Verliefd op Santa

11-12-2010 23:46 365 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben in de wolken en tegelijkertijd bang. Even mijn verhaal in het kort:

Ik woon niet in Nederland. In het land waar ik woon staat de Kerstman hoog aangeschreven. Gisteren was ik in een warenhuis en zag daar de Kerstman op de speelgoedafdeling. Kindertjes op schoot, t was een gezellige boel, waar ik geen genoeg van kon krijgen. Op een gegeven moment kijkt hij op en wat er toen gebeurde! Als gehypnotiseerd keken we elkaar aan, ik kreeg het bloedje heet en wist op een gegeven moment niet meer waar ik moest kijken. Die ogen van die man! Ik heb me omgedraaid en ben weggegaan. Thuis kon ik het niet uit mijn hoofd krijgen en zag steeds zijn ogen voor me.

Vandaag de stoute schoenen aangetrokken en nerveus weer naar het warenhuis gegaan. Eerst heb ik achter een pilaar naar hem staan te kijken. Heel leuk met de kindertjes. Ik wilde dat hij me zag en ben in zijn vizier gaan staan. En wéér ontmoetten onze ogen elkaar. En wéér konden we onze blikken niet losmaken. Het liep al tegen sluitingstijd, het werd rustig in de winkel. Toen het voor mij tijd was om naar huis te gaan kwam hij naar me toe en vroeg me of ik zin had in een kop koffie. En jaaaa natuurlijk ben ik daar op in gegaan. Ik voelde me opgelaten en had het idee dat iedereen naar ons keek. Heel gezellig zitten praten, alsof we elkaar jaren kenden. Nu komt het probleem. Morgen moet hij ook werken, maar na sluitingstijd wil hij met me gaan eten. Hartstikke leuk natuurlijk, maar hij wil dan niet in zijn Kerst outfit. Ik ben nu zo bang dat ik hem niet leuk vind. Ik ben tenslotte voor de Kerstman gevallen.

Mén ik voel me als een puber. Ik ben superzenuwachtig voor wat komen gaat. Chestnuts roasting in an open fire..krijg het maar niet uit mijn kop..

Kan ik hem vragen zijn pak en pruik etc aan/op te houden?
quote:Primabella schreef op 12 december 2010 @ 01:21:

Neeee je moet echt niet vragen of hij in z'n pak komt. Dan denkt hij dat je één of andere Kerstmannen-fetish hebt..Precies wat ik wilde zeggen! Persoonlijk vind ik het heel raar overkomen als je hem serieus gaat vragen zijn verkleedkleren aan te houden!
Whahaha ik werd ooit verliefd tijdens carnaval op een smurf.......

Hele leuke carnaval gehad(was 14 ofzo he) en na Carnaval afgesproken in de stad..

Ik zag hem staan..........en ben hard weggelopen..........

Wat een verschil!

Zou er echt niet mee over straat gedurfd hebben...
Wat een leuk topic
Nee joh gek, tuurlijk laat je hem niet in zijn pak komen, stel je voor! Dan wordt je in het restaurant de hele avond lastig gevallen door anderen.

Gewoon gaan, jullie hebben al een leuke klik toch?
quote:Java schreef op 12 december 2010 @ 09:41:

[...]

Precies wat ik wilde zeggen! Persoonlijk vind ik het heel raar overkomen als je hem serieus gaat vragen zijn verkleedkleren aan te houden!Vragen???? Volgens mij krijgt hij het commando
wees jezelf, er zijn genoeg anderen.
Nee! Kom nou, je gaat toch niet vragen of hij zijn pak aantrekt?

Zoals iemand eerder al zei, vraag een foto!

ik heb de slappe lach om dit topic
Wat een leuk topic!

Ik zou hem graag juist als zichzelf zien, in plaats van de kerstman uitvoering van hem.

Veel plezier!
Oh! En zing santa baby ;-D
Wat een heerlijk topic. Heb je lekker geslapen babouschka? Veel over kerstmannen gedroomd?

Hoe laat begint je date?
Onrustig geslapen vannacht. Vanmorgen weer vroeg wakker. Wat een lange dag is dit. Normaal ben ik niet zo kersterig maar vanmorgen sinds jaren de boom opgetuigd. Ik bedoel maar, wie weet waar dit alles toe leidt? Als hij graag voor kerstman speelt moet ik het wel gezellig maken en hem het gevoel geven in hem te geloven. Figuurlijk dan, nee letterlijk. Ik weet het niet. Snap mezelf niet helemaal. Ben helemaal in de war.

Ik ga straks nog maar even achter de pilaar kijken. Hopelijk ziet hij me niet. Wil geen stalker zijn, maar ik kan de drang om te gaan niet weerstaan. Ik moet gewoon.

Jullie hebben wel gelijk hoor. Ik ga hem niet vragen om in z'n pak te komen. Stel je voor, zeg. Ik ben zelf weleens bunny geweest. De gene die me voor zou stellen om als bunny op date te komen. Kansloos.

Gisterenavond heb ik hem gevraagd om een foto te mailen. Hij zei dat hij geen foto's op zijn computer heeft. Toen ik hem voorstelde een mmsje te sturen, heb ik geen reactie meer gehad. Sinds gisterenavond radiostilte dus...

Ik ben trouwens niet meer zo euforisch als gisteren. Daar zal wel verandering in komen als ik hem straks zie, denk ik, hoop ik!
quote:[message=7956722,noline]Medatative_rose schreef op Je kunt natuurlijk wel zeggen dat je bereid bent je aan te passen:

[afbeelding]Met zo'n sexy vrouwenkerstpak zit je wel geramd!
World of Warcraft: Legion
quote:daffyduck schreef op 12 december 2010 @ 09:42:

Whahaha ik werd ooit verliefd tijdens carnaval op een smurf.......

Hele leuke carnaval gehad(was 14 ofzo he) en na Carnaval afgesproken in de stad..

Ik zag hem staan..........en ben hard weggelopen..........

Wat een verschil!

Zou er echt niet mee over straat gedurfd hebben...Hahaha en met een smurf wel Wat is carnaval toch ook fantastisch!
Oeoeoeoeh!!! Heel veel plezier vanavond!!!

En inderdaad: groot gelijk dat je hem niet gaat vragen in zijn kerstmanpak te komen. Staat a) raar en b) als het klikt en er komt nog een date, hoe lang ga je dat dan volhouden.

Ik ben benieuwd hoe hij er uitziet!!!

En dat hij niet reageerde op je vraag voor een mms: misschien lukt dat niet met zijn telefoon? Maar ja, had hij dan wel kunnen zeggen natuurlijk.

Spannend, houd ons op de hoogte!
Hohohoooo over een half uur ga ik naar het restaurant!

Ik ben vanmiddag wat cadeautjes wezen kopen voor mijn nichtje en natuurlijk was er geen andere winkel dan waar hij aan het werk is. Het was erg druk, we hadden geen gelegenheid om elkaar te spreken helaas. Hij sloeg een paar keer zijn ogen neer toen ik hem aankeek. Misschien is hij ook wel wat zenuwachtig. Maar jeeee wat heb ik zin in straks! Ik vind hem zooo leuk, tenminste dat denk ik dan..ben zo nieuwsgierig naar zijn echte uiterlijk. Later meer...ben zo weg!

Leuk dat jullie meeleven!!
Spannend hoor. Heel veel plezier vanavond en hopelijk is hij verder net zo leuk als zijn ogen.
Ohhhh, veel plezier! Ik ben zo benieuwd hoe je het gaat hebben!
Geniet ervan!
Dus nu zit je daar met hem! Ik vind je verhaal erg leuk, hoop dat je een fantastische avond hebt!
Ik hoop dat ze veel plezier hebben

Wat leuk!! Ik hoop dat ie mee is gevallen zo zonder baard en muts!
Nou Ik hoop het ook!!

Mocht het nu echt wat worden moet je hem over n tijdje toch maar opbiechten dat je hem eigenlijk niet zonder pak wilde ontmoeten....

I love a man in a uniform....

ben zo benieuwd!!
Damn, dit is voer voor liedjesschrijvers. Volgend jaar een wereldwijde kersthit: 'I'm in love with Santa'. Een opgewekt, catchy liedje met veel jinglebells er doorheen. Alleen nog even een artiest erbij.
I saw him standing at the mall

With children 'round him, big and small

And allthough I am not a child

That Santa Claus just drove me wild!

(edit:

And Frankie should know how to spell

'cause 'although' 's not with double l.)
Wat een topic!
Je hebt toch niet mijn Santa ingepikt bij Macy's in New york he! :O

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven