Full House deel 2

12-10-2010 19:40 2492 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleeftijduitgerekendleeftijd kinderenbijzonderhedenRoze wolk3122 apr. '104 en 3 Bevallen!!

07-04-2010Amalia366 jun. '104 en 2,5Bevallen!!

16-06-2010Sardegna358 jul. '107 en 5Bevallen!!

10-07-2010Viooltje3326 aug. '1012, 10 en 7Bevallen!!

15-07-2010Tieger3130 aug. '104 en 2Bevallen!!

02-09-2010Pinkeltje81305 okt. '103 en 1Bevallen!!

07-09-2010Rikst3121 okt. '105 en 2Bevallen!!

28-10-2010Bengel368 feb. '114 en 2 It's a boy!!Uma3012 mrt '114 en 2,5 It's a girl!!5x5274 en 2Happy met 2

Link naar het eerste deel -> een derde kindje in 2010

Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling

Link naar het derde deel -> Full House
even een momentje delen: mijn meisje kwam net heel ongelukkig uit haar middagslaapje. dus lekker tegen me aan, ik draag mijn kleine prinsesje rond. ze stopt haar vingertjes in haar mondje, legt haar hoofdje tegen me aan en valt in slaap. en ik ben in- en ingelukkig. snif
ze is zo zacht en zo lief en ze ruikt zo lekker.

ik ben een beetje emo, sorry
lieeeeffffff sardegna!

Oh als Ootje niet kan slapen en dan gaat lopen klaagbrabbelen (zie hyves ) dan vind ik dat ook zo lollig en aandoenlijk.
Meisjes als ik jullie mooie en lieve verhalen over jullie babies lees, dan krijg ik een heel warm en gelukkig gevoel van binnnen. Ik kan dan ook niet wachten om mijn kleine hummel in de armen te krijgen (ook omdat dan deze zwangerschap eindelijk voorbij zal zijn), en om hem aan mijn borst te hebben. Gelukkig hoef ik nog maar een week of 10 te wachten.

Amalia als ik dat lees van jou, word ik juist heel verdrietig. IK weet zo goed hoe je je voelt. Ik heb dat ook gehad met mijn jongste. En de keus om te stoppen of af te bouwen met de bv is niet makkelijk, maar soms wel beter. Bovendien heeft ze dan 6 maanden gehad, en dat is een prestatie (met nog 2 kinderen erbij) waar je trots op mag zijn.
Eens !!!

En bengel ik kan ook niet wachten voor jou !
Ik heb cv neurose hoor, alle verwarmingen voelden koud dus ik bel man; heb je de cv hoger gezet, brandt het teken dat hij aanstaat ?!

Ehhhhh. Nee. Ik was meteen in paniek dat hii kapot was. Man; nou ik ga hier weer verder !

Ik bel hem met regelmaat... Mij moet je dus echt niet bellen op mn werk. Ben dan erg in mn werkmodus...
Bengel, nog maar 10 weken, heerlijk he? En nou maar hopen dat het eigenwijze ventje op tijd is

Ja 6mnd voeden met 2 andere kleintjes erom heen is best knap idd.

Ooh ik ben een vreselijke moeder... wat ik net heb gedaan...:

Mijn oudste mag examen doen voor judo. Hij heeft de gele slip en mag op voor de oranje, de volgende dus. Zijn vriendje (4 mnd jonger, maar laatste van 3 en leest al tot grote ergenis van L) kreeg een briefje met daarop dat hij voor de groene slip mag. 1 overslaan dus. Oudste sip.. ik snap het verschil ook niet eerlijk gezegd. En niet omdat ik oudste's moeder ben, maar hij is wel ietsepietsje beter.

Nu heb ik de judomeester gemaild of oudste ook voor groen mag... dat is wel sneu he?

Maarja, hoe moet ik het uitleggen?

Ik heb het idee dat het komt omdat de judoleraar dat vriendje al heel lang kent en zijn ouders ook. Beetje flauw.

En ik ben juf. Ik vind het zelf altijd vreselijk als ouders vragen: pietje had dit en marietje dat en nu vind ik dat niet eerlijk moet marietje dat ook.

Tja....

Of maak ik van oudste nu juist een pispaaltje op judo. Oooh wat heb ik nu gedaan?

Sardegna, ik ben ontroerd door jouw lieve verhaal over meisje (ben ook heel moe, alleen, en dan ben ik al snel ontroerd ha ha)
je zal het wel horen, je zal niet de eerste zijn hoor met zo'n verzoek. Maar volgens mij zijn ze vrij streng met judo.
sardegna klinkt lief je meisje slapend in je armen!!!!

En is je servies nog heel

bengel nog 10 weken!!!!! Ik vind je heel dapper!

amalia waardeloos zeg die nachten! En je mag trots zijn dat je al bijna een half jaar borstvoeding geeft! Hier ook altijd om 6 uur s'ochtends J sussen anders word iedereen wakker, gebeurt dus regelmatig want J is een ochtendmens...

hihi dat je die docent gemaild hebt, voor je eigen kind ben je een tijger (viool) toch!!! Had ik ook gedaan

viool wat schrijf je het toch allemaal weer mooi op! En ook al zo'n rotnacht. Doet de kachel het alweer?

Ik heb lekker gewerkt, man is naar een feestje van zijn werk, hij kwam wel eerst thuis om te helpen de kids naar bed te doen en te eten vond ik zo lief! Ik heb gewerkt en dan is dat altijd best pittig in je eentje!

Vanavond de zolder opruimen, op zolder is de babykamer en daarnaast nog een kamer wat onze werkkamer/rommelkamer/strijkkamer is met balkon. En het is daar altijd een rommel (J slaapt nog op onze kamer) we ruimen minstens 1 keer per maand op en nu weer vol!

Nu opruimen en dan de kerstspullen van de vliering halen!
Ach amalia, kan jou het schelen wat die judotrainer vindt... en als het nee wordt heb je iig je best gedaan toch?

Bengel nog maar 10 weken, hoera! Wat zal het heerlijk zijn straks, je kleine babietje in je armen en niet meer zwanger hoeven zijn.

RW al aan de kerstspullen, ook leuk weer. Gaat J nog wel slapen na 6-en, of moet je dan uit bed? Dat vind ik vroeg hoor.
Servies is heel ja, dino is er vanmiddag 10 minuutjes uit geweest. Vanavond toen ik ze naar bed bracht: mama, zit de dino wel weer in de kast met het slot erop?

Vriend voelde zich nog niet super na knip, maar moest wel hele dag werken natuurlijk en kreeg nog een spoeoperatie te doen, dus is nog steeds aan het werk. Niet eens gegeten, wel een beetje sneu.
Dan neem ik hem bij me, en dan wachten we op zoon die meestal tussen 6 en 7 wakker is, dan is J helemaal blij dat zijn broer er is gaan ze samel grapjes maken en lachen. Dan komt dochter rond 7 uur en ga ik met ze naar beneden. Gelukkig ben ik een ochtendmens!!!

Hebben jullie al vakantieplannen voor volgend jaar?
Sardegna arme vriend !!

Maar jij hebt ook heel wat gewerkt voor lmeisje

ik ga maar slapen.....doe eens verstandig
Rw mijn plan is frankrijk, italie of portugal...denk het laatste, met de bus
Wij willen naar Spanje. In ieder geval ZONzeker deze keer!

Net wezen zingen en de oppas gevraagd. Gelukkig stil gebleven Hoewel zij het heel leuk vindt om iets te doen hoor. Ik had haar wat eerder gevraagd te komen. Heeft zij de jongens op bed gelegd en kon in A voeden en op bed leggen.

Vorige keer (lang geleden, dit was de 1e x na de bevalling) lag oudste bij haar te slapen op de bank. Die was niet lekker. Naaaa, dat had ie verzonnen ha ha. Maar zij vond het helemaal gezellig en hij lag slapend met een dekentje over zich heen tegen haar aan. Schattig. Gouden oppas, echt. 23 jaar, dus ook wat pit. En de jongens vinden haar leuk. Fijn.
Wat heerlijk om een goede oppas te hebben Amalia!

Vind dat dino-verhaal ook erg lief Sardegna. Stoere jongen met een klein hartje...

Amalia, over borstvoeden he. Wat ik denk, wanneer je ook stop (na 2 dagen, na 4 mnd, na een half jaar, een jaar of van mijn part 2 jaar), het is en blijft een emotionele beslissing. Het is ook zoiets moois en puur en teder en en en. Ik ben gestopt na 4,5 maand op mijn initiatief. Vond het ook dubbel, maar ik wilde niet meer. Kreeg toen ook een operatie en ik vond dat een goed moment om daaromheen af te bouwen. Je zou idd nog altijd kunnen proberen een ochtend en avondvoeding te houden. Dan is de druk van het 'moeten' en altijd beschikbaar staan er misschien vanaf en heb je meer plezier van de momenten.

Mijn M'tje is ook vaak iets na zessen al wakker en ik ben géén ochtendmens. Maar ik ben heel blij. Durf ik het op te schrijven? Is dat goden verzoeken? Hij slaapt nu al zo'n tien dagen door. Heerlijk!

Sint was bescheiden maar héél leuk. Oudste heeft gekregen wat hij wilde. Wat ik totaal niet leuk vind, maar de sint geeft wat de kinderen leuk vinden he. Het hoeft niet leerzaam/verantwoord etc te zijn. Maar het moment dat hij dat pakje open maakte.... zoveel blijdschap en verwondering dat hij echt dat had gekregen wat hij zo graag wilde... Onbetaalbaar. Wat dat betreft is 5 jaar zijn wel fantastisch. Ik hoop maar dat dit in zijn koppie zit. Ben zo benieuwd hoe mijn kinderen later terug zullen denken aan bijv hun sinterklaasfeesten.
Hmmm, vroeger kon ik wel plakken?

Het is van Hot Weels, Dr bones color lab.
Hoelang blijf je eigenlijk weg Amalia, ik heb dat stuk ergens gemist.
Donderdag weg, zondag de nachtvlucht terug. Mijn ouders komen hier, wel zo handig met school.
Ach gps mijn jongste ventje ligt zo te hoesten in z'n slaap .

Ik zit beneden en hoor gestommel boven, half 11. Hmm even kijken. Loopt ie daar met een slaaphoofd: ik moet plassen.

Zo schattig. Vind ik ook knap dat ie dat voelt en ook gaat doen zo slapend. Hij heeft nl. Een luierbroekje. Maar daar ga ik geen nwe van kopen.

Oké ik heb slaapontwijkend gedrag, lig met iPhone in bed. Morgen spijt dus ik ga nu toch echt het licht uit doen. Trusten!!
Hm kwart voor drie en er 3x uit geweest, laatste keer nu o laten roepen en doen maar helpt niks. Ootje gaat nu echt gilletjes en schreeuwen geven met nogal veel volume en man was na twaalven van werk en moet er weer vroeg heen. Ik vind het fijn dat hij geen hotel neemt maar hij moet wel nachtrust hebben - nouja hij slaapt erdoor. Uiteindelijk ligt ze nu bii mij in bed ohhhh als ik dat maar goed oplos. Ze ligt wat te sabbelen wat ik dan wel genoeg vind eigenlijk voor de derde keer na half 11!! En dan bedenken dat ze al tien of meer dagen doorsliep vanaf half 8.

Dat komt echt door de prikken daarna was het ineens prut.
Bv is geweldig, meestal meer dan dat maar dat nachtelijke gesabbel niet haha. Ik probeerde me net ook echt los te wringen maar of ik haar al weer terug durf te leggen ??
Ik kom zo moeilijk mijn bed uit ! Zal in het voorjaar toch stuk makkelijker zijn, dat lokt gewoon meer toch ?? Ik heb nu weleens het gevoel net in bed te liggen
o arme viool weer een rotnacht. Hoe ging het met amalia?

Jaaa de lente wanneer komt ie ik zit al bijna af te tellen, heerlijk ik kan niet wachten!

aapje leuk he dat ze dan zo blij zijn met hun sint kado's!

Bij zoon op school is het al helemaal kerst!!!! Wel heel mooi versierd allemaal hoor maar wel snel.

Hij vind het prachtig (houd erg van lampjes enzo) en vroeg vanmorgen wanneer wij nou een boom krijgen...

Ik wil ook echt al de kerstdozen van zolder halen (3 verhuisdozen o erg) maar geen tijd voor gehad gisteren had man een feestje en vanavond moet ik werken nouja het is nog niet zover gelukkig!

Gisteren wel heel gaaf kerstservies gekocht bij de hema, zilver met sterren en zilver met figuurtjes echt zoooo gaaf staat in de folder man verklaart me voor gek maar ik vind het zo leuk!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven