Cheers, mate...
donderdag 16 september 2010 om 20:59
De bar is gepoetst, de glazen glimmen, en de barkrukken staan klaar. De deur staat open.
Voor de stamgasten en de meelezers.
Voor een mooi verhaal of een luisterend oor.
Voor een kop thee, koffie, glas bier of een karafje wijn. Of iets sterkers.
Voor het hapje bij het drankje.
Voor lief en voor leed.
Voor dansen en stomen.
Voor huilen en heulen.
Voor woede, voor wensen.
Voor grappen en grollen.
Voor de vriendschap.
Voor het delen, het geven en het nemen.
Voor elkaar.
Cheers!
Wat wilde ik nou toch typen?
zondag 5 december 2010 om 22:38
En Dreamer heeft niet eens een webcam
Geeft niet Kjong
ja, klok kapot. (maar niet door actie van Kjong, daarvoor al)
En Elvis trouwens hele dag niet lekker. Bij mij doen alleen wat darmen raar.. snert was daarbij misschien geen goed idee, maar wél lekker.
Heb met de kinderen nog wat op de Wii gespeeld. Heb een boek gelezen.. heb knopen aangezet enneh.. ga weer te laat naar bed. Ik geef Bambi de schuld, want ik lees door haar dit boek. Het is nog niet uit, helaas. Nu hond uitlaten en naar bed
toedels!
Geeft niet Kjong
ja, klok kapot. (maar niet door actie van Kjong, daarvoor al)
En Elvis trouwens hele dag niet lekker. Bij mij doen alleen wat darmen raar.. snert was daarbij misschien geen goed idee, maar wél lekker.
Heb met de kinderen nog wat op de Wii gespeeld. Heb een boek gelezen.. heb knopen aangezet enneh.. ga weer te laat naar bed. Ik geef Bambi de schuld, want ik lees door haar dit boek. Het is nog niet uit, helaas. Nu hond uitlaten en naar bed
toedels!
Later is nu
maandag 6 december 2010 om 08:52
Wees maar blij dat de moeder van Kman niet online was dan......
Het was leuk met Lil en Dot in de kroeg! Dot was het stralende middelpunt van het publiek, of was het toch de verstandelijk beperkte jongeman die super-enthousiast stond te dansen en wel honderd keer heeft gezegd dat hij écht fán was van GG-band? MM kwam ook nog tijdens de tweede helft want die moest eerst de schuur droogmaken. We zijn nl weer vergeten het kraantje in de schuur dicht te draaien en de waterleiding was dus weer gesprongen..... Domdom, die was nét gerepareerd nl. Nu was echt alles zeiknat dus heeft hij urenlang dingen uitgezocht, weggemieterd wat echt kapot was en gedweild. Bummer.
De Bloesjes kwamen terug maar dat was met Oudste geen feest.
Aso had gesms-t of hij met haar naar de kapper kon gaan (en zou het dan verrekenen met mij, de idioot ik snap daar nix van; dat je dan de kosten met mij verrekent terwijl het toch echt zijn kind is...) maar ik heb al een afspraak voor deze week én Oudste wil al tijden haar haar laten groeien dus we laten er steeds kleine stukjes afknippen. Dus ik laat weten dat dat niet hoeft en dat ik al een afspraak heb met de kapper. Maar je snapt het al. Ze is naar de kapper geweest en haar haar zit leuk maar is weer in lagen geknipt, waardoor het weer een jaar duurt voor ze het op één lengte heeft..... Ik begrijp echt helemaal nix van die mensen..... En dan is ze weer thuis en dan kan ik nix goed doen en dan vind ze mij stom en vervelend en ik word daar zo verdrietig van.... Godverdomme.
NU is ze verrot moe naar school, na nog een hoop gemopper en gegrom. Gisterenavond heeft ze nog wel even met me geknuffeld maar meestal is het pas maandagavond weer gezellig met haar, als ze bij haar papa is geweest. Arm meiske...
*zet koffie neer en gaat aan de slag*
Het was leuk met Lil en Dot in de kroeg! Dot was het stralende middelpunt van het publiek, of was het toch de verstandelijk beperkte jongeman die super-enthousiast stond te dansen en wel honderd keer heeft gezegd dat hij écht fán was van GG-band? MM kwam ook nog tijdens de tweede helft want die moest eerst de schuur droogmaken. We zijn nl weer vergeten het kraantje in de schuur dicht te draaien en de waterleiding was dus weer gesprongen..... Domdom, die was nét gerepareerd nl. Nu was echt alles zeiknat dus heeft hij urenlang dingen uitgezocht, weggemieterd wat echt kapot was en gedweild. Bummer.
De Bloesjes kwamen terug maar dat was met Oudste geen feest.
NU is ze verrot moe naar school, na nog een hoop gemopper en gegrom. Gisterenavond heeft ze nog wel even met me geknuffeld maar meestal is het pas maandagavond weer gezellig met haar, als ze bij haar papa is geweest. Arm meiske...
*zet koffie neer en gaat aan de slag*
maandag 6 december 2010 om 09:10
Zucht. Waarom smst ie eigenlijk van tevoren als hij toch niks met het antwoord doet? Nahja, enige logica in de man ontwaren is vergeefse moeite vrees ik . voor Da Bloes. Gelukkig heb je tegenwoordig een man die wel leuk is en slim en aardig en in staat tot nadenken en meeleven (en de schuur drogen).
GG heeft gisteren in Provinciedorp staan bassen of zijn leven ervan afhing en dat is altijd erg goed om te zien (en te horen). Ik hoop dat hij in zijn leven nooit zal hoeven kiezen tussen alleen nog bas spelen of alleen nog sex, want dat zou voor mij nog eens nadelig uit kunnen pakken (Gut, ik zie opeens een thema voor een Sintgedicht, maar ik heb net alles af en opgeplakt).
Hier gaan we vanavond nog aan de Sinterij, nadat Dot gisteren nog even een berg K3 in de schoen heeft gescoord en we nu echt niks anders meer horen - als het de dames zelf niet zijn, kweelt la Diva wel op volle sterkte. Gisteravond na thuiskomst nog stief ingepakt, GG voor kleine paniekaanval behoed door hem te verbieden over planning na te denken dus zelf strategie besproken met bonzende buurmannen, strooigoed en volle jutezakken, nu moet ik alleen nog héél veel werken en heel veel soep maken, dat moet lukken.
Ja, die oppas leg ik maar naast me neer. Jammer, maar tegen zoveel misperceptie en wantrouwen kan ik niet op.
GG heeft gisteren in Provinciedorp staan bassen of zijn leven ervan afhing en dat is altijd erg goed om te zien (en te horen). Ik hoop dat hij in zijn leven nooit zal hoeven kiezen tussen alleen nog bas spelen of alleen nog sex, want dat zou voor mij nog eens nadelig uit kunnen pakken (Gut, ik zie opeens een thema voor een Sintgedicht, maar ik heb net alles af en opgeplakt).
Hier gaan we vanavond nog aan de Sinterij, nadat Dot gisteren nog even een berg K3 in de schoen heeft gescoord en we nu echt niks anders meer horen - als het de dames zelf niet zijn, kweelt la Diva wel op volle sterkte. Gisteravond na thuiskomst nog stief ingepakt, GG voor kleine paniekaanval behoed door hem te verbieden over planning na te denken dus zelf strategie besproken met bonzende buurmannen, strooigoed en volle jutezakken, nu moet ik alleen nog héél veel werken en heel veel soep maken, dat moet lukken.
Ja, die oppas leg ik maar naast me neer. Jammer, maar tegen zoveel misperceptie en wantrouwen kan ik niet op.
maandag 6 december 2010 om 09:22
Exen zijn soms raar.
Lil, wat sneu voor Zoon. Als een verloren handschoen inderdaad de reden is dan is geen Sintfeest wel een erg buitenproportionele straf zeg, mijn hemel. Ik zou eigenlijk niet weten wat je als klein jongetje moet uitspoken om als straf geen Sintfeest te krijgen. Bizar.
Hier wilde Mootje vrijdag niet naar zijn vader. Mokken, huilen. Hij wilde echt niet. Ik uitgelegd dat hierover niet te onderhandelen valt, toen ging hij wel. Sip en mokkend. Zegt Mav: 'Als hij zo blijft dan zie je hem wel verschijnen.' NEE NEE NEE. Jemig. Ik hoop niet dat hij zich zo blijft opstellen als Mootje zich zo gedraagt. Dat helpt niet echt denk ik.
Pim, hoe is het met je moeder?
Dream ,succes met de tekenwedstrijd! Ik heb laatst geprobeerd wat foto's van mijn gefröbel te uploaden, maar ik krijg ze al niet van mijn telefoon af, laat staan dat ze in de AK terechtkomen.
Lil, wat sneu voor Zoon. Als een verloren handschoen inderdaad de reden is dan is geen Sintfeest wel een erg buitenproportionele straf zeg, mijn hemel. Ik zou eigenlijk niet weten wat je als klein jongetje moet uitspoken om als straf geen Sintfeest te krijgen. Bizar.
Hier wilde Mootje vrijdag niet naar zijn vader. Mokken, huilen. Hij wilde echt niet. Ik uitgelegd dat hierover niet te onderhandelen valt, toen ging hij wel. Sip en mokkend. Zegt Mav: 'Als hij zo blijft dan zie je hem wel verschijnen.' NEE NEE NEE. Jemig. Ik hoop niet dat hij zich zo blijft opstellen als Mootje zich zo gedraagt. Dat helpt niet echt denk ik.
Pim, hoe is het met je moeder?
Dream ,succes met de tekenwedstrijd! Ik heb laatst geprobeerd wat foto's van mijn gefröbel te uploaden, maar ik krijg ze al niet van mijn telefoon af, laat staan dat ze in de AK terechtkomen.
maandag 6 december 2010 om 09:32
Ik herken het moeten bijtrekken als bij papa geweest. Van mezelf, en bij Kjongen (die de eerste 24 uur over zijn papa móet praten. Bij papa, Mijn papa kan, Ik doe met mijn papa).
Niet verdrietig van worden, gewoon als feit nemen.
Hoe minder ruimte er gegeven wordt voor overgang (mijn huis mijn regels, je past je maar aan) hoe langer het duurt.
Ik neem aan dat je zegt dat je het gezellig vindt dat ze er weer is en dat haar haar gewéldig zit (beide zonder sarcasme ) ?
Ik heb trouwens liever een papa die mijn kind mee naar de kapper neemt, dan een die het niks kan schelen. En wat betreft haarlengte/schnitt, smaken verschillen.
En die centen, nou ja, hij loopt nou eenmaal graag op jouw grenzen. Als hij er op klaar komt, laat gaan. Over wat voor bedrag hebben we het nou.
Niet verdrietig van worden, gewoon als feit nemen.
Hoe minder ruimte er gegeven wordt voor overgang (mijn huis mijn regels, je past je maar aan) hoe langer het duurt.
Ik neem aan dat je zegt dat je het gezellig vindt dat ze er weer is en dat haar haar gewéldig zit (beide zonder sarcasme ) ?
Ik heb trouwens liever een papa die mijn kind mee naar de kapper neemt, dan een die het niks kan schelen. En wat betreft haarlengte/schnitt, smaken verschillen.
En die centen, nou ja, hij loopt nou eenmaal graag op jouw grenzen. Als hij er op klaar komt, laat gaan. Over wat voor bedrag hebben we het nou.
maandag 6 december 2010 om 09:51
Oh echt Lil? Geen pakjesavonddreigen...?
Ik ga door voor de OMA dan.
Sterker nog. Ik heb gisteravond toen het hele pakjesSintgebeuren klaar was het Hoofdkado (een step) buiten in de sneeuw gezet en naar Sint geroepen dat hij de step wel weer mee kan nemen, omdat er helemaál géen lieve meisjes in huis zijn.
~rommelt wat in de la, aha, daar istie nog~
Wel vind ik het uitermate stom dat zoon jou daarover kan bellen.
Ik ga door voor de OMA dan.
Sterker nog. Ik heb gisteravond toen het hele pakjesSintgebeuren klaar was het Hoofdkado (een step) buiten in de sneeuw gezet en naar Sint geroepen dat hij de step wel weer mee kan nemen, omdat er helemaál géen lieve meisjes in huis zijn.
~rommelt wat in de la, aha, daar istie nog~
Wel vind ik het uitermate stom dat zoon jou daarover kan bellen.
maandag 6 december 2010 om 10:24
Ja, ik weet niet meer dan dat er aangekondigd is dat het geheel niet door zou gaan vanwege een verloren handschoen, wellicht ligt de werkelijkheid veel genuanceerder, maar ja, dat weet ik dan weer niet.
Bijtrekken ook hier, vooral bij Zoon die zich altijd weer moet instellen op die betweterige meiden (ik bedoel zijn zussen, dat snappeln jullie ) en daar dan een avondje van moet bokken. Het zij zo.
Bijtrekken ook hier, vooral bij Zoon die zich altijd weer moet instellen op die betweterige meiden (ik bedoel zijn zussen, dat snappeln jullie ) en daar dan een avondje van moet bokken. Het zij zo.
maandag 6 december 2010 om 11:01
Sja, het stoort me geloof ik omdat Aso en Brei kennelijk een stempel op de Bloes moeten drukken. En dat is verwarrend voor haar. Het gaat ook altijd over haar uiterlijk en daar schijt ik balen van. Als zij hier besluit (al maanden) dat ze haar haar laat groeien, zal Brei het niet laten om haar te overtuigen dat kort veel leuker is. Ze heeft nooit jurken aan of rokken, dat vindt ze onhandig en stom. Maar bij papa krijgt ze dan jurken en trekt ze dan aan. Om thuis toch ze zeggen dat ze dat eigenlijk nix vindt. Ze heeft allemaal spullen gekregen van mij voor haar puistjes maar smeert dat niet graag en moppert dat het stinkt (daar heeft ze een punt). Maar van Brei krijgt ze een spulletje en dan komt ze thuis met het verhaal dat dát spul heel goed werkt en dat de pukkels bijna weg zijn. Ze wil persé bepaalde shampoo dus dat kopen wij. Vanmorgen deelde zij mede dat Brei het geen goede shampoo vindt en dat ze dus andere moet.
Natuurlijk doen we dat allemaal niet; dit is ons huishouden en we doen het zo goed we kunnen. Maar ik krijg er wel telkens een sik van dat Brei het steeds maar beter weet. En dat Oudste er de kluts van kwijtraakt en zich misdraagt als ze thuiskomt.
Als ze thuiskomen laten we ze altijd eerst lekker vertellen wat ze willen vertellen, kop warme melk erbij, soms doen ze nog huiswerk dat ze moeten doen voor maandag. En dan meestal lekker knuffelen in bed en nog meer kletsen. Dat kan dus heel leuk en gezellig zijn. Maar ik heb een tikkie moeite met dat puber-gedrag. Misschien moet ik op cursus dus.
Mav die Mootje weer naar huis wil laten gaan is ook maf zeg.
maandag 6 december 2010 om 11:58
Hier hebben de jongens van Mlief altijd wat meer moeite met omschakelen dan de mijne. Maar gezien de omstandigheden is dat wel begrijpelijk. Ik vind de hele toestand zo sneu voor die kinderen. Blegh.
Vietje moet vaak heel even huilen als hij weer hier is. Dan wil hij naar papa. (Want vaker hier dan daar en papa heeft een Wii met onbeperkt speeltijd en kookt altijd wat de jongens lekker vinden (= een zeer beperkt en niet al te veelzijdig en voedzaam menu ))
Mootje komt soms even klagen over hoe oneerlijk Mav het allemaal weer heeft aangepakt in zijn ogen (ruzietjes enzo). Ach. Ik laat 'm spuien, geef 'm een knuffel en dan gaat het wel weer. En Jootje is gewoon Jootje. Die gaat het liefst nog even spelen.
Vietje moet vaak heel even huilen als hij weer hier is. Dan wil hij naar papa. (Want vaker hier dan daar en papa heeft een Wii met onbeperkt speeltijd en kookt altijd wat de jongens lekker vinden (= een zeer beperkt en niet al te veelzijdig en voedzaam menu ))
Mootje komt soms even klagen over hoe oneerlijk Mav het allemaal weer heeft aangepakt in zijn ogen (ruzietjes enzo). Ach. Ik laat 'm spuien, geef 'm een knuffel en dan gaat het wel weer. En Jootje is gewoon Jootje. Die gaat het liefst nog even spelen.
maandag 6 december 2010 om 13:57
maandag 6 december 2010 om 15:15
Als ik eenmaal in het water lig, dan gaat het wel goed hoor Bloes.
Dreamer, ik vergeet steeds te vragen of je deze site al kent: http://www.waschbaer.nl Als het goed is hebben ze veel kleding van 100% katoen. Misschien niet heel hip en trendy, maar vast wel te combineren met wat hippigs.
Dreamer, ik vergeet steeds te vragen of je deze site al kent: http://www.waschbaer.nl Als het goed is hebben ze veel kleding van 100% katoen. Misschien niet heel hip en trendy, maar vast wel te combineren met wat hippigs.