Jongensnamentopic
maandag 13 september 2010 om 13:40
Het is weer tijd voor een nieuw deel!
Het vorige deel vind je hier: Viva Angel5 in "Jongensnamentopic!"
Het vorige deel vind je hier: Viva Angel5 in "Jongensnamentopic!"
E-mail | redactievivaforum@gmail.com
zaterdag 4 december 2010 om 13:08
quote:Rammie80 schreef op 03 december 2010 @ 15:12:
Wat vinden jullie van de namen Colin of Jurgen?
Ik vind het wel 2 totaal verschillende namen. Jurgen is geloof ik Scandinavisch en Colin Engels. Colin vind ik een tikkeltje aso en Jurgen niet. Overigens zou ik Jurgen zo schrijven: Jörgen. Volgens mij is dat de officiële spelling.
Wat vinden jullie van de namen Colin of Jurgen?
Ik vind het wel 2 totaal verschillende namen. Jurgen is geloof ik Scandinavisch en Colin Engels. Colin vind ik een tikkeltje aso en Jurgen niet. Overigens zou ik Jurgen zo schrijven: Jörgen. Volgens mij is dat de officiële spelling.

zondag 5 december 2010 om 08:33
quote:MissShopping schreef op 03 december 2010 @ 19:49:
[...]
Geen idee of het in de goede richting gaat, wat vind je van:
Aimee &
Lennox nee
Ilay leuk
Nolan nee
Nilo nee
Milian nee
Enzo nee
Ewan nee
Julian leuk
Jack leukDe naam zit er niet bij. Mag wat apart zijn, maar moet internationaal overal makkelijk uit te spreken zijn. Wat mij betreft mag er nog meer neergeplempt worden.
[...]
Geen idee of het in de goede richting gaat, wat vind je van:
Aimee &
Lennox nee
Ilay leuk
Nolan nee
Nilo nee
Milian nee
Enzo nee
Ewan nee
Julian leuk
Jack leukDe naam zit er niet bij. Mag wat apart zijn, maar moet internationaal overal makkelijk uit te spreken zijn. Wat mij betreft mag er nog meer neergeplempt worden.

zondag 5 december 2010 om 10:43
quote:babba schreef op 05 december 2010 @ 08:33:
[...]
De naam zit er niet bij. Mag wat apart zijn, maar moet internationaal overal makkelijk uit te spreken zijn. Wat mij betreft mag er nog meer neergeplempt worden.
Ok, hier nog wat meer input, misschien zit hier nog wat leuks tussen voor je:
Aimee &
James
Aiden
Noah
Dilan
Dexter
Ryan
Eli
Elay
Jake
Winston
Jonah
Evan
Jaiden / Jaden
Connor
Carter
Liam
Elvis
Travis
Aidan
Micah
Trevor
[...]
De naam zit er niet bij. Mag wat apart zijn, maar moet internationaal overal makkelijk uit te spreken zijn. Wat mij betreft mag er nog meer neergeplempt worden.
Ok, hier nog wat meer input, misschien zit hier nog wat leuks tussen voor je:
Aimee &
James
Aiden
Noah
Dilan
Dexter
Ryan
Eli
Elay
Jake
Winston
Jonah
Evan
Jaiden / Jaden
Connor
Carter
Liam
Elvis
Travis
Aidan
Micah
Trevor
zaterdag 11 december 2010 om 00:14
zaterdag 11 december 2010 om 01:20
Quint vind ik erg leuk! En Tim, Boaz, Felix (geluk), Justus, Justin, Sander, Xander, Neal, Leon, Rens, Mike, Jaime (spreek uit Gajme), Diego.
(tis maar wie je kent met die namen, of je er positieve associaties mee hebt of niet). Tot het laatst wist ik het voor mijn eigen kinderen ook niet. Meisjesnaam heb ik gekozen, jongensnaam mijn ex. Het moet meteen goed voelen. Succes voor alle naamzoekenden!
(tis maar wie je kent met die namen, of je er positieve associaties mee hebt of niet). Tot het laatst wist ik het voor mijn eigen kinderen ook niet. Meisjesnaam heb ik gekozen, jongensnaam mijn ex. Het moet meteen goed voelen. Succes voor alle naamzoekenden!
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
vrijdag 17 december 2010 om 13:28
Hallo allemaal!
Bijna 19 weken zwanger en we zijn nog op zoek naar een leuke jongensnaam... We hebben al flink wat namenboeken doorgespit maar komen er niet echt uit.
Kanshebbers zijn nog:
Vig(g)o
Lasse
Ravi
Morris
Sverre
Mats
We houden wel van een beetje aparte namen, eentje met twee lettergrepen zou het beste passen bij de achternaam. Hebben jullie nog suggesties?
Bijna 19 weken zwanger en we zijn nog op zoek naar een leuke jongensnaam... We hebben al flink wat namenboeken doorgespit maar komen er niet echt uit.
Kanshebbers zijn nog:
Vig(g)o
Lasse
Ravi
Morris
Sverre
Mats
We houden wel van een beetje aparte namen, eentje met twee lettergrepen zou het beste passen bij de achternaam. Hebben jullie nog suggesties?
maandag 20 december 2010 om 14:29
Iemand nog leuke namen om mijn lijstje mee aan te vullen (in dezelfde stijl?)
-Fabian
-Timo
-Merijn
Ze zijn het allemaal net niet, hoewel Fabian heeeeel erg in de buurt komt. Maar we hebben beiden het idee dat het nog leuker kan (en dan niet in de vorm van een top 10 naam), maar eerder iets aparter en dan niet té apart
-Fabian
-Timo
-Merijn
Ze zijn het allemaal net niet, hoewel Fabian heeeeel erg in de buurt komt. Maar we hebben beiden het idee dat het nog leuker kan (en dan niet in de vorm van een top 10 naam), maar eerder iets aparter en dan niet té apart