Good luck!
donderdag 16 december 2010 om 21:35
vrijdag 17 december 2010 om 07:39
quote:amalia schreef op 16 december 2010 @ 21:18:
Ik heb binnenkort een jodelahietieieieie thema feestje. Iemand nog een leuke site waar ik niet al te duur een Heidipakje kan scoren?
Moet ineens aan Star denken en haar 1e Hyvesfoto ofzo, met die vlechten.
Hahahahaha dat was in Oostenrijk inderdaad, maar dat was zonder Heidipakje
Ik denk gewoon bij de feestwinkel.
Ik heb binnenkort een jodelahietieieieie thema feestje. Iemand nog een leuke site waar ik niet al te duur een Heidipakje kan scoren?
Moet ineens aan Star denken en haar 1e Hyvesfoto ofzo, met die vlechten.
Hahahahaha dat was in Oostenrijk inderdaad, maar dat was zonder Heidipakje
Ik denk gewoon bij de feestwinkel.
vrijdag 17 december 2010 om 10:00
Goedemorgen
Ik ben even afwezig meiden. Een vroegere vriendin van mij is overleden. Ons contact is verwaterd, we hebben elkaar nog weleens gezien, tot voor de zomervakantie. Toen heb ik haar weer gesproken en dat ging weer als vanouds. Ze had borstkanker.
Ik ben zo verdrietig. De afgelopen vier jaar is er ieder jaar iemand aan kanker overleden die ik ken.
Ik ben even afwezig meiden. Een vroegere vriendin van mij is overleden. Ons contact is verwaterd, we hebben elkaar nog weleens gezien, tot voor de zomervakantie. Toen heb ik haar weer gesproken en dat ging weer als vanouds. Ze had borstkanker.
Ik ben zo verdrietig. De afgelopen vier jaar is er ieder jaar iemand aan kanker overleden die ik ken.
vrijdag 17 december 2010 om 10:03
Zo irritant dat ik steeds opnieuw in moet loggen. Lees vaak wel bij, maar vind het dan te veel werk om in te loggen
Allemaal een leuk viering gehad? Bam, was Julian gisteren in de kerk met de viering? Ze hadden vanmorgen een stukje op het Jeugdjournaal, zat al te kijken of ik hem zag.
Judo is hier nog geen daverend succes. Als hij eenmaal geweest is, zegt hij dat hij het wel leuk vond. Maar om hem er heen te krijgen is een drama. Ik kijk het nog tot de zomervakantie aan, als dat zo blijft gaat hij maar lekker wat anders doen.
Maxi heeft ineens een dag eerder vakantie. Dat virus van Oudste is vanuit Jinnystad hier naartoe gevlogen. Hij heeft om 3.30, 4.00, 4.45, 5.15 en 6.00 uur gespuugd Net wilde hij wel alweer honinghoepels eten, dus volgens mij voelt hij zich weer wat beter. Jammer genoeg voor hem vond ik het verstandiger met een geroosterd broodje te beginnen.
Ik vind de Family Man wel leuk, heb hem alleen al zo vaak gezien. Wij hebben The Voice Real Life gekeken, vonden we woensdag te laat. Hier een grote Ben Saunders fan, Horny City!!
vrijdag 17 december 2010 om 11:04
Hallo,
Iedereen al ingesneeuwd? My God wat een sneeuw. Niet normaal! Ik denk dat hier toch wel 15 cm ligt! Ik zal zo eens meten
Zit ik net te lezen hier, zit ik op pagina 12, log ik in, zit ik ineens op pagina 24. Stom.
Kokos wat verdrietig! Heel veel sterkte!
Mamax, Ben Saunders is nou net niet mn ding. Ik heb het idee dat hij er 'gewoon' vanuit gaat dat hij gaat winnen.
Ahh arme Maxi. Beterschap voor hem!
Haha.. Amalia, een Heidi pakje. Ik ben benieuwd. Hier is wel een feestwinkel met heel veel kostuums. Maar goed, die heb je vast ook wel bij jou in de buurt.
Star, wat zag Ceetje er fantastisch uit zeg! Echt een dametje! Heeft ze vandaag al vrij?
Bridges, hoe is het met het timmerwerk? Schieten ze al op?
Oh ik ben zo blij dat ik woensdag snowboots heb kunnen bemachtigen voor de jongens! Ze hadden eindelijk warme voeten met de sneeuw!
Nu voor mezelf nog, maar dat gaat het voorlopig niet worden denk ik. Ja of ik moet morgen om 8 uur voor de Aldi liggen, las ik ergens.
Iedereen al ingesneeuwd? My God wat een sneeuw. Niet normaal! Ik denk dat hier toch wel 15 cm ligt! Ik zal zo eens meten
Zit ik net te lezen hier, zit ik op pagina 12, log ik in, zit ik ineens op pagina 24. Stom.
Kokos wat verdrietig! Heel veel sterkte!
Mamax, Ben Saunders is nou net niet mn ding. Ik heb het idee dat hij er 'gewoon' vanuit gaat dat hij gaat winnen.
Ahh arme Maxi. Beterschap voor hem!
Haha.. Amalia, een Heidi pakje. Ik ben benieuwd. Hier is wel een feestwinkel met heel veel kostuums. Maar goed, die heb je vast ook wel bij jou in de buurt.
Star, wat zag Ceetje er fantastisch uit zeg! Echt een dametje! Heeft ze vandaag al vrij?
Bridges, hoe is het met het timmerwerk? Schieten ze al op?
Oh ik ben zo blij dat ik woensdag snowboots heb kunnen bemachtigen voor de jongens! Ze hadden eindelijk warme voeten met de sneeuw!
Nu voor mezelf nog, maar dat gaat het voorlopig niet worden denk ik. Ja of ik moet morgen om 8 uur voor de Aldi liggen, las ik ergens.
vrijdag 17 december 2010 om 11:19
vrijdag 17 december 2010 om 12:57
Kokos
oooh, ik ben ook veel te zwanger op het moment. We hadden kerstviering en Mr J moest met de kindjes van zijn klas samen met de engel naar Jozef en Maria lopen, met een sterretje op zijn hoofd. Zat ik daar te sjanken in de kerk.
Verder duurde het voor hem veel te lang, de juf kwam hem brengen na een half uur omdat ze hem niet meer kon houden
oooh, ik ben ook veel te zwanger op het moment. We hadden kerstviering en Mr J moest met de kindjes van zijn klas samen met de engel naar Jozef en Maria lopen, met een sterretje op zijn hoofd. Zat ik daar te sjanken in de kerk.
Verder duurde het voor hem veel te lang, de juf kwam hem brengen na een half uur omdat ze hem niet meer kon houden
Stressed is just desserts spelled backwards
zaterdag 18 december 2010 om 08:04
Kokos, een hele dikke voor jou. Wat een klote nieuws. Veel sterkte, elk jaar is ook veel en veel te veel.
Compu, sterkte met de zieke! Beterschap! Nog last gehad van het nare kind op school?
Mal, oooh wat klinkt dat prachtig, Mr J. daar zo met dat sterretje!
Mamax, ai zoveel spugen, bah. Beterschap, ik kan het woord spugen niet meer horen (laat staan opruimen ).
Star, leuk van die cupcakes!
Compu, sterkte met de zieke! Beterschap! Nog last gehad van het nare kind op school?
Mal, oooh wat klinkt dat prachtig, Mr J. daar zo met dat sterretje!
Mamax, ai zoveel spugen, bah. Beterschap, ik kan het woord spugen niet meer horen (laat staan opruimen ).
Star, leuk van die cupcakes!
zaterdag 18 december 2010 om 16:08
zaterdag 18 december 2010 om 21:41
Mal, bedoel je dat hij dat zelf opmerkt? Dat hij het proeft?
Hoop op een rustige nacht voor jullie!
Foto's gemaakt van het kersttafereel?
Leuk Naatie, je tuin te zien! Wat was het veel he. En nog steeds!
Kokos, nare ziekte.. Kan me voorstellen dat het er weer even inhakt. Sterkte hoor!
Zijn ze fit bij jou, Jin? Stak hij zijn broer niet aan?
Ben jij eigenlijk weer wat 'jezelf'?
CG flink ziek, nu 3 dagen koorts en hoesten tot overgevens aan toe. Weet nooit zo goed welke hoestsiroop je dan moet geven, om los te maken of juist te dempen. Ik gok maar op de laatste met codeine.
Niet naar school geweest, dus ook geen vervolg op enfant terrible.
En in de nacht toch ook wel om de drie uur voeden, Amalia.
Straks afbouwen met bakeren, zal ook niet simpel gaan.
CG was met drinken wel makkelijk toen.
Hoop op een rustige nacht voor jullie!
Foto's gemaakt van het kersttafereel?
Leuk Naatie, je tuin te zien! Wat was het veel he. En nog steeds!
Kokos, nare ziekte.. Kan me voorstellen dat het er weer even inhakt. Sterkte hoor!
Zijn ze fit bij jou, Jin? Stak hij zijn broer niet aan?
Ben jij eigenlijk weer wat 'jezelf'?
CG flink ziek, nu 3 dagen koorts en hoesten tot overgevens aan toe. Weet nooit zo goed welke hoestsiroop je dan moet geven, om los te maken of juist te dempen. Ik gok maar op de laatste met codeine.
Niet naar school geweest, dus ook geen vervolg op enfant terrible.
En in de nacht toch ook wel om de drie uur voeden, Amalia.
Straks afbouwen met bakeren, zal ook niet simpel gaan.
CG was met drinken wel makkelijk toen.
zondag 19 december 2010 om 07:29
Mal, balen dat hij nu al zoveel last heeft van het afbouwen .
Compu, lief dat je er naar vraagt. Blijft op sommige momenten lastig, maar gaat over het algemeen goed. Lichamelijk weer de oude. Klinkt als een pittige zieke dame, hopelijk gaat het snel beter met haar. Ik heb trouwens jongste ook zo vreselijk vaak gevoed Compu. Echt elke twee uur en in de nacht ook elke drie uur. Soms nog vaker, echt zo vermoeiend. Die hele tijd heb ik in een slaperige waas geleefd geloof ik. Sterkte voor jou.
Compu, lief dat je er naar vraagt. Blijft op sommige momenten lastig, maar gaat over het algemeen goed. Lichamelijk weer de oude. Klinkt als een pittige zieke dame, hopelijk gaat het snel beter met haar. Ik heb trouwens jongste ook zo vreselijk vaak gevoed Compu. Echt elke twee uur en in de nacht ook elke drie uur. Soms nog vaker, echt zo vermoeiend. Die hele tijd heb ik in een slaperige waas geleefd geloof ik. Sterkte voor jou.