Good luck!

09-12-2010 11:32 2574 berichten
Alle reacties Link kopieren

Vorige
Mal zal ik je helpen met behangen
Ik zie nog geen Derekverhaal Juud?
quote:Juud_ schreef op 12 december 2010 @ 20:42:

Mal zal ik je helpen met behangen

Ik heb besloten om het maar na de kerstvakantie te doen.

Malman wordt alleen een beetje zenuwachtig dat de tijd gaat dringen enzo. Man heeft gewoon nesteldrang en ik niet

We waren gaan zwemmen bij het voetbalveld.

Ik baantjes trekken en de mannen van de glijbaan af enzo.
Stressed is just desserts spelled backwards
Derekverhaal? Dat klinkt intrigerend?

Jee Juud en Jin, enerverend dag voor jullie wel.

Hier ook, hadden hele dag schoonmoeder op bezoek. Ben 's middags met Maatje gaan zwemmen, even lucht.

Bridges, leuk, boevenfeest!
Enka, fijn van het gesprek!
Derekverhaal staat
ohh nog een leuk idee voor het boevenfeest misschien.

Bekers,bordjes etc kenmerken met een getal ( zoals je vroeger op shirts van de boeven zag) B12, B13 etc. Hebben ze allemaal hun eigenste boevenservies
Oeh dat is een leuke Bam!

En was al van plan om mutsjes te maken. Dan doe ik die hetzelfde als op het servies idd.
quote:Jinny schreef op 12 december 2010 @ 19:57:

Klinkt ook heel harmonieus Bridges, samen kerstkaarten schrijven .(Wat in de praktijk betekende dat hij warme wijn voor me heeft gemaakt en lekkers heeft neergezet en ik heb geschreven. Prima... Maar niet zo harmonieus als het lijkt...)
Ik overweeg het bijna Juud, om zoiets erbij te gaan doen
Makkelijk te realiseren ook, en goedkoop. Zorg je dat je 2 setjes hebt, 1 voor op het feestje en 1 om mee naar huis te nemen, die je dan nog kan opleuken met snoep ofzo!
Ohh en uiteraard een Boevendiploma mee naar huis
Het wordt geen diploma maar een boevenpaspoort. met de vingerafdrukken en zo.
owja dat bedoelde ik ook, kon alleen niet op de naam komen!
Gatverdamme, ik word onpasselijk van het hoofd van die goorlap hiernaast. Jullie niet?
Dat ie ook nog op de pgb site staat, belachelijk! Als hoofd daarvan kijk je toch gelijk je site na.

Als je denkt aan deze kwetsbare kindjes...! Maar natuurlijk zijn alle jonge kindjes kwetsbaar.

Enka, heb jij de groep aangedaan? Zal eens zien..

Welke dag vier jij T's verjaardag en feestje? Kom er niet uit.

Jinny, CG viert haar feestje met een buurmeisje, een neefje en twee klasgenootjes (j/m). Ben benieuwd hoe dat gaat.

Hoe is het met de patient? Altijd fijn als ze ziek worden als man thuis is vind ik. Heb je net even een extra paar handen. Bed schoon gebleven?

Bam, 'soloapparatuur is een hoorhulpmiddel waarmee de communicatie tussen een spreker en luisteraar kan worden verbeterd. Solo-apparatuur bestaat uit een draadloze zender voor de spreker en een ontvanger voor de luisteraar'.

Het werkt heel goed!
Denk dat ik zijn voedingen dan maar moet accepteren, Star.

Heb er wat gelezen over het bv forum. Er zijn kindjes die nog vaker drinken!
Hoor net dat vriendin hem aan de keukentafel heeft gehad toen ze via internet op zoek was naar oppas. Godzijdank is ze niet met 'm in zee gegaan. Gruwel.
quote:Helenita2 schreef op 13 december 2010 @ 10:17:

Hoor net dat vriendin hem aan de keukentafel heeft gehad toen ze via internet op zoek was naar oppas. Godzijdank is ze niet met 'm in zee gegaan. Gruwel.

Jee. En waarom is ze niet in zee gegaan met hem? Intuitie?

Godzijdank inderdaad. Brrrrrr
Bizar he? Hoorde het in de gauwigheid van haar vriend, weet verder niet precies hoe en wat, maar denk inderdaad geen goed gevoel...
Heel Bizar!

Amalia weer veilig geland? Genoten in NY? Nog bezwangerT

Ik heb vanmorgen kerstkoekjes gebakken bij de kleuters. Leuk! Mini heeft de hele ochtend in Maxi's klas meegedraaid. Was erg boos dat hij vanmiddag niet mocht

Jinny, wat leuk al die strijkkralensterren in de kerstboom! Leuk idee voor de kerstvakantie!

Kind roept, later!
Ze zijn wel met je bezig he, Amalia!

Oh Hel, goddank dat ze niet met die smeerlap in zee is gegaan. Heb je haar nog gesproken?

Kloterugklachten Mal!! Moet je mr. J. nog weleens tillen?

CG kwam vandaag uit de bus en gaf pijn aan. Ze zei dat het enfant terrible het had gedaan. Maar in de map stond dat het een parasol was die op haar hoofd was gevallen. Heb naar school gebeld en 2 juffen waren daar niet bij geweest. No. 3 was al naar huis, morgen eens even aan de tand voelen..
Compu: wat sneu voor Cg, pijn inmiddels wel minder?

Goed dat je ze even aan de tand voelt.

Ken je overigens het boek: Abc van Puk? daar staat naast de het gewone alfabet, ook het alfabet in gebarentaal in.
Mamax: Leuk kerstkoekjes bakken met de kinders. en wat goed van mini, dat hij gewoon meedraaide. Wanneer wordt hij 4?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven