heb binnen 5 minuten antwoord terug...

een superluchtige sms waarin hij in niet maalt om mijn gevoelens of wat dan ook... ga niet meer antwoorden, ben boos en verdrietig! Lijkt wel alsof tussen ons niks heeft voorgesteld...*en LM huilt hard verder *
quote:Xander68 schreef op 11 december 2007 @ 20:50:

Dit betreuren wij zéér mevrouw Prinses! Echter, ik respecteer uw keuze...

Dank voor uw begrip en respect, dat stellen wij zeer op prijs!

LM, das naar... iets wat jou zoveel pijn en verdriet doet, zo makkelijk weggewuifd door de ander...

Grmpfff... betrap mezelf op zeer triesterige situatie... ondanks alles doet Prinses nu al ruim een halfuur pogingen om een zeer luchtig, gezellig, leuk en vooral SPONTAAN mailtje terug te sturen aan oude liefde....
Peas on earth!
Euhhh... Erwt...wat wil je er uiteindelijk mee bereiken dan? Wil je 'm graag terug?
Xan, mag een scootmobiel ook?
Visite is weer weg. Was niet interessante visite btw (mochten jullie dat stiekem hebben gedacht of zo).

LM: heel veel sterkte! Dikke knuffel!!!!
LM: misschien is het beter om nu even helemaal even geen contact met hem te hebben. Het kwetst je alleen maar!
quote:Xander68 schreef op 11 december 2007 @ 20:59:

Euhhh... Erwt...wat wil je er uiteindelijk mee bereiken dan? Wil je 'm graag terug?Nee, maar wel graag zo leuk mogelijk overkomen .... :-) en daar betrapte ik mezelf op. Laatmaarrrr... is beetje non-onderwerp haha
Peas on earth!
quote:sunshineforever schreef op 11 december 2007 @ 21:03:

Xan, mag een scootmobiel ook?Ik heb net even overleg gehad met de reescommissie, en er is besloten dat een scootmobiel ook toegelaten wordt op de jaarlijkse Amazing Rolator Bejaarden Races van Bejaardentehuis "De Pimp" te Leuteren.
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 11 december 2007 @ 21:07:

[...]

Nee, maar wel graag zo leuk mogelijk overkomen .... :-) en daar betrapte ik mezelf op. Laatmaarrrr... is beetje non-onderwerp haha Ok, dat rijst mij de volgende vraag: Waarom schrijf je hem dan? (wáááár bemoei jij je mee Xan! )
quote:Xander68 schreef op 11 december 2007 @ 21:08:

Ok, dat rijst mij de volgende vraag: Waarom schrijf je hem dan? (wáááár bemoei jij je mee Xan! )

Oprechte nieuwsgierigheid naar zijn Bestaan nu... we kennen elkaar al heeelll lang, verloren elkaar uit het oog, kwamen elkaar dan weer tegen, etc... dus was ook vooral benieuwd hoe het zou zijn met hem. Okee dr. X. Ander? Geeft dit antwoord u voldoende inzicht in de situatie?

Als scootmobiels worden toegelaten overweeg ik trouwens toch om me in te schrijven.
Peas on earth!
Prinses, is precies wat je zegt... het doet mij zoveel pijn, maar hij ziet het gewoon niet...

Sunshine, ja geen contact is beter denk ik... hoewel we dat al zo vaak hebben geprobeerd, maar elke keer niet lukte? of beiden niet wilden? Vandaar ook deze afscheids sms, al is het nog een paar weken voor zijn echte vertrek, ik kan het niet meer aan. Kan het dus niet uitstaan dat hij mij hier als een emotioneel wrak achterlaat en zelf vrolijk doorgaat met zijn leventje en met zijn vriendin alsof er niks gebeurd is...

Sorry dat ik even niet op jullie reageer, maar denk dat jullie wel begrijpen dat ik me even k*t voel momenteel.
Liefmeisje, ik weet hoe klote je je in dit soort situaties kunt voelen. Ben helemaal kapot geweest toen mijn relatie stukging 3 maanden geleden. Gelukkig heeft hij (nog steeds) geen nieuwe vriendin. Ik heb zoveel mogelijk contact met ex vermeden. Hyves niet meer op gekeken. Uit msn gewist. Alle smsjes gewist. Alles weg.

En ja, soms gaat het een enkele keer mis. 3 keer hebben we sms-contact gehad. Waarvan afgelopen weekend de laatste keer was. Maar daar waren dan al wel weken zonder contact overheen gegaan. Dus liefmeisje, het is heel hard. Zoek troost bij familie of vriendinnen, maar niet bij HEM!
Laat een warm bad vollopen met rustgevende olie en stopt LiefMeisje daarin

Ondertussen ren ik naar de avondwinkel om een fles wijn te halen en zet een lekker glaasje wijn bij t bad van LM
Xan, die scootmobiel maakt mijn "niet-maagdelijkheid" goed he? En ik neem aan dat seks in het bejaardentehuis niet verboden is? Ik hoop natuurlijk op mijn oude dag nog steeds de liefde van mijn leven tegen te komen...
anoniem_51777 wijzigde dit bericht op 11-12-2007 22:01
Reden: typefout
% gewijzigd
LM; hier ook eentje die net herrezen is uit haar liefdesverdriet... Ook 3 maanden uit, ex heeft wel een nieuwe vriendin en was wrs al verliefd op haar voordat het uit ging... Dus net als Sun snap ik je gevoel; schrijf maar lekker van af en snotter die doos kleenex maar leeg, dat mag vandaag!

Halvemaan heeft heel lui gesport... En had vanmorgen al smsje gestuurd naar leuke jongen of ie maandag mee gaat naar cabaratier.... Geen reactie. Leuke jongen is nu online, ik ook, maar hij spreekt me niet aan...

Wat te doen? Aanspreken? Of wachten of ie nog ergens mee komt. Wel vreemd, normaal reageert hij wel en het leek allemaal nogal gezellig in mijn ogen... Advies graag!
Grrr en als dit niet lukt dan schrijf ik me ook gaarne in in het bejaardenhuis bij Sun, Vleer en Prinses. Kan heel gezellig zijn, heb ik vaak genoeg ervaren op het werk van mijn vader . Kerstkaarten knutselen, gym krijgen van een lekkere stagiair van 18, gevoerd worden door giechelende verpleegsters...
quote:sunshineforever schreef op 11 december 2007 @ 21:38:

Liefmeisje, ik weet hoe klote je je in dit soort situaties kunt voelen. Ben helemaal kapot geweest toen mijn relatie stukging 3 maanden geleden. Gelukkig heeft hij (nog steeds) geen nieuwe vriendin. Ik heb zoveel mogelijk contact met ex vermeden. Hyves niet meer op gekeken. Uit msn gewist. Alle smsjes gewist. Alles weg.

En ja, soms gaat het een enkele keer mis. 3 keer hebben we sms-contact gehad. Waarvan afgelopen weekend de laatste keer was. Maar daar waren dan al wel weken zonder contact overheen gegaan. Dus liefmeisje, het is heel hard. Zoek troost bij familie of vriendinnen, maar niet bij HEM!Hey Sunshine, zo te horen heb jij het ook niet makkelijk (gehad). Dat terugvallen in smsen is soms zo makkelijk hè? Goed van je dat je het zo volhoudt! Vind het echt knap. Ik ben al een jaar bezig met hem los te laten, maar ik kan (wil?)het niet. Maar nu, nu hij weggaat samen met haar, moet het wel en dat doet zoveel pijn en is het zo hard! Je hebt gelijk het beste werkt afleiding en die probeer ik zoveel mogelijk te zoeken, want ik verdien iemand die 100% voor me gaat...Jij ook sterkte met alles!
quote:Vleermuis28 schreef op 11 december 2007 @ 21:39:

Laat een warm bad vollopen met rustgevende olie en stopt LiefMeisje daarin

Ondertussen ren ik naar de avondwinkel om een fles wijn te halen en zet een lekker glaasje wijn bij t bad van LMDas lief van je vleermuis!
quote:liefmeisje2 schreef op 11 december 2007 @ 21:30:

Prinses, is precies wat je zegt... het doet mij zoveel pijn, maar hij ziet het gewoon niet...

Sunshine, ja geen contact is beter denk ik... hoewel we dat al zo vaak hebben geprobeerd, maar elke keer niet lukte? of beiden niet wilden? Vandaar ook deze afscheids sms, al is het nog een paar weken voor zijn echte vertrek, ik kan het niet meer aan. Kan het dus niet uitstaan dat hij mij hier als een emotioneel wrak achterlaat en zelf vrolijk doorgaat met zijn leventje en met zijn vriendin alsof er niks gebeurd is...

Sorry dat ik even niet op jullie reageer, maar denk dat jullie wel begrijpen dat ik me even k*t voel momenteel.Wat een kutsituatie LM. Eigenlijk vind ik het niet echt netjes van hem dat ie je nu als een bom laat vallen.....zegt nu eigenlijk meer iets over hem dan over jou hoor! Hoe moeilijk ook LM....je zult hem echt los moeten laten...sterkte ermee!
quote:Halvemaan schreef op 11 december 2007 @ 21:43:

LM; hier ook eentje die net herrezen is uit haar liefdesverdriet... Ook 3 maanden uit, ex heeft wel een nieuwe vriendin en was wrs al verliefd op haar voordat het uit ging... Dus net als Sun snap ik je gevoel; schrijf maar lekker van af en snotter die doos kleenex maar leeg, dat mag vandaag!

Alleen vandaag? Baal gewoon van mezelf, dat ik het blijkbaar fijn vind om mezelf elke keer deze pijn weer aan te doen. Ik snap het gewoon niet. Hij is niet goed voor me, en dat weet ik, maar toch ben ik er na vele malen proberen los te laten, steeds weer mee doorgegaan en nu voelt het alsof hij er uiteindelijk het beste vanaf komt... want blijkbaar voelt hij absoluut geen verdriet over het feit dat we elkaar straks nooit meer gaan zien...

Voor jou ook moeilijk denk ik... je ex een nieuwe vriendin en je hebt het idee dat het hij al verliefd was voor het uitging. Knap van je hoe je jezelf er weer bovenop helpt!

Halvemaan heeft heel lui gesport... En had vanmorgen al smsje gestuurd naar leuke jongen of ie maandag mee gaat naar cabaratier.... Geen reactie. Leuke jongen is nu online, ik ook, maar hij spreekt me niet aan...

Wat te doen? Aanspreken? Of wachten of ie nog ergens mee komt. Wel vreemd, normaal reageert hij wel en het leek allemaal nogal gezellig in mijn ogen... Advies graag! Fijn om te horen dat je weer interesse hebt in andere mannen (geeft mij ook nog een beetje hoop! Gewoon aanspreken dus!! Succes! En dank voor je lieve woorden!
quote:Halvemaan schreef op 11 december 2007 @ 21:43:

Wat te doen? Aanspreken? Of wachten of ie nog ergens mee komt. Wel vreemd, normaal reageert hij wel en het leek allemaal nogal gezellig in mijn ogen... Advies graag! Ik als man zijnde, een advies: Ik zou wachten op een reactie van zijn kant als ik jou was. Waarom moet het van jou afkomen? Trouwens bedenk wel dat het mogelijk is dat ie niet eens achter z'n PC zit. Mijn MSN staat ook vaak online, en dan zit ik bijvoorbeeld lekker voor de TV.
quote:Xander68 schreef op 11 december 2007 @ 21:50:

[...]

Wat een kutsituatie LM. Eigenlijk vind ik het niet echt netjes van hem dat ie je nu als een bom laat vallen.....zegt nu eigenlijk meer iets over hem dan over jou hoor! Hoe moeilijk ook LM....je zult hem echt los moeten laten...sterkte ermee!Fijn dat jij als man dat zegt! Is ook niet echt netjes en iedereen om me heen zegt het ook: hij heeft een probleem, hij komt zichzelf nog wel tegen... en je denkt toch niet dat hij daar gelukkig met haar gaat zijn/worden? En eeerlijk gezegd hoop ik inderdaad dat hij niet zo gelukkig wordt zoals het nu allemaal lijkt.... hij mag best voelen wat ik voel...
Hier is het al opgelost :Leuke jongen spreekt me zelf aan, zijn telefoon is half kapot (wist ik, was ik vergeten..), dus had mijn smsje net pas gehad.

En LM; interesse in andere mannen is idd iets wat je op zo'n moment niet kan voorstellen he. Maar het komt dus echt weer, miss kan je je een beetje optrekken aan mij en Sun, dat het echt over een tijdje weer beter gaat! Sterkte meis!
Zelfde geldt voor mij hoor... 5 maanden geleden relatie verbroken (wel zelf die stap gezet), maar het ook lang niet los kunnen laten. Rationeel wel achter beslissing gestaan, maar gevoelsmatig toch ambivalent. Enige wat voor mij hielp is streng zijn voor jezelf in contact met ex (niet teveel contacten, want dan moeilijker en moeilijker), lief zijn voor jezelf als't gaat om hulp zoeken bij vrienden, kerstkransjes, zielige films, badjes, wijntjes, kaarsjes, enzovoorts....

Peas on earth!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven