minnaar deel 13

26-09-2010 21:24 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?
ja dat is ook zo JJ!

Het 'saamhorigheidsgevoel' hier maakt ook wel dat we soms misschien wat teveel afwijken van het topic zelf, en dat mensen wat minder snel in zullen breken. Ik ben nog niet echt jaren lang een schrijfster hier, maar in de 1,5 jaar dat ik hier schrijf is er al zoveel gebeurd; zowel met mijzelf als met een groot aantal medeforummers. Dat schept enerzijds een band; fijn om van elkaar te weten hoe het gaat, maar anderzijds wijken we daardoor misschien wel eens teveel af van de oorspronkelijke openingstopic? Ach, ik vind het fijn om hier te kunnen spuien en soms ook nog eens van repliek te kunnen dienen. En als het niet meer gewenst is, dan hoor ik dat vast wel
quote:Suzy65 schreef op 12 december 2010 @ 14:11:

@Priscilla: het is me niet duidelijk wat voor mails je gestuurd hebt, maar verwijten en verongelijktheid jaagt mensen hard weg. Ook als je later spijt betuigt. Zeker met minnaars is het denk ik zo, dat je naar iemand uit wil kijken, en niet zit te wachten op "gedoe". Wat je zegt laat zijn sporen na, altijd, sorry maakt dat niet ongedaan..Dan gaat iemand je zien als "lastig" ipv leuk en extraatje.

Ik weet niet of zoiets bij jullie gebeurd is, maar er komt een punt dat het onomkeerbaar is. Ook al vind je de persoon als geheel leuk en gaat het over het ("lastige"/jaloerse) gedrag, wat je uit en zegt, het beinvloedt toch hoe iemand jou ziet.

En spijt/wroeging achteraf is shit, ik ken het.. de onmacht dat dingen niet terug te draaien is, of helemaal geen contact mogelijk om eea recht te zetten. Dat is ontzettend moeilijk, ik weet het!

Sterkte!

thankss Suzy

dit is luid en duidelijk als het zo verteld wordt.

En ik denk dat hij dit ook zo voelt..
quote:Very Cherry schreef op 12 december 2010 @ 14:56:

[...]

Zou je man nou ook zoiets denken, zoals in die laatste zin; En ik dan? Wat moet je nu nog met mij?

Ga in godsnaam aan jezelf werken, steek je energie in je eigen gezin en doe wat aan dat zelfvertrouwen van je, want je gebruikt anderen om je gaten te vullen, letterlijk en figuurlijk.

ja dat vragen we al jaren af,wat moeten we nog samen met elkaar...

We hebben huwelijkstherapie gehad,gepraat met mijn psychiater enzz en leven als broer en zus

Aan mijn zelf ben ik jaren bezig wegens depressie en andere dingen...

en ik denk niet dat ik mensen gebruik,ik voel me gewoon doodongelukkig ondanks ik alles heb...
Prisillia: het lijkt er inderdaad op, psycholoog van de koude grond spelende, dat je ongelukkig bent, en je op anderen rekent ervoor te zorgen dat dit ophoudt. Een minnaar, sv, sc, wat dan ook moet iets toevoegen, niet een gat vullen zoals VC ook al zegt. (hoewel, nu ik het zo schrijf; kan ook anders geïnterpreteerd worden)

Ik verwacht dat je nooit een prettige sv-relatie zult hebben (noch een nr1 relatie overigens) als je jezelf niet eerst helpt. Anderen kunnen je niet gelukkig maken, dat moet je zelf doen (zegt zij die door de dalen des levens aan het strompelen is)..
wat een fijne levendigheid hier op de zondag!

Over 2011 gesproken, ik kijk stiekem heel erg uit naar de jaarhoroscopen
it's gonna be our year Crea!!!
quote:bkstr schreef op 12 december 2010 @ 15:44:

Prisillia: het lijkt er inderdaad op, psycholoog van de koude grond spelende, dat je ongelukkig bent, en je op anderen rekent ervoor te zorgen dat dit ophoudt. Een minnaar, sv, sc, wat dan ook moet iets toevoegen, niet een gat vullen zoals VC ook al zegt. (hoewel, nu ik het zo schrijf; kan ook anders geïnterpreteerd worden)

Ik verwacht dat je nooit een prettige sv-relatie zult hebben (noch een nr1 relatie overigens) als je jezelf niet eerst helpt. Anderen kunnen je niet gelukkig maken, dat moet je zelf doen (zegt zij die door de dalen des levens aan het strompelen is)..

Ik weet het allemaal ook niet Bkstr

Weet alleen dat het heerlijk was ,als mijn gat eens een keer gevuld was hahha dat ik eindelijk eens bemind werd,dat ik me weer sexy en vrouw voelde....

Och...meid en gaat het nu wel een beetje beter met je?
quote:bkstr schreef op 12 december 2010 @ 16:02:

it's gonna be our year Crea!!!Ik hoop het, ik hoop het zo (en weet ook dat ik dat deels zelf in de hand heb). Ben echt even aan t eind van mijn latijn en behoefte aan wat vrije dagen (nog 2 weken pff), maar aan de andere kant: nu heb ik het tenminste druk genoeg zodat ik af en toe niet pieker
Ik hoop ook dat 2011 nu eens mijn jaar wordt, haha, wie niet eigenlijk? Horoscoop deze week zegt dat als ik initiatief neem, ik niet lang meer single zal zijn.. (nu nog weten initiatief naar wie, dat zeggen ze er niet bij, he?)

@Crea: afleiding is deels goed, maar is soms ook alleen maar uitstel van dat piekeren. Onderhuids leeft het toch allemaal door.. Blijft redelijk uitzichtloos ondertussen. Er is geen directe oplossing, je kan er weinig mee, piekeren biedt niet veel. Dan is afleiding juist wel goed om je er totaal in te verliezen. Zie hierboven: het moeilijke is dat je hier geen invloed op hebt, maar oa afhankelijk is van zijn leven en factoren rondom hem. Dat is moeilijk bij neer te leggen, maar je kan er zo weinig mee, dat maakt het zo machteloos en in circeltjes blijven denken..

@JJ: misschien herken ik het wel, omdat ik jarenlang op het rationele heb geleefd en pas afgelopen jaren op gevoel. Good for you iig. Dat je die gevoelens dan deels weer moet inhouden/verbergen lijkt me lastig!

@Priscilla: Ik wil eigenlijk niet eens een spiegel voorhouden oid. Tis meer dat ik inmiddels weet hoe veel beter een positieve inslag werkt. Het negatieve benoemen of toelaten is altijd een spiraal naar beneden, mensen gaan nooit harder hun best doen daardoor (tenzij uit angst of zo, om te verliezen, om te pleasen, maar zelden uit eigen beweging/zin. En dat laatste is wat ik zou willen, vrijwillig, vanuit iemand zelf, dat iemand het zelf inziet en niet afgedwongen hoeft te worden. Dan is het al de 1/2 minder waard wat je bereikt). Ik zie dat meer als tip, maar besef wel dat het confronterend kan overkomen. Het gaat niet over controle of om iemand onder controle te krijgen (zoals jij het wil/wenst).

@Bkster: wat vindt jouw ex-nr1 nu eigenlijk van deze situatie? Jullie laten elkaar niet helemaal los, is dat voor hem ook niet moeilijk (of dubbele signalen?)?

*Zit zelf met een nogal zieke kat van 8 maanden hier. Vanavond nog naar de dierenarts geweest, nog geen diagnose, maar ik word er ook naar van. Er zat een bobbel rond de lies aan 1 kant opeens, kat kon haast niet lopen opeens gisteren, traag, enz. Koorts, punctie gedaan, kwam geen troep, alleen wat bloed. Nu weten we nog niks. Shot antibiotica en pijnstiller alvast. Ze is mega-aanhankelijk, terwijl ze niet zo'n schootzitter is. Het zit me niet lekker iig. Gelukkig morgen vrij, zit ik er bovenop*.
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Gisterenavond mailde mijn minnaar mij zo lief, dat ik even dacht dat hij verliefd aan het worden is...

Ik schrok en maakte wat luchtige opmerkingen, zodat het "gesprek" een andere kant op ging.

Dit vertelde ik aan mijn beste vriendin. En zij zei "heerlijk he? Die machtspelletjes!"

Daar moet ik nu nog aan denken...

Ik hou niet van machtspelletjes:(

Ik was alleen geschrokken, om niets. Waarom zou hij niet liever dan lief, kunnen zijn?

We gaan nu al een half jaar met elkaar om.

Dan lijkt het mij logisch dat "de relatie" meer in gaat houden dan sex en een goed gesprek.

Dat er genegenheid bij komt.

Ja, ja, ik weet het:-) gevoelens van genegenheid kunnen tot verliefdheid leiden.

Ik moet blijven nadenken, nadenken met gevoel.

Hoe houden wij dit in balans?

@suzy

Ik zou zeggen neem initiatief naar alleen the single guy's.

Lijkt mij dat er alleen maar ellende van komt als je als single lady een getrouwde man als minnaar hebt.

Ik zou het niet doen...

(yeah right, slang, Alsof als beiden personen getrouwd zijn, je dan geen issues zou hebben?)

Ik zie het zo. Ik ben nr1 voor mijn man. En als minnares sta je in het beste geval op nr3.

Maar vaak op de 4de of 5de plaats. Eerst zijn nr.1 en de kids, dan zijn werk, zijn familie en vrienden, dan zijn hobby's en dan kom jij:-)

Als single ben je niemands nr1.

En lijkt mij, dat dat op den duur pijn gaat doen?

Altijd op de zoveelste plaats komen in zijn leven.

In het leven van hem, bij wie je wel in de armen in slaap valt na de meest geweldige sex.

Iets heel anders. Hebben jullie ook een liedje dat door je hoofd gaat als je aan je minnaar denkt?

Ik denk aan het liedje van Ray Charles, "I've got a woman"

De tekst is zo treffend. (ahum, ik geef hem geen geld:-))
suzy: exnr1 praat niet over gevoel: daarin ging het oa ook mis. Maar ik merk dat hij ook moeite met loslaten heeft. Ben al die jaren gewend geweest zijn gevoel aan zijn gedrag af te lezen, dus ik zie aan hem, en hoor in zijn woorden ed, dat hij ook nog lang niet klaar met ons is. Maar ervoor gaan werken, gaan vechten, dat doet (en deed) hij niet, hoewel; niet op de manier die ik nodig heb. Dus situatie blijft hetzelfde, dat moet ik mezelf voorhouden. Maar oh die mind blowing seks zeg!

minnaar gesproken vd week: gaat echt niet goed met m; rust is vr ons beiden zo slecht nog niet!

*zucht, waar is dat ongecompliceerde leven gebleven*
Goedemorgen! Moeten jullie ook steeds opnieuw inloggen? Volgens mij lopen er weer wat beestjes hier op viva

Slang, wat ik nooit zo goed begrijp, wat is er mis met verliefde gevoelens? Waarom moet een gesprek een luchtige kant op geleid worden, waarom niet gewoon vragen, jôh hoe zit het met je gevoel? Als je sekst hebt, ben je dichter bij elkaar dan wanneer je met je vriendin op de bank zit te wijnen en toch mogen er geen verliefde gevoelens bij komen? Het betekend toch niet 123 dat je voor altijd bij elkaar wilt zijn? Wat dat betreft snap ik de opmerking van je vriendin wel over spelletjes. Het duwt, jij trekt terug. Het gesprek aangaan is eerlijker en duidelijker, vind ik.

Bkstr, het einde is nog even niet in zicht hè? Werkt de gemoedstoestand van minnaar niet eerder in je nadeel dan in je voordeel? Maw, wordt je er niet eens doodmoe van?

Ongecompliceerdheid is hier niet in elk geval... lang leve de opblaasbare schouders en de grote nep glimlach. En doorrrr gaan!!
@Bkster: het lijkt me ook niet bepaald een ongecompliceerd leven, wat de meesten zich op de hals halen hier aan nr 1 + minnaar (en hoe het daarna verloopt, wat je ogen opent tov je relatie thuis, wat het wakker maakt in je, het zet toch eea op zijn kop en er komen (voorheen sluimerende of in teleurgestelde) behoeftes bij (voor de een geweldige seks en voor de ander juist openheid en praten/emotionele/dagelijkse aandacht/ steun). Denk dat 1 van de krachten van een minnaar is dat je je (weer) bijzonder voelt, gezien en gehoord, voelbaar belangrijk in iemands leven (ipv het vanzelfsprekende van met iemand samenleven).

Juist het speciale ervan, niet in het minst de aandacht van/voor elkaar en het lichamelijke, intieme, jezelf kunnen zijn en stilstaan bij gevoel, waaronder seksueel gevoel. Iemand raakt je letterlijk en figuurlijk weer.

@Roossie: houd je niet groot, he? Alsmaar blijven lachen, ik ken het wel hoor, en soms moet het gewoon, maar trek je svp ook soms ff terug in jezelf, om ook toe te laten dat je er (even) aan toegeeft. Zo verlaag je ook de druk namelijk, van teleurstellingen en lastige dingen. Afleiding ook, maar niet gaan onderdrukken en alsmaar doorgaan, he!

(ik moet idd ook elke keer opnieuw inloggen laatste dagen. Dacht dat het aan mijn kookiesinstelling lag of zo?)

@Priscilla: bij mij ligt het iets anders qua minnaars. Ik wil momenteel niet eens een nr 1, ik vind het prettig leven op dit moment, heb teveel plannen voor mijzelf, die ik wil uitvoeren ook. Tuurlijk gun ik mijzelf liefde, maar niet van een minnaar en dat gaat ook niet gebeuren. Die ik evt op het oog heb, is geen relatiemateriaal en andersom ook niet, dat is juist relaxt voor mij. En ik val seksueel op specifieke eigenschappen, die in de regel niet samenvallen met "relatiemateriaal", dus daar ben ik niet mee bezig en dat gebeurt dan ook niet.

Gaat mij echt alleen om aandacht en seks. Maar het moet wel irl mogelijk zijn. Dat is zowel aan mijn kant als van diegene lastig. En dat heb je minder met een single, maar weer andere complicaties (die zijn dan weer bang dat je meer wil enzo, gaan ze afstand inbouwen die bij mij niet nodig is, geloven dat niet).

Enige probleem wat ik heb met een minnaar die niet single is, is dat het moeilijk afspreken is, de een onbereikbaar als de ander kan/zin heeft, de mogelijkheden zo beperkt zijn. Als je allebei druk bent en elkaar op de 5e plaats of zo hebt, is het wel weer "gelijkwaardig" in die zin. Bij mij komt zo iemand dus ook niet op 1, ook al heb ik geen nr 1. Wat een ander met zijn nr 1 heeft heb ik met mijn kinderen en sociale leven en alles wat ik in mijn hoofd heb, waaronder een grote behoefte aan vrijheid. Ik wil niet slapen en opstaan met iemand of hele weekenden "leuke dingen doen" en "iemands vriendin zijn", dat soort behoeftes heb ik afgelopen jaren niet (en nu ook niet).

Ik gun mezelf dit alles natuurlijk ooit ook weer met liefde erbij, of een "Liefde van mijn Leven", maar die kans is gewoon heel klein, ben daar totaal niet mee bezig en ondertussen wil ik ook leven, seks, mannelijke aandacht, begeerd worden enz
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
@rooss

Ik schreef toch ook dat ik schrok om niets.

Het is logisch dat de relatie meer in gaat houden, dan sex en een goed gesprek.

Ik ben helemaal niet van de machtspelletjes!

De opmerking van vriendin zat mij juist dwars.

Ik was gewoon geschrokken.

Verliefd, is weer anders dan verlust...

Verlust zijn is idd net dat extra, maakt de sex spicy. En verliefd zijn is super! Vlinders in je buik. Dagdromen, in kleine dingen die gebeuren, die ik meemaak aan hem denken! etc.

Maar verliefd kan voor mij, romantische muts die ik ben, ook betekenen dat hij de plaats van mijn nr1 kan gaan innemen in mijn hart...

Ik vertrouwde erop dat hij de relationele van ons 2 zou blijven.

Als dit verliefdgevoel gevoed wordt, (doordat je dingen met elkaar bespreekt die in nr1 relatie thuis hoort, bijvoorbeeld)

kan het gevaarlijk worden voor mijn nr1 relatie.

Vandaar dat ik nu moet nadenken met gevoel:-)

Ik ben altijd van het open en eerlijke gesprek. Maar altijd face to face.

Vanavond hebben we een hoteldate, heerlijk een paar uur samen. Maar dan laat ik het nog even rusten.

Als hij het erover wil hebben prima, maar misschien moet het bij hem ook even bezinken.

Ik ken hem...

Ik forceer niets.

Nog niet.

Maar volgende week, zie ik hem weer en gaan we het er zeker over hebben. Want ik wil graag duidelijkheid:-)

Ik las de oude topic's. (waarom het wiel opnieuw uitvinden, al is elke relatie weer uniek)

Ik las: speltip 9, weet wanneer te stoppen.

Maar wat als ik nooit wil stoppen...

Ondanks verliefde gevoelens. Wat als ik de grens over ga...

Een hoop "alsjes"

Ik wacht het rustig af. Dat werkt bij ons het beste.

Niet overhaasten en niet forceren.

Relaxed:-)
Ach Roossje, jouw leven gaat, ondanks je naam, ook niet bepaald over rozen he? Hoe staat minnaar in je leven op dit moment? Kan hij je wel (al is het maar eventjes) op de leuke dingen wijzen en je even gelukkig maken? Ik hoop het zo voor je! En inderdaad, denk ook aan jezelf he; is in jouw situatie moeilijk maar zeker zo belangrijk! Je bent een kanjer hoor!

Inderdaad het einde is hier nog lang niet in zicht. Hoewel de megadip van vorige week wel weer aan het verdwijnen is (zou het dan toch met de sneeuw te maken hebben?). Zit vanochtend ziek thuis, sometimes all the devills shit at the same spot he ..

Ach boom voor boom, dag voor dag en leuke dingen in het vooruitzicht kunnen en willen blijven zien helpt nu wel weer.

jij en Suzy hebben beiden gelijk vwb minnaar: zijn gemoedstoestand is nu niet bepaald heilzaam voor de mijne. Vandaar ook een (tijdelijke?) rustpauze qua contact. ik kan het nu niet opbrengen om iemand op te moeten beuren, wil dat eigenlijk ook helemaal niet. Het is nu bkstr-time, en als ik dat voor mezelf op kan brengen is het al winst. Voor hem geldt hetzelfde, dus zien we elkaar gewoon stukken minder, en dat is wat mij betreft prima. Wie had dat nou gedacht he?
Hallo allemaal! Hier een mela-update: Ik zie minnaar bijna niet meer en ben nog steeds aan het loslaten. Hij is nu niets meer dan ieder ander met wie ik seks zou kunnen hebben en daar heb ik best nog een beetje moeite mee. Seks met dat extra stukje gevoel is zoveel lekkerder en specialer maar dat moet dan wel van twee kanten gewenst zijn. Ik merk toch dat hij dat plekje nog wel een beetje bezet houdt. Ik zou best iemand anders op die plek willen voelen maar dat lukt op de een of andere manier niet.

Met melaman doe ik hele leuke dingen. We zijn naar een spannend feest geweest en dat was echt superleuk. Het was een hele nieuwe ervaring die we allebei geweldig vonden. We zijn ook nog een keer naar een club geweest. Dat hadden we al 5 keer eerder geprobeerd zonder dat ik het leuk vond maar nu was het wel super. We hebben samen in bad gezeten met andere mensen en hebben echt genoten. Het blijft alleen toch een beetje raar gevoel dat je op zulke feesten of in een club met iedereen zou kunnen zoenen of vrijen die je leuk genoeg vind. Het voelt toch echt anders dan de relatie en het vrijen met minnaar. Ik hoop dat ik hem uiteindelijk toch nog meer los zal kunnen laten of dat we iets overhouden dat voor allebei passend is.

Voorlopig geniet ik met melaman van ons leven en ik wens dat jullie allemaal toe. Ik weet ook wel dat situaties wisselen in de loop van de tijd maar ik denk dat ik op dit moment veel mazzel heb.
Alles waartegen je vecht, krijgt spierballen en vecht terug.

Dus ook je verliefdheid, gevoel, genegeheid voor je minnaar/minnares/SV.

Laat het gevoel er zijn, geniet ervan en merk dat het je niet overneemt en dat het best fijn is.

Dat is mijn uitnodiging aan alle mensen die zo bang zijn voor dit gevoel en ertegen vechten.
he mela: goed eens wat van je te horen, en helemaal goed te horen dat het met mela en melaman zo lekker gaat! Er is nog hoop, voor de zoekenden onder ons Loslaten klinkt zo makkelijk, maar is het absoluut niet!

Hvj: goeie tip!
Weet iemand misschien waar Stew is?
Niet hier, Mela, zoveel is duidelijk.

HVJ wow! Om heel eerlijk te zijn kan ik niet altijd wat met je uitspraken maar " alles waar je tegen vecht krijgt spierballen en vecht terug" mag op een tegeltje. Misschien ga ik mijn motto er wel van maken

Bkstr, lieverd... je hebt mail terug. Soms is wat verder bij mezelf staan goed. Dat ondervind ik aan den lijve, soms sta je op overleefstand en dat is voor nu voor mij, even oké. Anders gaat dit roosje heel slap hangen en komt ze niet meer uit haar bed... en daar is geen mens bij gebaat.

Mijn minnaars zijn heel fijn voor de afleiding, energiebronnetjes, daar geniet ik erg van. En het sporten doet me ook goed!
Hoi allemaal,

Ik ben al een tijdje aan het meelezen en weet niet zo heel goed of het wel wordt gewaardeerd dat ik zo lomp mijn verhaal hiertussen ga zetten, maar ik pot het al 3 jaar op en ontplof inmiddels bijna.

Toen ik 21 was had ik een vriendje (ben inmiddels 44), hij was mijn alles, het was zo'n heftige relatie. Al met al heeft dat ongeveer een jaar geduurd.

Door omstandigheden moest hij plotseling naar het buitenland en was ik hem ineens kwijt. Het was nog voor de tijd van het internet en mobieltjes, dus we hebben het contact met elkaar volledig verloren. Heb nog vaak aan hem gedacht.

3 jaar geleden vond ik hem terug via een sociale netwerksite. Met trillende vingers gemaild. Hij was zo blij, had me nooit kunnen vergeten. Hij woonde nog steeds in het buitenland en net als ik was hij getrouwd en had kinderen. We hebben ons helemaal suf gemaild, veel herinneringen opgehaald en toegewerkt naar een onmoeting. We hebben veel gepraat, gelachen en heerlijke seks gehad...dat was na al die jaren zo vreselijk vertrouwd! Hij bleef nog een tijdje in nederland, maar wilde me niet meer zien, hij was bang dat hij verliefd op me zou worden.

Na een paar weken rust weer gaan mailen en duidelijke afspraken gemaakt. Niet over partner, kinderen, gevoelens voor elkaar of andere persoonlijke dingen mailen.

Daarna heb ik hem nog 3 keer gezien en het werkt heel goed op deze manier, mailen doen we 1 a 2 keer per maand, hitsige mailtjes. Het heeft mijn relatie met mijn partner een enorme boost gegeven, ik voel me weer sexy, gewild en aantrekkelijk.

Uiteindelijk is gebleken dat wat wij voor elkaar voelen geen liefde is, maar pure lust en dat ons verleden samen het heerlijk vertrouwd maakt. Zou nooit mijn nr1 voor hem opgeven en andersom ook niet.

Wat ik wel heel erg moeilijk vind is dat ik het er met niemand over kan hebben, soms heb ik het gevoel bijna uit elkaar te barsten.

Dus wat heerlijk om hier mijn verhaal neer te zetten!!

En sorry als jullie vinden dat ik "inbreek".
Ik vind helemaal niet dat je inbreekt, welkom dus!

Eigenlijk vind ik het wel een mooi verhaal. Je hebt je ex gezien, 1 keer seks gehad (eeh begrijp ik dat goed, ik lees dat jullie elkaar nog 3 keer gezien hebben?) en nu delen jullie nog virtuele lust en schijnbaar is dat genoeg. Buiten de deur krijg je honger en thuis ga je eten.. best mooi eigenlijk.. vind ik.
Dank je! (gelukkig maar)

Ben toch niet helemaal duidelijk geweest.

Van de 4 keer dat ik hem heb gezien hebben we twee keer seks gehad en ik durf niet te zeggen dat het nooit meer zal gebeuren. Dus zo mooi is het niet...
quote:Mela schreef op 14 december 2010 @ 12:30:

Weet iemand misschien waar Stew is?stew is erg druk met werk momenteel.... Komt zodra het wat rustiger is vast wel weer kijken!
unreachable: tuurlijk breek je niet in; welkom! En ik denk niet dat er hier iemand is die je zal veroordelen (VC zal je misschien een spiegel voorhouden en wat porren, maar schrik daar niet van: daar is zij voor ) voor wat je beschrijft: we herkennen er allemaal vast wel wat in! Blijf lekker schrijven, ik kan uit ervaring vertellen dat het een grote steun en uitlaatklep kan zijn!

Roossje: thnx 4 mail! Hang in there!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven