F2006

15-07-2010 07:13 2306 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Foei Cees, zo laat lig ik zelfs (bijna) nooit in bed! Viel vast tegen vanochtend..
Heb daarna nog een uurtje rondgezworven op internet (dan ben je ineens over je vermoeidheid heen en is de rust in huis héérlijk) Sil maakte me 7:30 wakker, dus nog wel wat slaap gehad!

Wilde om 21:00 op bed, maar niet gelukt! Mss moet mijn laptop maar weer naar de reparateur ofzo

Tieg hoe gaat t daar, tis zo stil..
Inderdaad stilte vanaf hier...

Deze week weer begonnen met werken, is wel even wennen. Vrijdag ook evaluatiegesprek van een assessment dat ik gemaakt heb, en dat was een pittig en emotioneel gesprek. En er zullen er nog wel meer van volgen

Waarschijnlijk heb ik daarom 's avonds ook wat last van mijn buik gehad, of ik heb nog wat anders onder de leden, dat kan natuurlijk ook.

Met de kinderen gaat het op zich goed, jongste vermaakt zich prima, middelste vindt alles met Sint en Pieten nog wel eng, maar de cadeautjes mogen graag komen (ze zal straks ook érg jarig zijn ) en oudste is soms gewoon niet te genieten. Heeft vandaag uiteindelijk 4,5 uur over zijn boterham gedaan... Wilde niet met gebakken ei, oké, prima. Wilde plop-hagelslag. Om uiteindelijk te gaan lopen mieren dat hij brood vies vind, de plop-hagelslag was niet goed, en hij was moe.

Uiteindelijk hem zelf de keuze gegeven: of hij zou zijn boterham opeten en dan weer gewoon mee mogen doen met alles qua eten en bedtijd, of hij mocht geen pepernoten meer of ander snoepgoed, en hij zou dan om 5 uur naar bed gebracht worden. Ik was hem helemaal zat gewoon, niet leuk meer

Man en ik twijfelden zelfs of we morgen wel Sinterklaasdingen wilden doen, want het is gewoon niet gezellig zo

Ik hou het verder ook kort, moet gauw gaan slapen...
quote:Dokkie schreef op 04 december 2010 @ 00:03:

2x de prijs? Woekerprijs voor de laatste paren, of een ander model? Of heb je toch de roze gekocht?

haha, nee hoor, de aldi verkocht ze gewoon voor 9,99 maar hier in de wijde omtrek al voor woensdagmiddag uitverkocht. Dus ik heb ze voor 20 via MP gekocht. Belachelijk natuurlijk, aan de andere kant vind ik ze er een stuk beter uitzien dan die van scapino bijvoorbeeld, en daar kosten ze gewoon 25 euro. Ach, en een kind met warme voeten is toch het belangrijkste

Onze sinterklaasplannen gisteren zijn in het water gevallen, in de sneeuw eigenlijk. We zouden naar vrienden in Vught, maar de weersomstandigheden vonden we zo slecht dat we maar thuisgebleven zijn. Vrienden hebben de bestelde sinterklaas afgezegd, en wij hebben uiteindelijk thuis kadootjes gekregen van de Sint. Ach, was ook leuk natuurlijk, hoewel er voor mij alleen een chocoladeletter in de zak zat
Oeh, da's balen Lau, jammer zeg. Kinderen vonden het wel leuk?

Hier uiteindelijk nog wel Sinterklaas gevierd. Vanmorgen ging het een beetje wisselend qua luisteren. Uiteindelijk stond man onder de douche en was ik de kinderen aan het voorlezen, toen ik een zwarte piet zag lopen. Op mijn voorstel aan de kinderen dat we dan maar gauw moesten opruimen en aankleden werd niet echt gereageerd Oudste wilde zich niet aankleden, en op het laatste was ik het helemaal zat. Dus toen maar gezegd dat er op deze manier helemaal geen cadeautjes meer zouden zijn :'( Man heeft toen nog wel even met oudste gepraat, dus toch alles opgeruimd, en we zouden het huis gaan versieren met pietjes. En toen we boven op zolder knutselpapier gingen pakken, waren daar ineens allemaal pakjes...

Uiteindelijk toch nog een gezellige middag gehad, hoewel oudste het blijft vertikken om te vragen om een schone luier. Begin daar eigenlijk steeds meer van te balen, vooral omdat we iedere keer weer afspreken dat hij erom gaat vragen. Hij zegt ja, doet vervolgens nee

Nu maar vast eten gaan maken, en nog even een was erin mikken. Is dat ook weer gedaan
Trage verbinding of zo...
Drie keer is ook wat overdreven...
Klink wel herkenbaar Tieg, Lisa is ook lekker dwars de laatste paar dagen en Maartje idem. Vooral eten en aankleden, zucht.. Ik denk dat ik morgen maar om 6.45u opsta om ze om 8.15u de deur uit te hebben.. Maartje zegt de hele dag "wat?" op alles wat we zeggen, erg vermoeiend. Ik laat morgen haar oren testen, dan heeft ze geen excuus meer om niks te horen (of juist wel, maar dan is het ook niet erg) Overigens werkt de (eenzijdige..)afspraak om te zeggen dat ze gepoept heeft hier ook buitengewoon slecht. Tot opgedroogde randen en knalrode billen aan toe en ze leert er niet van. Zucht. Vergeet niet hier te melden als je de oplossing hebt.

Sint was leuk. We hebben het vanmiddag gevierd bij mijn zus thuis, met ouders en andere zus en pleegbroer. De berg cadeautjes viel mee, we hadden lootjes getrokken en ieder mocht voor 10 euro 1 of meer cadeautjes kopen. Wij hadden voor de kinderen wat leuk speelgoed gekocht en iedereen had er nog wat bijgedaan. Mijn ouders hadden een geweldig zelfgemaakt cadeau: een grote uitklapbare schraag met een tent met raampjes eroverheen. Zo hebben we een makkelijk weg te bergen tenthuisje om in de spelen. Ik zal een foto plaatsen in de AK.

We gingen om 18.00u weg en alledrie de kinders sliepen meteen in de auto, met rode konen. Dan zijn ze wel weer erg schattig.
ha, iedereen nog aan t bijkomen van de sint?

Hier begon t wat minder. Mn moeder was kindjes boven aan t afleiden zodat ik met mn vader de cadeautjes bij de voordeur kon gaan zetten. Ik loop achter mn vader aan, maar de deur waait dicht en ik loop in volle vaart met mn hoofd tegen de ijzeren hoek van de tuindeur aan... .au!!! Dus eerst naar de EHBO waar ze de snee netjes hebben gelijmd.

Daarna tweede poging. Kindjes waren heel blij en vrolijk en lekker verwend. Vooral om mannetje erg gelachen.

Als hij iets leuks kreeg zei hij: Dit is echt mn geluksdag.

En toen kreeg hij een speculaaspop, zegt hij: Dit is NIET mn geluksdag. echt grappig (en vreselijk verwend natuurlijk).

Net met jongste twee naar CB geweest. Mannetje deed ogentest niet goed, dus we moeten volgende maand nog een keer. en meis was te weinig gegroeid, dus die moetn we volgende week ook nog een keer extra laten checken. Ben benieuwd.

Vanmorgen de klas van Meis helemaal in kerst. is echt maar weinig tijd tussen sint en kerst dit jaar met de vakantie zo vroeg.

Tieg, knuffel!! T valt soms niet alemaal mee met die kids he! Herkenbaar allemaal.

Lau, later nog wel een ander cadeautje gehad?
We zakken wel erg weg zo hoor!

Maartje heeft vocht in haar oren, dus houdt ons toch niet (alleen maar) voor de gek met haar "wat". Morgen naar de KNO-arts en misschien gaat ze dan voor buisjes.

Balen dat je naar de EHBO moest Nitro! Krijg je er nu een stoer litteken bij? Hoe is het met je moeder eigenlijk?
Nitro, das balen van de EHBO. Maar wel nog een leuke Sint uiteindelijk.

En Dok, die Maartje.. Heeft dus echt last van haar oren. Ik moet vanmiddag weer naar de KNO arts met L. Hij blijft weer last houden van looporen en de druppels die normaal heel goed helpen werken niet meer. Ben benieuwd wat ze gaan zeggen. Meteen maar een afspraak maken voor M, die moet helaas voor z'n amandelen.

Luisteren gaat hier redelijk goed, gelukkig. Zeker in deze periode had ik verwacht dat vooral M lastig zou worden. Eerst Sint, Kerst, naar een andere klas volgend jaar en ook nog jarig. Maar tot nu toe gaat het eigenlijk heel goed. Alleen alles gaat heel langzaam, meneer heeft nooit haast en daar wordt je wel eens gek van

Dure boots, Lau Maar ja, kind heeft warme voeten!! Hier wel een mooi cadeau van mijn moeder gekregen (alvast voor kerst want dan zijn ze er niet) een foto van Marius en Levi op canvas, Ben er erg blij mee. Maar ook hier helemaal niks (niet eens een chocolade letter ). Kids wel enorm verwend, maar dat hoort!

Tieg, dikke knuffel (en dat geldt ook voor Dok en Nitro) vind het knap hoor 3 kids!! Respect!!

Vis, hoe is het op je werk??

Nou, ga zo nog even het een en ander bij de Hema terugbrengen (en waarschijnlijk halen ) en dan op naar KNO arts.

Tot later!!
Ha! Leef nog maar even op de zijlijn.

Heb namelijk een oververmoeid kind (t) en de ander met(beginnende) oorontsteking. Vent met oorontsteking en ook bijna oververmoeid. Zelf super druk op het werk, thuis ook druk met studie. Kom niet eens aan was opvouwen toe dus we leven zo ongeveer uit de wasmand (gelukkig nog wel gewassen ).

Geloof dat ik na mijn examen ga instorten want ben nu al bekaf maar op een of andere manier blijf ik nog staande.

Hopelijk binnenkort weer iets meer mens.
Hier dezelfde drukte hoor Nic, dus kan me goed voorstellen. Volgens mij is Nina ook oververmoeid, die is zo huilerig de laatste tijd. Probeer haar wel een beetje rustig te houden, en overdag in slaap te laten vallen op de bank, maar het heeft nog geen effect tot nu toe. Ze slaapt ook snachts nog eens heel onrustig, droomt veel en staat om de haverklap aan ons bed. We laten haar maar bij ons slapen, dan slaapt ze in ieder geval wel beter. Denk dat het hele school/kerst/sinterklaas/spelen met vriendjes - gebeuren gewoon heel veel indruk maakt op haar op het moment.

En dan nog goed nieuws voor mij: Ik heb een nieuwe baan! Intern, gewoon hier op de afdeling, vanaf 1 januari ben ik communitymanager van onze online-community
Lau, gefeliciteerd! Leuk zeg, iets nieuws en dan lekker intern.

Hier ook door alle extra dingen die teveel indruk maken. 's avonds huilt tim om alles, hij had gisteren 3 keer zijn broek nat terwijl hij de hele sint periode droog is gebleven.

Hij slaapt wel goed en maak hem op moment ook niet altijd wakker om te plassen. Lukt trouwens ook bijna niet, dan moet ik hem uit bed tillen en dan wordt hij pas wakker. Vindt dat zo zielig.

Nog 5 weken en dan heb ik weer tijd om de was op te vouwen

Dat doe ik sowieso altijd hoor, Nina slapend op de wc zetten. Ze plast dan gewoon, ik veeg af en dan til ik haar weer op en leg haar weer in bed. Gaat prima. Ik vind het juist zo sneu om haar dan wakker te maken. Maar helemaal niet laten plassen durf ik dan uit luiheid nog niet echt aan, moet ik straks midden in de nacht bed gaan verschonen.
Tim heeft nog wel een luier aan want die is nooit droog 's nachts dus hij moet echt wakker worden want anders krijg ik die luier niet uit en weer aan.

Misschien weer eens broekjes proberen, hij plast nu niet meer zoveel 's nachts dus denk dat die het wel houden.

Hoeveel drinken jullie kids overdag. Tim drinkt op school de laatste tijd beide bekers niet leeg, als hij al drinkt. Meestal komt alles weer mee terug. Hij moet toch dorst krijgen zou je zeggen.
Nina drinkt wel goed volgens mij. ´s ochtends beker karnemelk, pakje drinken en beker drinken mee naar school, thuis nog een of twee bekers drinken. Als Tim zijn bekers niet leegdrinkt op school lijkt me wel dat hij dan aan erg weinig vocht komt. Wat drinkt hij thuis?
hier ook druk en huilende kinderen met naweeën..

jes slaapt ook heel diep maar is sinds een paar dagen wel bezig met proberen dat zijn luier droog blijft s nachts. ik denk dat ik voortaan met een maatbeker naar boven ga, want hem van de trap af zuilen is niks waard (ca 25 kilo). das het handige van jongetjes!

hij vindt zelf de luierbroekjes maat 6 van de c1000 het lekkerste zitten nic. en anders die drynites, maar die zijn wel wat duurder.

met zonder speen gaat super, hij is er zelf trots op!

woooow lau, gefeliciteerd!!! leuke(re) job ook? andere tijden of gewoon hetzelfde? zo ff sneaky tussendoor!
Lau, gefeliciteerd!! Heel leuk!!

Marius drinkt 's ochtends een beker, op school een beker, tussen de middag melk. Maar hij heeft ook een korte periode gehad dat hij 's ochtends niet dronk op school. Dat gaat nu weer goed. Marius is al meer dan een jaar 's nachts zindelijk (op een enkel ongelukje na). Maar wij halen hem elke avond uit bed (en hij slaapt altijd). Ben ook bang dat hij het niet red en dat ik dan z'n bed kan verschonen
Hier 's ochtends beker drinken, hij krijgt dan 2 bekers drinken mee naar school. 1 voor in de klas 's ochtends en 1 voor de overblijf. Thuis moet hij dan ook weer een beker drinken en bij het eten nog een grote beker drinken.

Ik ga volgende week wel even vragen of ze er op school op willen letten. Weet eigenlijk niet wat hij op de bso krijgt maar ik volgens mij krijgen ze daar ook eerst een beker drinken.

Bij 2 dagdelen naar school heeft hij dus sinds het ontbijt gewoon niets meer gedronken.

Heb luierbroekjes van kruitvat liggen en volgens mij vindt hij die ook wel fijn. Ook nog gewone luiers van kruitvat.

Ik ga maar even kijken of ik door de berg was heen kom. Man ligt al op bed dus heb de tv voor mij alleen.
Klinkt overal lekker druk!

Gisteren echt een vermoeiende dag, Lisa was ziek thuis (maar al niet meer echt ziek zoals ze dinsdag was), Maartje moest naar de KNO arts. Dus ik met 3 kinderen naar het ziekenhuis. Wachttijd bijna een uur! Wel een schoolbord, potloden/kleurplaten, puzzel, kralenspiraal e.d. Maar goed, ze maakten ruzie om het schoolbord en de puzzel en Maartje gooide alle potloden (met veel puntenslijpsel erbij in de bak..) over de vloer. En ze had ook nog diarree. En er was geen verschoonplek. Er zit flink vocht achter haar trommelvliezen, over 1.5 maand terug en buisjes erin als het dan nog niet over is. En tot die tijd harder praten en neusdruppels/paracetamol als ze pijn heeft (zoals vandaag).

Na de KNO-arts door naar de kapper (was al afgesproken en hard nodig). Karlijn gevoed bij de kapper. Daarna naar de supermarkt voor de boodschappen. Toen naar huis om te eten. Wat een gesjouw! En 's middags 2 kinderen die al het speelgoed overhoop haalden en de 3e wilde niet slapen, alleen in de draagdoek. Zwemles maar even overgeslagen. P. had elders een eetafspraak, dus daar had ik ook niks aan. Na het eten kinders gebadderd (want: stroop in haren en ze roken erg vet na de pannenkoeken!) en naar bed. Toen mama languit in warm bad en naar bed! Welke idioot wil er nou 3 (of 4, of 5!) kinderen? Vroeg ik me weer af. Verder zijn ze wel lief hoor!

Vandaag zouden ze weer naar school/creche, Lisa was weer beter. Kon ik even grondig puinruimen hiero. Maar Maartje heeft zo'n oorpijn, dan hou ik haar toch maar thuis bij mij en niet naar de drukke creche. Vind ik ook zielig en ik ben toch thuis.. Maar goed, kom minder aan dingen toe dan.

Marlee, hoe was het bij de KNO-arts? En meiske van Nic (en man) ook al last van oren. Wat is dat toch met die oren?

Kindjes slapen verder wel vrij goed. Lisa kwam vanochtend om 5.30u zeggen dat ze in haar luier had gepoept. Was niet zo, had ze waarschijnlijk gedroomd. Daarna gelukkig wel verder gaan slapen.
echoooo.. Maar zelf ook weinig te melden.
Heb paar dagen niet in kunnen loggen maar volgens mij ben ik er weer. Kom vanavond even bijlezen.
Hoi,

Hier vandaag een erg relaxed dagje. Een echte zondag . Kids zijn lekker aan spelen, man zit boven te leren en ik... Ik ben van alles aan het verzinnen om niet schoon te maken en dat lukt aardig :-). Ga straks toch maar beginnen.

Ook gewoon erg druk, merk dat dat vaak is aan het eind van het jaar.

Met Levi was alles ok bij de kno-arts, hij heeft weer nieuwe druppels gekregen. We moeten over een maand terug en meteen een dubbele afspraak, ook voor Marius

Wat balen van Maartje haar oren. Hoop dat Se zich snel weer beter voelt want oorpijn is echt heel rot.

Travis, hoe bevalt het werkende leven?

Ok, ga me nu echt wagen aan de schoonmaak!!!
Kom even de rust verstoren hier

Marlee, hoop dat de nieuwe druppels goed werken voor levi. Ben toch wel blij dat het hier allemaal wel meevalt met de oorperikelen. Nog een beetje schoongemaakt?

Dok, hoop dat Maartje snel opknapt met haar oorpijn. Kan wel even duren voor ze weer goed hoort, wel een maand weet ik nog van T van vorig jaar. Vervelend voor allemaal want je blijft dingen herhalen en raakt allemaal geirriteerd.

Wanneer begin je officieel weer met werken? Of heb je alweer een paar dagen gewerkt?

Travis, hoe is het gegaan met boom versieren?

Oja, moet de ballen hier nog even goed hangen. Heb de kids laten versieren maar ga het nu even wat verhangen en dan gaan we morgen weer verder met de slingers en laatste ballen.

Hier een spannend dagje achter de rug vrijdag. Mijn moeder belde rond 12 uur dat mijn oma die nacht een hartaanval had gehad, ondertussen al gedotterd was maar dat de bloeding niet stopte en ze in shock was. Gelukkig kreeg ik 's middags het bericht dat ze weer stabieler was. Ze is gisteren overgeplaatst naar een ander ziekenhuis maar haar bloeddruk is nog niet helemaal stabiel. Was ze er bijna ineens tussenuitgepiept. Ze is nog niet eens zo oud, 77 jaar.

Vanmiddag even op bezoek geweest maar ze ziet er nog slecht uit (logisch). Hoop dat ze snel nog wat verder opknapt.

Komende week wordt erg druk, bij jullie vast ook. T heeft dinsdag kerstmarkt bij de bso en donderdag op school. Morgen nog een keer cursus, woensdag zwemles. Man gaat woensdagochtend op zakenreis en komt vrijdagavond laat weer een keer terug. Ga dus maar even makkelijke dingen uitzoeken voor het eten deze week, morgen alle boodschappen doen en hopen dat het niet te hard gaat sneeuwen deze week.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven