Full House deel 2

12-10-2010 19:40 2492 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleeftijduitgerekendleeftijd kinderenbijzonderhedenRoze wolk3122 apr. '104 en 3 Bevallen!!

07-04-2010Amalia366 jun. '104 en 2,5Bevallen!!

16-06-2010Sardegna358 jul. '107 en 5Bevallen!!

10-07-2010Viooltje3326 aug. '1012, 10 en 7Bevallen!!

15-07-2010Tieger3130 aug. '104 en 2Bevallen!!

02-09-2010Pinkeltje81305 okt. '103 en 1Bevallen!!

07-09-2010Rikst3121 okt. '105 en 2Bevallen!!

28-10-2010Bengel368 feb. '114 en 2 It's a boy!!Uma3012 mrt '114 en 2,5 It's a girl!!5x5274 en 2Happy met 2

Link naar het eerste deel -> een derde kindje in 2010

Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling

Link naar het derde deel -> Full House
Amalia heel veel plezier in NY en geniet ervan en van je man natuurlijk ook. Ben benieuwd met hoeveel nieuwe kleren en schoenen je terugkomt.

Ga morgen de rest lezen, want ik zie dat er sinds mijn laatste bezoek gisteravond, veel is bijgeschreven.

Doeiiiiiii
Ootje aan het drinken en moet nog koken.

Zumba gaat vanavond denk ik niet door, heb man ookal drie dagen niet gezien door werk
zo 4 blz teruglezen!

Drie keer raden wat J voor knuffel heeft.... een schaapje hahaha dat is grappig een soort schaap doekje is het hij legt hem altijd over zijn hoofd wat ik dan weer eng vind maargoed.

Amalia alvast super veel plezier in new york ik vind het echt super stoer van je!!!!!!

Kleding; ik moet bekennen dat ik voor dochter meer merk dingen koop dan voor zoon (voor baby is het duurste van lief ofzo) ik vind het toch leuker een jurk van 70 euro te kopen dan een broek van dat geld. Dan zie je het er echt van af, voor kerst heb ik nu een jurk van barbera farber voor dochter nou echt kwijl kwijl een broek blijft al gauw een broek vind ik.

Een apart shirt koop ik dan wel eens voor hem hoor maarja een dure kost niet meer dan 30 euro is weer anders dan een jurl snappen jullie het nog
jottum is ook zo leuk voor meisjes!

Ik heb zoon net zijn kerstoutfit van vorig jaar laten passen (witte blouse en giletje van de hennes) en het past nog! Sjonge wat een ukkie het is maat 98! (hij is bijna 4,5!)
ik ga nog even door

dochter zit op een christelijke psz, ik haal vanmorgen de kerststal tevoorschijn, vanmiddag komt zoon thuis, kijk s (zoon) dit is het kindje Jezus zegt ze. En vanavond heette er een playmobile poppetje Jezus en nog veel later was ze sinterklaasliedjes bij de kerststal aan het zingen echt ik kwam niet meer bij
Ahhhhh lachen RW!! Heerlijk helemaal in de feestdagen.

Van die kleding begrijp ik wel, meidenkleding is zo leuk !!

Kerstkleding, kopen jullie dat elk jaar ? Ik vorig jaar niet geloof ik maar daarvoor altijd. Maar bij de grote is het toch anders/ lastiger.

Ik vind het wel wat hebben.

Hm niet schrikken ik heb foto reportage gedaan arme ootje!
Ha ha grappig RW. Zoon zit op een openbare school

Maar wij willen wel wat meegeven. Dus af en toe vertel ik wat, met kerst en pasen enzo. Hij vindt het prachtig. Vertel eens van dat sprookje van Jezus mam! .

Sint heeft hem een kinderbijbel gegeven, hij vindt het super.

Bv aan het afbouwen :-) . Stuwing vanmiddag, 1 voeding overgeslagen. Dubbel hoor... Net nog even gevoed, zo gevoelig (pijn is iets overdreven) en dan vind ik het weer goed. Maar het is raar je kind een fles te geven als je zelf melk hebt vind ik.

Goed mss pak ik het na NY weer op. Ik zie wel.

Ben zenuwachtig voor de vlucht. Lig al wel in bed maar hang wat voor de tv.
Kerstkleding???

Ik vond het vroeger verschrikkelijk dat ikndingen voor een bepaalde gelegenheid moest bewaren. Doe ik dus niet
Goeiemorgen vanuit de trein naar Schiphol .

Brr zenuwachtig voor het vliegen
Oh wat leuk live vanuit de trein ! Goede reis he!

Veel plezier met man en door de nieuwe indrukken en het lekkere eten voel je je zo een ander mens!

Dus jij zit daar in de trein , op weg naar NY, kindjes weggebracht en nu met je koffertje naar schiphol jij bent stoer ! Kan je geen foto van jezelf maken

hier prutnacht 5x wakker en ik was al niet zo fit en ook spierpijn van zumba en dan je bed uitkomen en gaan opruimen bleh
Broodje op Schiphol, kaarten voor de jongens op de post ,

Ouders zijn in mijn huis viool, dus ik hoefde de kinderen niet weg te brengen.

Hmm sneeuw, kunnen we vast niet opstijgen.

Knap dat ik eet: zenuwen gieren door

M'n maag .

Oké foto op

Hyves ( ik sta voor lul, foto van mezelf maken )
Nou zeg ongezellig hier .

Ik zit, mooi. We hadden 5 min geleden moeten opstijgen maar nog niet iedereen is binnen. Ik kreeg zo'n full body scan. Hands up!

wat zijn al die plingetjes toch?

Zenuwen onder bedwang... Think shopping, uggs, GAP, macy's, sushi.... Ja, gaat goed. En most important; een nacht zonder huilende baby .

Tel daarbij op kolven in een vliegtuigplee over een uur of 2 . Da's minder..
Kijk, ik sta al half in de Engelse modus
Wauwie Amalis in de lucht ! Staat je iphone op vliegtuigmodus en je dataverkeer - roaming uit ??

Bij instellingen staat dat. Scheelt hoge internetkosten.

Hihi dat zijn vioolmethodes Amalia en erg sound of music achtig " these are a few of my favourite things" opnoemen als je " bang" bent.

Ik heb vorig jaar achterin het vliegtuig zitten janken omdat ik dacht dat die rare pliepjes en lichten aan de vleugels betekenden dat er iets mis was en hoe kon ik nou zo stom zijn om als moeder weg te gaan ? Enfin 20 minuten later landen schaamde me rot omdat ik de purser had aangeklampt of snik snik alles goed was en ik wilde juist heel stoer het vliegtuig uitstappen van ik ben een vrouw van de wereld, ik neem een vliegtuig alsof het de fiets is... Maar die purser stond er bij de trap dus reality check.. Je hebt net bibberend bij hem in de armen gekropen...

Nouja... Ongeveer...

Leuk! Foto ! Op hyves jeeeeehhhh.

Oh sushi heerlijk. Ik heb daar ook trek in
Ben je er al Amalia? Ik vind je ook stoer!

Even pauze, straks weer werken. pff gedoe weer met kolven enzo. Nou ja, went na een paar weken ook weer denk ik. Wel goeie opbrengst steds, dus dat is mooi.

Zwaai naar iedereen, tot later.

ps wolletjes zijn toch binnen, nu in de wolwas.
Hihihi, live verslag vanuit de trein en vliegtuig! Leuk hoor, Amalia!

Hahaha, die Viooo, ik zie het al helemaal voor me: bibberend en in tranen vastgeklamp aan de purser! Hihihi

Aaa, lief RW, je dochter zo druk met kerst/sint.

Sardegna, fijn dat de kolfopbrengst steeds goed is!! En de wolletjes binnen! Jippie! Hier ook geen poststakers. Tenminste...ik krijg elke dag post en zag gisteren ook gewoon de tnt-bezorgbus voorbij komen.

Vriend is net weg naar schiphol. Hij is tot maandag naar Bejing.

Trouwens....de mooie bos haren van mijn meisje beginnen al behoorlijk uit te vallen.

Tja, was te verwachten natuurlijk... Nu heeft ze dus bovenop van die mooie inhammen. :(
Ahhh rikst die mooie bos haar van haar komt terug!

Mijn Ootje huilt veel de laatste tijd, samen kletsen en spelletjes is favoriet maar logisch... In de box gaat maar heel even. Dan zet ze haar ootje misthoorn op, dan kan ik hooguit 3 minuten mijn taak afmaken, bibberend, want ik raak er gestressed van: mooi hoe de natuur werkt. Ik raak erg geirriteerd van vioolman die dan zegt : nou nu even stil zijn en zelf wat gaan doen hoor je hebt heel de tijd aandacht gehad.

Wat een onzin :(

maar goed ik geloof dat hij het niet begrijpt en mijn zorg voor haar ook niet. Ik moet haar sons laten huilen. Maar dat is bijv als ik de deur uitga en ik mn jas en spullen pak ( standaard huilen)

de was doe, dat is in de verbouwing beneden, stoffig en koud heel onaangenaam dus dan ligt ze in box.

Soms bij koken etc. Maar als ik de handen vrij heb, neem ik haar op de arm. Ik weet niet veel van babies maar ik denk dat dit een fase is die ze hebben omdat ze niet veel kunnen. Dat wordt vast minder als ze straks echt kan spelen zoals j van RW.

Ik heb zwemluiers gehaald. Mss kan ik even in het pierebadje met mn uk. Is toch leuk om een keer met de hele familie te gaan. Alhoewel mn buik maar nee ik wil geen zeur zijn. Mn vriendin ging nooit door haar spataderen dat heb ik haar toen ook uit haar hoofd gepraat.
Rikst weekend met 3 kindjes dus!
Tja, en uiteraaaard is oudste nu ziek en middelste verhoging. En dat terwijl ze dus echt nooit ziek zijn...
Viool, boeien, hoor, die buik. Lekker gaan zwemmen, hoor!

(zei zij die sinds de bevalling van middelste alleen nog maar in tankini is gespot... )
Haha rikst! Ik kan een hemdje erover doen

even spuien, ben het koken zo zat, niet het koken maar dat ik thuis rood en verhit mn best sta te doen tussen o en de pannen te rennen

iedereen gaat lekker zn gang, als ik vraag hou o even vast. Hup ligt ze minuut later weer in de box. En man altijd maar : t vuur staat te hoog, bloemkool bah, oh ik maak wel een ossehaasje voor mezelf! Aarghhh. Ik had me van de week al voorgenomen totdat o grotee is makkelijk te doen, echt makkelijk ! Maar ik kook dagekijks en vers enzo dus ben het ool niet gewend. Dus ik was het vergeten en nu denk ik weer shit!

En geen vlees en aardappelrtjes wat je heel de tijd moet omdraaien.

Dus tips voor lazy food .... Prima.. Ik hang mn uitsloverij aan de wilgen, ben het zo zat ootje te laten huilen en dan nog 3 lange gezichten als resultaat van mn kookkunst

En ootje is gewoon moe rond etenstijd maar nog niet bed klaar...
Als jullie me zien zitten

man kijkt ateam ( heb ik opgenomen vpor hem god heren waarom hebben we een grote tv nu )

ik zit echt te zuchten! Ik ben er door heen! De kinderen ruzie maken, bijdehaaaaand dat ze zijn, dus weer straf want;" die !! Voor je " als antwoord???

Ik heb het gehad. Getrap en geduw tijdens de afwas. Huiswerk niet ingeleverd. Een 5 voor thema....
Onrust in huize viool... niet leuk

Doeddoener, maar het wordt weer rustiger en makkelijker als ootje straks wat groter is en niet constant aandacht behoeft. Heb je nu niks aan... Belachelijk trouwens, lange gezichten terwijl jij je best staat te doen voor verse maaltijd. Misschien zelf ook af en toe kook- en schoonmaakbeurt? Ik kookte op m'n 11de dagelijks hoor, dus het kan prima (mijn moeder was een paar maanden ziek toen, huishoudelijke taken werden verdeeld en ik had oa het koken)

Rikst sterkte dit weekend en beterschap voor de jongens. Als ze een nachtje goed slapen zijn ze morgen misschien alweer een stuk fitter. Slaapt R nog steeds zo goed? Kun je iig 's nachts een beetje bijtanken. En hoe is ze overdag? Rustige baby of huilt ze veel?

Hoe zou amalia het hebben??
ja rikst vertel eens .. !
Amalia en en en zoiets ????

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven