Geen zin in Kerst en Oud en Nieuw..

12-12-2010 10:41 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik heb ZO geen zin in kerst en O&N dit jaar.. Normaal gesproken beide altijd een groot feest. Dit jaar met kerst naar Gent met mijn ouders.. En voor O&N nog geen plannen. Ik zie er een beetje tegen op, zou het liefst die dagen in bed blijven liggen totdat het over is. Heb er gewoon geen zin in om gezellig te doen terwijl ik mezelf niet gezellig vindt. Voel me beetje eenzaam op dit moment, wie weet dat dat wel meespeelt. Wie heeft er tips om toch beetje in de feest stemming te komen of herkend zich in mijn verhaal?
Alle reacties Link kopieren
Het eerste jaar dat ik 'alleen' was zag ik vreselijks tegen de Kerst op,tot ik me ging bedenken dat ik zo door de rest van het jaar heen zo vaak 2 dagen alleen was zonder dat ik iemand hoorde of zag.

Het jaar daarop heb ik lekker gedaan waar ik zin in had,lekkere fles wijn,lekkere hapjes op tafel en heerlijk in mijn tokkiepak onder een fleecedeken op de bank liggen foute Kerstfilms kijken.

Dit jaar werk ik met Kerst,de kinderen zijn bij hun vader dus ik ga na het werk weer heerlijk op de bank hangen..

Naar vriendinnen gaan dat heb ik eigenlijk nooit gedaan,ik ben liever alleen thuis dan 'alleen' tussen allemaal stelletjes...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven