fijne handcreme
vrijdag 10 december 2010 om 16:19
Hallo,nu het buiten weer lekker koud is merk ik dat meteen aan mijn handen,die droog zijn en er zo lekker gerimpeld gaan uitzien.
Ik heb al heel wat merken geprobeerd,maar de goeie heb ik nog steeds niet ontdekt,ik ben heel benieuwd of jullie ervaring hebben met een handcreme die volgens jullie heel goed is
Ik ben wel op zoek naar een creme die snel intrekt,in iedergeval voor overdag vind het altijd vervelend om met van die vette handen rond te lopen,zijn mijn kids ook niet zo blij mee
Ik heb al heel wat merken geprobeerd,maar de goeie heb ik nog steeds niet ontdekt,ik ben heel benieuwd of jullie ervaring hebben met een handcreme die volgens jullie heel goed is
Ik ben wel op zoek naar een creme die snel intrekt,in iedergeval voor overdag vind het altijd vervelend om met van die vette handen rond te lopen,zijn mijn kids ook niet zo blij mee
vrijdag 10 december 2010 om 23:37
Ik kon ook altijd smeren tot ik een ons woog, mijn handen gingen van de droogheid zelfs pijn doen. Heb gisteren van Palmer´s, Shea Butter Formula met Vitamine E gekocht. Je hebt het in een pot (creme) en in een fles (lotion).
Ik heb de fles gekocht en jeutje, wat werkt dat goed! Kostte rond de 3 euro.
Ik heb de fles gekocht en jeutje, wat werkt dat goed! Kostte rond de 3 euro.
zaterdag 11 december 2010 om 15:18
het enige wat ECHT helpt tegen droge handen is Vaseline Cetomacrogol Crème FNA, met en zonder recept te krijgen. Is vet, maar het overtollige vet veeg je even af met een tissue en klaar. Al die cremes op waterbasis doen niks voor je handen, bij mij gingen ze alleen maar meer jeuken en ik heb echt hele droge handen in de winter (vroeger gingen ze zelfs bloeden omdat ik er nooit wat opsmeerde). Meestal doe ik overdag gewoon ook nivea blauwe blikje, klein beetje erop en binnenkant handen even afsmeren aan je broek of zo:P
zaterdag 11 december 2010 om 15:39
Weet niet of je toevallig aan de Duitse grens woont, maar daar heb ik handcrème gekocht. Hand Konzentrat, speciaal voor de kou (staat ook een wintersterretje/vlokje op de tube)
Ik kon ook nooit de juiste vinden, of mijn handen bleven vet of het werkte niet. Heb met de kou gelijk droge handen en scheurtjes. Toen vond ik deze, ¤ 1,49, dus het proberen waard. Het het werkt echt! Mijn handen zijn zacht en geen scheurtjes meer. Smeer het alleen op als ik naar bed ga, en je moet echt maar heen weinig gebruiken. Een drupje ter grote van een doperwtje is voldoende.
http://www.balea.de/cgi-bin/balea_body. ... 1292078067
(Het is de tweede tube van links)
Ik kon ook nooit de juiste vinden, of mijn handen bleven vet of het werkte niet. Heb met de kou gelijk droge handen en scheurtjes. Toen vond ik deze, ¤ 1,49, dus het proberen waard. Het het werkt echt! Mijn handen zijn zacht en geen scheurtjes meer. Smeer het alleen op als ik naar bed ga, en je moet echt maar heen weinig gebruiken. Een drupje ter grote van een doperwtje is voldoende.
http://www.balea.de/cgi-bin/balea_body. ... 1292078067
(Het is de tweede tube van links)
zondag 12 december 2010 om 16:04
quote:_lente_ schreef op 10 december 2010 @ 18:48:
Ik zag hem er nog niet tussen staan maar de handcreme van Clarins... die is echt zoooo lekker!
Clarins Hand and Nail Treatment Cream
Hele erge aanrader! Vliegt in je handen in de zin van dat ie snel intrekt, en ruikt lekker en voelt lekker.... goed ik hou verder mn mond :-)Vond ik niks, zeker gezien de prijs.
Ik zag hem er nog niet tussen staan maar de handcreme van Clarins... die is echt zoooo lekker!
Clarins Hand and Nail Treatment Cream
Hele erge aanrader! Vliegt in je handen in de zin van dat ie snel intrekt, en ruikt lekker en voelt lekker.... goed ik hou verder mn mond :-)Vond ik niks, zeker gezien de prijs.
zondag 12 december 2010 om 16:06
quote:leyla88 schreef op 11 december 2010 @ 15:18:
het enige wat ECHT helpt tegen droge handen is Vaseline Cetomacrogol Crème FNA, met en zonder recept te krijgen. Is vet, maar het overtollige vet veeg je even af met een tissue en klaar. Al die cremes op waterbasis doen niks voor je handen, bij mij gingen ze alleen maar meer jeuken en ik heb echt hele droge handen in de winter (vroeger gingen ze zelfs bloeden omdat ik er nooit wat opsmeerde). Meestal doe ik overdag gewoon ook nivea blauwe blikje, klein beetje erop en binnenkant handen even afsmeren aan je broek of zo:PIn de meeste handcremes zit vaseline verwerkt.
het enige wat ECHT helpt tegen droge handen is Vaseline Cetomacrogol Crème FNA, met en zonder recept te krijgen. Is vet, maar het overtollige vet veeg je even af met een tissue en klaar. Al die cremes op waterbasis doen niks voor je handen, bij mij gingen ze alleen maar meer jeuken en ik heb echt hele droge handen in de winter (vroeger gingen ze zelfs bloeden omdat ik er nooit wat opsmeerde). Meestal doe ik overdag gewoon ook nivea blauwe blikje, klein beetje erop en binnenkant handen even afsmeren aan je broek of zo:PIn de meeste handcremes zit vaseline verwerkt.