Goede kapper in Breda
woensdag 8 december 2010 om 14:48
Ik woon alweer bijna 13 jaar in Breda maar ben nog niet thuis in de goede kappers.
Meestal ga ik naar de kappersacademie maar wil nu voor een feest een keer naar een goede kapper om te laten kleuren, knippen en fohnen. Wie o wie weet een goede kapper in Breda?
Ik vind het niet erg om wat te betalen maar 100 euro is een beetje de max.
Meestal ga ik naar de kappersacademie maar wil nu voor een feest een keer naar een goede kapper om te laten kleuren, knippen en fohnen. Wie o wie weet een goede kapper in Breda?
Ik vind het niet erg om wat te betalen maar 100 euro is een beetje de max.
woensdag 8 december 2010 om 17:42
Waar ik tot nu toe ben geweest in Breda:
Triumph art of hair (centrum breda)
Tres Joli (winkelcentrum hoge vucht)
"3" (love is in your hair) (Ginneken)
Rija ( centrum breda)
Bij de eerste drie afgehaakt om uiteenlopende redenen. Laatst voor het eerst bij Rija geweest, daar was ik enorm tevreden.)
http://www.hairlines-rija.nl/
Wellicht moet ik na deze verhalen ook maar eens naar Paul gaan
Triumph art of hair (centrum breda)
Tres Joli (winkelcentrum hoge vucht)
"3" (love is in your hair) (Ginneken)
Rija ( centrum breda)
Bij de eerste drie afgehaakt om uiteenlopende redenen. Laatst voor het eerst bij Rija geweest, daar was ik enorm tevreden.)
http://www.hairlines-rija.nl/
Wellicht moet ik na deze verhalen ook maar eens naar Paul gaan
maandag 13 december 2010 om 19:56
Ik ben ook lang op zoek geweest naar een goede kapper in Breda. Ben nu heel erg te spreken over Hairjockey. Zij weten mijn krullen perfect uit te laten komen. Zat eerst naast de markt, ongeveer naar de Irish Pub. Zijn nu verhuisd naar de Oude Vest.
Paul's misschien ook maar eens proberen dan gezien jullie reactie, zit ook nog eens vlakbij! Ik woon er ongeveer tegenover en zie deze zaak dus elke dag, maar wist niet eens dat het zo heet en dat het schijnbaar een goede zaak is! Kan iemand mij vertellen wat de prijs is voor knippen/föhnen? Ik betaal nu ongeveer 35 euro, dat vind ik op zich wel genoeg
Paul's misschien ook maar eens proberen dan gezien jullie reactie, zit ook nog eens vlakbij! Ik woon er ongeveer tegenover en zie deze zaak dus elke dag, maar wist niet eens dat het zo heet en dat het schijnbaar een goede zaak is! Kan iemand mij vertellen wat de prijs is voor knippen/föhnen? Ik betaal nu ongeveer 35 euro, dat vind ik op zich wel genoeg