Mode & Beauty alle pijlers

creme embryolisse

05-12-2010 11:42 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie weet waar ik voor een redelijke prijs creme embryolisse kan kopen. Bij pro makeupstore is deze al enige tijd uitverkocht.

De creme komt uit frankrijk en kost daar ongeveer ¤8.

Bij ebay enz worden gigantische bedragen gevraagd.
Via ryanair voor 20 euro een retourtje boeken en dan lekker in Parijs een leuk dagje doen en goede voorraad inslaan!
Ieks. Embryo-creme? Wat moet ik me daar bij voorstellen?

Verder eensch met Heleen.
Vind het maar vies klinken
Ik heb afgelopen zomer een tube meegenomen uit Frankrijk. Een paar keer gebruikt, maar ik vind het niet veel bijzonders. Ik hoop dat je de creme al hebt gebruikt en er heel tevreden over bent.

Ik was weer zo dom om in de reclamepraatjes te geloven over deze geweeeldige creme.

Als je in de buurt woont, mag je hem komen ophalen.
tja ellen ik woon in noord brabant., in de buurt van oss. Helpt prima bij eczeem en droge plekken.
Dat is behoorlijk uit de buurt, helaas.

Jij noemt een bedrag van 8 euro. Ik heb er volgens mij wel meer voor betaald. Geen idee meer hoeveel.
Heb het bij de promakeupstore online gekocht, grote tube (75ml) voor 22,75.

(misschien even mailen of ze nog weer nieuwe voorraad krijgen?)
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
Ik heb ze altijd besteld via een Franse site. Echter de verzendkosten waren erg hoog. Rond de 30 euro!

Ik vond hem ook niet zo bijzonder, te vet voor mijn huid.

Even googelen en dan krijg je oa. deze site:

http://www.embryolisse-nl.nl/

Je kunt altijd even bellen voor de verkooppunten.
Via die site vind ik als verkoopadres the Sisters in Amsterdam.
Ik heb inmiddels na lang zoeken een webshop gevonden die het wel had:parfumsetbeaute.com

Ik heb ¤ 22 incl verzenden betaald hoop dat het snel komt, zeker met dit koude weer.

Hoe bevalt de creme jou Jas?

Alle anderen bedankt voor het mee denken!
quote:poeder schreef op 06 december 2010 @ 08:10:

Hoe bevalt de creme jou Jas?

Ik ben er nog niet helemaal uit. Het is een fijne crème, erg fijn. Alleen... volgens mij doet ie niks tegen rimpels.

Hij trekt mooi in, voelt lekker aan enzo dus allemaal heel tevreden.

Ik kan nu even niet zien of je je leeftijd bij je post geschreven hebt. Ik ben begin 40 dus wil ook graag een crème die tegen rimpels werkt en vooralsnog vermoed ik dat ie dat onvoldoende doet. Maar ik gebruik hem nog maar heel kort, eigenlijk te kort om er werkelijk iets van te zeggen vandaar dat ik aangeef het nog niet goed te weten.

Ben benieuwd hoe het jou bevalt!
Ik ben 43. Mijn zoon heeft het jaren geleden gebruikt in frankrijk tegen eczeem. Hielp perfect. ik wil het alleen 's ochtends gebruiken onder mijn gekleurde dagcreme van sephora. "s avonds inderdaad meer iets tegen rimpels. Heb nu soap & gl0ry, maar dat is hier ook niet verkrijgbaar!
Poeder waar heb jij de produkten van soap&glory besteld?
quote:jas schreef op 06 december 2010 @ 21:55:

[...]

Ik ben er nog niet helemaal uit. Het is een fijne crème, erg fijn. Alleen... volgens mij doet ie niks tegen rimpels.

Hij trekt mooi in, voelt lekker aan enzo dus allemaal heel tevreden.

Ik kan nu even niet zien of je je leeftijd bij je post geschreven hebt. Ik ben begin 40 dus wil ook graag een crème die tegen rimpels werkt en vooralsnog vermoed ik dat ie dat onvoldoende doet. Maar ik gebruik hem nog maar heel kort, eigenlijk te kort om er werkelijk iets van te zeggen vandaar dat ik aangeef het nog niet goed te weten.

Ben benieuwd hoe het jou bevalt!Geen enkele creme werkt tegen rimpels. Je kunt rimpels alleen gedeeltelijk voorkomen, niet meer 'wegsmeren'. Zou grappig zijn: dan waren de plastisch chirurgen grotendeels werkeloos...
Kim,

ik heb Soap & Glory gekocht toen ik in Londen was. Ik weet niet of je zoals ik dicht bij de duitse grens woont, je kunt het daar bij Douglas kopen, wel een beperkt assortiment.

Online wordt niks van dit merk verkocht!
De crème wordt vaak genoemd als favoriet product van visagisten. Het maakt de huid zacht en is prettig onder een foundation. Na mijn eerste tube heb ik niet het idee dat het iets voor rimpels betekend. Het is een volle crème, maakt zo nu en dan ook zeker zacht, maar door de romige ( vette) structuur kreeg ik puistjes.

Ik heb ze echter altijd online gekocht en wel via deze site:

pharmadiscount.com helaas alleen in het Frans ( met translate is het mij prima gelukt) verzendkosten zijn hoog! SUCCES!!

Taaaddaaaa: hier de direct link met alle producten van Embryolisse

http://www.lecomptoirsant ... ques/d-f/embryolisse.html
Poeder heb je de creme al ontvangen.?
Nee, de post staakt! Ik hoop morgen!
Bybeautygloss verkoopt het, geloof iets van 17 euro (uit mn hoofd, heb niet gecheckt)
Ik heb gelezen dat als de creme te vet is voor je huid dat je dan de fluide moet gebruiken ipv de gewone cremeversie. Weet niet of het ook echt zo helpt maar ik wil de fluide versie zelf gaan proberen (vette huid)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven