Leuke kindercamping

12-12-2010 13:28 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vorig jaar na een tip hier een enorm leuke camping geboekt en ik kom er nu niet uit voor volgend jaar. Dus deze keer een eigen topic .

Ik zoek een camping met stacaravans/ huisjes, met een binnen en buitenzwembad, een leuke speeltuin, het liefst ook een binnenspeelgelegenheid en een leuk animatieteam.

De camping van vorig jaar was bijna perfect, alleen de huisjes waren erg slecht en stonden apart wat ik erg jammer vond. We misten zo een beetje het campinggevoel.

Onze kinderen zijn dan 3 en 6 jaar oud en we komen zelf uit de regio Eindhoven, dus liever niet in Brabant. Het mag ook in het buitenland zijn, maximaal 500 km. Geen Frankrijk, daar willen we niet naartoe.

Heeft iemand voor ons een goede tip, het liefst met eigen ervaring?
Belgie >Lommel> Blauwe meer,alleen geen binnenzwembad,maar zoveel animatie dat je kinderen het niet missen!en maar 35 km vanaf Eindhoven
de kleine wolf in ommen of de molenhof in Reutum/Weerselo
Kijk eens op de site van Vacance Soleil.

Heb van de week de reisgids gehad en er staan enorm leuke campings in.

Ardennen, Duitsland, Nederland en ook verder weg.
Het Blauwe meer is écht te dichtbij, bijna thuis.

Siepje, Molenhof zijn we dus vorig jaar geweest, was erg leuk behalve de huisjes dan.

De kleine wolf ga ik eens bekijken.

Anita, ik heb wel het een en ander van Vacan Soleil bekeken, maar het is misschien idd wel overzichtelijker om de reisgids te bestellen, ga ik meteen doen.
Vakantiepark Mooi-Zutendaal (www.mooi-zutendaal.be) in Belgie, 15 km van Maastricht.

Erg mooi park... binnen- en buitenzwembad, speeltuin en binnenspeeltuin.

Mijn kinderen (4 en 7 jaar) hebben het altijd vreselijk naar hun zin en met name mijn zoontje van 4 baalt als een stekker als we weer naar huis moeten.

Wij komen al 6 jaar op deze camping.
Het nadeel aan de kleine wolf is alleen....als je daar eenmaal geweest ben de kinderen niet anders meer willen......
Siepje, het ziet er idd erg leuk uit!

Ben je er zelf geweest? Weet je dan hoe de stacaravans staan, staan ze niet apart maar gewoon op een veldje?
@ Toetie, Mooi Zutendal ziet er ook erg mooi uit, maar is toch weer een echt bungalowpark, we zoeken toch eigenlijk een camping.
Mida, er zit wel een campinggedeelte bij hoor.. Kun je gewoon staan met je caravan of tent... dat gedeelte is ook apart van de huisjes en chalets.

Maar goed, ik ben zelf helemaal geen campinggast... Vind kamperen echt niks voor mij. maar dit vond ik wel een leuke oplossing voor ons. manlief zou graag wel in een tentje willen...maar ik niet.
Camping Stortemelk op Vlieland.

Geen binnenzwembad, maar je wandelt vanuit je tent of huisje een duinpan over en staat direct op het Noordzeestrand. Veel te doen voor kinderen. Lekker met de boot. Sympathieke stek.
www.sprookjescamping.nl

Dit is echt zó'n ontzettend leuke camping. Heel goed geregeld allemaal, helemaal gericht op kleine kinderen. Enig nadeel vond ik dat alle zwembaden dus ook gericht zijn op kleine kinderen en dus allemaal érg ondiep. Voordeel is wel weer dat je ook vlakbij een recreatieplas zit, dus als je echt wilt zwemmen kan dat daar ook. Voor de kinderen zijn de zwembaden echt geweldig en het animatieteam is fantastisch.
Het is in Overijssel trouwens. .
Afgelopen zomervakantie in Groenlo geweest.

Marveld recreatie.

Ook zeker de moeite waard.

Mijn dochter heeft het er nog over en wilt er weer wel heen.

Dus misschien ook die eens bekijken.
ow. als kind vond ik camping de vogel in hulst (zeeland) erg leuk!! Keek ik net op de site zie ik dat ze de zoover award hebben gewonnen!

Goed animatieteam, mooi zwembad

en als kind hebben we vaak gekampeerd... en ik kan niet wachten om straks weer te gaan (ben nu zwanger) met de kids!
quote:MIDA schreef op 12 december 2010 @ 13:55:

Siepje, het ziet er idd erg leuk uit!

Ben je er zelf geweest? Weet je dan hoe de stacaravans staan, staan ze niet apart maar gewoon op een veldje?

Ik ben er zelf 3 jaar achterelkaar geweest en toen we het 4e jaar wilde waren we te laat....Het staat heel snel vol dus misschien moet je hem voor zomer 2012 bewaren en dan op het moment dat ze met boeken gaan beginnen gelijk actie ondernemen.

Ze hebben namelijk maar 2 stacaravans op de camping van hunzelf en nog een apart bungalowpark maar dat wilde je juist niet toch?

We hebben er 1 jaar gestaan in de tijd dat ze voor het volgend jaar gingen boeken (eind v/h seizoen) toen zaten er echt 3 dagen mensen op tuinstoelen dag en nacht bij de receptie, ik wist niet wat ik zag!
www.pharosreizen.nl heeft een groot aanbod van campings en andere reizen met kinderen.
Leuk zo veel reacties al!

Vlieland is het niet voor ons, we willen ook nog wat meer buiten de camping doen en vlieland is erg klein.

De sprookjes camping valt af omdat de stacaravans ook weer apart staan, ik wil juist graag op een veldje oid staan.

Groenlo lijkt me weer meer een bungalowpark, aan de website te zien.

De vogel ziet er wel leuk uit,

Maar mijn voorkeur gaat nog steeds uit naar de kleine wolf.

Siepje, sorry hoor maar ik heb nog een paar vraagjes . Ik heb inmiddels de stacaravans gevonden op de plattegrond. Zie ik het goed dat ze tegenover de animatie staan en heb je daar dan niet veel overlast van? Er is nog plek in de weken dat we willen gaan, maar ik twijfel erg over de plek op de camping. Het bungalowpark wat erbij hoort is geen optie.

Oh ja, Pharos reizen zit ook niets tussen.
Klopt dat ze op het zelfde veld staan maar de animatie is volgens mij nu verplaatst dus daar heb je geen last van en de animatie die daar gehouden word is zoooooo leuk, Bob & Babbet, ik lag elke dag weer dubbel van het lachen.

Ik zou het zeker doen als ik jou was.
De Bongerd in Tuitjehorn.

http://www.bongerd.nl/

Hier zit een binnenzwembad, binnenspeeltuin, buitenspeeltuin en buitenzwembad bij en nog veel meer.
landgoed de berenkuil in grolloo drenthe

kan je huisjes en stacaravans huren/ Geen binnenbad, wel mega leuke recreatie en mooi terrein.
Oh ja, dan 'moet' je ook even op www.hollebolleboom.nl kijken voor de binnenspeeltuin/- zwembad etc...

(hoort bij de bongerd)
Jennie, de Bongerd ziet er inderdaad ook geweldig uit!

Dat onthoud ik voor een andere keer, want ik heb het advies van Siepje opgevolgd en ik heb net de Kleine wolf geboekt.

@Siepje, ik heb nu een nieuwe chalet geboekt, die staat bij de bosrand vlakbij veld Fazant. Wel een weekje eerder als gepland, omdat de 2e week die we wilden gaan vol was.

Ik hoop dat ik net zo enthousiast terug kom als jij!
Die zien er leuk uit! die hadden ze de laatste x nog niet!

Je brengt me op ideeen......de kids willen zo graag nog een x maar we hebben de vouwwagen verkocht wegens tijdgebrek.

Dit zou wel een oplossing zijn.

Heel veel plezier en laat even weten hoe het was!
he mida!

Ik zit dus weer heeel dicht bij zutendaal, dit jaar. Ik heb hier dus gelijk een leuke tip weggehaald voor een mooi binnen zwembad waar je ook als buitenstaander mag zwemmen, bedankt toetie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven