Full House deel 2

12-10-2010 19:40 2492 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleeftijduitgerekendleeftijd kinderenbijzonderhedenRoze wolk3122 apr. '104 en 3 Bevallen!!

07-04-2010Amalia366 jun. '104 en 2,5Bevallen!!

16-06-2010Sardegna358 jul. '107 en 5Bevallen!!

10-07-2010Viooltje3326 aug. '1012, 10 en 7Bevallen!!

15-07-2010Tieger3130 aug. '104 en 2Bevallen!!

02-09-2010Pinkeltje81305 okt. '103 en 1Bevallen!!

07-09-2010Rikst3121 okt. '105 en 2Bevallen!!

28-10-2010Bengel368 feb. '114 en 2 It's a boy!!Uma3012 mrt '114 en 2,5 It's a girl!!5x5274 en 2Happy met 2

Link naar het eerste deel -> een derde kindje in 2010

Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling

Link naar het derde deel -> Full House
Tja hoe ging het met Amalia... ik heb meer over mijn nachten te vertellen dan de dagen

Goed, ik ging na mijn laatste posting toch mijn ogen dicht doen, en om half 12 (ik sliep nog net niet) hoorde ik A huilen. Goed, laten drinken in de hoop dat ze dat een tijdje door kon.

Om half 2 (of 1?) huilde ze weer! Nou daahaaag, ik heb haar laten huilen. Zielig maargoed.

Ik geloof dat ze 10 voor 2 weer sliep.

Half 3, een huilend jongetje op de gang . Wat er was, geen idee maar ik heb hem laten plassen en in bed gelegd. Kind hoest vreselijk dus nog maar een pufje Ventolin gegeven.

Oudste ook wakker, neeee! Hij wilde de deken lekker over zich heen. Viel mee. Ik was bang dat ze gingen kletsen maar dat was gelukkig niet zo.

Goed, ik weer naar bed.

Half 5 A wakker. Hmmm. Laten drinken. Oh shit, verkeerde kant, dan ook nog maar even de andere kant. 5 uur weer terug gelegd en ooooh oooh wonder!! Pas om half 8 kwamen de jongens bij me liggen!!! Hoeraaaaa!! A niet lopen spoken anderhalf uur, en de jongens niet voor 7en bij me. Fijn hoor.

Nu wel prikogen want al met al toch een kort nachtje, maar ik ben toch wel tevreden.

Beetje gek dat jongste ineens wakker was. Die heeft een klap van de molen klok gekregen sinds de wintertijd, heel irritant.

Stomme prikken Viool . A is ook steeds van slag daarna.

1e x niet doorslapen meer,

2e x wel weer doorslapen

3e x niet meer doorslapen. Jammer dat die 4e pas met 11 mnd komt, dan moet ik nog 5 mnd wachten op nachtrust
Cooool ik heb net een goed visrestaurant geboekt voor vrijdag voor man en mij.

In New York, hoe gaaf is dat???
Amalia lees ik dat nou goed op een ander topic dat je nog nooit de Sound of music hebt gezien? Meen je dat nou serieus? Ik dacht echt dat iedereen die wel gezien had. Maar zo te lezen dus niet.
jemig wat een drukke nacht amalia! en inderdaad heel stoer een restaurant besproken in new york!!!! Goed man!

nou verder weinig te melden ik duik mijn bed in er slapen hier al 2 kids hoera!
Nog nooit gezien nee, kan het niet volhouden. Te zoetsappig .

Annie vind ik dan weer wel te gek.
Probably you're the coolest on this forum

NY&never seen the sound of music !

Ik citeer uit mijn eigen verhaal :

Wordt er in onderzoek weleens beweerd dat televisie geen invloed heeft? Ik was op jonge leeftijd al bezoedeld met the sound of music en geloofde nu nog in mogelijke liefde tussen problematische figuren, in problematische situatie, die dan uiteindelijk het ideale gezin zouden vormen, met kinderen die hun ouders gedag zingen voordat ze uit zich zelf gaan slapen. Ik behoefte maar even naar de overkant te kijken, Anais en Constantino, om de hele fantasie te weerleggen. Maar ik was nog steeds gehecht aan the sound of music. Mijn zus, het model, huilde vroeger altijd bij het liedje Edelweiss in de film.....

sound of music sucks

maar ja ik heb het wel tien keer gekeken
Oh oh ik heb iets niet wolligs gekocht gewoon voor OVER de wollen laag. Ik wilde hem eigenlijk in donkerblauw maar heb nu paars.

Een wollen( maar katoen ) jurkje voor ootje
Ik zei nog tegen mezelf ; ga niet naar binnen !!

Want ik had een 10 euro kortingscheque dat gaat mis ...

Ik wist niet (meer) dat baby kleertjes zo leuk zijn. Maar het mag wel toch ? Het is het 6e niet wollen kledingstu. Geloof ik dat ik zelf gekocht heb, waarvan ze mn zelfgekochte spaghetti bandjes romper niet aan gehad heeft ( het weer :(. )

even klagen ; kijk wol is mn favoriet maar ik kan nooit eens lekker live daarvoor shoppen! Het is gewoon leuk af en toe echt iets te kopen.

Net als dat spijkerrokje ... Zo leuk !

Er zijn echt zoveel leuke dingen !

Oh de uitverkoop ...... Daar ging ik metvmviool nooit heen.. Moeilijk inschatten wat ze volgend jaar draagt ..

Ik moet toch maar weer gaan werken dan hoef ik ook niet zo na te denken erover. ( is toch anders als je dat gewend bent ) maar ik ben wel trots en tevreden dat ik zolang thuis geweest ben en we mijn inkomen even hebben gemist.
Amalia ik ben niet jaloers op jouw nacht !

Maar die van mij was ook niet veel beter.

Om half twee nog met man staan kletsen in keuken, terug uit zn werk en kon niet slapen nou twee keer daarna eruit geweest en man lag toen heeeerlijk te slapen

ga je nog babykleertjes kijken inNY?

Hebben ze daar ander soort kleding en winkels weer dan europa ?
Haaaaa, uit werk en lekker meisje halen!

Werk was ok vandaag, wel druk maar niet te zeg maar.

Tot vanavond (denk ik)
Viool, vraag me ineens af wat jij met die katoenen shit moet voor O die ik je stuur

De GAP heb je daar, die zit hier niet. Verder niet echt Amerikaanse winkels ofzo die ik moet zien voor de babykleren. Ik heb vorig jaar 2 Levi's voor de kinderen gekocht voor 10 euro per stuk. Die wil ik wel weer halen.

Ooooh en ik kan me nog wel voor de kop slaan: zag vorig jaar een heel mooi maar simpel winterjasje voor oudste van Marc Jacobs. 100 euro omgerekend. NIET gekocht. Ik twijfelde over de maat en jongste zoon had al een winterjas. Maar stom stom want daar had ik natuurlijk wel 300 euro voor kunnen krijgen op MP of een of andere vintagesite oid.

Dus wie weet kijk ik nog wel even in de Manolo Blahnik outlet (huh waar? --> man ha ha).

oja, ik moet de kinderen nog meten ha ha. Die kleren daar zijn als volgt in maat: 3T, 4T, 5T??? Nou wat zegt dat nou?

Oja, vorige keer ook 4 shirts van Ralph Lauren meegenomen voor 50 euro. Goeie deal

Jullie snappen; ik neem een lege koffer mee en kom met een volle terug.

Sardegna, lekker hoor die halve dagen. Heb je nou niet zoiets van: even meisje een uurtje langer laten daar en rust voor jezelf? Nog even een ommetje naar de Hennes ofzo voor jezelf? Of nu nog niet? Komt mss nog wel
Tip van flip; katoen combineren met wol

dus wollen romper of legging en hip jurkje van A ( of dacht jij al wat die rare viool in godsnaam aan het doen is - of zoals mijn zoons het zouden zeggen mam je verkubriet heel die coole jurk met die rare wollie trui erbij )

Even zwijmelen. Vriend d van mviool was er en ik ken hem al zeven jaar, dan voelt het zo gezellig als hij er is, heel eigen. Ik dacht misschien drinken ze over vier jaar nog thee met bakje kruidnoten bij me maar dan nog groter. Zo leuk.

En mviool kwam eergister om 12 naar beneden want hij had iets belangrijks. Ik zeg tegen man vraag of dat nu moet anders kan hij zn bed weer in. Nee echt belangrijk. Wat bleek, hij lag al die tijd te denken of de wereld er over 300 jaar nog zou zijn als we zo doorgaan als nu en over dat er toch buitenaards leven was ontdekt
300 EURO VOOR EEN WINTERJAS VOOR EEN KIND???????????????????????????????????????

Sorry hoor, maar daar snap ik echt helemaal niets van. Dat is toch niet serieus hè? Of ben ik nou zo'n holbewoner?

300 EURO???????????????
Ik ben gewoon bijna van de bank afgevallen van schrik. Dus ik heb het berichtje van Amalia nog maar eens een x gelezen. Nog steeds begrijp ik het niet, maar dat zal dan wel meer over mij zeggen dan over het onderwerp.

Red je het verder nog een beetje Amalia? VAlt het mee of tegen om een paar dagen alleen met de kinderen te zijn?

Uma hoe is het?
Sardegna wat fijn voor je dat je de komende tijd alleen de dinsdagochtend hoeft te werken. DAt is voor jezelf lekker relaxed zeg!

RW heb je nog lekker kunnen slapen vanmiddag? Wat een heerlijke verwennerij hè, als je dat eens kunt doen?

Viool wat aandoenlijk dat MViool daar zo over nadenkt! Ik vind het altijd zo wonderlijk wat er in de hoofden van kleine kinderen om kan gaan!
Lief viool, dat grote jongens ook af en toe nog een beetje klein zijn. gezellig, kruidnootjes en thee

Eh, hennes is hier een half uur rijden vandaan amalia. Maar ik zou een uurtje kunnen gaan sporten, maar dat voelt nep, dan had ik net zo goed langer kunnen werken. Komt ook uit met voeding zo, meisje drinkt meestal rond 3-en.

Werk trouwens van 8 tot 2 hoor, dus idd erg relaxed, maar toch nog wel wat meer dan halve dag

Jammer dat plaatjes plakken niet lukt aapje, hot wheels is iets met autootjes toch?
Nouja, 300 euro is wel wat overdreven
Ik zag wel een hotwheels plaatje hoor.
Boehoe, de post gaat staken.. Nou komt het laatste maillootje niet op tijd van Annaki (ik had de rest wel vandaag binnen) en mijn spullen van Schaapje schaapje ook niet. Nou ben ik ook een paar dagen weg, maar toch.

en ik had nog wat bij Esprit online gekocht voor NY. Balen.

Nou MOET ik daar iets kopen om aan te trekken als we uit eten gaan

Stom zeg, A is met vanalles bezig maar behalve met drinken bij mij. Zo onrustig. Kijkt maar rond en houdt ferm de tepel in d'r mond. Au, doet haske pijn!

Net nog een flesje erachter aan gegooid, maar dat heeft ze nou ook niet echt naar binnen geklokt, dus hopelijk heeft ze wel genoeg voor de nacht.

Ik hoooop het zo!
In de randstad (hehehehe) hebben we ook zo'n kinderzaak, daar betaal je meer als 300 euro voor een kinderjas. Ik weet niet hoe het heet, kan het eens nazoeken... met dviool winkel ik daar weleeens, hij heeft nml enorme merkentik, waarschijnlijk omdat wij tot nu toe te armzalig zijn ha ha, met ons verbouwde huis in tien jaar ... wat zeg ik... laten we het niet hopen.

Nee even iets anders. Mviool komt bekennen dat hij weleens zoekt naar bloot op internet, bijvoorbeeld meisjesnamen in tikken, etc. Hij vertelt ook wat hij dan ziet. Ook dat ze in de klas nu veel over playboy praten en wat hij denkt dat dat is (een man die elke dag sex heeft met een andere vrouw en dat dan in een boekje zet ofzo) enfin na een heel gesprek, dat best leuk was, wist niet dat dat kon haha. Zegt hij ineens: ik wil er eens inkijken, kan jij er anders niet eentje kopen en dat ik er dan in kijk.

Ik ben zelf niet zo'n playboytype en man ook niet. Ik heb uitgelegd dat sommige mensen dat lezen, zogenaamd voor de artikelen maar natuurlijk voor de vrouwen erin. Dat het een soort sjiek, toegestaan bloot is, niet zoals rare sex boekjes maar iets waar mensen wel over praten en het wel stoer of normaal vinden als je daar inkijkt. Ik heb ook uitgelegd dat als je gaat zoeken op internet je van alles tegenkomt wat je misschien nog niet wilt zien. Verder zijn die meisjes vaak met photoshop bewerkt. En sex-liefde is weer anders dan sex-sex, want hij had ook dingen gelezen over sex voor handel en geld en sex als een drug. Laat ze dat onderscheidt maar begrijpen, want als je er alleen romantisch over doet, schiet ook niet op. Sex sells en dat moeten kinderen juist begrijpen om het kaf van het koren te scheiden en om eerlijk keuzes te kunnen maken. Hopelijk starten ze liefjes. Maar goed we zullen zien.

Zeg meiden ik ga effe de playboy halen

amalia dat is niet leuk!! Je wilt natuurlijk de maillotjes hebben. Ik had met andere bestelling ook last van staking. December so wie so geen goede maand voor bestellen. Ik had wel alles snel, 2/3 dagen.

Mn wolletjes net weer gewassen. Ze hangen te drogen. Ootje slaapt. Ik heb haar vijf minuten laten huilen.

Het gaat steeds beter, voorkeurshouding steeds minder, maar ze heeft toch nog de neiging hoor. Ik ga wekelijks naar de osteo en heb ook nog contact met de fysio, een helmpje zal het niet worden maar je kan het ook beter voorkomen, omdat helmpjes in een geval als ootje vaak niet helpen, alleen bij erg overdreven gevallen. Terwijl een kind van een beetje voorkeurshouding tot last kan hebben de eerste maanden.
http://www.coccinelle.nl/ ... -jassen-jacks/81810000197

deze zaak bedoel ik, vergelijkbare jassen hier en dan zijn ze denk ik nog minder exclusief
oops ik zit ineens sjiek te kijken en zie leuke laarzen "rubberducks"maar bij mij hebben ze nu gewoon boots van bristol 29,95

ik ga nog even verder kijken ha ha
boehoe in mn eentje is er niks aan nouja net even een armani boxpakje voor ootje besteld ik hang het wol in de wilgen, weg ermee, we gaan burberry en moschino. Ik kan toch niet met een wollen Ootje aankomen in Weerterberg volgende week
Wat gaaf dat je dat gesprek met Mviool hebt gehad. Stoer dat hij dat zegt tegen jullie, en goed besproken ook.

Ik koop hier meestal de Playboy met kerst, maar dit jaar staat Bridget Schuurman erin. Dat vind ik zo'n miezerig mutsje, die komt niet onder de boom dit jaar

Armani boxpakje, geweldig

Ik vind merken voor kleintjes nou niet zo handig, omdat ze zo snel groeien. Maar er schijnt een site te zijn waar alles weer voor grof geld doorgaat en je dus zeg maar 50 euro ipv 200 hebt betaald voor een jurkje, want je kan m weer voor 150 doorverkopen.

Tja... moet je ook maar weer zin in hebben toch?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven