Count your blessings nu toch eens (kom bij de BEO!)

10-05-2010 20:40 2410 berichten
In een ieder van ons huist een BEO.

Wees niet bang haar te ontdekken.

Bevrijd de BEO in jezelf en word lid!

Tientjesleden (42 euro per jaar), sympha's, ook van harte welkom!

De cursussen zijn in volle gang maar er zijn overal nog enkele plaatsen beschikbaar.

'Tuinieren in de vagina', 'doe meer met je bladblazer' en 'graancirkels maaien met de handmaaier', zijn dit jaar helaas helemaal volgeboekt maar bij veel animo is er een mogelijkheid tot een extra cursus in de zomervakantie.

BEO's verenigt u!

Alle reacties Link kopieren
Nou, die mensen van de keuringsdienst zijn na een paar glazen zelfgestampte appelcider mijn beste vrienden geworden. Pfff.

Ben je mal Spuka, mijn kinderen moeten hier helpen. Een boerderij is een familiebedrijf. Als ze op reis willen, gaan ze maar met de trekker vol stedelingen op en neer rijden naar het weitje van de buurman.

Ze gaan een deel van de vakken bij de Wereldschool volgen omdat het onderwijs hier niet echt aansluit bij het Nederlandse onderwijs en omdat het niet onze bedoeling is hier eeuwig te blijven. Ik vrees dat ze zich rot schrikken als ze die enorme dozen vol boeken straks zien.
Lieve dames!

Ik moet even zeggen dat ik enorm genoten heb van ons BEO-item bij Metropolis van vanavond (http://beta.uitzendinggem ... 660-die-tijd-van-de-maand vanaf 10.06 min).

Heel goed om jonge vrouwen zo te interesseren voor de BEO..en zo zie je maar: toch goed dat we die tipi van het Lorelei-festival gewoon gehouden hebben.
Als ik er ook even niet bij ben,zak meteen het hele topic,een end weg....

Ik ben terug, van mijn maanden durende rondreis over de veluwe,zoals beloofd op zoek naar de oorzaak van de Q-koorts,die nu al jaren heerst op de farm van Meds.

Ben erachter hoor,je leest er binnenkort alles over op de Wikileaks *teveel gevoelig informatie om zomaar hier neer te zetten*

Genoeg te blessen dus..................
oh fijn, BEO bestaat dus nog? Ik was al bang dat het hele topic weggesaneerd was (wegens technische problemen bij Sanoma)
Hei Iris, wazzup?
Nijnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn *zie je nu wel dat er genoeg te blessen is*

Sorry dat ik niet op de afgesproken tijd,op de goeie plek stond, was de tijd helemaal vergeten, en je weet het...........in zweethutten hangen geen klokken , orders van BGB

*zit met een bigsmile achter de pc.........Nijn meid wat is dit lang geleden*
quote:Starshine schreef op 10 december 2010 @ 19:02:

oh fijn, BEO bestaat dus nog? Ik was al bang dat het hele topic weggesaneerd was (wegens technische problemen bij Sanoma)

Jaaaaaaaaaaaa, we moeten maar weer flink gaan Blessen

*Zwaait heeeeeeeeeeeeeeelllllllllllllllll hard naar alle BEO's *
quote:iris16 schreef op 10 december 2010 @ 09:50:

Als ik er ook even niet bij ben,zak meteen het hele topic,een end weg....

Ik ben terug, van mijn maanden durende rondreis over de veluwe,zoals beloofd op zoek naar de oorzaak van de Q-koorts,die nu al jaren heerst op de farm van Meds.

Ben erachter hoor,je leest er binnenkort alles over op de Wikileaks *teveel gevoelig informatie om zomaar hier neer te zetten*

Genoeg te blessen dus..................potverdikkie waar heb je dat antwoord gevonden? In Peru ofzo? Het hele land is bijna ten onder gegaan aan smetplekken en jij zit met je reet aan het strand
quote:Starshine schreef op 10 december 2010 @ 19:02:

oh fijn, BEO bestaat dus nog? Ik was al bang dat het hele topic weggesaneerd was (wegens technische problemen bij Sanoma)we bestaan nog wel, maar de vraag is hoelang
Neeeeeeeee, Meds

Moet dat nou zo....?? Ik heb mijn stinkende *kan idd beter even gaan douchen* best gedaan, en dit is jouw welkomswoord tttssssssssssssss

Ik ben erachter gekomen dat er nu veel meer mensen ziek gaan worden van allerlei dieren ziektes, komt van al die brandnetelthee die we drinken, en van de slakken
dus we hoeven geen brandnetelthee meer?

Mooi! (gooit bocht uit het raam en neemt gewoon weer lekker kofiie)
quote:Starshine schreef op 11 december 2010 @ 08:14:

dus we hoeven geen brandnetelthee meer?

Mooi! (gooit bocht uit het raam en neemt gewoon weer lekker kofiie)Geen brandnetelthee meer.................Ik zeg Cola, grote glazen Cola
Iris, alles goed hier. En jij?

Ik mag van PP niet meer naar de zweethut. Dat komt omdat ik daar altijd vreemde mannen lastig val. Dat gaat vanzelf, daar kan ik niks aan doen.
krijgen we nou? actie bij de BEO? ik dacht dat we allemaal de zwijggelofte afgelegd hadden bij de cursus 'praatjes vullen geen gaatjes' van jeltje van nieuwenhoven......

we zijn weer uitgezwegen. gezellig!
Over afleggen gesproken. Ik kom met de kerst naar Nederland en wil dan als snelle snabbel een cursus 'dooie TP's afleggen' geven. Inschrijven hoeft niet, ik zie jullie wel.
zo lang mijn cursus grafstenen beschilderen (grafitti) er maar niet mee in het gedrang komt yet.....

hoe is het in peru? geen extra zuurstof meer nodig? hoe is het met de lama's? trek je nog veel verwarde boedhisten met Dalai Lama? ik blijf 'm, marketingtecnisch, briljant vinden!
TP's afleggen? Ik zeg villen en de huid als bontkraag verwerken.
Sorry Leo,over die zwijg-actie's wist ik niets,toen ik thuis de nieuwe Beo-bijdrage op de mat zag liggen,ben ik meteen in de pen geklommen.

Nijn,dat jij vreemde mannen lastig valt........is toch geen nieuws,wel raar dat PP daar nu inene een punt van gaat maken *had me zo verheugd op de zweethutten-parade.

De curcus TP's afleggen, ga ik niet doen hoor pppffffff

Krijg daar altijd zo'n jeuk van,en dan zit ik tijdens de kerstdagen weer met al die opengesprongen etterende

bulten
Het is hier inderdaad druk dankzij Dalai, maar financiëel schiet ik niks op met die verwarde Boedhisten. Bah, wat een klaplopers!

Jammer dat je niet komt Iris, je beseft wel dat ik liters taxfree meeneem?
We waren al zo ver gezakt dat ik even bang was dat we geband waren met z'n allen!

Frappant hoe hard het hier gaat ondanks dat dit de laatste tijd zo'n impopulair forum is eigenlijk he?

Nah Yette, je moet maar zo denken, het mogen klaplopers zijn, die boeddhisten, je bent in ieder geval niet eenzaam en dat is ook wat waard zo rond de kerst.....
Wat Leo zegt. We wilden langskomen voor kerst en nieuwjaar, maar toen begon jij te zuchten en te steunen dat anderhalve week wel lang is voor 8 logees en dat je geen hotel bent en dat we de kerstdagen wel konden komen maar daarna maar een B&B moesten boeken.

Tssk, gastvrij hoor. Alsof we dat hele eind naar Peru komen voor 2 dagen.
Geen idee waar dat verhaal van die B&B vandaan komt Star. Jullie zijn van harte welkom hoor! Ik heb Leo geschreven dat ik in de logeerkamer plek heb voor 10 Boedhisten, dus dat moet met 8 BEO's ook wel lukken. Misschien dacht zij daar anders over?
oh in dat geval nodig ik mezelf graag uit. Mag mijn hond ook mee? (St Bernard, komt vast van pas in de bergen)
Dames, laat die dooie TP's nog maar even in de vriezer liggen, ik blijf thuis deze kerst!

Gezellig Star. Natuurlijk is je hond ook welkom. Kan hij een beetje leuk met llama's overweg?

De Boedhisten staan trouwens vandaag met mijn llama's op de kerstmarkt om wat bij te verdienen voor hun terugreis. Schiet niet erg op, ik denk dat ze er nog wel tot Pinksteren zullen staan.

fijn dat we welkom zijn Yette. We zouden eerst bij vrienden uit de provincie gaan eten, maar die hebben lievevr geen hond over de vloer. Nou, we zeiden: 'of Rembo is welkom of we komen gewoon niet.'

Ze wilden nota bene dat we Rem alleen thuis zouden laten of in een pension zouden stoppen. Nou vraag ik je...het beestje wordt panisch als 'ie alleen is en hij kan al helemaal niet met vreemde verzorgers opschieten.

Gelukkig zijn er dus toch nog gastvrije mensen op aarde.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven